Dit, en vuilniswagens ook, en streetcars ookquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:29 schreef tim94 het volgende:
(school)Bussen rijden bij mij allemaal achter elkaar aan
Of niet natuurlijk en je hele stad draait de tering in zoals bij mij... Game rammelt van alle kanten, ben er klaar mee.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:24 schreef mschol het volgende:
[..]
zet een nieuw handels depot neer, sluit je oude, als het goed is worden de processoren dan verhuisd.. en wellicht ook weer verhandeld
Stop er dan mee en stop vooral ons ermee te vervelen in dat gevalquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:43 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Of niet natuurlijk en je hele stad draait de tering in zoals bij mij... Game rammelt van alle kanten, ben er klaar mee.
Ah, ik mag hier niet eens klagen zoals iedereen dat doet? Who died and made you mod?quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Stop er dan mee en stop vooral ons ermee te vervelen in dat geval
Niemand gelukkig, niemand hoeft dood van mij. Maar je hebt nu al tig keer gezegd dat je het een kutspel vind en gaat stoppen met spelen, maar doe het dan en ga wat anders doen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:45 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ah, ik mag hier niet eens klagen zoals iedereen dat doet? Who died and made you mod?
Ach gut, meiske toch. Tig keer? Mag je me eens quoten, volgens mij kom je niet verder dan 3.... Maar i.i.g. prettig om te weten dat het je irriteertquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Niemand gelukkig, niemand hoeft dood van mij. Maar je hebt nu al tig keer gezegd dat je het een kutspel vind en gaat stoppen met spelen, maar doe het dan en ga wat anders doen.
Attracties?quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:52 schreef Banaanensuiker het volgende:
Wat is de beste manier om toeristen te lokken? Heb al mijn bussen uitgebreid en mijn main straat heeft trambanen. Heb ook een dock en vliegveld.
Paar van die trekpleisters neerzetten zoals empire state building. Gokhallen werken ook. Expo is ook een goeie!quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:52 schreef Banaanensuiker het volgende:
Wat is de beste manier om toeristen te lokken? Heb al mijn bussen uitgebreid en mijn main straat heeft trambanen. Heb ook een dock en vliegveld.
Doe je goed. vu toren neergezet of heb je er eentje in je regio?quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:05 schreef Curlbrah het volgende:
heb nu 1300 misdadigers per dag in een stad van 13.000 inwoners.
Die VU-toren heb ik ook. Eerst kwam er maar 1quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Doe je goed. vu toren neergezet of heb je er eentje in je regio?
Nee maar kan er ook geen vinden bij mijn buren; hij geeft wel aan dat de misdadigers uit de regio komen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Doe je goed. vu toren neergezet of heb je er eentje in je regio?
Wat zijn daar nou de voordelen van, behalve het gadeslaan van veel criminaliteit?!quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:08 schreef DW457 het volgende:
Die VU-toren heb ik ook. Eerst kwam er maar 1uit, maar dat werden er al snel
![]()
![]()
![]()
![]()
In welke regio zit je?quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:08 schreef DW457 het volgende:
[..]
Die VU-toren heb ik ook. Eerst kwam er maar 1uit, maar dat werden er al snel
![]()
![]()
![]()
![]()
Een iets hoger tech niveau; verder is het alleen maar zwaar klote voor je buren.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat zijn daar nou de voordelen van, behalve het gadeslaan van veel criminaliteit?!
Betere tech en je kan je buren pestenquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat zijn daar nou de voordelen van, behalve het gadeslaan van veel criminaliteit?!
Het helpt de industrie te ontwikkelen en als Maxisman punten nodig heeft laat ik hem boefjes vangen die ik dan uit die VU-toren trek. Werkt als n trein.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb m'n stad al bomvol met OV en het loopt al vast, terwijl m'n stad nog helemaal niet zo groot is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |