quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:54 schreef Dingest het volgende:
En meteen zit er weer vaart in. Zelfs stokken weten niet hoe snel ze weg moeten komen uit Drenthe![]()
![]()
Ik had het Drenthetopic ook geen schopje kunnen geven, waarna de stok er nog een week had gelegenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:54 schreef Dingest het volgende:
En meteen zit er weer vaart in. Zelfs stokken weten niet hoe snel ze weg moeten komen uit Drenthe![]()
![]()
Geloof me, die ligt er maandag nog steeds. (Tenzij ik een één of ander Twente topic informeerquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:47 schreef m1st1g het volgende:
Dit gebeurt natuurlijk wanneer ik een weekend niet in de buurt ben
Dan moet ik snel een slaapplek voor volgende week organiseren in Losserquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geloof me, die ligt er maandag nog steeds. (Tenzij ik een één of ander Twente topic informeer)
Doe jij dat ff.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geloof me, die ligt er maandag nog steeds. (Tenzij ik een één of ander Twente topic informeer)
Gepieptquote:
Wordt lastig, heb helaas geen auto/rijbewijs. Misschien kan ik een andere auto fotograveren mocht de stok ooit in de buurt komen (wat nog niet gebeurd is sinds ik dit topic ontdekte)quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:51 schreef Maringo het volgende:
Wordt het trouwens een hype om de auto ook op de foto te zetten?
Genoeg Fok!kers uit Twente die dit topic volgen en de stok al regelmatig verplaatst hebben.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ie nog in Dalen gelegen had, was ie ook weggeweest, daar ben ik ook nog langsgekomen vandaag.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had het Drenthetopic ook geen schopje kunnen geven, waarna de stok er nog een week had gelegen
Ik zet die auto standaard op de foto zodra d'r iets bijzonders mee gebeurdquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:51 schreef Maringo het volgende:
Wordt het trouwens een hype om de auto ook op de foto te zetten?
Ik dacht het niet!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:48 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat de stok in Twente en omgeving gemiddeld het minste aantal uren (in sommige gevallen zelfs minuten...) op dezelfde plek ligt. Ik kan me weekenden herrinneren met 7 verplaatsingen in 3 dagen.......quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:43 schreef Nattekat het volgende:
En net nu er weer een mooie centrale locatie is verhuist ie weer naar niemandsland.
Dat zijn mooie tijden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:06 schreef Broertie het volgende:
[..]
Ik denk dat de stok in Twente en omgeving gemiddeld het minste aantal uren (in sommige gevallen zelfs minuten...) op dezelfde plek ligt. Ik kan me weekenden herrinneren met 7 verplaatsingen in 3 dagen.......
Helaas bleef de stok toen ook erg lang hangen daar...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:06 schreef Broertie het volgende:
[..]
Ik denk dat de stok in Twente en omgeving gemiddeld het minste aantal uren (in sommige gevallen zelfs minuten...) op dezelfde plek ligt. Ik kan me weekenden herrinneren met 7 verplaatsingen in 3 dagen.......
Hoezo helaas? Laatst heeft ie ook een hele tijd gecirculeerd door Zuid Holland en Noord Holland, nu ligt ie weer een keer in het oosten, zodat de stokkers daar ook weer eens de stok kunnen verplaatsen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Helaas bleef de stok toen ook erg lang hangen daar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |