vandaar mn liesbreukquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:27 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
doe ik vanaf afstand als t nodig is
quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
owjah je boek! ben nog steeds niet verder dan de inleiding![]()
Een beetje assertiever mag wel hoor, we gaan niet je handje vasthoudenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Was ik uitgenodigd dan? Nee, natuurlijk niet. Niemand wil met Stu gezien worden
Dat dacht ik welquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh, dan weet ik wel wat manieren
denk toch dat het die ruige sex was...quote:
Ik ga een beetje mezelf ergens voor uitnodigenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Een beetje assertiever mag wel hoor, we gaan niet je handje vasthouden
nee hoor want daar heb ik niks mee te maken...quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
denk toch dat het die ruige sex was...
ik heb consequenties en deadlines nodig, of een mondelinge overhoringquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Doe eens een beetje je best
Ja zo werkt dat welquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga een beetje mezelf ergens voor uitnodigen![]()
Ik zal mezelf NOOIT ergens voor uitnodigenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja zo werkt dat welEn als je dan niet welkom bent krijg je het vanzelf te horen
waarom niet... doe ik ook weleens... je moet alleen aftasten waar en wanneer dat kan...quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
ja hoi ik hoorde dat jullie gingen meeten maar mag ik ook komenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
nee dus met die liesbreuk ook niet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:28 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nee hoor want daar heb ik niks mee te maken...
Ik zal dat NOOIT doen. Echt NOOITquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:29 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
waarom niet... doe ik ook weleens... je moet alleen aftasten waar en wanneer dat kan...
Oral examquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb consequenties en deadlines nodig, of een mondelinge overhoring
Precies, hoe triest is dat wel nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja hoi ik hoorde dat jullie gingen meeten maar mag ik ook komen![]()
ik zou niet een swillen al sik eerst niet was uitgenodigdquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zal mezelf NOOIT ergens voor uitnodigen![]()
Ja hoor wanneer waar hoe laat??quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja hoi ik hoorde dat jullie gingen meeten maar mag ik ook komen![]()
Dan zullen we elkaar wel NOOIT gaan zienquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
bij ons clubje is iedereen welkom hoor, tenzij analfabeet, we doen niet aan prentenboekenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik kijk overigens ook nooit naar die dingen in de OPquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zou niet een swillen al sik eerst niet was uitgenodigd
pestkopquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee dus met die liesbreuk ook niet.
Dan maar nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan zullen we elkaar wel NOOIT gaan zien
Het is triest als dan blijkt dat je aanwezigheid niet zo op prijs word gesteldquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies, hoe triest is dat wel niet![]()
NEVER
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |