favoriete film; favoriete serie; je beste eigenschap; je slechte eigenschapquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:43 schreef Conflict het volgende:
Hoi, is het geen leuk idee om dat voorsteltopic lijstje iets uitgebreider te maken? Hebben jullie leuke ideeën?
favoriete boek, favoriete schoolvak. favoriete land. zo kan je hem wel heul uitgebreid makenquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
favoriete film; favoriete serie; je beste eigenschap; je slechte eigenschap
banknr, pincode, adresquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:43 schreef Conflict het volgende:
Hoi, is het geen leuk idee om dat voorsteltopic lijstje iets uitgebreider te maken? Hebben jullie leuke ideeën?
Promskiquote:
Niet, ik hou van alles en iedereen maar wel het meeste van mezelf.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tsja hoe minder ik van mezelf hou hoe meer liefde ik heb voor anderen
Nee.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:43 schreef Conflict het volgende:
Vul het eens inquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
favoriete boek, favoriete schoolvak. favoriete land. zo kan je hem wel heul uitgebreid maken
maken jullie ff een leuke lijst dan! Dan zet ik het er vanavond bijquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
favoriete film; favoriete serie; je beste eigenschap; je slechte eigenschap
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:44 schreef promisionxexposed het volgende:
ik zeg nu wel Fok-it maar ik bedoel JRRY
ik hou alleen van speciale mensenquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:45 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Niet, ik hou van alles en iedereen maar wel het meeste van mezelf.
[..]
Nee.
oh..quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik hou alleen van speciale mensen
Goed. Behalve dat ik de laatste paar nachten helemaal niet slaap zowatquote:
caros muchosquote:
Hi5 Appol.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |