Nieuwe ronde!quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jammer dat, op katwijk na bijna de hele randstad al geweest is.
Je hebt toch wel het lijstje bekeken in de OP eh?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jammer dat, op katwijk na, bijna de hele randstad al geweest is.
Naar katwijk, die gemeentes in het zuiden en dan kunnen we in ZH met ronde 2 beginnen
Aardig, ik heb het over ZH randstadquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je hebt toch wel het lijstje bekeken in de OP eh?
En deze dan?quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Aardig, ik heb het over ZH randstad
Dat wordt een lange lijstquote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
En deze dan?
Hillegom
Noordwijkerhout
Schoonhoven
Niet bepaald het zuiden...
Plus dat dit alleen de gemeentes zijn. We kunnen altijd nog verder gaan met de plaatsen.
Mooi dat er hier in de buurt toch nog locaties zijn, maar laten we eerst de gemeentes gaan wegstrepenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:39 schreef Maringo het volgende:
[..]
https://docs.google.com/s(...)3VoRmpiN0hGa1E#gid=0
Ik zei 'in het weekend'. Niet 'op vrijdag'.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mooi dat er hier in de buurt toch nog locaties zijn, maar laten we eerst de gemeentes gaan wegstrepen
Je zou hem toch ophalen vandaag?
Voor mij valt vrijdag ook in het weekendquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:11 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik zei 'in het weekend'. Niet 'op vrijdag'.
Voor mij zondag ook.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor mij valt vrijdag ook in het weekend
Ja, want als de Randstad helemaal is geweest, kan het hele spel aan een nieuwe ronde beginnenquote:
Is er nog meer dan de Randstad dan?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 03:07 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ja, want als de Randstad helemaal is geweest, kan het hele spel aan een nieuwe ronde beginnen
Nee, enkel gehuchtenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
Is er nog meer dan de Randstad dan?
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
Is er nog meer dan de Randstad dan?
quote:
Maandag toevallig ook?quote:
In vroegere tijden wel. Dinsdag toen ook.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maandag toevallig ook?
Tevens verkapt schopje
Dus je hebt zes dagen per week weekend? (op vrijdag naquote:Op zondag 17 maart 2013 23:03 schreef Maringo het volgende:
[..]
In vroegere tijden wel. Dinsdag toen ook.
Dat kan je nu doen.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus je hebt zes dagen per week weekend? (op vrijdag na) Nou weet ik niet wanneer ik de stok kan ophalen
Ah, ik begreep je dan verkeerd. En 18euro enkele reis ov en 4 uur reizen is best veel voor mensen uit de randstad.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:45 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat kan je nu doen.
Ik heb nooit gezegd dat ik ook daadwerkelijk de stok ging ophalen. Ik zei dat ik ging kijken of ik er tijd voor vrij kon maken. Aangezien dat niet gelukt is, ligt de stok nog steeds te liggen op de plek waar ie is neergelegd.
je doet je ''ondertitel'' erg eer aanquote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 14:39 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
je doet je ''ondertitel'' erg eer aan
teentjes getraptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |