Ik heb een DM gestuurd, dat scheelt tijdquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
'gimme a sec
* littledrummergirl gaat inspecteren tuuududduuuduuu inspector sillie tuuduuddududududuuuuu
Wie doet jou dan?quote:
Jij ook een fijne middagquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:46 schreef Nikkie_86 het volgende:
Nikkie gaat jullie verlaten. tot ziens allemaal en een plezante dag gewenst...
Het is hard nodig, het Nederlands gaat kapot doordat mensen er niet genoeg meer mee doenquote:
ik werk met mensenquote:
ik typ wel lui (geen hoofdletter, weinig leestekens) maar als de kans zich verdoet dat ik een mooi woord kan plaatsen in de juiste contaxt zal ik dat zeker niet latenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Het is hard nodig, het Nederlands gaat kapot doordat mensen er niet genoeg meer mee doen![]()
rip aan de nabestaanden ensow
Ik met kinderen. Dat zijn kleine mensenquote:
niet dat is addergebroedquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik met kinderen. Dat zijn kleine mensen
ik voel jequote:Op woensdag 13 maart 2013 13:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik typ wel lui (geen hoofdletter, weinig leestekens) maar als de kans zich verdoet dat ik een mooi woord kan plaatsen in de juiste contaxt zal ik dat zeker niet laten
oeh hmmquote:
wat mdma pakken, dan krijg je het vanzelf warm, je collega wordt mooier en dan komt de sex vanzelfquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik wil zon, strand en seksIn plaats daarvan is het koud en heb ik zo een lange saaie afspraak met een niet aantrekkelijke collega
seksquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik wil zon, strand en seksIn plaats daarvan is het koud en heb ik zo een lange saaie afspraak met een niet aantrekkelijke collega
Huh wat gaat me niets aanquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat mdma pakken, dan krijg je het vanzelf warm, je collega wordt mooier en dan komt de sex vanzelf
Wokquote:
je rookt en drinkt koffie daar zit ook drugs inquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Huh wat gaat me niets aan
[..]Ik doe niet aan drugs
Oke, ik doe niet aan andere soorten drugsquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
je rookt en drinkt koffie daar zit ook drugs in
Ik was eerstquote:
Mag ik dan op z'n minste meedoen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Oke, ik doe niet aan andere soorten drugs
[..]
Ik was eerst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |