abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124047649
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 13:53 schreef Soempie het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk tijdens het haken? De laatste tijd keek ik de serie Boardwalk Empire, maar ben nu helemaal bij. De serie die staat te wachten is in het Deens. Nu kan ik dat niet verstaan en ik kan niet zo goed 'blind' haken, dus dat wordt hem niet.

Trui noemde al het haken in de auto. Nu gaan we komend weekend naar vrienden in Duitsland, dus dan gaat m'n haakwerk ook mee. Zou het onbeleefd zijn te haken tijdens een gesprek op de bank? :')
Als je blind kan haken, is dat niet onbeleefd. Ik doe het zo vaak. Niet als iemand vanuit verweggistan naar mij toe komt voor een één-op-één gesprek trouwens :P
En ik doe het vaak tijdens het tv kijken of series inderdaad. Ik ben zelden bezig met haken zonder iets erbij te doen, behalve in de trein (waar ik nooit meer zit).
  donderdag 14 maart 2013 @ 13:56:43 #77
211083 Angelof9
I must go first
pi_124047677
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 13:53 schreef Soempie het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk tijdens het haken? De laatste tijd keek ik de serie Boardwalk Empire, maar ben nu helemaal bij. De serie die staat te wachten is in het Deens. Nu kan ik dat niet verstaan en ik kan niet zo goed 'blind' haken, dus dat wordt hem niet.
Haha, ik heb hetzelfde probleem! Borgen zeker? Ik ben ook weer op zoek!
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_124047872
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 13:56 schreef Angelof9 het volgende:

[..]

Haha, ik heb hetzelfde probleem! Borgen zeker? Ik ben ook weer op zoek!
Nee, met Borgen ben ik ook bij! 8)7 Forbrydelsen/ the killing seizoen 3 wil ik kijken. Gister ben ik maar weer met seizoen 1 van Mad Men gestart, omdat er ook weer een nieuw seizoen komt. En ik wilde per se haken. :')

quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 13:55 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Als je blind kan haken, is dat niet onbeleefd. Ik doe het zo vaak. Niet als iemand vanuit verweggistan naar mij toe komt voor een één-op-één gesprek trouwens :P
En ik doe het vaak tijdens het tv kijken of series inderdaad. Ik ben zelden bezig met haken zonder iets erbij te doen, behalve in de trein (waar ik nooit meer zit).
Ik kan denk ik wel een gesprek voeren tijdens het haken, maar echt helemaal blind haken lukt nog niet. We zijn daar het hele weekend, dus dan is het vast niet onbeleefd om af en toe te haken.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 14 maart 2013 @ 14:04:26 #79
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_124047923
Ik kijk ook vaak series of een film....niet dat ik het altijd helemaal mee krijg, maar goed. :P

Dit weekend hebben we familieweekend en ik ben nog sterk aan het twijfelen om mijn haakwerk mee te nemen (al weet ik niet wat...deken is zoveel sleepwerk) maar lezen is nu ook niet echt gezellig.
Laatst heb ik ook in de auto gehaakt, dat werkt prima....vriendlief heeft toch niets te vertellen :P

Maar ik denk wel dat het kan hoor Soempie, en anders hoor je het snel genoeg als ze het er niet mee eens zijn. ;)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  Moderator/colorchick donderdag 14 maart 2013 @ 14:09:56 #80
382129 crew  Donna
pi_124048106
Tijdens het haken heb ik de radio aan of de TV op een programma wat me niet zo heel erg boeit. Echt een serie volgen en tussentijds haken kan ik niet, misschien alleen als de serie Nederlands gesproken is.
  donderdag 14 maart 2013 @ 14:11:31 #81
211083 Angelof9
I must go first
pi_124048150
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 14:02 schreef Soempie het volgende:

Nee, met Borgen ben ik ook bij! 8)7 Forbrydelsen/ the killing seizoen 3 wil ik kijken.
Ah, kijk, ik ben dan weer helemaal bij met Forbrydelsen! Seizoen 3 heb ik "live" gekeken op de BBC.
Maar daar kun je niet naast haken, nee.
Mijn laatste "haakshow" was Call the Midwife. Maar daar ben ik nu ook mee klaar.
pi_124049074
Ik haak ook altijd met tv aan of in de auto. Ik merk dat het bij een serie wel lukt, maar bijvoorbeeld een film (die ik niet ken en waar je een beetje voor moet opletten) het niet werkt. Dan mis ik soms net de essentiele zaken :')
pi_124049750
Bij Boardwalk Empire heeft m'n man me af en toe bijgepraat. :D Hij kan echt goed aan me aflezen wanneer ik belangrijke informatie heb gemist en dan zet hij de boel even op pauze om de stukken die ik heb gemist te vertellen. :') O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_124050570
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 10:07 schreef DonnaRush het volgende:
Ik Fok! juist bijna altijd mobiel. De foto's zijn bij mij ook gewoon normaal en het laden duurt helemaal niet lang. Ik ben juist blij dat dit forum mobiel zo fijn werkt.

Anyway, wat een geweldige Kangaroo Mum & Kid, super lief! :D Jammer dat het zo`n duur patroon is!
Ieder z'n ding hahaha en ja erg jammer, want hij is heeel gaaf! mooi en entjes ook!

Claudia de walvis is echt heeel lief!

oh en die olifantjes zijn ook leuk zo met een stofje!

Oh en die giraf lijnloos, geweldig!
By DMB
pi_124052259
Ik heb de tutorial voor de padma olifant gevonden... Nou ben ik echt een beginner nog eigenlijk, is zoiets dan te moeilijk? Moet wel leuk blijven namelijk :P
  donderdag 14 maart 2013 @ 16:09:40 #86
211083 Angelof9
I must go first
pi_124052311
Hij is niet moeilijk om te begrijpen, maar sommige dingen zijn een beetje onhandig om te doen, en het is even klungelen. Groot voordeel van padma is dat je hem niet in elkaar hoeft te zetten! Hetzelfde geldt voor het varkentje van dezelfde ontwerpster en die is wat makkelijker dan padma.
  donderdag 14 maart 2013 @ 16:11:06 #87
211083 Angelof9
I must go first
pi_124052360
pi_124052539
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 15:02 schreef Soempie het volgende:
Bij Boardwalk Empire heeft m'n man me af en toe bijgepraat. :D Hij kan echt goed aan me aflezen wanneer ik belangrijke informatie heb gemist en dan zet hij de boel even op pauze om de stukken die ik heb gemist te vertellen. :') O+
Dat overkomt mij nou nooit O-)

Afgelopen week The Following aan het kijken, een van de hoofdpersonen is een gevangene (dus altijd in een oranje pak), had hij ineens een net pak aan.. 'Huh wie is dat, moet ik die kennen?' Broertje: 'Ja dat hoop ik van wel...' Bloos :@
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_124052723
Nohhh, bedankt Angelof9. Het varkentje is ook errug cute! Daar maar mee beginnen dan :)
pi_124053165
Mn moeder zei gister nog "wat deden we s'avonds toen we nog niet haakten?"
Kan me ook niet meer voorstellen dat ik gewoon niets zit te doen s'avonds. Dat doe ik alleen als ik echt heel moe ben na een hele dag werk op zaterdag of hele dag uni dat ik al om 7 uur de deur uit ben of gewoon lamlendig (wat gelukkig steeds minder wordt).

Is dat walvisje leuk voor op de babykamer ofzo? Las op t werk vandaag dat een collega bevallen is gister, dus een roze walvis is misschien wel leuk? Maar weet t niet, maar is wel leuk bij een kaartje, dus graag jullie mening!
pi_124053378
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 12:13 schreef Tyler-Girl het volgende:
Is er hier iemand trouwens al eens op de hobby en handwerkbeurs in Den Bosch geweest?
Ik heb kaartjes gewonnen bij annemarie's haakblog :D maar heb geen idee wat ik kan verwachten. (moet ook nog even kijken hoe en wat....mijn moeder (waarmee ik dus wilde gaan) had al met iemand anders afgesproken en die doen alleen maar kaartenmaken, dus hebben waarschijnlijk niets aan de hal met wol enzo...dus even kijken of die bereid zijn om met mij mee te gaan, anders loop ik zelf wel :P )
neem je wel een zak met geld mee :P
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_124053493
ik kijk tv of een film onder het haken en breien, kan alles goed volgen ik haak *blind* en brei blind
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  Moderator/colorchick donderdag 14 maart 2013 @ 16:43:24 #93
382129 crew  Donna
pi_124053546
Als ik een deken of slofjes haak dan kan ik wel blind haken, maar met ami`s echt niet haha.
pi_124053819
Ik haak ook niet zo goed blind. Eigenlijk helemaal niet. Ik kijk Pauw en Witteman onder het haken. En simpele Amerikaanse series. Al die Scandinavische detectives moet ik echt helemaal meelezen omdat ik daar geen woord van versta. (En ik vind al die blonde mensen ook allemaal op elkaar lijken :@ ) . Maar dan vind ik het weer zo 'weinig' wat ik zit te doen. Ik wil tegelijk iets om handen hebben. Maar dat gaat dus niet.
  donderdag 14 maart 2013 @ 16:52:29 #95
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_124053900
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 00:13 schreef trui het volgende:
nou, poehpoeh, m'n kangoeroestelletje is eindelijk klaar. ik zal morgen bij daglicht nog even wat betere foto's maken.

[ afbeelding ]
:o Mooi!

Jij hebt zo'n haarfijn gevoel voor smaakvolle projectjes, alsof je ze ruikt op het internet! :Y

(ik weet trouwens nog wel een smaakvol projectje dat ietwat stagneert op het moment) O-)
... ♥ ik mis je ♥
pi_124053914
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 10:50 schreef trui het volgende:

[..]

ze zijn leuk ja! ik heb even het patroon opgezocht.

wat ik leuker vind aan het origineel (waar zij 'm dus weer op gebaseerd heeft) is de plaats van de slurf, iets dichter bij het lichaam. deze lijkt nu bijna meer een miereneter oid.

ik wil ook nog altijd graag een keer deze maken.
Gisteravond begonnen met het olifantje, maar met gewoon katoen van Catania vind ik het niet zo'n succes. Doordat het patroon met stokjes is, komen er flinke gaten in te zitten.
Ik heb hier nog acryl garen van de Zeeman/Wibra liggen, eens kijken hoe dat werkt.
http://creatiesvankokosnoot.blogspot.com
  donderdag 14 maart 2013 @ 16:54:51 #97
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_124054000
ik luister liever TV onder 't haken, ik kijk wel af en toe even maar het moet wat mij betreft dus wel iets zijn wat ook luisterend enigszins te volgen is.
in de haak.
  donderdag 14 maart 2013 @ 16:55:34 #98
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_124054027
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 16:52 schreef phluphy het volgende:

[..]

:o Mooi!

Jij hebt zo'n haarfijn gevoel voor smaakvolle projectjes, alsof je ze ruikt op het internet! :Y

(ik weet trouwens nog wel een smaakvol projectje dat ietwat stagneert op het moment) O-)
jaja, het staat op de planning voor dit weekend, lief phluphje! don't worry! :*
in de haak.
pi_124055639
Hoi, ik ben een haaknoob en heb een vraag!! Ik ben voor het eerst begonnen met haken volgens een patroon en dit patroon zegt:

1 start met een ring
2 haak 6 hv in de ring

Nou ben ik al een paar uur enthousiast bezig om me vervolgens te bedenken dat ik met hele vasten aan het werk ben ipv halve vasten :')

Maar bedoelen ze nou dat ik een ring met hv moet haken of eerst een ring met 6 hele vasten en daarna 6 hv? De ring lukt prima met hele vasten (ik ging net lekker), maar met halve vasten niet, dus nu ben ik in de war :')
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 14 maart 2013 @ 17:43:21 #100
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_124055646
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 16:39 schreef Toverheks het volgende:

[..]

neem je wel een zak met geld mee :P
Ik neem mijn portomonnee mee, is dat ook goed? :P
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D