abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125140069
Vrijdag Ofei ben ik wel heel benieuwd naar. En Danny Brown natuurlijk 8-) :7
  donderdag 11 april 2013 @ 01:39:02 #227
385280 neohu
goedendag
pi_125142117
Zo chill dit allemaal!

[ Bericht 86% gewijzigd door neohu op 11-04-2013 16:40:55 ]
neohu heeft nog geen signature
  donderdag 11 april 2013 @ 11:08:52 #228
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_125146927
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 00:04 schreef Norrage het volgende:

[..]

Maar ze zijn wel echt passé.
:N
  donderdag 11 april 2013 @ 20:46:26 #229
385280 neohu
goedendag
pi_125168984
Luister nu voor het eerst Idiot Glee. Wat een rare band. Weet niet wat ik ervan moet vinden...

Edit: Nu weet ik het: naar.
pi_125170687
quote:
10s.gif Op donderdag 11 april 2013 20:46 schreef neohu het volgende:
Luister nu voor het eerst Idiot Glee. Wat een rare band. Weet niet wat ik ervan moet vinden...

Edit: Nu weet ik het: naar.
:D.
pi_125174678
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:08 schreef BoerBert het volgende:

[..]

:N
Arctic Monkeys hebben sinds hun debuut geen goed album meer gemaakt, en Damien heeft al 10 jaar bijna geen album meer gemaakt...Tsja, ik vind ze passe. Alex Turner zijn side-projects zijn ook veel beter en spannender. Maar ik ga zeker naar Arctic Monkeys kijken hoor. Passe zegt niet dat ze slecht zijn, maar ik vind ze nou niet echt de toppers van het moment ofzo, geen echte headliners.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_125176843
quote:
7s.gif Op donderdag 11 april 2013 22:32 schreef Norrage het volgende:

[..]

Arctic Monkeys hebben sinds hun debuut geen goed album meer gemaakt, en Damien heeft al 10 jaar bijna geen album meer gemaakt...Tsja, ik vind ze passe. Alex Turner zijn side-projects zijn ook veel beter en spannender. Maar ik ga zeker naar Arctic Monkeys kijken hoor. Passe zegt niet dat ze slecht zijn, maar ik vind ze nou niet echt de toppers van het moment ofzo, geen echte headliners.
Dat de Arctic monkeys een iets andere kant op zijn gegaan na het eerste album, wil niet zeggen dat ze geen goed album meer hebben gemaakt. Sterker nog, de latere albums vind ik sterker dan het debuutalbum.
pi_125176917
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 23:08 schreef RogerSanchez het volgende:

[..]

Dat de Arctic monkeys een iets andere kant op zijn gegaan na het eerste album, wil niet zeggen dat ze geen goed album meer hebben gemaakt. Sterker nog, de latere albums vind ik sterker dan het debuutalbum.
Daar ben ik het niet mee eens :P Het 2e album was trouwens beter dan de eerste, maar Humbug en dat laatste album...ik weet niet eens hoe die heet :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 11 april 2013 @ 23:20:06 #234
13973 ranja
image means nothing
pi_125177514
quote:
Arctic Monkeys hebben sinds hun debuut geen goed album meer gemaakt,
het Lowlands publiek van 2011 zal dat niet met je eens zijn :)
pi_125177675
quote:
7s.gif Op donderdag 11 april 2013 23:09 schreef Norrage het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens :P Het 2e album was trouwens beter dan de eerste, maar Humbug en dat laatste album...ik weet niet eens hoe die heet :D
Suck it and See. Maar ieder zijn ding ^O^ .
  vrijdag 12 april 2013 @ 00:24:51 #236
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_125181176
quote:

[..]

Ales Tuner's side projectjes ken ik verder niet, maar verder ben ik het hier eigenlijk wel mee eens dat hun beste tijd rond hun debut album was.

Dus idd geen topper van het moment, maar ik denk dat hun naam nog steeds groot genoeg is voor een headliner. Zeker voor een (relatief) klein festival als BKS.

Of ik heen ga moet ik nog zien, ligt aan de overlap :P
Robert Moog died for our synths
pi_125187632
Ook voor een (relatief) klein festival als Glastonbury?

De Monkeys worden minder op de radio gedraaid, ja, maar zijn toch zeker nog relevant. En Rice heeft maar 2 albums, maar treedt ook weinig op, ook een speciale dus als je het mij vraagt.
pi_125187755
Arctic Monkeys zijn voor mij de enige reden dat ik naar BKS ga. De verdere line-up vind ik niet echt heel spannend.
pi_125187962
quote:
7s.gif Op donderdag 11 april 2013 23:09 schreef Norrage het volgende:

[..]

Wat vind jij dan wel een relevante topper die op BKS had moeten staan ipv Arctic Monkeys?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_125188058
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 april 2013 10:23 schreef Kijana het volgende:
Arctic Monkeys zijn voor mij de enige reden dat ik naar BKS ga. De verdere line-up vind ik niet echt heel spannend.
:o
pi_125188086
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 10:30 schreef Gitaarmat het volgende:

[..]

Wat vind jij dan wel een relevante topper die op BKS had moeten staan ipv Arctic Monkeys?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nick Cave, Arcade Fire, Black Keys, Atoms for Peace...dat zijn toch meer de bands van het moment...
pi_125188138
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 april 2013 10:33 schreef Norrage het volgende:

[..]

Nick Cave, Arcade Fire, Black Keys, Atoms for Peace...dat zijn toch meer de bands van het moment...
Hmm, ja mee eens. Vooral de eerste en de laatste. Maar Arctic Monkeys komen ook met een nieuw album geloof ik he? EDIT:Oh en de middelste twee ook besef ik me net?
pi_125188298
Maar ik ben ondertussen ook wel eens dat Arctic Monkeys een goede headliner zijn op vrijdag hoor ^O^ Het is ook meer mijn persoonlijke mening dat ze wel een beetje passe zijn geworden. Alle prijzen zijn gewonnen met de eerste 2 albums. Die laatsten zijn prima hoor, maar zijn toch wel erg in de marge gebleven mijns inziens. Arcade Fire en Black Keys hebben de laatste 2 jaar nog grammy's gewonnen, Nick Cave heeft momenteel zo ongeveer het album van het jaar en Atoms for Peace heeft geen introductie nodig. Wat ik vooral probeer te zeggen is dat line-up geweldig is van BKS, maar dat het wel een beetje erg (qua grote namen) is gebaseerd op bands die vroeger heel erg groot waren en nu toch wel wat minder. Ook Belle & Sebastian vond ik daar wel toe behoren. En Sigur Ros, en Modest Mouse ook. Modest Mouse heeft ook al sinds Good News eigenlijk geen relevant album meer uitgebracht.
pi_125188406
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 april 2013 10:40 schreef Norrage het volgende:
Maar ik ben ondertussen ook wel eens dat Arctic Monkeys een goede headliner zijn op vrijdag hoor ^O^ Het is ook meer mijn persoonlijke mening dat ze wel een beetje passe zijn geworden. Alle prijzen zijn gewonnen met de eerste 2 albums. Die laatsten zijn prima hoor, maar zijn toch wel erg in de marge gebleven mijns inziens. Arcade Fire en Black Keys hebben de laatste 2 jaar nog grammy's gewonnen, Nick Cave heeft momenteel zo ongeveer het album van het jaar en Atoms for Peace heeft geen introductie nodig. Wat ik vooral probeer te zeggen is dat line-up geweldig is van BKS, maar dat het wel een beetje erg (qua grote namen) is gebaseerd op bands die vroeger heel erg groot waren en nu toch wel wat minder. Ook Belle & Sebastian vond ik daar wel toe behoren. En Sigur Ros, en Modest Mouse ook. Modest Mouse heeft ook al sinds Good News eigenlijk geen relevant album meer uitgebracht.
Modest Mouse heeft sowieso maar 1 album uitgebracht sinds Good News, die was redelijk, maar idd niet meer zo goed als hun vorige. Hun EP No One's First and You're Next vind ik trouwens wel goed, al is die ook alweer uit 2009.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 12 april 2013 @ 11:31:00 #245
385280 neohu
goedendag
pi_125189884
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 april 2013 10:40 schreef Norrage het volgende:
Voor mij zitten er wel veel bands bij die ik nog niet gezien heb en wel graag wil zien. Maar je hebt wel een punt.
pi_125189964
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 april 2013 11:31 schreef neohu het volgende:

[..]

Voor mij zitten er wel veel bands bij die ik nog niet gezien heb en wel graag wil zien. Maar je hebt wel een punt.
Ja voor mij ook. Hoewel Damien Rice van al die namen die ik noem wel écht het meest passe is, wil ik die echt heel graag eens live zien. En Modest Mouse is ook zo ongeveer de voornaamste reden dat ik naar BKS ga. De lineup is gewoon ontzettend tof. En misschien juist omdat ze niet voor de "cliche" namen gaan, maar juist voor de "oude namen" is de lineup wel zo verrassend :o Doen ze toch goed ^O^
pi_125190006
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 april 2013 10:23 schreef Kijana het volgende:
Idem. De rest mag me verrassen..
pi_125190047
Is er bekend hoeveel namen er nog bijkomen?
  vrijdag 12 april 2013 @ 11:36:03 #249
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_125190082
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 11:35 schreef JackHerrer het volgende:
Is er bekend hoeveel namen er nog bijkomen?
Niet meer dan 10, zoiets zeiden ze in dat interview
O)))
pi_125190122
En de vervanger voor B&S :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')