Inderdaadquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bij ons clubje is iedereen welkom hoor, tenzij analfabeet, we doen niet aan prentenboeken
Ik heb het nooit gedaan en zal het ook nooit doen. Het idee vind ik ronduit belachelijkquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het is triest als dan blijkt dat je aanwezigheid niet zo op prijs word gesteld
toek & co??quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Morgen zijn Fharida, de toyboy van Fha en mini hier sowiesoEn Toek & co weet ik nog niet?
he godver, mis ik weer fha en dr toyquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Morgen zijn Fharida, de toyboy van Fha en mini hier sowiesoEn Toek & co weet ik nog niet?
Zeikerdquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gedaan en zal het ook nooit doen. Het idee vind ik ronduit belachelijk
toek en liesbreukjequote:
nou lekker lief weer... ben geen wormvormigaanhangsel ofzo....quote:
Thank you! Ik RSVP binnen nu en 59 maandenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zeikerd![]()
Dan nodig ik je bij deze uit voor een meet naar keuze ergens in de komende vijf jaar
Ja tegenwoordig zit de halve familie van Toek hier, dus dat is Co. Klinkt beter als Toek en Fam ofzoquote:
Ja je zult ook eens tijd voor ons vrijhoudenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
he godver, mis ik weer fha en dr toy
Nicequote:Op woensdag 13 maart 2013 13:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Thank you! Ik RSVP binnen nu en 59 maanden
quote:
ik zal je moeten inplannen in mijn agendaquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja tegenwoordig zit de halve familie van Toek hier, dus dat is Co. Klinkt beter als Toek en Fam ofzo
[..]
Ja je zult ook eens tijd voor ons vrijhouden
hahaha nou het is maar goed dat niet de helft van onze familie hier zit... dan was het hier knetterdruk en heel ongezelligquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja tegenwoordig zit de halve familie van Toek hier, dus dat is Co. Klinkt beter als Toek en Fam ofzo
[..]
Ja je zult ook eens tijd voor ons vrijhouden
ja we fokken toch om juist niet irl mensne te moeten ontmoetenquote:
Ik ken het probleemquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zal je moeten inplannen in mijn agendaging toch n stuk makkelijker toen ik nog studeerde
Waarom komt JJJJDJJJ hier nog maar amper?quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:34 schreef Toekito het volgende:
Jj komt hier amper nog....maar het is zo erg dat knetter haar kind naar mijn nichtjes noemt
JJ zit met zijn klauwen in de strontluiers dus kan niet online zijnquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:34 schreef Toekito het volgende:
Jj komt hier amper nog....maar het is zo erg dat knetter haar kind naar mijn nichtjes noemt
ja maar de boekenclub (voormalig bierclub) wil je niet missenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja we fokken toch om juist niet irl mensne te moeten ontmoeten
Joh gisteren was op tijd zatquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:35 schreef Toekito het volgende:
Maar app volgende x beetje betijds KG ik mis je
Is dat die met die mooie vriendin?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |