SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Godver.quote:
Volgens mij vertelde je laatst dat je meet-moe was.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
En weg was mn multiquote![]()
Maar geen idee waarom ik niet bij de meet ben, sowieso niet echt meegekregen dat er een meet gepland werd. Leven zonder internet zuigt behoorlijk
Dat heeft Aldo nou nooit.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
Had niet eens door dat ik een lapo had
Klopt en dan komt er weer een meet en dan kriebelt alles weerquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij vertelde je laatst dat je meet-moe was.
Kom dan gewoon.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt en dan komt er weer een meet en dan kriebelt alles weer
Nahquote:
Aan 15 minuten genoeg? Of is dat juist te lang?quote:
Dus je komt gewoonquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Minimaal een half uur toch?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aan 15 minuten genoeg? Of is dat juist te lang?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aan 15 minuten genoeg? Of is dat juist te lang?
Maar is dus weerwolvenmeet, een of ander kaartspel geloof ik. Anderen moeten dan raden wie je bent of zo.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ligt er aanquote:
Oh wacht dat was de verkeerde quotequote:Op woensdag 13 maart 2013 21:58 schreef Fera het volgende:
[..]Dat hij niet doorheeft dat hij een lapo heeft.
Oh dan kan ik niet eensquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar is dus weerwolvenmeet, een of ander kaartspel geloof ik. Anderen moeten dan raden wie je bent of zo.
En dat in het eerste of tweede weekend van april
Je quote me gewoon graag.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh wacht dat was de verkeerde quote
Ik lees net dat ik dan niet kanquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt er aansoms is 15 minuten genoeg
Je bedoelt dat ding wat ik nooit lees in een SC?quote:
Die ja, ik meen wel dat je ervan wistquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ding wat ik nooit lees in een SC?
Redelijk. What's the problem?quote:
Geen idee.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen maar een paar personen dat spel al
Bij een anonieme moet je minimaal 20 euro erop hebben staan om met de NS te kunnen reizen.quote:
Oh, verkeerd gelezenquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar dat zei ik niet he
Nee, dan is het 10, als ik het goed heb.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij een anonieme moet je minimaal 20 euro erop hebben staan om met de NS te kunnen reizen.
Is dat bij een persoonsgebonden kaart ook zo?
Word je afgeleid?quote:
Je snapt de grap niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Volgens mij wel.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij een anonieme moet je minimaal 20 euro erop hebben staan om met de NS te kunnen reizen.
Jaquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je snapt de grap niet.Je hebt me, ik ben in de war.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
ja dan ook 20 euroquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:
Mooi kut datquote:
10 is voor de arriva treinenquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dan is het 10, als ik het goed heb.
Helaas haalde deze grap niet het niveau van Faxiequote:
Laten we het maar vergeten.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas haalde deze grap niet het niveau van Faxie
quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Mooi kut dat
[..]
10 is voor de arriva treinen
Ik ben echt niet blij met de ov-chipkaartquote:
Was wel de eerste die in me opkwam.quote:
Je kan ook nog kaartjes kopen hoorquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben echt niet blij met de ov-chipkaart![]()
Onhandig ding
Alle 3quote:
Ik wil niet alleen maar Nightwish.quote:
Zoonlief heeft vanochtend de trein gemist omdat er file stond bij de automaatquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kan ook nog kaartjes kopen hoor
Mmm ja dat is wel erg eenzijdig inderdaad.quote:
Sure.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoonlief heeft vanochtend de trein gemist omdat er file stond bij de automaat
Ever Dream en Feel For You allebei past net niet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mmm ja dat is wel erg eenzijdig inderdaad.
Ohquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoonlief heeft vanochtend de trein gemist omdat er file stond bij de automaat
Oma zat ook in de trein en die zag het allemaal gebeurenquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sure.
Net als dat mijn bus altijd te vroeg was geweest.
Ik probeer uit te zoeken hoe ik een maandabbo kan fixen maar ik kom er geen wijs uitquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh
Je kan ook een kaartje voor de volgende dag halen
Jammerquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ever Dream en Feel For You allebei past net niet.
Maandtrajectabbo?quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oma zat ook in de trein en die zag het allemaal gebeuren
[..]
Ik probeer uit te zoeken hoe ik een maandabbo kan fixen maar ik kom er geen wijs uit
Oma zit ook in het complotquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik probeer uit te zoeken hoe ik een maandabbo kan fixen maar ik kom er geen wijs uit
Dan zit ik op 17 minuten en nog wat.quote:
Hmm.. Volgens mij zit je gelijk aan een jaar vastquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Dat reken ik ook goedquote:
Jij wel.quote:
Nee er zijn ook maandkaartenquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm.. Volgens mij zit je gelijk aan een jaar vast
Ik denk dat huppelkind opzettelijk de trein heeft gemist zodat hij niet met oma in de trein hoefde te zittenquote:
Afgerond is 17 ook 15quote:
Ja?quote:
Het is bijna 18.quote:
Goed bezig.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee er zijn ook maandkaarten![]()
Na lang zoeken heb ik eindelijk gevonden hoe duur dat is!!
Volgende week even regelen voor het kreng
Met piemels wel.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is bijna 18.Dat neigt meer naar 20.
Piemels naar boven afronden is kinda sad.quote:
Ik zit ook bijna op 16 minutenquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is bijna 18.Dat neigt meer naar 20.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zit in een cam omgeving met 2 knappe mannen.
ook nakend?quote:
Screw ken ik niet.quote:
Screw heeft wel iets aan.quote:
Dan weet ik nog steeds niet wie dat is.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Screw heeft wel iets aan.
Screw is verreweg de heetste van ons 3.
screwloosequote:Op woensdag 13 maart 2013 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan weet ik nog steeds niet wie dat is.
quote:
Slaap lekker julliequote:Op woensdag 13 maart 2013 22:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga maar naar bed. Slaap lekker jullie![]()
Ik ben nog wakkerquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:38 schreef DaMook het volgende:
Iedereen slapen? Dan ga ik maar weer eens een paar uurtjes Simcityen.
Hoiquote:
Rustig. Vanmiddag liggen slapen, ga ik zo weer doenquote:
Oww relaxedquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rustig. Vanmiddag liggen slapen, ga ik zo weer doen
Ook leuk tochquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Oww relaxed.
Ik heb gewerkt, was weer eens interessant, nieuwe dingen, knopjes drukken en hopen dat het werkt en als het niet werkt bij de programmeur over zijn schouder meekijken en dingen leren
.
Trustequote:
Zuurpruimquote:Op donderdag 14 maart 2013 07:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel noemenswaardig veel om blij van te worden ja
Klangkarrussel met sonnentanzquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:08 schreef Tamashii het volgende:
Lolaaaa welke muziek poste je nou vanmiddag f gister?!
Waarom zorg jij ervoor dat ik zo vroeg op de ochtend al zo hard moet nadenken?quote:
Weet je waardoor ik wakker gemaakt werd?quote:
Jules?quote:Op donderdag 14 maart 2013 07:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je waardoor ik wakker gemaakt werd?
Zonlicht vol in mn gezicht!quote:
huh? Wat dan?quote:Op donderdag 14 maart 2013 07:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom zorg jij ervoor dat ik zo vroeg op de ochtend al zo hard moet nadenken?
Dat ik niks van je post snapquote:
Ik sliep pas rond een uur of 2 dus zo blij was ik niet met de zon hoor!!quote:
Eigen schuldquote:Op donderdag 14 maart 2013 07:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik sliep pas rond een uur of 2 dus zo blij was ik niet met de zon hoor!!
quote:Op donderdag 14 maart 2013 07:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eigen schuld
Ik sliep al vroeg, maar ben meer moe dan gisterochtend
Gelukkigquote:
Ligt eraan hoeveel schijven erop zaten. Er kan max. 15 kilo op.quote:Op donderdag 14 maart 2013 07:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bro, hoe zwaar is die enorme dumbell die je tevoorschijn haalde eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Roelvink? Hij mag niet het koningsnummer zingen?quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:33 schreef rival het volgende:
wat is die Dries toch een jankerd zeg!
Goedemorgen, dat moest ik ff kwijt
eerst ging ie al zeuren dat het eigenlijk zijn idee was, zo'n koningsnummerquote:Op donderdag 14 maart 2013 08:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Roelvink? Hij mag niet het koningsnummer zingen?
Nee, dat weet hij duidelijk niet! Eigenlijk is het gewoon sneu maar hé, leedvermaak!!quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:39 schreef rival het volgende:
[..]
hij weet toch zelf ook wel dat op wat huisvrouwtjes na niemand wat van hem moet hebben?
Ga je nog wat leuks doen dit weekend of blijft het bij een innige relatie met je wasmachine?quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:47 schreef LovelyLady het volgende:
Weekend
![]()
!!!!!!!!!!!!
2 wassen gevouwen... tijd voor koffie en ergens straks ontbijt ofzo
Ik doe doordeweeks zo veel mogelijk huishoudelijke shit zo dat ik dat van het weekend niet hoef te doenquote:Op donderdag 14 maart 2013 08:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga je nog wat leuks doen dit weekend of blijft het bij een innige relatie met je wasmachine?
Toch welquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zeg niet dat het er daar zo uitziet..
Hier sneeuwt het verdomme alweer...
quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel schijven erop zaten. Er kan max. 15 kilo op.Dat zei hij jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ze zagen er wel heel enorm uit.
![]()
Veel plezier in moffenlandquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Echt tijd dat ik hier vertrek
Wat een klote weer hebben wij steeds zeg..
Hoe ging je tentamen?quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Daar lag een halve meter sneeuw
Ga je het halen?quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geen idee. Heb het morgen pas
Supermarkten zijn tegenwoordig gewoon om 8 uur openquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:25 schreef AldoTheApache het volgende:
Het laatste restje oploskoffie is zowaar nog smeriger dan de senseo![]()
maarja, wel caffeïne
Volgens mijn planning ga ik pas om 11 uurquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Supermarkten zijn tegenwoordig gewoon om 8 uur open
quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Volgens mijn planning ga ik pas om 11 uur![]()
dan heb ik al vanaf 8 tot 11 geleerd zeg maar
Maar dat betekent wel dat ik aan de smerige oploskoffie zitquote:
Had de friet nog goed gesmaakt gisteren?quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar dat betekent wel dat ik aan de smerige oploskoffie zit
quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Had de friet nog goed gesmaakt gisteren?
prioriteiten hequote:Op donderdag 14 maart 2013 09:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar dat betekent wel dat ik aan de smerige oploskoffie zit
De perfecte student.quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
alleen heb ik nu een samenvatting die onder de krokettenpulp zit
Kloptquote:
Zonder koffie kan ik echt niet normaal aan de dag beginnenquote:
Dat heb ik met een peuk, thee en ontbijtnieuwsquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zonder koffie kan ik echt niet normaal aan de dag beginnen
quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heb ik met een peuk, thee en ontbijtnieuws
Wakker worden, koffie maken, achter pc zitten, peuk, gewichten, douche, brood maken, reizen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mijn opstartritueel: Wakker worden,pc aan, koffiezetapparaat aan, tanden poetsen, koffie aanzetten, ontbijt maken, eten, nog een bak zetten, nu.nl
elke dag![]()
Waarom denk ik bij die gewichten aan fappen?quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wakker worden, koffie maken, achter pc zitten, peuk, gewichten, douche, brood maken, reizen.
Die koffie en peuk doen het hem.
Wat is het verschil?quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mijn opstartritueel: Wakker worden,pc aan, koffiezetapparaat aan, tanden poetsen, koffie aanzetten, ontbijt maken, eten, nog een bak zetten, nu.nl
elke dag![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat vroeger ipv de gewichten het idd fappen was.quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom denk ik bij die gewichten aan fappen?
Ook een soort gewicht heffenquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat vroeger ipv de gewichten het idd fappen was.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ook een soort gewicht heffen![]()
Je zet dus de senseo aan. Senseo is geen koffiequote:
Ik heb niets beters Huppelquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je zet dus de senseo aan. Senseo is geen koffie
Koffie voor de luie mensch.quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je zet dus de senseo aan. Senseo is geen koffie
Zo duur is een koffiezetapparaat niet hoorquote:
snooze, snooze, snooze, wakker worden, douchen, haasten, werken!quote:
Ik ben een pauperstudent die de koffie binnen 10 minuten wegsloebertquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo duur is een koffiezetapparaat niet hoor![]()
Ik heb ook senseo maar ja ik drink geen koffie dus die is voor visite. Gelukkig heb ik nooit visite die koffie wil
Mijn ouders: Wat een pauperkoffie heb jij tochquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:51 schreef rival het volgende:
als mijn visite klaagt over de senseo kunnen ze een volgende keer lekker zelf wat meenemen
en dat is zeker allemaal voor 9 uur?quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
Ochtendritueel...
- zeuren dat het te vroeg is om te staan.... grmbl
- opstaan....
- kinderen wakker maken...
- aankleden
- katten eten geven
- thee zetten, brood maken
- ergens tussendoor snauwen dat de jongens geen ruzie moeten maken
- koffie maken
- ergens tussendoor de vaatwasser uitruimen
- een keer tussendoor geirriteerd zeggen dat de jongens op moeten schieten![]()
- jongens naar school brengen
- thuiskomen nog een grote beker koffie maken
- ontbijten
De wekker gaat om kwart voor 7, om 7 uur het nieuws luisteren (radiowekker) daarna eruit en om 5 over 8 naar school, meestal ben ik dan rond 5 over half 9 weer thuisquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en dat is zeker allemaal voor 9 uur?Damn, respect
wekkers die om kwart voor 7 gaan, brrrrrrquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De wekker gaat om kwart voor 7, om 7 uur het nieuws luisteren (radiowekker) daarna eruit en om 5 over 8 naar school, meestal ben ik dan rond 5 over half 9 weer thuis
Soms ga ik door boodschappen doen aangezien de winkel naast de school ligt van de jongens
Kijk uit dat je niet moe wordtquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:56 schreef Myraela het volgende:
Ik ben al een half uur wakker en ben al wezen plassen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:58 schreef LovelyLady het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
TMIquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:56 schreef Myraela het volgende:
Ik ben al een half uur wakker en ben al wezen plassen.
Half zeven iedere dagquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wekkers die om kwart voor 7 gaan, brrrrrr
Valt pasen op Pinksteren?quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Biefstuk en blowjob dag vandaag![]()
http://www.rtl.nl/compone(...)-beef-en-blowjob.xml
Ohjaquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Krijg ik allebei nietquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
alsof ik het wist, de biefstuk ligt namelijk al op mij te wachten!quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:24 schreef rival het volgende:
[..]
alsof ik het wist, de biefstuk ligt namelijk al op mij te wachten!![]()
nu deel 2 nog ff regelen
Zal ik het even doorgeven aan cryo of doe je dat zelf?quote:
Awww koetsjiekoetsjiekoequote:
lach maar... want dan moet ik snel zijnquote:
Ik ben niet leukquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:25 schreef rival het volgende:
[..]
lach maar... want dan moet ik snel zijn
hebben we hier nog leuke vrijgezelle dames in de aanbieding?
Je doet je best maar, ik doe het toch nietquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik het even doorgeven aan cryo of doe je dat zelf?
Groot gelijk!!quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je doet je best maar, ik doe het toch niet
Samen zijn wij de ideale vrouw natuurlijkquote:
Daarom!!quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:26 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga met jou toch niks beginnen, dat zet onze vriendschap op het spel
*proest* daar ging mijn koffiequote:Op donderdag 14 maart 2013 10:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Samen zijn wij de ideale vrouw natuurlijk
Dit is valentijn voor mannenquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat verplichte gedoe?net als valentijnsdag
alsof je dat niet sowieso moet doen als je vent thuis komtquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat verplichte gedoe?net als valentijnsdag
Dat zegt lola altijdquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik het even doorgeven aan cryo of doe je dat zelf?
[..]
Awww koetsjiekoetsjiekoe
Ja kom maarquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zal ik je even in je wangetjes knijpen koetsjiekoetsjie
Oh.quote:
Niet vooruit te branden vandaagquote:
Sorry maar ik moest lachen!quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet vooruit te branden vandaag
quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Met slechte mensen gaat het altijd goed.
hoe is het met jou, al nieuwe kleding gekocht?
Oh ik ben weer eens vrij... en nahja... ik moet nog even boven en beneden stofzuigen dus kalm aan enzoquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sorry maar ik moest lachen!![]()
Hoe komt dat?
Owja god, ik heb de afwas gister laten staan. Thanks for reminding mequote:Op donderdag 14 maart 2013 10:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ik ben weer eens vrij... en nahja... ik moet nog even boven en beneden stofzuigen dus kalm aan enzo
Dat dacht ik wel jaquote:
Ik doe de hele week niks andersquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Owja god, ik heb de afwas gister laten staan. Thanks for reminding me
Moet ook nog even een wassie draaien, druk druk ineens
Ik woon gelukkig op mezelf en alleen, dat scheelt zeker ook in het huishouden. En geen huisdieren. Ik heb welgeteld 1 plant!quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe de hele week niks anders
Ik heb ook een record!! al 3 maanden staan er 2 planten.. bovenop een kast anders vreten de katten de blaadjes erafquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik woon gelukkig op mezelf en alleen, dat scheelt zeker ook in het huishouden. En geen huisdieren. Ik heb welgeteld 1 plant!
En die is niet kapot te krijgen!
Owja, klopt, dat heb ik ook 1 keer gehad. Jaaaren terug had ik een stuk of 8 wietplantjes, hadden de katten er 4 opgevrotenquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ook een record!! al 3 maanden staan er 2 planten.. bovenop een kast anders vreten de katten de blaadjes eraf
quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Owja, klopt, dat heb ik ook 1 keer gehad. Jaaaren terug had ik een stuk of 8 wietplantjes, hadden de katten er 4 opgevroten
Gelukkig waren de andere 4 allemaal vrouwtjes
ik heb er 2, waarvan er 1 al anderhalf jaar leeft. ik ben trots op mezelfquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik woon gelukkig op mezelf en alleen, dat scheelt zeker ook in het huishouden. En geen huisdieren. Ik heb welgeteld 1 plant!
En die is niet kapot te krijgen!
Een cactus is geen plantquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:09 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb er 2, waarvan er 1 al anderhalf jaar leeft. ik ben trots op mezelf
Zeau hey, ouwe omaplant! Hoe groot is ze nu? De mijne groeiden hard! Zeker wel 1 cm per dag! (opgemeten). Dan zou jouw plant nu toch zolangzaamaan een kleine boom moeten zijn?quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:09 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb er 2, waarvan er 1 al anderhalf jaar leeft. ik ben trots op mezelf
wiet moet je rokenquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeau hey, ouwe omaplant! Hoe groot is ze nu? De mijne groeiden hard! Zeker wel 1 cm per dag! (opgemeten). Dan zou jouw plant nu toch zolangzaamaan een kleine boom moeten zijn?
Wietplantjes zijn trouwens ook leuke planten om te hebben
Ik heb wel eens geprobeerd om wiet te drogen in een magnetronquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb wel eens geprobeerd om wiet te drogen in een magnetron
Was geen succes!!x20
Het was wel droog tenminstequote:
Verkopenquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het was wel droog tenminste![]()
Bleef een soort hoopje gruis over
Maar ik had zoveel wiet, ik wist niet eens meer wat ik ermee moest doen
Ik ga een kloon maken zodat ze niet meer weet wie ik benquote:
Gelukkig zijn hier nog 3 coffeeshops...de 1 nog kutter dan de andere, dus ga ik maar naar de minst erge van de 3 -_-quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Verkopen![]()
Ik zou werkelijk niet eens weten waar je hier nog wiet kan kopen, de coffeeshop in de stad is dicht en verder geen idee
Heb al zo lang niet geblowd
Dan nogquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:20 schreef rival het volgende:
[..]
dat is nr 2, die heb ik pas sinds oktober
Die wil geen FOK!quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
The horror!
Straks je zoontje ook?
nouquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga een kloon maken zodat ze niet meer weet wie ik ben
nou in de hoogte lijkt ze niet veel te groeien eigenlijk, de bladeren zijn lange dunne hangers die komen nu wel al bijna bij de grond... ik denk zo'n 20 CM. misschien moet ik die eens bijknippenquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeau hey, ouwe omaplant! Hoe groot is ze nu? De mijne groeiden hard! Zeker wel 1 cm per dag! (opgemeten). Dan zou jouw plant nu toch zolangzaamaan een kleine boom moeten zijn?
Wietplantjes zijn trouwens ook leuke planten om te hebben
Ook niet als hij eenmaal weet wat voor lekkere chickies er hier op fok zitten?quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die wil geen FOK!![]()
Hij is zonder account al een bekende FOK!ker
je moet ook niet gewoon wiet in de pannenkoekmix gooien he.... maar er botor van trekken... en dat dan gebruikenquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het was wel droog tenminste![]()
Bleef een soort hoopje gruis over
Maar ik had zoveel wiet, ik wist niet eens meer wat ik ermee moest doen
Edit:Ik heb het ook geprobeerd om pannenkoeken van te maken. Merkte er niks van, maar smaakte tenminste wel uhm...best ok
quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ook niet als hij eenmaal weet wat voor lekkere chickies er hier op fok zitten?
ik wist er 3 te vinden daar.....quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zou werkelijk niet eens weten waar je hier nog wiet kan kopen, de coffeeshop in de stad is dicht en verder geen idee
Heb al zo lang niet geblowd
Ik had ze ook binnen (vanwege diefstal, we hadden niet eens een tuinhek dat dicht kon, kon zo de tuin binnenwandelen).quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:21 schreef rival het volgende:
[..]
nou in de hoogte lijkt ze niet veel te groeien eigenlijk, de bladeren zijn lange dunne hangers die komen nu wel al bijna bij de grond... ik denk zo'n 20 CM. misschien moet ik die eens bijknippen
wietplanten had ik vroeger in de tuin, tot ze werden gepikt
wil ze wel weer gaan verbouwen eigenlijk, maar dan binnen!
botor?quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
je moet ook niet gewoon wiet in de pannenkoekmix gooien he.... maar er botor van trekken... en dat dan gebruiken
quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!
Nope want zn moeder zit op FOK! en dus wil hij geen account.
En ik heb dinsdag met Yvonne afgesproken dat mocht hij wel een account aanmaken dat ze die dan meteen de kliko ingooid
Ja, ik was jong en dom in die tijdquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
je moet ook niet gewoon wiet in de pannenkoekmix gooien he.... maar er botor van trekken... en dat dan gebruiken
quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:24 schreef WhateverWhatever het volgende:
Hey Lullo`s! Gister nog geneukt?
[ afbeelding ]
hehe, illegale teler hebben we hierquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had ze ook binnen (vanwege diefstal, we hadden niet eens een tuinhek dat dicht kon, kon zo de tuin binnenwandelen).
Ik heb toen 4 grote plastic afvalbakken gehaald, daar met een schaar gaten in de bodem geprikt, vullen maar met aarde en groeien maar!![]()
Ik zette ze voor het raam zodat ze lekker veel licht kregen.
deze zit aan de buitenkant van het centrum waar je kan parkeren...quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou die bij de kerk is dus dicht
Ik woonde nog thuis. M'n moeder zei er nooit wat van, maar ze zal wel niet zo blij geweest zijn met mijn nieuwste 'hobby'!!quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
hehe, illegale teler hebben we hier
wil er dan wel een lamp boven hangen, voor de kwaliteit
ik ook, daarom weet ik nu hoe het niet moetquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik was jong en dom in die tijd
Ik wist niet hoe ik er boter van moest maken, dus flikkerde ik de wiet gewoon door het beslag heen ehh..
vale hen?quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
deze zit aan de buitenkant van het centrum waar je kan parkeren...
[ afbeelding ]
Om de 1 of andere reden vind ik nepplanten maar niks. Als ik al planten in huis heb, dan wil ik de aarde kunnen ruiken als ik ze water heb gegeven en er aan kunnen voelen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een leuk bosje nepbloemen staan.
Planten in mijn huis is een slecht plan.
Ik had ooit 2 dezelfde vetplanten in 1 pot!quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Om de 1 of andere reden vind ik nepplanten maar niks. Als ik al planten in huis heb, dan wil ik de aarde kunnen ruiken als ik ze water heb gegeven en er aan kunnen voelen.
Alleen mijn planten overleven mij niet...op deze ene na dan, die gaat mij nog overleven!
Tossow chickiequote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had ooit 2 dezelfde vetplanten in 1 pot!
Na 2 maanden allebei dood. Plantjes had ik gekregen van zoon van de bloemist dus ik vertelde dat ze dood waren, kwam hij kijken bleek de ene plant verzopen en de andere uitgedroogd.
Knap wel
Ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |