Nee, totaal geen wereldnieuws dit.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ah, gewoon weer zo'n oerconservatieve oelewapper als altijd dus.
Sowieso, dat hier aandacht aan wordt besteed.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:43 schreef Pino112 het volgende:
Godvertwitter:PausFranciscus twitterde op woensdag 13-03-2013 om 20:39:48#HabemusPapam! En ik ben het geworden! Deze jurk zit echt totaal niet lekker, maar hij heeft wel bijzonder veel swag! reageer retweet
preciesquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:44 schreef Snowballed het volgende:
[..]![]()
Religie verbieden tot je 18e net als drank... het maakt niet volgroeide hersenen totaal kapot..
Ik vond hem juist heel charismatisch inderdaad.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:44 schreef MaLo het volgende:
van nos livestream:
[..]
Weinig charismatisch? Heeft van Schaik een andere Paus gezien dan ik? Charisma zit hem niet in grote gebaren; ik vond de paus juist door zijn rust en stemgebruik wel vriendelijk overkomen.
Hoop dat dit de juiste man is voor de kerk!
Het mis met mij toch redelijk goed gekomen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:44 schreef Snowballed het volgende:
[..]![]()
Religie verbieden tot je 18e net als drank... het maakt niet volgroeide hersenen totaal kapot..
Ik vond hem juist ook heel charismatisch in de rust die hij uitstraaldequote:Op woensdag 13 maart 2013 20:44 schreef MaLo het volgende:
van nos livestream:
Weinig charismatisch? Heeft van Schaik een andere Paus gezien dan ik? Charisma zit hem niet in grote gebaren; ik vond de paus juist door zijn rust en stemgebruik wel vriendelijk overkomen.
inderdaad zegquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:44 schreef MaLo het volgende:
van nos livestream:
[..]
Ze zijn er snel bij.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:43 schreef Pino112 het volgende:
Godvertwitter:PausFranciscus twitterde op woensdag 13-03-2013 om 20:39:48#HabemusPapam! En ik ben het geworden! Deze jurk zit echt totaal niet lekker, maar hij heeft wel bijzonder veel swag! reageer retweet
Kan ie nog zo'n vriendelijk hoofd hebben, de ideologie blijft verachtelijk. Maar wat hadden we anders verwacht?quote:Abortion and euthanasia
Cardinal Bergoglio has invited his clergy and laity to oppose both abortion and euthanasia.[7]
Homosexuality
He has affirmed church teaching on homosexuality, though he teaches the importance of respecting individuals who are homosexual. He strongly opposed legislation introduced in 2010 by the Argentine Government to allow same-sex marriage, calling it a "real and dire anthropological throwback". In a letter to the monasteries of Buenos Aires, he wrote: "Let's not be naive, we're not talking about a simple political battle; it is a destructive pretension against the plan of God. We are not talking about a mere bill, but rather a machination of the Father of Lies that seeks to confuse and deceive the children of God." He has also insisted that adoption by homosexuals is a form of discrimination against children. This position received a rebuke from Argentine president Cristina Fernández de Kirchner, who said the church's tone was reminiscent of "medieval times and the Inquisition".[8]
Je typt misquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het mis met mij toch redelijk goed gekomen.
Ik kan hem alleen met de vorige 2 vergelijken en tja dan is het niet zo moeilijk...quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond hem juist ook heel charismatisch in de rust die hij uitstraalde
quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond hem juist ook heel charismatisch in de rust die hij uitstraalde
ja je kan niet ineens verwachten dat de kerk voor abortus is.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:46 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Kan ie nog zo'n vriendelijk hoofd hebben, de ideologie blijft verachtelijk. Maar wat hadden we anders verwacht?
Want voor het leven zijn maakt je verachtelijk inderdaad.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:46 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Kan ie nog zo'n vriendelijk hoofd hebben, de ideologie blijft verachtelijk. Maar wat hadden we anders verwacht?
Ja.. maar met genoeg (te veel) anderen niet...quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het mis met mij toch redelijk goed gekomen.
Revolutionair heeft z'n grenzen, zeker binnen een instelling als de kerk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:46 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Had je een nieuwe paus verwacht die tijdens een bezoekje aan de gay parade naar de wallen gaat, een coffeeshop induikt en later op de avond euthanasie pleegt, omdat hij zijn hoogtepunt heeft gehad?quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:46 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Zeker!!!quote:
Niet echt, het is hoe je er zelf mee om gaat.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:47 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat je sociaal ingeperkt word... in beide gevallen..
quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:47 schreef fonkeymonkey het volgende:
[..]
Vind je dat nog steeds wanneer die aan je kindje zit?
Welkom op FOK!quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:47 schreef martijnde3de het volgende:
Volgens mij is iedereen die katholiek is hier al verkeerd zoals ik mensen hier hoor praten.
Nee hoor... maar dat kun je beter beslissen als je 18 bent...quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:47 schreef martijnde3de het volgende:
Volgens mij is iedereen die katholiek is hier al verkeerd zoals ik mensen hier hoor praten.
Iedereen die katholiek is wordt hier belachelijk gemaaktquote:
logischquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:50 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Iedereen die katholiek is wordt hier belachelijk gemaakt
dat dus, je kan rustig tegen wat schenen schoppen als je maar een jaar of 5 tot 10 blijft. Ik verwacht dat dat aftreden waar Benedictus mee begon er wel in blijft.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:51 schreef TheVulture het volgende:
Het lijkt me een charismatischer figuur dan Benedictus XVI
En qua leeftijd wel weer een tussenpaus, kunnen ze mooi schoon schip maken
En dat zinloze strooien met 'aan kindjes zitten' weten we nu ook wel. Het is niet alsof iedereen in de rk-kerk dat deed. Verder kan je niet verwachten van een paus dat hij plots pro-homoseksualiteit en abortus is; de bijbel is daar best duidelijk over en het hoofd van de rk-kerk kan daar niet zomaar tegen in gaan. Een mildere (moderne en realistische) houding zou al een hele vooruitgang zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:50 schreef martijnde3de het volgende:
Dan BEN je ook belachelijk.... Maar dat terzijde...quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:50 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Het stapje van "homo'squote:Op woensdag 13 maart 2013 20:52 schreef Isabeau het volgende:
Verder kan je niet verwachten van een paus dat hij plots pro-homoseksualiteit en abortus is; de bijbel is daar best duidelijk over en het hoofd van de rk-kerk kan daar niet zomaar tegen in gaan. Een mildere (moderne en realistische) houding zou al een hele vooruitgang zijn.
Mensen die zich vastklampen aan een sprookjes boek van ik weet niet hoe oud, zijn gewoon een beetje zielig....quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dat zinloze strooien met 'aan kindjes zitten' weten we nu ook wel. Het is niet alsof iedereen in de rk-kerk dat deed. Verder kan je niet verwachten van een paus dat hij plots pro-homoseksualiteit en abortus is; de bijbel is daar best duidelijk over en het hoofd van de rk-kerk kan daar niet zomaar tegen in gaan. Een mildere (moderne en realistische) houding zou al een hele vooruitgang zijn.
Dat zijn de uitwassen. De negatieve uitwassen. De kerk biedt veel mensen ook veel goeds.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:52 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dan BEN je ook belachelijk.... Maar dat terzijde...
Je bent toch behoorlijk gestoord om bij zo'n club te blijven, na alle berichtgeving over geneukt worden en de boel stilhouden...
Gooi er maar een fakkel op... zou ik zeggen...
Maar ja, zo ben ik dan ook weer niet...
Deze?quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
beter dan de vorige. dat was een enge.
Ga je toch lekker bij de Hells Angels...?quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:54 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dat zijn de uitwassen. De negatieve uitwassen. De kerk biedt veel mensen ook veel goeds.
Of ze helpen hem een handje richting god, zoals ze ook met Paus Johannes Paulus I hebben gedaanquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat dus, je kan rustig tegen wat schenen schoppen als je maar een jaar of 5 tot 10 blijft. Ik verwacht dat dat aftreden waar Benedictus mee begon er wel in blijft.
De tien geboden zijn anders nog steeds actueel, die zijn van alle tijden.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:54 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Mensen die zich vastklampen aan een sprookjes boek van ik weet niet hoe oud, zijn gewoon een beetje zielig....
Maar dat stil houd gedrag is om te kotsen.... zou ze met mn blote handen de nek omdraaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |