favoriete film; favoriete serie; je beste eigenschap; je slechte eigenschapquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:43 schreef Conflict het volgende:
Hoi, is het geen leuk idee om dat voorsteltopic lijstje iets uitgebreider te maken? Hebben jullie leuke ideeën?
favoriete boek, favoriete schoolvak. favoriete land. zo kan je hem wel heul uitgebreid makenquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
favoriete film; favoriete serie; je beste eigenschap; je slechte eigenschap
banknr, pincode, adresquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:43 schreef Conflict het volgende:
Hoi, is het geen leuk idee om dat voorsteltopic lijstje iets uitgebreider te maken? Hebben jullie leuke ideeën?
Promskiquote:
Niet, ik hou van alles en iedereen maar wel het meeste van mezelf.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tsja hoe minder ik van mezelf hou hoe meer liefde ik heb voor anderen
Nee.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:43 schreef Conflict het volgende:
Vul het eens inquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
favoriete boek, favoriete schoolvak. favoriete land. zo kan je hem wel heul uitgebreid maken
maken jullie ff een leuke lijst dan! Dan zet ik het er vanavond bijquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
favoriete film; favoriete serie; je beste eigenschap; je slechte eigenschap
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:44 schreef promisionxexposed het volgende:
ik zeg nu wel Fok-it maar ik bedoel JRRY
ik hou alleen van speciale mensenquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:45 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Niet, ik hou van alles en iedereen maar wel het meeste van mezelf.
[..]
Nee.
oh..quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik hou alleen van speciale mensen
Goed. Behalve dat ik de laatste paar nachten helemaal niet slaap zowatquote:
caros muchosquote:
Hi5 Appol.quote:
ja duh weet ik.quote:
awh dat is minder, hoezo slaap je niet dan?quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed. Behalve dat ik de laatste paar nachten helemaal niet slaap zowat![]()
Met jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters gonna hateTax wil tetten :)!
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
awh dat is minder, hoezo slaap je niet dan?
Ja primaIk heb geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters gonna hatelaatste 3 nachten pas na 5-en in slaap gevallen
Ben gewoon niet moe ofzo,
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
hoe laat sta je op?quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen ideelaatste 3 nachten pas na 5-en in slaap gevallen
10-11 uur ofzo?quote:
hmm apartquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen ideelaatste 3 nachten pas na 5-en in slaap gevallen
appol baasjequote:
Vul jij dat lijstje nou inquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed. Behalve dat ik de laatste paar nachten helemaal niet slaap zowat![]()
Met jou?
Middag sowieso nooitquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hmm aparthoe laat word je dan wakker in de ochtend/middag?
Nee ik heb wel mijn voorkeurenquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
jij houdt wel van hem of niet hij is wel speciaal.
Welk lijstje?quote:
hm apart dat je dan zo weinig slaap nodig hebtquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Middag sowieso nooittussen 9 en 11 denk ik?
Ja naja, het is soms ook wel frustrerend hoorquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hm apart dat je dan zo weinig slaap nodig hebt
jeetje mineetjequote:Op woensdag 13 maart 2013 16:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Middag sowieso nooittussen 9 en 11 denk ik?
haha misschien in de horeca ofzoquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja naja, het is soms ook wel frustrerend hoorIk zou eigenlijk snachts moeten werken ofzo
favoriete film:quote:
Nou he, dat dit kan in Nederland.quote:
Razist.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee ik heb wel mijn voorkeuren
Geheime FOK!-liefde: PPquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
favoriete film:
favoriete serie:
favoriete boek:
favoriete land:
beste eigenschap:
slechste eigenschap:
geheime FOK! liefde:
quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
stiekem deed ik de rest alleen maar ertussen zodat het niet op zou vallen
Dus wanneer ga je me van mijn maagdelijkheid ontnemen
Ik was quasi-sarcastisch.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik was semi-serieus eigenlijk
Die laatste ga ik niet invullen, straks leest ze hetquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
favoriete film:
favoriete serie:
favoriete boek:
favoriete land:
beste eigenschap:
slechste eigenschap:
geheime FOK! liefde:
Dat laat ik in het midden.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus ik ben niet je fok-liefde?
favoriete film: idkquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
favoriete film:
favoriete serie:
favoriete boek:
favoriete land:
beste eigenschap:
slechste eigenschap:
geheime FOK! liefde:
Was ook een moeder die haar kind 3 xtc-pillen voor verjaardag gafquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:54 schreef jordyqwerty het volgende:
http://www.thesun.co.uk/s(...)-smoke-cannabis.html
Dafuq
Nee, je GEHEIME.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:55 schreef promisionxexposed het volgende:
favoriete film: Skyfall
favoriete serie: Geen
favoriete boek: Harry potter
favoriete land: Nederland
beste eigenschap: Aardig denk
slechste eigenschap: gevoelig
geheime FOK! liefde: Taexon
Maakt het spannender.quote:
fixeddquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:54 schreef AppelCake het volgende:
[..]
favoriete film: idk
favoriete serie: Degrassi
favoriete boek: lezen
favoriete land: USA
beste eigenschap: slet zijn
slechste eigenschap: irritant zijn
geheime FOK! liefde: msacras.
zeg het danquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die laatste ga ik niet invullen, straks leest ze het
Goed lijstje! En je bent aardig hoorquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:55 schreef promisionxexposed het volgende:
favoriete film: Skyfall
favoriete serie: Geen
favoriete boek: Harry potter
beste eigenschap: Aardig denk
slechste eigenschap: gevoelig
geheime FOK! liefde: Taexon
Zie ook hoe ik vakkundig tussen de 'geheime FOK-liefde' door manoeuvreer.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Goed lijstje! En je bent aardig hoor
favoriete film: A Beautiful Mind
favoriete serie: Criminal Minds
favoriete boek: Stoner
favoriete land: Griekenland
beste eigenschap: compassie
slechste eigenschap: veel
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
favoriete film: Freedom writers
favoriete serie: Gossip Girl
favoriete boek: Afblijven
favoriete land: China
beste eigenschap: mezelf zijn, want ik ben geweldig
slechste eigenschap: geen
geheime FOK! liefde: mezelf
favoriete film: Perks of Being a wallflowerquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Goed lijstje! En je bent aardig hoor
favoriete film: A Beautiful Mind
favoriete serie: Criminal Minds
favoriete boek: Stoner
favoriete land: Griekenland
beste eigenschap: compassie
slechste eigenschap: veel
AppelCake ;$ ;$ ;$quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:58 schreef supersof het volgende:
fgeheime FOK! liefde: vul zelf maar in :$ :$:$$ :S :Ss
Really?quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:59 schreef JRRY het volgende:
favoriete film: Obsessed (2009, Beyoncé in de hoofdrol - en de film is ook best leuk hoor)
favoriete serie: Degrassi
favoriete boek: Alleen Maar Nette Mensen
beste eigenschap: Ik ben altijd heel aardig tegen mensen die aardig tegen mij doen
slechste eigenschap: Ik FOK! teveel
geheime FOK! liefde: is geheim
Missgien wel ja :$ $:$ :$:quote:
weet niet :s :s ;squote:
Ja, ik vind andere landen kut behalve het weer of het landschap.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
favoriete film: Django Unchained
favoriete serie: Game of Thrones
favoriete boek: LOTR
favoriete land: Engeland
beste eigenschap: Perfectionistisch
slechste eigenschap: Perfectionistisch
geheime FOK! liefde: Durf ik niet te zeggen
Caary sleequote:
Film en serie ken ik nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
favoriete film: Perks of Being a wallflower
favoriete serie: Prison Break
favoriete boek: Harry Potter
favoriete land: Italie
beste eigenschap: geen idee
slechste eigenschap: Jaloers
Ja oke, qua leven hier is het prima. Maar je hebt wel heel wat mooiere *en warmere * landen dan NLquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, ik vind andere landen kut behalve het weer of het landschap.
Ik haat emigranten in programma's als Droomhuis In De Zon, alleen maar klagen maar zelf niks doen en maar naar een ander land gaan en dan suggereren dat daar ALLES beter is, mooi niet.
Ja, wel klachtwaardig is hoe zuur en klagig mensen hier zijn. Oke, laten we dan maar Zwitserland als leukste land kiezen.
En wat als je niet van warmte houdtquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke, qua leven hier is het prima. Maar je hebt wel heel wat mooiere *en warmere * landen dan NL
ik moest wel lachenquote:
Je kent Prison Break niet? :")_____quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Caary sleewel leuke film
[..]
Film en serie ken ik niet
Geweldig dat jullie dat lijstje doen, vind ik echt leuk
Dan kies je Nederlandquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:02 schreef supersof het volgende:
[..]
En wat als je niet van warmte houdt
Ja mooi qua landschap ja. Maar waar het landschap mooi is zijn de steden weer lelijk of verpauperd, zie Belgie, zie Frankrijk (veel wel). En ja, er zijn daar ook mooie oude gebouwen maar Nederland is gewoon altijd mooi verzorgd, netjes en goed ruimtelijk ingericht. Vind ik dan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke, qua leven hier is het prima. Maar je hebt wel heel wat mooiere *en warmere * landen dan NL
Dat is wat andersquote:
Nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wat andersPrison Break is 1 van de meest populaire series die op tv is geweest man
Klopt, Belgie is echt armoedig op veel plekkenquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja mooi qua landschap ja. Maar waar het landschap mooi is zijn de steden weer lelijk of verpauperd, zie Belgie, zie Frankrijk (veel wel). En ja, er zijn daar ook mooie oude gebouwen maar Nederland is gewoon altijd mooi verzorgd, netjes en goed ruimtelijk ingericht. Vind ik dan.
En het allerlelijkste aan andere landen, bijvoorbeeld Belgie is dat die huizen daar zo dicht op de weg staan en eruitzien alsof er niemand woont met die witte rolluiken.
sucrequote:Op woensdag 13 maart 2013 17:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wat andersPrison Break is 1 van de meest populaire series die op tv is geweest man
Nee die ene creep was nicequote:
bagwell leuk vindenquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee die ene creep was niceben zijn naam alleen ff kwijt
Ja en dat terwijl het heulmaal geen arm land is.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt, Belgie is echt armoedig op veel plekken
Ja klopt, dan ben je bijna bij de climaxquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Fok-it ik ben nu bij Effy, en er gebeuren hele rare dingen. In dat huis, ze is nu overdosed.
Welk buitenland? Carrefour heb je toch alleen in Frankrijk?quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja en dat terwijl het heulmaal geen arm land is.
En in het buitenland zijn steden die hier druk en levendig van de mensen zouden zijn een spookstad, omdat ze alle winkels daar buiten de stad bouwen (Carrefour enzo)
Daar wil je toch niet tussen leven, nee toch? Alles is ver en overal voor met de auto
Ja godverdomme wat is dit voor zieks.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja klopt, dan ben je bijna bij de climax
Ja ziek hequote:Op woensdag 13 maart 2013 17:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja godverdomme wat is dit voor zieks.
Ja en Belgie en wel meer maar dat soort winkels bedoel ik. Hypermarktenquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welk buitenland? Carrefour heb je toch alleen in Frankrijk?
Nadat zijn vader zijn, aan het syndroom van Down lijdende, zusje seksueel misbruikte, werd hij ook seksueel misbruikt door zijn vader.quote:
ikquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:07 schreef JRRY het volgende:
Ik ga echte Meisjes Op De Prairie terugkijken, eindelijk Jill weer zien
Wie kent Jill niet? Schaam je.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:08 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nadat zijn vader zijn, aan het syndroom van Down lijdende, zusje seksueel misbruikte, werd hij ook seksueel misbruikt door zijn vader.
T-Bag
Wat ga je koken?quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:09 schreef Angel-Joy het volgende:
Zelf koken omdat mijn stiefpa zijn zoon zo nodig moest helpen
In Amerika rijden ze 2 uur heen en weer om boodschappen te doenquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja en Belgie en wel meer maar dat soort winkels bedoel ik. Hypermarkten
Ja geniaal personagequote:
waar is die ook alweer van?quote:
Hij speelt ook in meer bekende films.quote:
Klopt, het "echte" leven vraagt veel aandachtquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Faux. Lang niet gezienhoe is het?
nooooquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:11 schreef Angel-Joy het volgende:
En heb nu al hele tijd kramp aan mijn linker borst
ik ga dood
oh nee dat kijk ik nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oh Oh Europa en nu ook Echte Meisjes op De Prerrie![]()
awh zo druk ja?quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:12 schreef Faux. het volgende:
[..]
Klopt, het "echte" leven vraagt veel aandachtGaat wel lekker op zich, hoewel ik me ook wel eens beter heb gevoeld.
Zal ik voelen of er niet iets raars aan is?quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:11 schreef Angel-Joy het volgende:
En heb nu al hele tijd kramp aan mijn linker borst
ik ga dood
emodp? is het leuk?quote:
Pannenkoekenquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zal ik voelen of er niet iets raars aan is?
Ik zou trouwens pannenkoeken gaan bakken, dat is lekker en simpel
Weet ik swaquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij speelt ook in meer bekende films.
Gioquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
Michella zit er ook weer in
En Gio van Oh Oh Cherso ook.
Ja, leuker dan die van vorig jaar maar tot nu toe (nog) niet leuker dan het legendarische .... In de junglequote:
nee pizza. ga jij dat maar doen op je schoolreisjequote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zal ik voelen of er niet iets raars aan is?
Ik zou trouwens pannenkoeken gaan bakken, dat is lekker en simpel
Druk sociaal, druk op school, druk hier achter de schermen, overal drukquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
awh zo druk ja?
Nou mooizo, een soort van
in de junglequote:Op woensdag 13 maart 2013 17:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, leuker dan die van vorig jaar maar tot nu toe (nog) niet leuker dan het legendarische .... In de jungle
Er zat toch geen Gio in?quote:
Jep, we hebben genoeg ingeslagenquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:14 schreef supersof het volgende:
[..]
nee pizza. ga jij dat maar doen op je schoolreisje
kneusjequote:Op woensdag 13 maart 2013 17:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jep, we hebben genoeg ingeslagen
ik was serieusquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ga zelf chicken noodle soep maken met spitskool erin. (dus niet uit zo'n zakje)
En gvd, denk ik een slok water te nemen uit een glas, is het bacardi van 32% ofzo, mijn keel brandt
quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
Michella zit er ook weer in
En Gio van Oh Oh Cherso ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
[..]Komt niet bekend voor..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
sloeberquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Beetje. Mooiste is dat andere voor al mijn shit betalen
dan ben jij niet de eckte kennerquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
[..]bah GioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Jill maakt alles goed hoor![]()
![]()
Nee gelukkig nietquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ik was serieusals je het trouwens langer hebt moet je naar de huisarts
Ik eet altijd unox noodlesoep, want ik kan het no way zelf maken
En nu heb ik zin in drank
Alleen die Matsoe Matsoe vond ik wel een baasquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat heb ik daarom gelachen.
ja ik heb hem al gekekenquote:
Dat laatste meen ik serieusquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Daar zit niet zoveel smaak aan.
Ga zuipen dan
ja maar niemand reageerdequote:
Aandachtzoekerquote:
jaquote:
heroinesletquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat laatste meen ik serieus
Nooit andere gehad, kan niet koken, ik neem altijd een boterham met ei als ik zelf iets moet maken
Neh, doordeweekse dag enzo,
ach school en sociale interactie is ook belangrijkquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:14 schreef Faux. het volgende:
[..]
Druk sociaal, druk op school, druk hier achter de schermen, overal drukZonde wel, want nu mis ik alle gezelligheid van deze reeks. Hoe gaat met jou?
jordy hommotje van mequote:
Hoezo is dat emogifbaarquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Loser. Ga leren koken dan.
Dus? Yolo
We zijn allemaal homo sapiens jaquote:
Dat het ding aan gaat betekent natuurlijk vrij weinigquote:
chocomel-prostitueequote:
#yolo #FuckIt #swagquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoezo is dat emogifbaar
Mannen die kunnen koken. Waar moet ik dat trouwens leren
Ja juist omdat 'yolo'
hoezo?quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik vind Tony echt zo zielig, van alle karakters heeft hij het het moeilijkst.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoezo is dat emogifbaar
Mannen die kunnen koken. Waar moet ik dat trouwens leren
Ja juist omdat 'yolo'
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
fristi-anaalridderquote:
ja, maar wel schattige vrouwquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat het ding aan gaat betekent natuurlijk vrij weinig
Kutquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:23 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik vraag me soms af hoe het is om een meisje te zijn
goed met jou dan hommoquote:
sowieso is man bijt hond geniaal met al die mensenquote:
Doe nou maar als je het houdt.quote:
Waarom het janken dan?quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach school en sociale interactie is ook belangrijk
Ja prima hoor, wel druk maar ook weer niet echt en janken om alles maarja dat hoort erbij
Tony a.k.a. sterretjequote:
Op dit moment wel ja, alles lijkt me dan zo simpelquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:24 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
zou je liever een jongen willen zijn dan
Ja, want hij is bang voor afwijzing, en waarschijnlijk voelt hij zich gewoon depressief en ziet hij dit als de enige manier om te overleven in de wereld. Waarschijnlijk is het nooit stil in zijn hoofd.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk nietHij geeft geen neuk om niks.
Hoe ze die mensen vinden, moet je echt geluk hebben.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sowieso is man bijt hond geniaal met al die mensen
ja wat is errrr?quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:24 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ja wel hommo hoor maareh hommo?
Denken dat ik met jou ga trouwenquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Doe nou maar als je het houdt.
Ik trouw wel met een vrouw die kan koken(jij kon koken he
)
Jij drinkt hier bacardi op een woensdag
alles kanquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Op dit moment wel ja, alles lijkt me dan zo simpel
Als ik Tony was zou ik er trouwens geen probleem mee hebben mijn zusje te doen hoorquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja, want hij is bang voor afwijzing, en waarschijnlijk voelt hij zich gewoon depressief en ziet hij dit als de enige manier om te overleven in de wereld. Waarschijnlijk is het nooit stil in zijn hoofd.
Als hij echt was, zou ik voor hem homo worden
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik Tony was zou ik er trouwens geen probleem mee hebben mijn zusje te doen hoor
Ksst, jij anders ook nietquote:
Waarom zo gemeen, ik ben helemaal niet zo slechte keus.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Denken dat ik met jou ga trouwen
Alsof ik het express deed
[..]
Als ik Tony was zou ik er trouwens geen probleem mee hebben mijn zusje te doen hoor
HAHAHAquote:
hommoquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik zou trio met tony en zijn zusje.
Of eigenlijk alleen met zijn zusjequote:Op woensdag 13 maart 2013 17:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik zou trio met tony en zijn zusje.
quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Of eigenlijk alleen met zijn zusje
met Cassie erbijquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Of eigenlijk alleen met zijn zusje
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:27 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
als ze mijn zus was wel.
anders niet
[..]
De vrouw is echt suicidaal volgens mijquote:
Alsof ik serieus wasquote:
quote:
Ik ga later met Alex Pettyfer trouwenquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom zo gemeen, ik ben helemaal niet zo slechte keus.![]()
Denken dat we dat niet door hebben
Beter dan Oh Oh Chersoquote:
Als je iemand ontvoert en in je kelder stopt, en hem onder dwang een huwelijksovereenkomst laat tekenen is dat geen 'trouwen', dat is ziekquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ga later met Alex Pettyfer trouwen
Het is wel ziek, maar dan is het nog steeds trouwen hoor.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Als je iemand ontvoert en in je kelder stopt, en hem onder dwang een huwelijksovereenkomst laat tekenen is dat geen 'trouwen', dat is ziek
omgquote:
Nu wordt je depressief. ik zweer het.quote:
Iedereen wil vrijwiliig met me trouwenquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Als je iemand ontvoert en in je kelder stopt, en hem onder dwang een huwelijksovereenkomst laat tekenen is dat geen 'trouwen', dat is ziek
Nee dan is het onder dwang, dus niet geldig.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is wel ziek, maar dan is het nog steeds trouwen hoor.
die vrouw is gewoon vet geirriteerd. Wat wil je met zo'n manquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De vrouw is echt suicidaal volgens mij
Ik niet meer. Te arrogant.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Iedereen wil vrijwiliig met me trouwen
quote:
Gouden gozerquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:31 schreef supersof het volgende:
[..]
die vrouw is gewoon vet geirriteerd. Wat wil je met zo'n man
nu pasquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu wordt je depressief. ik zweer het.
Oehh disssquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik zei iedereen, en jij bent niemand
Ooh, ja sorry als iemand 'iedereen' zegt, dan denk ik ook 'iedereen' en niet 'nagenoeg niemand'.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik zei iedereen, en jij bent niemand
Wat voelde precies?quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:35 schreef promisionxexposed het volgende:
Zo stil dat iedereen het voelde in zijn lijf
Zet de verwarming aan danquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:35 schreef promisionxexposed het volgende:
Nee dat was taxs penis.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:35 schreef promisionxexposed het volgende:
doen jullie elkaar ook al elektrocuteren?quote:
nee ik stopte mn vingers in het contactquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
doen jullie elkaar ook al elektrocuteren?
Als iemand mij emo.gift, dan groeit mij e-penis een beetje.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gvd pizza
Nee ik ben maagd ditdat
Krijg jij stroomschokken als je sopt?quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee ik stopte mn vingers in het contact
Echt pizzaquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Als iemand mij emo.gift, dan groeit mij e-penis een beetje.
Anaal is ook ontmaagding.
JAAAAAAquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:38 schreef supersof het volgende:
I DONT WANNA BE LEFT. IN THIS WORLD TONIGHT. AM I ALONE IN THIS FIGHT. IS ANYBODY OUT THEREEEEE
ja daarom doe ik dat ook nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Krijg jij stroomschokken als je sopt?
celibatair dit datquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja daarom doe ik dat ook niet
quote:
nee iedereen dood en allesquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:38 schreef supersof het volgende:
I DONT WANNA BE LEFT. IN THIS WORLD TONIGHT. AM I ALONE IN THIS FIGHT. IS ANYBODY OUT THEREEEEE
Je lijkt wel beetje paus-waardigquote:
oh neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |