Dat lukt je niet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:48 schreef Chloroform het volgende:
Ahw, Vas is morgen jarig. Zal morgen hele dag lief tegen je doen, oké?
Ik zou voor twaalven naar bed gaan, dan lukt het je een derde van de dag.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:48 schreef Chloroform het volgende:
Nou fijn, ongemeend aardig doen. Daar knap ik zeker een stuk van op!quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:48 schreef Chloroform het volgende:
Ik doe al jaren ongemeend aardig om in je broekje te komen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou fijn, ongemeend aardig doen. Daar knap ik zeker een stuk van op!
Jonggeeee, doe nou niet alsof ik altijd een bitch ben. Heb een hart toch, weet jij ook bby.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou fijn, ongemeend aardig doen. Daar knap ik zeker een stuk van op!
Hoax. Ik ken je nog geen jaren.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:51 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik doe al jaren ongemeend aardig om in je broekje te komen.
Wil nog niet echt vlotten.
Oke dan, ik blijf altijd die gelimiteerde versie.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jonggeeee, doe nou niet alsof ik altijd een bitch ben. Heb een hart toch, weet jij ook bby.![]()
Als je het zo zegt lijkt het net alsof je bedoelt dat je verstandelijk gehandicapt bentquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke dan, ik blijf altijd die gelimiteerde versie.
Sowieso wel twee jaar, no?quote:
Ben ik dat niet dan?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je het zo zegt lijkt het net alsof je bedoelt dat je verstandelijk gehandicapt bent
Doe nou niet, nu vraag je er gewoon om.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke dan, ik blijf altijd die gelimiteerde versie.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijkZoveel drugs gebruikt dat ik de tijd kwijt ben
Wanneer samen pep snuiven?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:55 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Kwart over party time.
Mensen met bekken die pep in hen griezelen, sleuteltjes checken en restjes wegpriegelen
Jammer, ik vind dat zo onuitnodigend voor nieuwe users altijd. Beetje het kliekjesgevoelquote:
Heb net K in mijn knuistjes gekregen, dat eerst :$quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:57 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Heb net K in mijn knuistjes gekregen, dat eerst :$
Mja jullie zijn altijd zo open voor nieuwe users, neem een nestalgiequote:Op woensdag 13 maart 2013 21:57 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jammer, ik vind dat zo onuitnodigend voor nieuwe users altijd. Beetje het kliekjesgevoel.
Eerste keer?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:57 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Heb net K in mijn knuistjes gekregen, dat eerst :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |