Precies wat ik een paar dagen geleden zeiquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:59 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Ik hoop op grote opruiming en opnieuw bouwen. Al die zeurpieten en negatieve types mogen opbokken. Ik wil weer een vrolijk PSV zien. Ik wil niet eens dat dit zootje zeikhonden kampioen wordt.
Spelers uit de jeugd, Depay, Locadia, Zoet misschien, hopelijk Bakkaliquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:12 schreef rubbereend het volgende:
Wat zijn dan die haalbare winnaars voor in elke linie?
Ik wil het best uitzoeken als ze me in de scouting toelaten. Het zijn er uiteindelijk maar 2. Een verdediger, een beest die alles en iedereen neervloert. En een aanvaller die altijd wil aanvallen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:12 schreef rubbereend het volgende:
Wat zijn dan die haalbare winnaars voor in elke linie?
ik ga ff een belletje voor je doenquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik wil het best uitzoeken als ze me in de scouting toelaten
quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ga ff een belletje voor je doen
Brands gesproken, hij zal je een abonnement voor Eredivisie Live opsturenquote:
Depay en Locadia hebben misschien nog een jaartje nodig voordat het echt basis is. Maar aan de andere kant. Als die een paar wedstrijden basis mogen spelen dan gaan ze er ook wel komen denk ik. Al die gasten van Feyenoord lukt het ook, zelfs de mindere talenten, dan moeten onze toptalenten dat toch ook kunnen lijkt me.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Spelers uit de jeugd, Depay, Locadia, Zoet misschien, hopelijk Bakkali
quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:18 schreef DonRaja het volgende:
Op dat Hope plaatje lijken die twee wel een stel Jehova's...
Iedereen zal het op een gegeven moment zat worden dat we zo vaak achter elkaar kampioen worden?quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:18 schreef DonRaja het volgende:
Op dat Hope plaatje lijken die twee wel een stel Jehova's...
Scheelt weer 15 Eurootjes in de maandquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Brands gesproken, hij zal je een abonnement voor Eredivisie Live opsturen
17,50 hier.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Scheelt weer 15 Eurootjes in de maand
Precies, dan maar ff een keer 5e dan iedere keer zielig 2e/3e met een miljoenenploegquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Precies wat ik een paar dagen geleden zei(Bijna) Alles weg. Gewoon oppleuren met dat negatieve zooitje wat er nu staat. In elke linie 1 winnaar neerzetten, waaronder vBommel nog een jaartje, zodat de rest zich daar aan op kan trekken.
Ik wil weer het idee krijgen dat ik naar het stadion ga waar ik gasten zie voetballen, die zelf ook echt wíllen voetballen.
Owjah, shit hier ookquote:
en voor die besparing heb je het hele scoutingsapparaat van PSV tot je beschikkingquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zijn naam past hier wel tussen:quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en voor die besparing heb je het hele scoutingsapparaat van PSV tot je beschikking
Je krijgt dus de helft van het hele scoutingsbudgetquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Is geregeld broeder. Als je wil is er voor jou ook nog een plekkie.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zijn naam past hier wel tussen:
http://www.psvjeugd.nl/begeleiders
Is goed.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Is geregeld broeder. Als je wil is er voor jou ook nog een plekkie.
[ afbeelding ]
Ik wil wel Sport 1 Tennis en Golf doen, heb het toch al.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is goed.
Ik doe van wel Sport 1 extra 2 en Eredivisie Live 2.
Wil de mindere goden doen. Moet me wel eerst bewijzen he.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is goed.
Ik doe van wel Sport 1 extra 2 en Eredivisie Live 2.
Wil de mindere goden doen. Moet me wel eerst bewijzen he.
Dan moet je vrijwilligen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wil wel Sport 1 Tennis en Golf doen, heb het toch al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |