GEEN GEMAAR, LUISTEREN ZUL JE!quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:31 schreef TrollenFTW het volgende:
Terechte klacht. Een leraar kan nooit fatsoenlijk zijn zegje doen, omdat er weer een vrouwmens doorheen loopt te schreeuwen.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Daar heb ik ook vaak last van. Of eigenlijk heb ik meer dat ik mijn gedachten er vaak niet bij kan houden omdat ik zelf iets wil vertellen en dan denk ik alleen daar aan en luister ik dus niet
U bent al jaren vrijgezel begrijp ik?quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:24 schreef BasEnAad het volgende:
Omdat ze ongeïnteresseerde egocentrische kakteven zijn, allemaal!
Egocentrisme en narcisme, alleen jezelf willen horen praten, denken dat het allemaal puur onverdund goud is wat er in die hersens opkomt. Hier hebben veel mensen last van, ook mannen trouwens.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Daar heb ik ook vaak last van. Of eigenlijk heb ik meer dat ik mijn gedachten er vaak niet bij kan houden omdat ik zelf iets wil vertellen en dan denk ik alleen daar aan en luister ik dus niet
Een post over mij? Wat lief!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Egocentrisme en narcisme, alleen jezelf willen horen praten, denken dat het allemaal puur onverdund goud is wat er in die hersens opkomt. Hier hebben veel mensen last van, ook mannen trouwens.
bij jou is het ook onverdund goud allemaal.quote:
Ik was al bang, dat ik vrouwenhersenen had of zo.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Egocentrisme en narcisme, alleen jezelf willen horen praten, denken dat het allemaal puur onverdund goud is wat er in die hersens opkomt. Hier hebben veel mensen last van, ook mannen trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |