abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 maart 2013 @ 19:06:34 #201
366229 Oldie57
Neoliberalisme Macht Frei
pi_124102525
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 09:19 schreef Ad_Infinitum het volgende:

[..]

Ik gun iedereen een fijn leven, behalve azijnzeikers zoals jij. Zo gunnen we allemaal iemand iets wel of niet, maar waarom denk je dat jouw mening over PSV voor iemand belangrijk is?
Ik gun PSV niks. Het is een vreselijk elftal om naar te kijken met door en door doorgesnoven spelers die hun tegenstanders na de wedstrijd bedreigen. Bovendien worden ze door de EU van fraude en malversaties beticht. De deal met de gemeente Eindhoven is zo ontzettend competitie-vervalsend.
pi_124102652
laatookmaar
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_124102659
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 19:06 schreef Oldie57 het volgende:

[..]

Ik gun PSV niks. Het is een vreselijk elftal om naar te kijken met door en door doorgesnoven spelers die hun tegenstanders na de wedstrijd bedreigen. Bovendien worden ze door de EU van fraude en malversaties beticht. De deal met de gemeente Eindhoven is zo ontzettend competitie-vervalsend.
Dank voor deze nuttige bijdrage. Ik wil je nu vriendelijk verzoeken om ergens anders te gaan trollen.
pi_124102876
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 19:09 schreef Ad_Infinitum het volgende:

[..]

Dank voor deze nuttige bijdrage. Ik wil je nu vriendelijk verzoeken om ergens anders te gaan trollen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 16:42 schreef Ad_Infinitum het volgende:

[..]

Als je wilt discussiëren over PSV zoals Tarado of Chase_Utley dan is dat natuurlijk best hier, maar dit soort opmerkingen maak je alleen om te trollen en dat is niet nodig wat mij betreft.
Ja we gaan voortaan eerst even elke post controleren bij jou, de groeten. :W
pi_124102951
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 19:13 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

[..]

Wat lul je nou
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_124103007
quote:

[..]

Ik gun jou wel een aantal dingen. Droeftoeter dat je er loopt.
pi_124103074
quote:

[..]

[..]

Das wel heel omslachtig als je het mij vraagt.
pi_124103111
quote:

[..]

[..]

Of je doet een poging om iets toe te voegen als je iets post. Dat is ook een optie.
pi_124103203
Hebben jullie vertrouwen in morgen?

Een algemene vraag.
pi_124103281
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:

Een algemene vraag.
Morgen moet nog wel lukken lijkt me. Roda-, WillemII uit en Ajax thuis zijn wat zorgelijker imo.
pi_124103318
quote:

Een algemene vraag.
Absoluut.

Een algemeen antwoord.
pi_124103354
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 19:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Morgen moet nog wel lukken lijkt me. Roda-, WillemII uit en Ajax thuis zijn wat zorgelijker imo.
PSV heeft thuis al sinds 2007 niet meer verloren van Ajax.

Driesje is op zijn grootstbest in de kleine wedstrijden, dus morgen vallen er wel veel doelpunten.
pi_124103395
quote:

Een algemene vraag.
Morgen lukt wel. Kan zelfs zomaar dat we na het weekend weer bovenaan staan. Niet dat dat iets aan de kansloosheid van de situatie verandert, maar toch.
pi_124103441
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 19:23 schreef Ad_Infinitum het volgende:

[..]

Morgen lukt wel. Kan zelfs zomaar dat we na het weekend weer bovenaan staan. Niet dat dat iets aan de kansloosheid van de situatie verandert, maar toch.
Kans is groot dat die koppositie over 2 weken uit bij Roda JC dan weer wordt verspeeld.
pi_124103461
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

PSV heeft thuis al sinds 2007 niet meer verloren van Ajax.

Driesje is op zijn grootstbest in de kleine wedstrijden, dus morgen vallen er wel veel doelpunten.
Klopt. En in de afgelopen 20/30 jaar hebben we Ajax-thuis maar iets van 3x verloren. Hetzelfde als dat we tegen Zwolle-thuis nog nooit hadden verloren. Met dit team is niks (meer) zeker. Wie weet walsen we over Ajax heen, maar verliezen we morgen. Het kan allemaal.
pi_124103476
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Kans is groot dat die koppositie over 2 weken uit bij Roda JC dan weer wordt verspeeld.
Zie mijn opmerking over kansloosheid. Al kan het bij Roda ook gewoon weer 1-5 worden. Je kunt er niets van zeggen.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 19:29:55 #217
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_124103691
quote:

[..]

Bedankt voor je bijdrage. 23 keer dezelfde boodschap is echter misschien nét iets teveel van het goede. Maar we waarderen je enthousiasme en gedrevenheid om deze aan ons over te brengen. Namens mij en mijn mede PSV-supporters wil ik hierbij bevestigen dat deze luid en duidelijk over is gekomen. Je kunt dus met een gerust hart dit topic achter je laten indien je geen nieuwe inzichten vergaard hebt. Nogmaals dank en veel succes met de seizoensfinale.
pi_124104015
Ik denk dat we een ouderwetse ineenstorting krijgen a la afgelopen paar seizoenen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_124104102
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 19:29 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Bedankt voor je bijdrage. 23 keer dezelfde boodschap is echter misschien nét iets teveel van het goede. Maar we waarderen je enthousiasme en gedrevenheid om deze aan ons over te brengen. Namens mij en mijn mede PSV-supporters wil ik hierbij bevestigen dat deze luid en duidelijk over is gekomen. Je kunt dus met een gerust hart dit topic achter je laten indien je geen nieuwe inzichten vergaard hebt. Nogmaals dank en veel succes met de seizoensfinale.
Moet ik hem een bloemetje sturen? Ik heb er nog een paar liggen hier, ze vliegen de deur uit.
pi_124104104
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 19:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik denk dat we een ouderwetse ineenstorting krijgen a la afgelopen paar seizoenen.
Ik hoop dat dat nu precies is waar Advocaat het verschil gaat maken ten opzichte van Rutten. Maar dat HOOP ik.
pi_124104227
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 19:38 schreef Ad_Infinitum het volgende:

[..]

Ik hoop dat dat nu precies is waar Advocaat het verschil gaat maken ten opzichte van Rutten. Maar dat HOOP ik.
Belang van de trainer wordt ontzettend overschat. Advocaat heeft onze verdedigers geen centimeter beter kunnen maken en dat zal geen enkele trainer lukken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_124104240
Het verbaast me dat niemand sinds 2008 een goede lijn in het spel van PSV kan krijgen.
pi_124104339
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 19:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Belang van de trainer wordt ontzettend overschat. Advocaat heeft onze verdedigers geen centimeter beter kunnen maken en dat zal geen enkele trainer lukken.
Dat zeg ik toch ook helemaal niet? Maar een trainer heeft wel invloed in hoe een ploeg het veld op komt. We hebben, ook met die crappy verdediging, wel gewoon tot vorige week bovenaan gestaan. Met dit materiaal, hoe crappy de verdediging ook is, kun je gewoon kampioen worden. Ze moeten er alleen weer in gaan geloven en wat meer lol hebben en dan kan het gewoon. Ook met deze crappy verdediging, dat doet zelfs helemaal niet ter zaken op dit moment.

Als je meer dan 20 wedstrijden mee kunt doen om de 1e plek, dan kan dat ook een heel seizoen.
pi_124104376
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Het verbaast me dat niemand sinds 2008 een goede lijn in het spel van PSV kan krijgen.
In de periode voor de blessure van Toivonen heeft PSV een tijdje redelijk goed gespeeld.
pi_124104607
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 19:43 schreef Ad_Infinitum het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook helemaal niet? Maar een trainer heeft wel invloed in hoe een ploeg het veld op komt. We hebben, ook met die crappy verdediging, wel gewoon tot vorige week bovenaan gestaan. Met dit materiaal, hoe crappy de verdediging ook is, kun je gewoon kampioen worden. Ze moeten er alleen weer in gaan geloven en wat meer lol hebben en dan kan het gewoon. Ook met deze crappy verdediging, dat doet zelfs helemaal niet ter zaken op dit moment.

Als je meer dan 20 wedstrijden mee kunt doen om de 1e plek, dan kan dat ook een heel seizoen.
De enige reden waarom we nog meedoen is omdat de concurrentie ook de ene na de andere flater heeft geslagen. :')

Alleen met bakken mazzel kan PSV nog kampioen worden vermoed ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')