Als je blind kan haken, is dat niet onbeleefd. Ik doe het zo vaak. Niet als iemand vanuit verweggistan naar mij toe komt voor een één-op-één gesprek trouwensquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:53 schreef Soempie het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk tijdens het haken? De laatste tijd keek ik de serie Boardwalk Empire, maar ben nu helemaal bij. De serie die staat te wachten is in het Deens. Nu kan ik dat niet verstaan en ik kan niet zo goed 'blind' haken, dus dat wordt hem niet.
Trui noemde al het haken in de auto. Nu gaan we komend weekend naar vrienden in Duitsland, dus dan gaat m'n haakwerk ook mee. Zou het onbeleefd zijn te haken tijdens een gesprek op de bank?
Haha, ik heb hetzelfde probleem! Borgen zeker? Ik ben ook weer op zoek!quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:53 schreef Soempie het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk tijdens het haken? De laatste tijd keek ik de serie Boardwalk Empire, maar ben nu helemaal bij. De serie die staat te wachten is in het Deens. Nu kan ik dat niet verstaan en ik kan niet zo goed 'blind' haken, dus dat wordt hem niet.
Nee, met Borgen ben ik ook bij!quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:56 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Haha, ik heb hetzelfde probleem! Borgen zeker? Ik ben ook weer op zoek!
Ik kan denk ik wel een gesprek voeren tijdens het haken, maar echt helemaal blind haken lukt nog niet. We zijn daar het hele weekend, dus dan is het vast niet onbeleefd om af en toe te haken.quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:55 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Als je blind kan haken, is dat niet onbeleefd. Ik doe het zo vaak. Niet als iemand vanuit verweggistan naar mij toe komt voor een één-op-één gesprek trouwens
En ik doe het vaak tijdens het tv kijken of series inderdaad. Ik ben zelden bezig met haken zonder iets erbij te doen, behalve in de trein (waar ik nooit meer zit).
Ah, kijk, ik ben dan weer helemaal bij met Forbrydelsen! Seizoen 3 heb ik "live" gekeken op de BBC.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:02 schreef Soempie het volgende:
Nee, met Borgen ben ik ook bij!Forbrydelsen/ the killing seizoen 3 wil ik kijken.
Ieder z'n ding hahaha en ja erg jammer, want hij is heeel gaaf! mooi en entjes ook!quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:07 schreef DonnaRush het volgende:
Ik Fok! juist bijna altijd mobiel. De foto's zijn bij mij ook gewoon normaal en het laden duurt helemaal niet lang. Ik ben juist blij dat dit forum mobiel zo fijn werkt.
Anyway, wat een geweldige Kangaroo Mum & Kid, super lief!Jammer dat het zo`n duur patroon is!
Dat overkomt mij nou nooitquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:02 schreef Soempie het volgende:
Bij Boardwalk Empire heeft m'n man me af en toe bijgepraat.Hij kan echt goed aan me aflezen wanneer ik belangrijke informatie heb gemist en dan zet hij de boel even op pauze om de stukken die ik heb gemist te vertellen.
![]()
neem je wel een zak met geld meequote:Op donderdag 14 maart 2013 12:13 schreef Tyler-Girl het volgende:
Is er hier iemand trouwens al eens op de hobby en handwerkbeurs in Den Bosch geweest?
Ik heb kaartjes gewonnen bij annemarie's haakblogmaar heb geen idee wat ik kan verwachten. (moet ook nog even kijken hoe en wat....mijn moeder (waarmee ik dus wilde gaan) had al met iemand anders afgesproken en die doen alleen maar kaartenmaken, dus hebben waarschijnlijk niets aan de hal met wol enzo...dus even kijken of die bereid zijn om met mij mee te gaan, anders loop ik zelf wel
)
quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:13 schreef trui het volgende:
nou, poehpoeh, m'n kangoeroestelletje is eindelijk klaar. ik zal morgen bij daglicht nog even wat betere foto's maken.
[ afbeelding ]
Gisteravond begonnen met het olifantje, maar met gewoon katoen van Catania vind ik het niet zo'n succes. Doordat het patroon met stokjes is, komen er flinke gaten in te zitten.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:50 schreef trui het volgende:
[..]
ze zijn leuk ja! ik heb even het patroon opgezocht.
wat ik leuker vind aan het origineel (waar zij 'm dus weer op gebaseerd heeft) is de plaats van de slurf, iets dichter bij het lichaam. deze lijkt nu bijna meer een miereneter oid.
ik wil ook nog altijd graag een keer deze maken.
jaja, het staat op de planning voor dit weekend, lief phluphje! don't worry!quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:52 schreef phluphy het volgende:
[..]Mooi!
Jij hebt zo'n haarfijn gevoel voor smaakvolle projectjes, alsof je ze ruikt op het internet!![]()
(ik weet trouwens nog wel een smaakvol projectje dat ietwat stagneert op het moment)![]()
Ik neem mijn portomonnee mee, is dat ook goed?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
neem je wel een zak met geld mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |