quote:Resterend programma Feyenoord
Datum Wedstrijd
17 maart Feyenoord - FC Utrecht
30 maart SC Heerenveen - Feyenoord
5 april Feyenoord - VVV-Venlo
14 april RKC Waalwijk - Feyenoord
21 april Feyenoord - Vitesse
28 april Feyenoord - Heracles Almelo
5 mei ADO Den Haag - Feyenoord
12 mei Feyenoord - NAC Breda
Resterend programma PSV
Datum Wedstrijd
16 maart PSV - RKC Waalwijk
31 maart Roda JC Kerkrade - PSV
6 april Willem II - PSV
14 april PSV - Ajax
20 april AZ - PSV
27 april PSV - FC Groningen
5 mei PSV - NEC
12 mei FC Twente - PSV
Resterend programma Ajax
Datum Wedstrijd
17 maart AZ - Ajax
31 maart Ajax - NEC
7 april Ajax - Heracles Almelo
14 april PSV - Ajax
19 april Ajax - SC Heerenveen
27 april NAC Breda - Ajax
5 mei Ajax - Willem II
12 mei FC Groningen - Ajax
Resterend programma Vitesse
ADO Den Haag - Vitesse
Vitesse - PEC Zwolle
Vitesse - NAC Breda
Roda JC - Vitesse
Feyenoord - Vitesse
Vitesse - Willem II
RKC Waalwijk - Vitesse
Vitesse - VVV Venlo
Happel is onze Photoshop-pro toch, dus als hij het afheeft kan ie Maastoren wel dmen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:11 schreef kasper het volgende:
Kans gemist om de uitslagen bij te werken.
Mr Polska - Allermooiste feestjequote:Op woensdag 13 maart 2013 20:12 schreef Aldo-MC het volgende:
Ik hoorde net een liedje op de radio waarin naar JPVG werd gerefereerd. Iemand enig idee?
Kuijt mag lekker in Turkije blijven, liever Verhoek dan Kuijtquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:08 schreef PIETR het volgende:
Aanval volgend jaar:
Boetius - Pelle - Kuijt
Guidetti
#stijfje
Liever tien man dan Verhoekquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:18 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kuijt mag lekker in Turkije blijven, liever Verhoek dan Kuijt
Verhoek is handig voor die opstootjes op het veldquote:
Donder op met die smerige kut demagoog.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:23 schreef Aldo-MC het volgende:
Kuyt lijkt me best ok voor nog 1 of 2 jaar.
Of scoort hij niet meer in Turkije?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:25 schreef satecl het volgende:
[..]
Donder op met die smerige kut demagoog.
caPELLE aan de ijssel, jewaitquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:18 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ah merci
Klonk beetje joods qua accent dus vond het vreemd dat zijn naam naar voren kwam.
Haha het is niet zo dat ik vaak kaarten over heb helaas, maar nog geen een keer gehad dat ik geen kaarten had dit seizoen, dus wat dat betreft best makkelijkquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Doet mij even een drie kaarten voor RKC dan.
Idd, VAK X. Echt altijd zijn die gasten er.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:31 schreef Merkie het volgende:
Er hangt ook altijd zo'n doek van "Capelle a/d IJssel groet Feyenoord" bij elke wedstrijd (uit en thuis).
Het was te proberen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:31 schreef Teis91 het volgende:
[..]
Haha het is niet zo dat ik vaak kaarten over heb helaas, maar nog geen een keer gehad dat ik geen kaarten had dit seizoen, dus wat dat betreft best makkelijk
Rot toch op man met je Van der Laan, mochten die joden kampioen worden dan is hij de eerste die de huldiging op een of ander bijveldje gaat organiseren.quote:
Behalve als ze er niet zijn.quote:
Bij K altijd volgens mij toch.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:07 schreef Happel het volgende:
Hangt dat doek van Esther Dokkum nog op W?
Veel waarheid.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:13 schreef Scrummie het volgende:
Kotsmisselijk word ik van die gasten die Kuyt nog lopen te pluggen voor Feyenoord, oppleuren, dat jonk komt er nooit meer in, klaar. Je zakken vullen oke, geef dat dan gewoon toe, maar ga geen liefde prediken als je er geen fuck van meent. De tyfus voor dat kut jonk.
Ik proef enige frustratie, volgens mijquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:13 schreef Scrummie het volgende:
Kotsmisselijk word ik van die gasten die Kuyt nog lopen te pluggen voor Feyenoord, oppleuren, dat jonk komt er nooit meer in, klaar. Je zakken vullen oke, geef dat dan gewoon toe, maar ga geen liefde prediken als je er geen fuck van meent. De tyfus voor dat kut jonk.
Beetje boos jochiequote:Op woensdag 13 maart 2013 22:13 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga gewoon voor m juichen hoorquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:13 schreef Scrummie het volgende:
Dit dus.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:13 schreef Scrummie het volgende:
Ach kom nu, als jij ergens 2 miljoen meer kan verdienen zou je dat toch ook doen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit dus.
Schijnheilige lul is het.
Iedereen die zegt dat iedereen voor het geld zou kiezen boven "clubliefde" staat er niet bij stil dat die gozer al 30+ miljoen op de bank heeft staan, en voor een luttele 2 miljoen extra, voor hem een schijntje, liever bij één of andere Turkse maffiaclub gaat spelen dan bij "zijn club" om daar iets wezenlijks bij te dragen en van betekenis te zijn. Geld hoeft bij hem allang niet meer de doorslag te geven.
Niet als ik al 30+ miljoen op m'n rekening heb en al bulk van het geld. Als ik dan moet kiezen tussen pakweg 2 seizoenen 1 miljoen per seizoen verdienen bij "mijn club" of 2 miljoen per seizoen verdienen bij een club die mij minder zegt, dan koos ik echt wel voor "mijn club" hoor. Alsof je die 2 miljoen nog voelt als je al 30+ miljoen hebt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:34 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ach kom nu, als jij ergens 2 miljoen meer kan verdienen zou je dat toch ook doen?
Natuurlijk is Kuyt een demagoog maar hij heeft veel voor Feyenoord betekent scoorde in 5 Klassiekers en zorgde voor 2 overwinningen + topscoorder van de afgelopen 10 jaar
Hoe weet je dat hij 30 miljoen op zijn rekening heeft?quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Niet als ik al 30+ miljoen op m'n rekening heb en al bulk van het geld. Als ik dan moet kiezen tussen pakweg 2 seizoenen 1 miljoen per seizoen verdienen bij "mijn club" of 2 miljoen per seizoen verdienen bij een club die mij minder zegt, dan koos ik echt wel voor "mijn club" hoor. Alsof je die 2 miljoen nog voelt als je al 30+ miljoen hebt.
Mensen beredeneren nog te vaak vanuit hun eigen situatie. Ik moet nu rondkomen van een inkomen onder modaal, natuurlijk zou ik mijn beslissingen nu grotendeels baseren op inkomen en zou ik ook geen duizenden euro's laten liggen, maar als je al lang en breed binnen bent dan vind ik dat je daar je beslissingen niet meer persé van af hoeft laten te hangen hoor.
Ik heb zijn geschatte vermogen meen ik een aantal keren in nieuwsberichten gelezen, en sorry, ik kan dus niet begrijpen dat hij nog flink wilt cashen terwijl hij al lang en breed binnen is.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:43 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij 30 miljoen op zijn rekening heeft?
Heb je zijn huis in Engeland toen gezien? Er zal vast geen hypotheek opzitten van 220k
Daarbij snap ik wel dat je met een gezinnetje nog 1 keer flink gaat cashen. Wat je hem kwalijk kunt nemen is dat hij altijd heeft geroepen dat Feyenoord ZIJN cluppie was, maar dat heeft hij ook over Utrecht en Katwijkse Boys gezegd .
Mocht Dirk nog fit zijn en van toegevoegde waarde zie ik geen reden om niet te juichen mocht hij terugkomen. Wat hij daar nu krijgt bij die Turken staat gewoon op geen enkele manier in verhouding met een eventueel salaris hier bij Feyenoord.
Vorig jaar was daar ook sprake van hoorquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik heb zijn geschatte vermogen meen ik een aantal keren in nieuwsberichten gelezen, en sorry, ik kan dus niet begrijpen dat hij nog flink wilt cashen terwijl hij al lang en breed binnen is.
Maar dat zal waarschijnlijk met je instelling te maken hebben.
Dat hij ook over Utrecht en Katwijk heeft gezegd dat het zijn cluppie is en dat hij daar ooit wilt terugkeren zegt natuurlijk genoeg over zijn instelling (schijnheilig), en eigenlijk kon iedereen dit vantevoren al wel zien aankomen van hem, maar ik heb serieus de hoop gehad dat hij bij Feyenoord zou komen 'afbouwen'.
Dat zegt dan weer meer over mijn naiviteit.
Dirkie krijgt inspraak in het nieuwe stadion maar de supporters nietquote:Tevens is Kuijt in juni 2009 toegetreden tot het raadgevende comité van Feyenoord. In deze functie zal Kuijt onder meer namens de spelers feedback geven op de plannen voor het nieuwe Feyenoord-stadion.
Als je in een paar jaartjes nog ff 5 miljoen extra kunt bijverdienen moet je ook wel een enorm voetbaldier zijn omdat niet te doen. Dan maak je niet alleen jezelf, maar ook je kinderen en je achterkleinkinderen waarschijnlijk financieel onafhankelijk. Toch een erg verleidelijke gedachte.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:43 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij 30 miljoen op zijn rekening heeft?
Heb je zijn huis in Engeland toen gezien? Er zal vast geen hypotheek opzitten van 220k
Daarbij snap ik wel dat je met een gezinnetje nog 1 keer flink gaat cashen. Wat je hem kwalijk kunt nemen is dat hij altijd heeft geroepen dat Feyenoord ZIJN cluppie was, maar dat heeft hij ook over Utrecht en Katwijkse Boys gezegd .
Mocht Dirk nog fit zijn en van toegevoegde waarde zie ik geen reden om niet te juichen mocht hij terugkomen. Wat hij daar nu krijgt bij die Turken staat gewoon op geen enkele manier in verhouding met een eventueel salaris hier bij Feyenoord.
Ik werd sowieso doodziek van die gozer in het NLs elftal en altijd dezelfde ideale schoonzoon uithangen in interviews. Heb het niet zo op allemansvriendjes, meestal zwakke mensen die graag bij iedereen geliefd zijn. Dirk's cluppie was Feyenoord, Utrecht, Katwijk, Liverpool en nu Fenerbahce waarschijnlijk waar die de club, supporters, stad, land en Attaturk in allerlei interviews ook helemaal de hemel inprijstquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat hij ook over Utrecht en Katwijk heeft gezegd dat het zijn cluppie is en dat hij daar ooit wilt terugkeren zegt natuurlijk genoeg over zijn instelling (schijnheilig), en eigenlijk kon iedereen dit vantevoren al wel zien aankomen van hem, maar ik heb serieus de hoop gehad dat hij bij Feyenoord zou komen 'afbouwen'.
Dat zegt dan weer meer over mijn naiviteit.
Naar mijn weten gaat, als BMI en De Vrij verkocht worden, het geld niet gebruikt worden voor grote transfers maar naar de schulden. Toch?quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:19 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik ga gewoon voor m juichen hoor![]()
Opstelling volgend jaar:
Boetius - Pelle - Kuyt
Vilhena - Guidetti - Clasie
Nelom - Mathijsen - Kongolo - Janmaat
Mulder
De Vrij en BMI voor 20 mln weg en je zou het zo kunnen realiseren. Wat een BAZENopstelling
Koop dan gewoon Guidetti van de transfersom van Indi en haal Bruins terug.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:30 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Naar mijn weten gaat, als BMI en De Vrij verkocht worden, het geld niet gebruikt worden voor grote transfers maar naar de schulden. Toch?
Hij, z'n gezin en hele familie waren voordat hij naar Fenerbahce ging ook echt al wel financieel onafhankelijk hoor. Daarvoor hoefde hij niet naar Fenerbahce.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je in een paar jaartjes nog ff 5 miljoen extra kunt bijverdienen moet je ook wel een enorm voetbaldier zijn omdat niet te doen. Dan maak je niet alleen jezelf, maar ook je kinderen en je achterkleinkinderen waarschijnlijk financieel onafhankelijk. Toch een erg verleidelijke gedachte.
Beide niet nodig.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Koop dan gewoon Guidetti van de transfersom van Indi en haal Bruins terug.
Nee.quote:Op donderdag 14 maart 2013 01:44 schreef De_Pel het volgende:
Ik hoorde dat mancini panini z'n selectie wil verversen. De Pel voor Guidetti + 8 miljoen. Doen?
Nee, je moet maar afwachten op Guidetti ooit terug komt op niveau. Ik zou hem graag terugzien bij Feyenoord, maar niet in ruil voor Pellèquote:Op donderdag 14 maart 2013 01:44 schreef De_Pel het volgende:
Ik hoorde dat mancini panini z'n selectie wil verversen. De Pel voor Guidetti + 8 miljoen. Doen?
Tuurlijkquote:Op donderdag 14 maart 2013 01:44 schreef De_Pel het volgende:
Als Yellow nou eens zijn goede contacten aanspreekt bij City en Guidetti voor een prikkie over kan nemenquote:
Manchester City gaat komende zomer rigoureus snijden in de selectie. Liefst elf spelers spelers mogen vertrekken bij de regerend landskampioen.
Dat meldt The Guardian.
Tot de lijst van afvallers, opgesteld door manager Roberto Mancini en de Spaanse directeuren Ferran Soriano and Txiki Begiristain, behoren Carlos Tevez, Gareth Barry, Edin Dzeko, Samir Nasri, Scott Sinclair, Maicon, Joleon Lescott en ex-Feyenoorder John Guidetti.
Verder worden de aflopende contracten van Kolo Touré, Roque Santa Cruz en Wayne Bridge niet verlengd.
Met de schoonmaak wil City de weg vrijmaken voor nieuwe investeringen. De club maakt een tegenvallend seizoen door. Na het kampioenschap van vorig seizoen in de Premier League is ManCity dit seizoen ver weggezakt, met een grote achterstand op stadgenoot Manchester United. In de Champions League kon de ploeg ook al geen potten breken.
Eerder meldde Engelse media dat ManCity ook af wil van manager Mancini, in wie de club geen vertrouwen meer heeft. De Italiaan mocht de afgelopen jaren vele miljoenen euro's investeren in nieuwe spelers, maar wist dat niet om te zetten in een leidende rol in de Premier League of Europa.
Ronald Koeman (Feyenoord), Ernesto Valverde (Valencia) en Jurgen Klopp (Borussia Dortmund) zouden op een shortlist staan om de Italiaan op te volgen.
quote:Engelse top jaagt op broertje Kongolo(15)
Scouts van diverse Engelse topclubs hebben één van de grootste talenten van Feyenoord nadrukkelijk in het vizier. Rodney Kongolo, het jongere broertje van verdediger Terence, wordt intensief gevolgd door Chelsea, Manchester City en Arsenal. De jeugdinternational van het type Patrick Vieira, heeft in Rotterdam nog geen contract omdat hij in januari pas vijftien jaar oud is geworden.
Technisch directeur Martin van Geel zegt dat de interesse voor de zeer talentvolle zoon van Congolese ouders bij hem onbekend is. 'Onze jeugdspelers worden gevolgd, dat weten wij wel. Maar van serieuze interesse in Rodney is ons op dit moment niets bekend. Maar Rodney is vijftien jaar en officieel mag ook niemand zich melden voor hem', zegt Van Geel.
In het recente verleden verloor Feyenoord onder meer de jeugdinternationals Jeffrey Bruma (Chelsea), Kyle Ebecilio (Arsenal), Karim Rekik (Manchester City) en Nathan Aké (Chelsea) aan Engelse topclubs.
Aan de andere kant zitten de scouts van Feyenoord ook niet stil.De Rotterdamse club heeft al geruime tijd een oogje op de 15-jarige Emil Hansson van Brann Bergen, de eveneens 15-jarige Jordan Larsson (zoon van voormalig wereldtopper Henke Larsson) en sinds kort Mats van der Weel (15) van Rosenborg. De laatste woont in Noorwegen, maar heeft Nederlandse ouders. Zijn oom Leen van der Weel speelde jarenlang voor Sparta en DS '79. Van der Weel loopt deze week stage op Varkenoord.
even ter illustratiequote:Op donderdag 14 maart 2013 07:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als Yellow nou eens zijn goede contacten aanspreekt bij City en Guidetti voor een prikkie over kan nemen
Denk er eens aan, een 4-4-2 systeemde Pel & Guidetti
Pellè slechter dan Guidettiquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
even ter illustratie
[ afbeelding ]
Al denk ik wel dat de combi guidetti-pelle niet zal werken onderling tussen hun. Ze houden beide van hun goaltjes maken en daardoor zullen ze een beetje ego-en.
Dan ontstaat er wrijving tussen hun twee en presteren ze beide geen kut meer
tsja, fifa UT hequote:
ik ben bang dat pele gaat falen in een 4-4-2.. kijk maar bij az..quote:Op donderdag 14 maart 2013 07:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als Yellow nou eens zijn goede contacten aanspreekt bij City en Guidetti voor een prikkie over kan nemen
Denk er eens aan, een 4-4-2 systeemde Pel & Guidetti
http://rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=118980quote:Stadsbuschauffeur Kees de Jonge uit Groningen staat op het punt wereldberoemd te worden in Rotterdam. De 'zingende buschauffeur' zoals hij genoemd wordt, heeft een liedje gemaakt over Graziano Pellè, de succesvolle spits van Feyenoord. Dat lied is zo goed gevallen bij de club, dat het komende zondag in een uitverkocht stadion De Kuip in Rotterdam ten gehore wordt gebracht.
Gelukkig zingt tie beter dan 'ie praat met z'n grafaccent, maar godverdomme wat een aanstekelijk nummer!quote:
En waar ga je een goede opvolger vandaan halen?quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als iemand met een mooi bedrag komt voor Pelle gelijk doen natuurlijk. Het is niet ineens een wereldtopper, een spits lijkt dat al snel in de Nederlandse competitie. Cashen en opnieuw beginnen
Dat konden we ons ook niet voorstellen toen Guidetti ervandoor ging.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:40 schreef Aloulou het volgende:
[..]
En waar ga je een goede opvolger vandaan halen?
Klopt, maar we blijven geen geluk hebben met het aantrekken van vervangers.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat konden we ons ook niet voorstellen toen Guidetti ervandoor ging.
Nee, daarom juist. Met alle geluk van de wereld loop je tegen Pelle aan en draait die als 'n gek nu voor het eerst in zijn carriere. Maar bij zijn vertrek moet je er niet vanuit gaan dat je weer zo'n spits aantrekt. Feyenoord heeft nogal wat spitsen versleten zeg...altijd op zoek geweest naar die spits die er 20 inschiet in een seizoen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat konden we ons ook niet voorstellen toen Guidetti ervandoor ging.
Met de 8 miljoen + Guidetti die hier wordt genoemd (en te weinig bevondenquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klopt, maar we blijven geen geluk hebben met het aantrekken van vervangers.
Iemand die het nummer kan opnemen?quote:
Die garantie heb je nooit, ook niet als hij blijft.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:44 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Feyenoord heeft nogal wat spitsen versleten zeg...altijd op zoek geweest naar die spits die er 20 inschiet in een seizoen.
. Als hij 2 seizoen zo blijft draaien en je je niet helemaal leeg laat kopen doe je volgend seizoen ook weer mee om het kampioenschap tot op het laatst.
Garantie heb je nooit nee, alleen dat je dood gaat en belasting betaalt. Maar als het systeem niet wordt aangepast en 8 van de 11 man op het veld blijven staan knalt Pelle er ook volgend seizoen tussen de 16/23 in hoor. Tenzij die zijn benen breekt ofzo en dan na een lange revalidatie terugkomt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die garantie heb je nooit, ook niet als hij blijft.
Dat is echt een zelfde onzin-redenering als de Gijpjes aan het begin van dit seizoen die zeiden dat hij er maar 4 kon maken omdat hij er altijd maar 4 had gemaakt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:48 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Garantie heb je nooit nee, alleen dat je dood gaat en belasting betaalt. Maar als het systeem niet wordt aangepast en 8 van de 11 man op het veld blijven staan knalt Pelle er ook volgend seizoen tussen de 16/23 in hoor. Tenzij die zijn benen breekt ofzo en dan na een lange revalidatie terugkomt.
Is goed, we zullen het zien volgend seizoen. Ben ervan overtuigd dat als de voorwaarden onverandert blijven die Pelle 20x doen scoren hij er ook volgend seizoen genoeg in schiet om een goede spits te zijn. Een erge blessure rekening ik dan ff niet mee.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dat is echt een zelfde onzin-redenering als de Gijpjes aan het begin van dit seizoen die zeiden dat hij er maar 4 kon maken omdat hij er altijd maar 4 had gemaakt.
Oh, dat denk ik ook wel hoorquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:56 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Is goed, we zullen het zien volgend seizoen. Ben ervan overtuigd dat als de voorwaarden onverandert blijven die Pelle 20x doen scoren hij er ook volgend seizoen genoeg in schiet om een goede spits te zijn. Een erge blessure rekening ik dan ff niet mee.
Maar volgens mij zal het grootste gedeelte dat binnenkomt aan transferopbrengsten worden gebruikt om de schulden af te bouwen en het negtieve eigen vermogen te verbeteren, en zal maar hooguit een kwart van de transferopbrengsten kunnen worden benut voor het versterken van de selectie is mijn inschatting.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh, dat denk ik ook wel hoorMaar ik denk ook dat je met 8 miljoen + Guidetti voldoende in huis hebt of kan halen om ook weer een mooi seizoen te draaien.
Ook dan zou ik Pelle liever verkopen, hoe eerder je van dat schuldenverhaal af bent hoe eerder je weer echt mee kan doen. Bovendien gebruik ik daar liever spelers als Pelle voor dan onze eigen jeugdpareltjes.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar volgens mij zal het grootste gedeelte dat binnenkomt aan transferopbrengsten worden gebruikt om de schulden af te bouwen en het negtieve eigen vermogen te verbeteren, en zal maar hooguit een kwart van de transferopbrengsten kunnen worden benut voor het versterken van de selectie is mijn inschatting.
Dan schiet je dus niet zoveel op met het verkopen van Pellè, want met 8 miljoen is het al de vraag of je een gelijkwaardige vervanger kunt vinden, maar als je met 2 miljoen gaat shoppen dan is dat sowieso een onmogelijke opgave.
Stel het team blijft in kwaliteit groeien zoals het nu doet, daar komt dan ook nog ervaring bij. De jongens worden volwassener en beter...quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ook dan zou ik Pelle liever verkopen, hoe eerder je van dat schuldenverhaal af bent hoe eerder je weer echt mee kan doen. Bovendien gebruik ik daar liever spelers als Pelle voor dan onze eigen jeugdpareltjes.
Edit: voor een bod zoals paar pagina's terug werd genoemd uiteraard.
Ik zou Guidetti misschien wel op de positie van Immers proberenquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:16 schreef RvLaak het volgende:
Hoe meer ik er over nadenk, hoe minder ik overtuigd ben van de wijsheid van Pellè en Guidetti samen op het veld. Tenzij Pellè idd als enige spits gaat functioneren.
Aan de andere kant, zou het natuurlijk wel mooi zijn als je 1 van de 2 op de bank hebt zitten en de andere in het veld, soort van dubbele bezetting zeg maar.
John zal daar denk ik weinig problemen mee hebben, aangezien hij nu ook enkel de bank warm houdt. Plus dat KGB zou kunnen rouleren met beide spitsen. Maw: de juiste spits voor de juiste tegenstander
Daarnaast moet de schuldenpositie van Feyenoord uiteraard ook verbetert worden... Moeilijk dilemma voor Van Geel
Dan krijg je mogelijk wel wat Jimbo al zei, een ego probleem. Nu heeft John vorig seizoen geen groot ego laten zien en zijn huidige gedrag (zijn positie bij City zonder morren accepteren) geeft ook geen blijk van een groot ego, maar het gevaar is er wel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zou Guidetti misschien wel op de positie van Immers proberenVolgens mij heeft hij best de kwaliteiten om daar een succes te worden.
Op z'n minst een hangende spits. Iig niet een 4-4-2 met Pelle en Guidetti naast elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |