speciale reden voor?quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Oke, ik doe niet aan andere soorten drugs
[..]
Ik was eerst
Dat moet ik even met Wok overleggenquote:
Niet echt, heb genoeg geprobeerd en gezienquote:
je moet je sig veranderenquote:
Ik ga jou doen lekkere verse papa van mequote:
Dat klopt, rn mijn ondertitel ookquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je moet je sig veranderen
ja ik ook maar helemaal niks meer nemen doe ik niet, te lekker zo af en toequote:Op woensdag 13 maart 2013 14:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat moet ik even met Wok overleggen![]()
[..]
Niet echt, heb genoeg geprobeerd en gezien![]()
Je hebt gelijk. Geniet ervanquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:16 schreef littledrummergirl het volgende:
ik denk dat ik zo mijn crash momentje ga krijgenik ga even een uurtje tukken
slaap lekkerquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:16 schreef littledrummergirl het volgende:
ik denk dat ik zo mijn crash momentje ga krijgenik ga even een uurtje tukken
beetje zoals mensen die hun eigen facebook dingen likenquote:
liever geen kind zeker.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik weet wel wat ik liever heb.... LOL
dat wel maar dan zonder dit soort nare bijverschijnselen.quote:
hoeveel werk jij nu helemaal?quote:
die bijverschijnselen duren niey de rest van mijn leven hoor.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat wel maar dan zonder dit soort nare bijverschijnselen.
Rond de 40 - 50 uur per week hoorquote:
de komende 18 jaar nog welquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:36 schreef JJH het volgende:
[..]
die bijverschijnselen duren niey de rest van mijn leven hoor.
18 jaar is ook langquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:36 schreef JJH het volgende:
[..]
die bijverschijnselen duren niey de rest van mijn leven hoor.
mja je bent aanwezig maar hoevee uur werkje effectief dat bedoelde ikquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Rond de 40 - 50 uur per week hoor
Mijn dag begint om 7.30am en is klaar om 7.30pm maar 2x per week is dat rond 8pm of 8.30pm zoals aankomende vrijdag. Tussendoor heb ik hier en daar een uurtje of wat vrij
Ongeveer 35 tot 40 danquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja je bent aanwezig maar hoevee uur werkje effectief dat bedoelde ik
ja dat is maar 1 vd bijverschijnselenquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:37 schreef JJH het volgende:
[..]
wij gaan echt geen 18 jaar seksloos zijn hoor.
logeren bij opa en oma.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:39 schreef Toekito het volgende:
Net als je lekker uitgebreid bezig bent zal AM zich melden JJH en dan moet je toch ff stoppen....
en als je 10x bent gestoord midden inde daad vergaat je zin op den duur ook welquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:39 schreef Toekito het volgende:
Net als je lekker uitgebreid bezig bent zal AM zich melden JJH en dan moet je toch ff stoppen....
Je hebt nog hoop begrijp ikquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:37 schreef JJH het volgende:
[..]
wij gaan echt geen 18 jaar seksloos zijn hoor.
Heb je der ook nog een vriendin bij ? Weet knetter dat ?quote:
mama worden veranderd allesquote:
Het is weer rustig meneerquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:44 schreef crv het volgende:
is de rust hier weer een beetje weergekeerd?
Liep me net ff teveel storm hier, dat hou ik niet meer bij op me ouwe dag
quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:46 schreef crv het volgende:
http://www.nu.nl/sport/33(...)uw-in-formule-1.html
gebeuren zeker te weinig ongelukken
quote:
daredevilquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
Heb bij Muck en Nikkie (o.a.) in de auto gezeten en ik leef nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |