Omgeving Den Bosch.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar moet je vandaan komen ook alweer?
Want ik denk dat er binnenkort nog wel wat mensen uit die regio weer mee willen doen.quote:
3 daarvan van mij, die laatste was ik nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:45 schreef Monopoly het volgende:
Ik vond vanmorgen 4 telefoon nummers in mijn kontzak. Ik weet niet van wie ze zijn.
niet van mijn filmkijkster en mij.... en ik miste ook de monoknuffelquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:45 schreef Monopoly het volgende:
Ik vond vanmorgen 4 telefoon nummers in mijn kontzak. Ik weet niet van wie ze zijn.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
3 daarvan van mij, die laatste was ik niet
bel zequote:Op woensdag 13 maart 2013 20:45 schreef Monopoly het volgende:
1 is van Heloef.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:45 schreef Monopoly het volgende:
Ja, je moest zo nodig piesenquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
niet van mijn filmkijkster en mij.... en ik miste ook de monoknuffel
Waar was die neger eigenlijk gisteren?quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1 is van Heloef.
Ik stop zijn nummer altijd in zakken van mensen in de hoop dat iemand hem belt.
Onze tv's jatten terwijl wij in Amsterdam waren.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Waar was die neger eigenlijk gisteren?
Ik heb een chanante foto van jouquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb een chanante foto van jou
Ben ze nu aan het bewerken, misschien vanavond en anders morgen op FBquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:50 schreef -Engel- het volgende:
Waar vind je eigenlijk de filmpremierefoto's enzo????
a okequote:Op woensdag 13 maart 2013 20:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben ze nu aan het bewerken, misschien vanavond en anders morgen op FB
Eeuwig chantagemateriaalquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:50 schreef kanovinnie het volgende:
omfg en nu 1 van greys
Die zijn voor de privecollectie
quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Eeuwig chantagemateriaal
Ik denk dat je wel meer dan 1 chanantuh foto van mij hebt
Ik adoreer je voor eeuwig omdat je ze weg laat!
Yvonne was dat gisteren al behoorlijk aan het promoten jaquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:37 schreef Greys het volgende:
Oh ja voor degenen die elkaar niet zo lang kunnen missen na gister, we hebben een FOK! kroegsjoelclub op maandagavond (dat breekt zo lekker de week...) in een kroeg in Rotterdam. Elke veertien dagen aanwezig o.a. Mono, Bart, sp3c, yvonne, iteejer, BrandX, ondergetekende en afgelopen keer waren we met zijn 22-en. A.s. maandag is het weer. Niet piepen, gewoon komen, gratis parkeren, 2 minuten lopen vanaf metrostation.
Lompe is ook al geweest, die weet al hoe tof het is.
Sjoelen is koel. Hop. Kom ook.
Oh tofquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yvonne was dat gisteren al behoorlijk aan het promoten ja
Thanks bro!quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:45 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:45 schreef Monopoly het volgende:
Ik kom ook wel een keer kijkenquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh tof
Het is ook zoveel leuker dan je nu zou denken, sjoelen
Maar in een toffe kroeg en met FOK!kers en SJOELIGANS is het geweldig.
die van mij had ik in je boxer gestopt...quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:45 schreef Monopoly het volgende:
Ik vermoed dat hij wel meteen wist van wie dát nummer was.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die van mij had ik in je boxer gestopt...
Dan is ie niet meer leesbaar ben ik bangquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die van mij had ik in je boxer gestopt...
Whahahaquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan is ie niet meer leesbaar ben ik bang
Daar ben je toch niet serieus verbaasd over he?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
m'n hand kwam wel verdacht plakkerig uit zijn broek ja...
Is die linker monoquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, hoe kan iemand die mooie man nou weerstaan?
Ja, dat is Monoquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Is die linker monoonweerstaanbaar inderdaad.
Johquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, dat is Monoonweerstaanbare kerel
, die anderen kun je nu ook wel raden
Alleen op FOK!quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:08 schreef Fendy het volgende:
In een paar topics tijd van "ik heb er zin in " naar "wat was het gezellig en een leuke film" naar "mijn hand kwam plakkerig uit zijn broek"
quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Vorige keer waren er zelfs Limburgerts. Als je wilt kan het
Vraag MPG, die had de reis er graag voor over een keertje.
(Je legt je niet vast voor elke veertien dagen he, keertje gastsjoelen is al tof!)
Alsof ik al jullie mutsen uit elkaar kan houdenquote:
Je wist heel wel dat zij geen FOK!ster was.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Alsof ik al jullie mutsen uit elkaar kan houden
We hebben wel heel lang gekletst.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:22 schreef Stefan het volgende:
Bij wie heeft Juicyhil nu gescoord gister?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |