favoriete film; favoriete serie; je beste eigenschap; je slechte eigenschapquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:43 schreef Conflict het volgende:
Hoi, is het geen leuk idee om dat voorsteltopic lijstje iets uitgebreider te maken? Hebben jullie leuke ideeën?
favoriete boek, favoriete schoolvak. favoriete land. zo kan je hem wel heul uitgebreid makenquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
favoriete film; favoriete serie; je beste eigenschap; je slechte eigenschap
banknr, pincode, adresquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:43 schreef Conflict het volgende:
Hoi, is het geen leuk idee om dat voorsteltopic lijstje iets uitgebreider te maken? Hebben jullie leuke ideeën?
Promskiquote:
Niet, ik hou van alles en iedereen maar wel het meeste van mezelf.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tsja hoe minder ik van mezelf hou hoe meer liefde ik heb voor anderen
Nee.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:43 schreef Conflict het volgende:
Vul het eens inquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
favoriete boek, favoriete schoolvak. favoriete land. zo kan je hem wel heul uitgebreid maken
maken jullie ff een leuke lijst dan! Dan zet ik het er vanavond bijquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
favoriete film; favoriete serie; je beste eigenschap; je slechte eigenschap
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:44 schreef promisionxexposed het volgende:
ik zeg nu wel Fok-it maar ik bedoel JRRY
ik hou alleen van speciale mensenquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:45 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Niet, ik hou van alles en iedereen maar wel het meeste van mezelf.
[..]
Nee.
oh..quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik hou alleen van speciale mensen
Goed. Behalve dat ik de laatste paar nachten helemaal niet slaap zowatquote:
caros muchosquote:
Hi5 Appol.quote:
ja duh weet ik.quote:
awh dat is minder, hoezo slaap je niet dan?quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed. Behalve dat ik de laatste paar nachten helemaal niet slaap zowat![]()
Met jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters gonna hateTax wil tetten :)!
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
awh dat is minder, hoezo slaap je niet dan?
Ja primaIk heb geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters gonna hatelaatste 3 nachten pas na 5-en in slaap gevallen
Ben gewoon niet moe ofzo,
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
hoe laat sta je op?quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen ideelaatste 3 nachten pas na 5-en in slaap gevallen
10-11 uur ofzo?quote:
hmm apartquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen ideelaatste 3 nachten pas na 5-en in slaap gevallen
appol baasjequote:
Vul jij dat lijstje nou inquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed. Behalve dat ik de laatste paar nachten helemaal niet slaap zowat![]()
Met jou?
Middag sowieso nooitquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hmm aparthoe laat word je dan wakker in de ochtend/middag?
Nee ik heb wel mijn voorkeurenquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
jij houdt wel van hem of niet hij is wel speciaal.
Welk lijstje?quote:
hm apart dat je dan zo weinig slaap nodig hebtquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Middag sowieso nooittussen 9 en 11 denk ik?
Ja naja, het is soms ook wel frustrerend hoorquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hm apart dat je dan zo weinig slaap nodig hebt
jeetje mineetjequote:Op woensdag 13 maart 2013 16:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Middag sowieso nooittussen 9 en 11 denk ik?
haha misschien in de horeca ofzoquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja naja, het is soms ook wel frustrerend hoorIk zou eigenlijk snachts moeten werken ofzo
favoriete film:quote:
Nou he, dat dit kan in Nederland.quote:
Razist.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee ik heb wel mijn voorkeuren
Geheime FOK!-liefde: PPquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
favoriete film:
favoriete serie:
favoriete boek:
favoriete land:
beste eigenschap:
slechste eigenschap:
geheime FOK! liefde:
quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
stiekem deed ik de rest alleen maar ertussen zodat het niet op zou vallen
Dus wanneer ga je me van mijn maagdelijkheid ontnemen
Ik was quasi-sarcastisch.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik was semi-serieus eigenlijk
Die laatste ga ik niet invullen, straks leest ze hetquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
favoriete film:
favoriete serie:
favoriete boek:
favoriete land:
beste eigenschap:
slechste eigenschap:
geheime FOK! liefde:
Dat laat ik in het midden.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus ik ben niet je fok-liefde?
favoriete film: idkquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
favoriete film:
favoriete serie:
favoriete boek:
favoriete land:
beste eigenschap:
slechste eigenschap:
geheime FOK! liefde:
Was ook een moeder die haar kind 3 xtc-pillen voor verjaardag gafquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:54 schreef jordyqwerty het volgende:
http://www.thesun.co.uk/s(...)-smoke-cannabis.html
Dafuq
Nee, je GEHEIME.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:55 schreef promisionxexposed het volgende:
favoriete film: Skyfall
favoriete serie: Geen
favoriete boek: Harry potter
favoriete land: Nederland
beste eigenschap: Aardig denk
slechste eigenschap: gevoelig
geheime FOK! liefde: Taexon
Maakt het spannender.quote:
fixeddquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:54 schreef AppelCake het volgende:
[..]
favoriete film: idk
favoriete serie: Degrassi
favoriete boek: lezen
favoriete land: USA
beste eigenschap: slet zijn
slechste eigenschap: irritant zijn
geheime FOK! liefde: msacras.
zeg het danquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die laatste ga ik niet invullen, straks leest ze het
Goed lijstje! En je bent aardig hoorquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:55 schreef promisionxexposed het volgende:
favoriete film: Skyfall
favoriete serie: Geen
favoriete boek: Harry potter
beste eigenschap: Aardig denk
slechste eigenschap: gevoelig
geheime FOK! liefde: Taexon
Zie ook hoe ik vakkundig tussen de 'geheime FOK-liefde' door manoeuvreer.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Goed lijstje! En je bent aardig hoor
favoriete film: A Beautiful Mind
favoriete serie: Criminal Minds
favoriete boek: Stoner
favoriete land: Griekenland
beste eigenschap: compassie
slechste eigenschap: veel
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
favoriete film: Freedom writers
favoriete serie: Gossip Girl
favoriete boek: Afblijven
favoriete land: China
beste eigenschap: mezelf zijn, want ik ben geweldig
slechste eigenschap: geen
geheime FOK! liefde: mezelf
favoriete film: Perks of Being a wallflowerquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Goed lijstje! En je bent aardig hoor
favoriete film: A Beautiful Mind
favoriete serie: Criminal Minds
favoriete boek: Stoner
favoriete land: Griekenland
beste eigenschap: compassie
slechste eigenschap: veel
AppelCake ;$ ;$ ;$quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:58 schreef supersof het volgende:
fgeheime FOK! liefde: vul zelf maar in :$ :$:$$ :S :Ss
Really?quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:59 schreef JRRY het volgende:
favoriete film: Obsessed (2009, Beyoncé in de hoofdrol - en de film is ook best leuk hoor)
favoriete serie: Degrassi
favoriete boek: Alleen Maar Nette Mensen
beste eigenschap: Ik ben altijd heel aardig tegen mensen die aardig tegen mij doen
slechste eigenschap: Ik FOK! teveel
geheime FOK! liefde: is geheim
Missgien wel ja :$ $:$ :$:quote:
weet niet :s :s ;squote:
Ja, ik vind andere landen kut behalve het weer of het landschap.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
favoriete film: Django Unchained
favoriete serie: Game of Thrones
favoriete boek: LOTR
favoriete land: Engeland
beste eigenschap: Perfectionistisch
slechste eigenschap: Perfectionistisch
geheime FOK! liefde: Durf ik niet te zeggen
Caary sleequote:
Film en serie ken ik nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
favoriete film: Perks of Being a wallflower
favoriete serie: Prison Break
favoriete boek: Harry Potter
favoriete land: Italie
beste eigenschap: geen idee
slechste eigenschap: Jaloers
Ja oke, qua leven hier is het prima. Maar je hebt wel heel wat mooiere *en warmere * landen dan NLquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, ik vind andere landen kut behalve het weer of het landschap.
Ik haat emigranten in programma's als Droomhuis In De Zon, alleen maar klagen maar zelf niks doen en maar naar een ander land gaan en dan suggereren dat daar ALLES beter is, mooi niet.
Ja, wel klachtwaardig is hoe zuur en klagig mensen hier zijn. Oke, laten we dan maar Zwitserland als leukste land kiezen.
En wat als je niet van warmte houdtquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke, qua leven hier is het prima. Maar je hebt wel heel wat mooiere *en warmere * landen dan NL
ik moest wel lachenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |