Ik heb veel over voor mijn club, dit kan er ook wel bij.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dan moet je vrijwilligen.
twitter:JetroWillems_15 twitterde op woensdag 13-03-2013 om 22:02:26Ik heb gestreden voor wat ik gisteren wou. Ik moest ernaar streven voor wat ik nu hb. Ik strijd elkedag voor die zegen die ik morgen krijg❤, reageer retweet
Jetro heeft weer gesproken. Of zijn moeder. Dat weet ik dan niet.twitter:JetroWillems_15 twitterde op woensdag 13-03-2013 om 22:06:48I'm god-gifted, u can keep praying for my downfall but u can't break gods will!! And that is the difference between me and any other player reageer retweet
Jij hebt Dries ontdekt?quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wil wel Sport 1 Tennis en Golf doen, heb het toch al.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Helemaal mee eensMaar de mindere goden zijn eigenlijk het moeilijkste he. Je kan nu uitgroeien tot een held en promoveren naar Studio Sport
![]()
[ afbeelding ]
Ja, Manolev ook. Hij kon goede hoge ballen slaan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij hebt Dries ontdekt?
[ afbeelding ]
[..]![]()
![]()
De echte helden.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb veel over voor mijn club, dit kan er ook wel bij.
Ik vind Jetro echt een held.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
twitter:JetroWillems_15 twitterde op woensdag 13-03-2013 om 22:02:26Ik heb gestreden voor wat ik gisteren wou. Ik moest ernaar streven voor wat ik nu hb. Ik strijd elkedag voor die zegen die ik morgen krijg❤, reageer retweet
Jetro heeft weer gesproken. Of zijn moeder. Dat weet ik dan niet.twitter:JetroWillems_15 twitterde op woensdag 13-03-2013 om 22:06:48I'm god-gifted, u can keep praying for my downfall but u can't break gods will!! And that is the difference between me and any other player reageer retweet
Jammer dat hij zo verlegen overkomt voor de camera, zijn tekstenquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Hij bedoelt t allemaal ook goedquote:
Moet hij sowieso wel beter gaan presteren, want hij speelt echt ruk dit seizoen. Verdedigend staat hij vaak lucht te dekken, aanvallend zonder enig idee en inzicht. Loopt zich 99 van de 100 keer vast doordat hij zijn actie te ver doorvoert. En letterlijk al zijn afstandsschoten gaan naast of over. Leuk talent, maar is er nog láng niet. Bizar dat hij dus al vindt dat hij over 1 à 2 jaar de volgende stap moet zetten.quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:31 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Ik vind het een sukkel. Maar ik hoop dat we hem ooit dik verkopen.
Al zijn aanvallende acties zijn vrijwel slecht. Daarom vind ik ook dat hij een trainer nodig heeft die hem positief benadert en uitlegt wat zijn taak is.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:05 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Moet hij sowieso wel beter gaan presteren, want hij speelt echt ruk dit seizoen. Verdedigend staat hij vaak lucht te dekken, aanvallend zonder enig idee en inzicht. Loopt zich 99 van de 100 keer vast doordat hij zijn actie te ver doorvoert. En letterlijk al zijn afstandsschoten gaan naast of over. Leuk talent, maar is er nog láng niet. Bizar dat hij dus al vindt dat hij over 1 à 2 jaar de volgende stap moet zetten.
Ik krijg er jeuk van. Dit draagt bij aan strakke passes, counters en afwerken op goal? Want dat is nog altijd hetgeen waar je kampioen mee wordt, denk ik.quote:
Je kan ook overdrijven. Je hoeft niet 24 uuur per dag met voetbal bezig te zijn.quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik krijg er jeuk van. Dit draagt bij aan strakke passes, counters en afwerken op goal? Want dat is nog altijd hetgeen waar je kampioen mee wordt, denk ik.
Zeker, maar daar hoeft PSV-tv etc toch niet bij aanwezig zijn? Het gaat ook altijd gepaard met de 'teamspirit' en 'teambuiliding'quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven. Je hoeft niet 24 uuur per dag met voetbal bezig te zijn.
Volgens mij mag je buiten voetbal ook een leven hebben.
Wel leuk idee door heel het stadionquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik krijg er jeuk van. Dit draagt bij aan strakke passes, counters en afwerken op goal? Want dat is nog altijd hetgeen waar je kampioen mee wordt, denk ik.
Ontspanning..quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zeker, maar daar hoeft PSV-tv etc toch niet bij aanwezig zijn? Het gaat ook altijd gepaard met de 'teamspirit' en 'teambuiliding'Zodra van Bommel Marcelo een tip geeft tijdens de training vliegt ie 'm naar z'n bakkes of ie een week daarvoor nog met hem heeft staan zwaaien met een golfclub of niet maakt dan ook vrij weinig uit.
Hoeveel kloons ga je aanmaken Hoppa?quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:31 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Ik vind het een sukkel. Maar ik hoop dat we hem ooit dik verkopen.
Wat volgt hierna? Een middagje gezellig Efteling en 's avonds steengrillen?quote:
quote:
Na het derde uitvergrote opstootje van v. Bommel na Lens en Pieters heb ik het vermoeden dat er andere belangen meespelen. Er moet even naar buiten worden gebracht dat er niks aan de hand is en dat PSV nog altijd een warme, vriendelijke club is waar men gezamenlijk oud-hollandsche spelen beoefend.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat, elkaar beter leren kennen enz
Is dat niet dan?quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Na het derde uitvergrote opstootje van v. Bommel na Lens en Pieters heb ik het vermoeden dat er andere belangen meespelen. Er moet even naar buiten worden gebracht dat er niks aan de hand is en dat PSV nog altijd een warme, vriendelijke club is waar men gezamenlijk oud-hollandsche spelen beoefend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |