Gezien van uit mijn iStone uit 2080quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:56 schreef LasTeR het volgende:
Eens met Schiller.
Gepost vanaf mijn iWatch.
Denk over apple nerds die nog maagd zijn en haten op android omdat het open source is dus meer voor echte bazen aka scheit hebben aan anderenquote:
Moet je iets bekennen?quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
je bent nog bekend met het fenomeen mannen die zich voordoen als vrouw op FOK!
Maar ik vind een besturingssysteem of gsm helemaal niet de moeite waard om over te discussieren. Je kunt toch met allebei bellen en whatsappen? Wat moet je er nog meer mee dan?quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:06 schreef Smack10 het volgende:
Denk over apple nerds die nog maagd zijn en haten op android omdat het open source is dus meer voor echte bazen aka scheit hebben aan anderen
Ja, ik heb ook een lul van 30 cmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gepost vanaf mij iPhone.
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ts twijfelt over zijn geaardheid en vraagt nu om raadquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee meer waar het over ging...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |