SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Godver.quote:
Volgens mij vertelde je laatst dat je meet-moe was.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
En weg was mn multiquote![]()
Maar geen idee waarom ik niet bij de meet ben, sowieso niet echt meegekregen dat er een meet gepland werd. Leven zonder internet zuigt behoorlijk
Dat heeft Aldo nou nooit.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
Had niet eens door dat ik een lapo had
Klopt en dan komt er weer een meet en dan kriebelt alles weerquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij vertelde je laatst dat je meet-moe was.
Kom dan gewoon.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt en dan komt er weer een meet en dan kriebelt alles weer
Nahquote:
Aan 15 minuten genoeg? Of is dat juist te lang?quote:
Dus je komt gewoonquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Minimaal een half uur toch?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aan 15 minuten genoeg? Of is dat juist te lang?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aan 15 minuten genoeg? Of is dat juist te lang?
Maar is dus weerwolvenmeet, een of ander kaartspel geloof ik. Anderen moeten dan raden wie je bent of zo.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ligt er aanquote:
Oh wacht dat was de verkeerde quotequote:Op woensdag 13 maart 2013 21:58 schreef Fera het volgende:
[..]Dat hij niet doorheeft dat hij een lapo heeft.
Oh dan kan ik niet eensquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar is dus weerwolvenmeet, een of ander kaartspel geloof ik. Anderen moeten dan raden wie je bent of zo.
En dat in het eerste of tweede weekend van april
Je quote me gewoon graag.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh wacht dat was de verkeerde quote
Ik lees net dat ik dan niet kanquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt er aansoms is 15 minuten genoeg
Je bedoelt dat ding wat ik nooit lees in een SC?quote:
Die ja, ik meen wel dat je ervan wistquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ding wat ik nooit lees in een SC?
Redelijk. What's the problem?quote:
Geen idee.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen maar een paar personen dat spel al
Bij een anonieme moet je minimaal 20 euro erop hebben staan om met de NS te kunnen reizen.quote:
Oh, verkeerd gelezenquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar dat zei ik niet he
Nee, dan is het 10, als ik het goed heb.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij een anonieme moet je minimaal 20 euro erop hebben staan om met de NS te kunnen reizen.
Is dat bij een persoonsgebonden kaart ook zo?
Word je afgeleid?quote:
Je snapt de grap niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Volgens mij wel.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij een anonieme moet je minimaal 20 euro erop hebben staan om met de NS te kunnen reizen.
Jaquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je snapt de grap niet.Je hebt me, ik ben in de war.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
ja dan ook 20 euroquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:
Mooi kut datquote:
10 is voor de arriva treinenquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dan is het 10, als ik het goed heb.
Helaas haalde deze grap niet het niveau van Faxiequote:
Laten we het maar vergeten.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas haalde deze grap niet het niveau van Faxie
quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Mooi kut dat
[..]
10 is voor de arriva treinen
Ik ben echt niet blij met de ov-chipkaartquote:
Was wel de eerste die in me opkwam.quote:
Je kan ook nog kaartjes kopen hoorquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben echt niet blij met de ov-chipkaart![]()
Onhandig ding
Alle 3quote:
Ik wil niet alleen maar Nightwish.quote:
Zoonlief heeft vanochtend de trein gemist omdat er file stond bij de automaatquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kan ook nog kaartjes kopen hoor
Mmm ja dat is wel erg eenzijdig inderdaad.quote:
Sure.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoonlief heeft vanochtend de trein gemist omdat er file stond bij de automaat
Ever Dream en Feel For You allebei past net niet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mmm ja dat is wel erg eenzijdig inderdaad.
Ohquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoonlief heeft vanochtend de trein gemist omdat er file stond bij de automaat
Oma zat ook in de trein en die zag het allemaal gebeurenquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sure.
Net als dat mijn bus altijd te vroeg was geweest.
Ik probeer uit te zoeken hoe ik een maandabbo kan fixen maar ik kom er geen wijs uitquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh
Je kan ook een kaartje voor de volgende dag halen
Jammerquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ever Dream en Feel For You allebei past net niet.
Maandtrajectabbo?quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oma zat ook in de trein en die zag het allemaal gebeuren
[..]
Ik probeer uit te zoeken hoe ik een maandabbo kan fixen maar ik kom er geen wijs uit
Oma zit ook in het complotquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik probeer uit te zoeken hoe ik een maandabbo kan fixen maar ik kom er geen wijs uit
Dan zit ik op 17 minuten en nog wat.quote:
Hmm.. Volgens mij zit je gelijk aan een jaar vastquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Dat reken ik ook goedquote:
Jij wel.quote:
Nee er zijn ook maandkaartenquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm.. Volgens mij zit je gelijk aan een jaar vast
Ik denk dat huppelkind opzettelijk de trein heeft gemist zodat hij niet met oma in de trein hoefde te zittenquote:
Afgerond is 17 ook 15quote:
Ja?quote:
Het is bijna 18.quote:
Goed bezig.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee er zijn ook maandkaarten![]()
Na lang zoeken heb ik eindelijk gevonden hoe duur dat is!!
Volgende week even regelen voor het kreng
Met piemels wel.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is bijna 18.Dat neigt meer naar 20.
Piemels naar boven afronden is kinda sad.quote:
Ik zit ook bijna op 16 minutenquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is bijna 18.Dat neigt meer naar 20.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zit in een cam omgeving met 2 knappe mannen.
ook nakend?quote:
Screw ken ik niet.quote:
Screw heeft wel iets aan.quote:
Dan weet ik nog steeds niet wie dat is.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Screw heeft wel iets aan.
Screw is verreweg de heetste van ons 3.
screwloosequote:Op woensdag 13 maart 2013 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan weet ik nog steeds niet wie dat is.
quote:
Slaap lekker julliequote:Op woensdag 13 maart 2013 22:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga maar naar bed. Slaap lekker jullie![]()
Ik ben nog wakkerquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:38 schreef DaMook het volgende:
Iedereen slapen? Dan ga ik maar weer eens een paar uurtjes Simcityen.
Hoiquote:
Rustig. Vanmiddag liggen slapen, ga ik zo weer doenquote:
Oww relaxedquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rustig. Vanmiddag liggen slapen, ga ik zo weer doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |