speciale reden voor?quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Oke, ik doe niet aan andere soorten drugs
[..]
Ik was eerst
Dat moet ik even met Wok overleggenquote:
Niet echt, heb genoeg geprobeerd en gezienquote:
je moet je sig veranderenquote:
Ik ga jou doen lekkere verse papa van mequote:
Dat klopt, rn mijn ondertitel ookquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je moet je sig veranderen
ja ik ook maar helemaal niks meer nemen doe ik niet, te lekker zo af en toequote:Op woensdag 13 maart 2013 14:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat moet ik even met Wok overleggen![]()
[..]
Niet echt, heb genoeg geprobeerd en gezien![]()
Je hebt gelijk. Geniet ervanquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:16 schreef littledrummergirl het volgende:
ik denk dat ik zo mijn crash momentje ga krijgenik ga even een uurtje tukken
slaap lekkerquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:16 schreef littledrummergirl het volgende:
ik denk dat ik zo mijn crash momentje ga krijgenik ga even een uurtje tukken
beetje zoals mensen die hun eigen facebook dingen likenquote:
liever geen kind zeker.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik weet wel wat ik liever heb.... LOL
dat wel maar dan zonder dit soort nare bijverschijnselen.quote:
hoeveel werk jij nu helemaal?quote:
die bijverschijnselen duren niey de rest van mijn leven hoor.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat wel maar dan zonder dit soort nare bijverschijnselen.
Rond de 40 - 50 uur per week hoorquote:
de komende 18 jaar nog welquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:36 schreef JJH het volgende:
[..]
die bijverschijnselen duren niey de rest van mijn leven hoor.
18 jaar is ook langquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:36 schreef JJH het volgende:
[..]
die bijverschijnselen duren niey de rest van mijn leven hoor.
mja je bent aanwezig maar hoevee uur werkje effectief dat bedoelde ikquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Rond de 40 - 50 uur per week hoor
Mijn dag begint om 7.30am en is klaar om 7.30pm maar 2x per week is dat rond 8pm of 8.30pm zoals aankomende vrijdag. Tussendoor heb ik hier en daar een uurtje of wat vrij
Ongeveer 35 tot 40 danquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja je bent aanwezig maar hoevee uur werkje effectief dat bedoelde ik
ja dat is maar 1 vd bijverschijnselenquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:37 schreef JJH het volgende:
[..]
wij gaan echt geen 18 jaar seksloos zijn hoor.
logeren bij opa en oma.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:39 schreef Toekito het volgende:
Net als je lekker uitgebreid bezig bent zal AM zich melden JJH en dan moet je toch ff stoppen....
en als je 10x bent gestoord midden inde daad vergaat je zin op den duur ook welquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:39 schreef Toekito het volgende:
Net als je lekker uitgebreid bezig bent zal AM zich melden JJH en dan moet je toch ff stoppen....
Je hebt nog hoop begrijp ikquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:37 schreef JJH het volgende:
[..]
wij gaan echt geen 18 jaar seksloos zijn hoor.
Heb je der ook nog een vriendin bij ? Weet knetter dat ?quote:
mama worden veranderd allesquote:
Het is weer rustig meneerquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:44 schreef crv het volgende:
is de rust hier weer een beetje weergekeerd?
Liep me net ff teveel storm hier, dat hou ik niet meer bij op me ouwe dag
quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:46 schreef crv het volgende:
http://www.nu.nl/sport/33(...)uw-in-formule-1.html
gebeuren zeker te weinig ongelukken
quote:
daredevilquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
Heb bij Muck en Nikkie (o.a.) in de auto gezeten en ik leef nog
zou wel idieaal zijn, wel de lusten niet de lasten, de einge manier waarop ik kids zou willenquote:
tja binnenkort moet je waarschijnlijk toch weer voor je ouders gaan zorgen als het aan de regering ligt dus dan heb je ze al over de vloer. Kun jij gaan stappen wanneer je wilquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
zou wel idieaal zijn, wel de lusten niet de lasten, de einge manier waarop ik kids zou willen
dat zijn dus mannenquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:53 schreef Toekito het volgende:
Nog idealer is een vrouw die nooit ongesteld is, nooit hoofdpijn heeft en nog goed kan koken ook!
quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:53 schreef Toekito het volgende:
Nog idealer is een vrouw die nooit ongesteld is, nooit hoofdpijn heeft en nog goed kan koken ook!
ergo toek is gayquote:
Dat zou fijn zijn jaquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Zonnetje schijnt weer lekker. Warm worden nu graag
zo ook eindelijk wakker ?quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Zonnetje schijnt weer lekker. Warm worden nu graag
goh, niet verwachtquote:
vindt het ook wel shocking.... maar goed ieder zijn ding, moet ie zelf wetenquote:
wow een tunnel vernoemd naar een pop podium in groningenquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:09 schreef crv het volgende:
komt net breaking news door dat de simplontunnel hier vanwege politieinzet gesperrt is...
ben benieuwd
wa was er eerder ?quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
wow een tunnel vernoemd naar een pop podium in groningen
ik gok het gebied in de alpenquote:
quote:
wel leuke bergjes daarquote:
quote:
quote:
en zelfs die duitsers hebben er last van nu, de ice rijdt bijna nietquote:
Hier net ook maar dat duurde gelukkig niet langer dan een half uurtjequote:
echt hehquote:
oh is Toek bash-dag er weer. En gelijk ben jij er.quote:
heulegaar nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh is Toek bash-dag er weer. En gelijk ben jij er.
hoezo is homo genoemd worden bashen? wat is e rmis met homo zijn?quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
Alle homo's zijn Toek!quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoezo is homo genoemd worden bashen? wat is e rmis met homo zijn?
toek zeg dat het niet waar isquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:36 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat weer aan het werk. Tot vanavond mensen
En in spijkerbroek?quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Trouwen was mooi netmet twee koetsen, 1 voor t bruidspaar en n hele grote voor de familie.
Met Friezen
quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:36 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat weer aan het werk. Tot vanavond mensen
was het zonnetje daar ook zo lekker aan het schijnen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Trouwen was mooi netmet twee koetsen, 1 voor t bruidspaar en n hele grote voor de familie.
Met Friezen
koets of omgebouwde veewagen voor de familie ?quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Met Friezen
jaquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
was het zonnetje daar ook zo lekker aan het schijnen?
een paardentram.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:45 schreef crv het volgende:
[..]
koets of omgebouwde veewagen voor de familie ?
Ow hoi, ik had de uitnodiging ook ontvangenquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
leuk. wel mmoi weer gehad nog =?quote:
ja maar het is toch mooi dat het zonnetje dan ff meewerkt, afgelopen vrijdag ook, beetje kille dag, grijzig maar op het juiste moment de zon, alsof het zo had moeten wezen, mooi is datquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jawel erg koud, ook in de zon
Niks mis met homo's maar dat schrift potentiele scharrels afquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoezo is homo genoemd worden bashen? wat is e rmis met homo zijn?
jij mag hetquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:46 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ow hoi, ik had de uitnodiging ook ontvangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |