vandaar mn liesbreukquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:27 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
doe ik vanaf afstand als t nodig is
quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
owjah je boek! ben nog steeds niet verder dan de inleiding![]()
Een beetje assertiever mag wel hoor, we gaan niet je handje vasthoudenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Was ik uitgenodigd dan? Nee, natuurlijk niet. Niemand wil met Stu gezien worden
Dat dacht ik welquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh, dan weet ik wel wat manieren
denk toch dat het die ruige sex was...quote:
Ik ga een beetje mezelf ergens voor uitnodigenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Een beetje assertiever mag wel hoor, we gaan niet je handje vasthouden
nee hoor want daar heb ik niks mee te maken...quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
denk toch dat het die ruige sex was...
ik heb consequenties en deadlines nodig, of een mondelinge overhoringquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Doe eens een beetje je best
Ja zo werkt dat welquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga een beetje mezelf ergens voor uitnodigen![]()
Ik zal mezelf NOOIT ergens voor uitnodigenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja zo werkt dat welEn als je dan niet welkom bent krijg je het vanzelf te horen
waarom niet... doe ik ook weleens... je moet alleen aftasten waar en wanneer dat kan...quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
ja hoi ik hoorde dat jullie gingen meeten maar mag ik ook komenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
nee dus met die liesbreuk ook niet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:28 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nee hoor want daar heb ik niks mee te maken...
Ik zal dat NOOIT doen. Echt NOOITquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:29 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
waarom niet... doe ik ook weleens... je moet alleen aftasten waar en wanneer dat kan...
Oral examquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb consequenties en deadlines nodig, of een mondelinge overhoring
Precies, hoe triest is dat wel nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja hoi ik hoorde dat jullie gingen meeten maar mag ik ook komen![]()
ik zou niet een swillen al sik eerst niet was uitgenodigdquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zal mezelf NOOIT ergens voor uitnodigen![]()
Ja hoor wanneer waar hoe laat??quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja hoi ik hoorde dat jullie gingen meeten maar mag ik ook komen![]()
Dan zullen we elkaar wel NOOIT gaan zienquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
bij ons clubje is iedereen welkom hoor, tenzij analfabeet, we doen niet aan prentenboekenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik kijk overigens ook nooit naar die dingen in de OPquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zou niet een swillen al sik eerst niet was uitgenodigd
pestkopquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee dus met die liesbreuk ook niet.
Dan maar nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan zullen we elkaar wel NOOIT gaan zien
Het is triest als dan blijkt dat je aanwezigheid niet zo op prijs word gesteldquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies, hoe triest is dat wel niet![]()
NEVER
Inderdaadquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bij ons clubje is iedereen welkom hoor, tenzij analfabeet, we doen niet aan prentenboeken
Ik heb het nooit gedaan en zal het ook nooit doen. Het idee vind ik ronduit belachelijkquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het is triest als dan blijkt dat je aanwezigheid niet zo op prijs word gesteld
toek & co??quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Morgen zijn Fharida, de toyboy van Fha en mini hier sowiesoEn Toek & co weet ik nog niet?
he godver, mis ik weer fha en dr toyquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Morgen zijn Fharida, de toyboy van Fha en mini hier sowiesoEn Toek & co weet ik nog niet?
Zeikerdquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gedaan en zal het ook nooit doen. Het idee vind ik ronduit belachelijk
toek en liesbreukjequote:
nou lekker lief weer... ben geen wormvormigaanhangsel ofzo....quote:
Thank you! Ik RSVP binnen nu en 59 maandenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zeikerd![]()
Dan nodig ik je bij deze uit voor een meet naar keuze ergens in de komende vijf jaar
Ja tegenwoordig zit de halve familie van Toek hier, dus dat is Co. Klinkt beter als Toek en Fam ofzoquote:
Ja je zult ook eens tijd voor ons vrijhoudenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
he godver, mis ik weer fha en dr toy
Nicequote:Op woensdag 13 maart 2013 13:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Thank you! Ik RSVP binnen nu en 59 maanden
quote:
ik zal je moeten inplannen in mijn agendaquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja tegenwoordig zit de halve familie van Toek hier, dus dat is Co. Klinkt beter als Toek en Fam ofzo
[..]
Ja je zult ook eens tijd voor ons vrijhouden
hahaha nou het is maar goed dat niet de helft van onze familie hier zit... dan was het hier knetterdruk en heel ongezelligquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja tegenwoordig zit de halve familie van Toek hier, dus dat is Co. Klinkt beter als Toek en Fam ofzo
[..]
Ja je zult ook eens tijd voor ons vrijhouden
ja we fokken toch om juist niet irl mensne te moeten ontmoetenquote:
Ik ken het probleemquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zal je moeten inplannen in mijn agendaging toch n stuk makkelijker toen ik nog studeerde
Waarom komt JJJJDJJJ hier nog maar amper?quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:34 schreef Toekito het volgende:
Jj komt hier amper nog....maar het is zo erg dat knetter haar kind naar mijn nichtjes noemt
JJ zit met zijn klauwen in de strontluiers dus kan niet online zijnquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:34 schreef Toekito het volgende:
Jj komt hier amper nog....maar het is zo erg dat knetter haar kind naar mijn nichtjes noemt
ja maar de boekenclub (voormalig bierclub) wil je niet missenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja we fokken toch om juist niet irl mensne te moeten ontmoeten
Joh gisteren was op tijd zatquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:35 schreef Toekito het volgende:
Maar app volgende x beetje betijds KG ik mis je
Is dat die met die mooie vriendin?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |