Ik zou hen ook gewoon even mailen erover!quote:Op maandag 18 maart 2013 12:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, want het kleurverschil kwam door Echt Studio! En ik had die bestelling bij Hobbydoos nog lopen.
Toch maar gedaan, gewoon omdat ik nieuwsgierig ben. De bollen zelf heb ik al bijna opgemaakt.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik zou hen ook gewoon even mailen erover!
hm, lijkt haast een ander kleurnummer!quote:Op maandag 18 maart 2013 13:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Toch maar gedaan, gewoon omdat ik nieuwsgierig ben. De bollen zelf heb ik al bijna opgemaakt.
Voor jullie ook een foto: onder de kleur zoals die hoort te zijn, boven de kleur die ik binnenkreeg.
[ afbeelding ]
Bij het kleurenoverzicht zie ik maar twee grijstinten.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:08 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hm, lijkt haast een ander kleurnummer!
thanksquote:Op maandag 18 maart 2013 13:38 schreef HarrrrieH het volgende:
Voor Dottie:
Het zou dit patroon moeten zijn:
[ afbeelding ]
Wow wat een verschil! Wel mooie kleuren allebei trouwens.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Toch maar gedaan, gewoon omdat ik nieuwsgierig ben. De bollen zelf heb ik al bijna opgemaakt.
Voor jullie ook een foto: onder de kleur zoals die hoort te zijn, boven de kleur die ik binnenkreeg.
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op maandag 18 maart 2013 14:15 schreef _Arual_ het volgende:
Na Wasabi nu ook Umami en Citro-San:
[ afbeelding ]
Ja dat is ook een idee.....maar ik heb dus alleen catania in huis en denk dat mijn vriendin een knuffel ook leuker vindt dan een kussen. (zelf vind ik het kussen idee wel leuk)quote:Op maandag 18 maart 2013 13:14 schreef trui het volgende:
TylerGirl, als je de walvis groter wil kun je toch ook alles uit het patroon verdubbelen? Of met een veel dikker (of dubbel) garen werken?
Bedankt voor de tip!quote:Op maandag 18 maart 2013 14:49 schreef Mirjam het volgende:
Ze hebben bij de Wibra deze week neon-garen! Heel erg leuk, gewone prijs, neongeel, roze, oranje en groen.
Aanrader, en ze gaan érg hard!
Ja fijnquote:Op maandag 18 maart 2013 14:49 schreef Mirjam het volgende:
Ze hebben bij de Wibra deze week neon-garen! Heel erg leuk, gewone prijs, neongeel, roze, oranje en groen.
Aanrader, en ze gaan érg hard!
you're welcomequote:Op maandag 18 maart 2013 15:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja fijn, moet ik nog naar de Action toe en nu kan ik het natuurlijk niet laten om ook door te lopen naar de Wibra.
![]()
Ik vind die eerste het mooiste en daarna die driehoek/kleine sqaures.....ik heb niets met wooleatersquote:Op maandag 18 maart 2013 16:14 schreef kwakz0r het volgende:
Ik ben "kussenkantjes" aan het maken, heb een vriendin een eeuw geleden al een kussen beloofd, maar weet niet goed wat bij haar huis past en wat ze mooi vindt
dus nu 3 opties:
2 ben ik nog mee bezig. vintage stripe die steeds smaller lijkt te worden (moet ik maar eens natellen dus) en een tiny squares patroontje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en de wool eater is al af (onscherpe foto zie ik nu, mn lensje is vies denk ik...)
[ afbeelding ]
Doen we meeste stemmen gelden? Ik ga voor de 2e!quote:Op maandag 18 maart 2013 16:14 schreef kwakz0r het volgende:
Ik ben "kussenkantjes" aan het maken, heb een vriendin een eeuw geleden al een kussen beloofd, maar weet niet goed wat bij haar huis past en wat ze mooi vindt
dus nu 3 opties:
2 ben ik nog mee bezig. vintage stripe die steeds smaller lijkt te worden (moet ik maar eens natellen dus) en een tiny squares patroontje
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
en de wool eater is al af (onscherpe foto zie ik nu, mn lensje is vies denk ik...)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |