PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Diagne is prima hoor.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:11 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
220K resterend. Ik wilde misschien Diouf LM alleen is dat moeilijk linken zonder een kut CB
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:11 schreef Maver24 het volgende:
Slechtste totw in jaren, wat een bagger zooi, had dan tenminste Lahm er nog in gezet of beter nog een eredivisie IF, wat een troep
Alleen omdat er geen hoge rated IF in zit is het geen slecht TOTW. Ik vind het persoonlijk 1 van de beste TOTWs ooit want er zit een IF in die ik echt ga kopen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:11 schreef Maver24 het volgende:
Slechtste totw in jaren, wat een bagger zooi, had dan tenminste Lahm er nog in gezet of beter nog een eredivisie IF, wat een troep
72 pace ofzo maarquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:11 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Diagne is prima hoor.Kan je Diamé LCDM doen.
jij bent sowieso raarquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
en omdat er geen hoge rated IF in zit is het geen slecht TOTW. Ik vind het persoonlijk 1 van de beste TOTWs ooit want er zit een IF in die ik echt ga kopen.
quote:
Ik hou alleen bij welke dure NIF spelers ik in packs krijg (en welke SMLENO-spelers) maar ik zet er geen datum bij ofzo. Overigens heb ik die Okugo nog steeds niet verkochtquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jij bent sowieso raarwie onthoud er nou precies wie hij wanneer in pakjes krijgt.
Dat is echt achterlijkquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:14 schreef vandermar het volgende:
Ik wil 80 of hoger op alle 3 achterin
Ik heb de NIF in mijn 3-4-3 MLS team, helaas speelt dat de laatste tijd niet zo goed maar dit is het team:quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:15 schreef UltimateTeam het volgende:
Okugo IF zou ik graag in een team willen. DarkSonnic heb je al een team voor ogen?
die heeft geen 80 pacequote:Op woensdag 13 maart 2013 16:17 schreef vandermar het volgende:
LOOOOL
er is een Molde versie van Diouf.
Ik doe dan Hovland op CB
Wel meer dan Diagnequote:
Hovland > Diagne klopt wel ja.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:29 schreef StijnDa het volgende:
Iemand voorbeeld van een Noors team dan? of half Noors.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:29 schreef StijnDa het volgende:
Iemand voorbeeld van een Noors team dan? of half Noors.
Henriksen past daar ook in..ook een geniale longshot aan zijn stats te zien. 80 longshotsquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Henriksen past daar ook in..ook een geniale longshot aan zijn stats te zien. 80 longshots
Been uitsteken bij rebound gaat wat sneller, dat soort dingen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:38 schreef Cara het volgende:
Heeft het nut om Reaction omhoog te levelen bij je pro in clubs? Heeft die stat uberhaupt nut als je alleen jezelf bedient, en zo ja, waar dan precies bij?
geld dit ook voor een spits qua rebounds dan? of is dat weer attacking positioning ?quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Been uitsteken bij rebound gaat wat sneller, dat soort dingen.
Ook mooiquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:37 schreef ThadCastle het volgende:
Wil iemand even een puush maken van de bench? Bij voorbaat dank
Mwah dat weet ik allemaal niet precies, sowieso merk je niet of het 80 of 81 is. Ik heb echter gewoon zoveel mogelijk gehaaldquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:40 schreef Cara het volgende:
[..]
geld dit ook voor een spits qua rebounds dan? of is dat weer attacking positioning ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |