abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin maandag 18 maart 2013 @ 14:45:57 #151
2589 crew  yvonne
Adminion.
pi_124206395
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 23:56 schreef xminator het volgende:

[..]

Dat boeit mij niet imo. Als het kind maar niet gepushed gaat worden richting een geloof.
Nou ja, hij zal iig niet gepusht worden om lesbisch te worden ;)
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_124206492
quote:
11s.gif Op maandag 18 maart 2013 14:44 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nadeel van mobiel _O- Maar ik bedoelde: De pleegouders van het kindje nemen Turkse les,, zijn met de cultuur bezig, gaan er met hem heen. Ze verloochenen zijn afkomst dus niet.
Dat is wel een goed wat ze doen ^O^ , maar mij gaat het meer om dat ze lesbisch zijn en dat dat voor problemen kan zorgen voor dat kindje (hoeft niet uiteraard).
pi_124206517
Problemen zoals?
pi_124206776
quote:
10s.gif Op maandag 18 maart 2013 14:49 schreef Ayca het volgende:
Problemen zoals?
Gepest worden?
  Admin maandag 18 maart 2013 @ 14:58:57 #155
2589 crew  yvonne
Adminion.
pi_124206902
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 14:55 schreef xminator het volgende:

[..]

Gepest worden?
Nofi, zou hij hier anno 2013 nog gepest worden :?
Of denk je meer aan TR, dat als hij daar is hij daar gepest wordt?
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

pi_124206935
Gepest worden kan ook doordat hij überhaupt bij een pleeggezin zit. Of een van de andere honderden redenen die kinderen kunnen verzinnen.
pi_124207101
quote:
5s.gif Op maandag 18 maart 2013 14:58 schreef yvonne het volgende:

[..]

In een samenleving waar ze nog altijd homoseksuelen in elkaar beuken en uit hun huizen jagen?
pi_124207138
quote:
5s.gif Op maandag 18 maart 2013 14:58 schreef yvonne het volgende:

[..]

Of denk je meer aan TR, dat als hij daar is hij daar gepest wordt?
Je weet hoe kinderen zijn?
  Admin maandag 18 maart 2013 @ 15:05:47 #159
2589 crew  yvonne
Adminion.
pi_124207146
quote:
10s.gif Op maandag 18 maart 2013 14:59 schreef Ayca het volgende:
Gepest worden kan ook doordat hij überhaupt bij een pleeggezin zit. Of een van de andere honderden redenen die kinderen kunnen verzinnen.
Het ventje heeft rossig haar, ook dat is al een reden om te pesten :)

Admin maandag 18 maart 2013 @ 15:07:00 #160
2589 crew  yvonne
Adminion.
pi_124207197
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 15:05 schreef xminator het volgende:

[..]

Je weet hoe kinderen zijn?
Tuurlijk, ik hoop alleen dat we in 2013 zo ver zijn lesbische of homo-stellen met kinderen niet meer vreemd te vinden.

pi_124207215
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 15:05 schreef yvonne het volgende:

[..]

Het ventje heeft rossig haar, ook dat is al een reden om te pesten :)
Dan heeft hij iniedergeval geen ziel.... :')
pi_124207312
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 15:07 schreef yvonne het volgende:

[..]

Tuurlijk, ik hoop alleen dat we in 2013 zo ver zijn lesbische of homo-stellen met kinderen niet meer vreemd te vinden.
Wij, als volwassenen misschien niet nee maar kinderen kunnen elkander pesten voor de kleinste dingen.
  Admin maandag 18 maart 2013 @ 15:10:35 #163
2589 crew  yvonne
Adminion.
pi_124207339
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 15:07 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Dan heeft hij iniedergeval geen ziel.... :')
Ja hallo SouthPark :{

Admin maandag 18 maart 2013 @ 15:11:04 #164
2589 crew  yvonne
Adminion.
pi_124207358
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 15:10 schreef xminator het volgende:

[..]

Wij, als volwassenen misschien niet nee maar kinderen kunnen elkander pesten voor de kleinste dingen.
Helaas wel.

pi_124207749
quote:

[..]

De vraag is wie is 'we'?
pi_124208402
quote:

[..]

dat is niet realistisch yvonne, jij komt uit dordrecht dus je kan je heel goed inplaatse, stel deze komt op wellant collega Met 2 vaders nou jij weet dan net zo goed op vmbo daar dat ie hoe dan ook extreem gepest zou worden want zo is de jeugd nou eenmaal en ja tis een makkelijk doelwit als je 2 vaders heb want dat is nog niet zo geaccepteerd als sommige hier blijken te denken maar ik vind het sowieso niet goed 2 vaders want je hebt een moeder nodig in de opvoeding en dan ook niet 2 maar wel 1
Ne mutlu Türküm diyene
pi_124212787
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 15:40 schreef amenth het volgende:

[..]

dat is niet realistisch yvonne, jij komt uit dordrecht dus je kan je heel goed inplaatse, stel deze komt op wellant collega Met 2 vaders nou jij weet dan net zo goed op vmbo daar dat ie hoe dan ook extreem gepest zou worden want zo is de jeugd nou eenmaal en ja tis een makkelijk doelwit als je 2 vaders heb want dat is nog niet zo geaccepteerd als sommige hier blijken te denken maar ik vind het sowieso niet goed 2 vaders want je hebt een moeder nodig in de opvoeding en dan ook niet 2 maar wel 1
Ik ben het met je eens dat hij makkelijk het doelwit van pesterijen kan worden, maar het is pure onzin dat je een vader en een moeder nodig moet hebben wat de opvoeding betreft.

Genoeg kinderen die geen van beiden hebben of maar één ouder en die beter terecht komen dan mensen met allebei de ouders. Aan het einde van de dag, hangt het er vanaf of de ouders (of ze nou homoseksueel zijn of niet) van het kind houden en hun best doen om hem zo goed mogelijk op te voeden.

Het is aan de ouder om aan zijn kinderen manieren bij te brengen en anderen te leren respecteren. Mocht Yunus ooit gepest worden, dan is dat niet de schuld van zijn pleegouders en hun levenswijze, maar de schuld van de ouders die een pestkop op deze wereld hebben gebracht.
pi_124213734
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 17:20 schreef Güney het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat hij makkelijk het doelwit van pesterijen kan worden, maar het is pure onzin dat je een vader en een moeder nodig moet hebben wat de opvoeding betreft.

Genoeg kinderen die geen van beiden hebben of maar één ouder en die beter terecht komen dan mensen met allebei de ouders. Aan het einde van de dag, hangt het er vanaf of de ouders (of ze nou homoseksueel zijn of niet) van het kind houden en hun best doen om hem zo goed mogelijk op te voeden.

Het is aan de ouder om aan zijn kinderen manieren bij te brengen en anderen te leren respecteren. Mocht Yunus ooit gepest worden, dan is dat niet de schuld van zijn pleegouders en hun levenswijze, maar de schuld van de ouders die een pestkop op deze wereld hebben gebracht.
Kloon van?
pi_124213982
quote:
11s.gif Op maandag 18 maart 2013 17:44 schreef xminator het volgende:

[..]

Kloon van?
Kloon van wat?
pi_124214916
quote:
11s.gif Op maandag 18 maart 2013 17:44 schreef xminator het volgende:

[..]

Kloon van?
Kuzey?
pi_124215838
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 18:12 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Kuzey?
Kan geen Turks maar kent wel Turkse series _O-
pi_124216351
Ik heb echt zo een pesthekel aan die serie vanaf het moment dat ik er voor het eerst van hoorde...
pi_124216773
quote:
10s.gif Op maandag 18 maart 2013 18:33 schreef xminator het volgende:

[..]

Kan geen Turks maar kent wel Turkse series _O-
Ik ken die serie alleen maar van naam. :') Ik heb nog niet eens een aflevering van gezien. :D
pi_124218032
Het druist misschien tegen de mannelijke charisma in, maar ik vind de Turkse serie Leyla ile Mecnun heel komisch en origineel. Ik was eerst sceptisch over Turkse series, maar door het hoge IMDB-cijfer was ik toch benieuwd. Ik zit nu op aflevering 5, en elke scene gebeurt er wel weer iets geks of grappigs. Komt het zien, geef het door, niet goed geld terug. :@
pi_124220457
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 19:27 schreef Bilge het volgende:
Het druist misschien tegen de mannelijke charisma in, maar ik vind de Turkse serie Leyla ile Mecnun heel komisch en origineel. Ik was eerst sceptisch over Turkse series, maar door het hoge IMDB-cijfer was ik toch benieuwd. Ik zit nu op aflevering 5, en elke scene gebeurt er wel weer iets geks of grappigs. Komt het zien, geef het door, niet goed geld terug. :@
Ik heb de eerste drie afleveringen daarvan gezien, toen ie net uit was. Leuk, maar niet leuk genoeg om andere series op te geven. :P
pi_124222157
Ook wel suf dat de moeder van Yunus geen Nederlands spreekt terwijl de pleegouders Turks aan het leren zijn :')
pi_124235957
quote:
Turkse series zijn suf; ga The Wire kijken. ^O^ Nadeel is wel dat alle series die je daarna gaat kijken nooit dat niveau zullen halen.
pi_124238570
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 00:21 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Turkse series zijn suf; ga The Wire kijken. ^O^ Nadeel is wel dat alle series die je daarna gaat kijken nooit dat niveau zullen halen.
The Wire is idd één van de beste series ooit, maar Breaking Bad hoort ook wel in dat rijtje thuis ;).
pi_124243430
quote:
Omdat TRT. ( _O_.)

Andere zenders verneuken hun series. Ik zal eens kijken of ik online naar Leyla ile Mecnun kan kijken. :9.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2013 11:10:25 ]
pi_124243834
Ben overigens benieuwd wat Turkije/Erdoğan wil bereiken door zich zo te bemoeien.

Wat ik wel grappig op zich vind is dat Turkije het wel kan veroorloven om zich zo te manifesteren. Zo'n jaartje of 10 geleden was het klepje dicht en slikken maar. Dat er (nieuwe?) vijanden worden gemaakt nemen we even voor lief.

Maar goed, blaffende honden bijten niet. Dat zagen we bij Mavi Marmara, neergeschoten gevechtsvliegtuig door Syrië en nu vast ook dit keer.
pi_124252627
Nederlandse journalisten en politici noemen Erdogan een arrogante ruzieschopper die Nederland niet zou mogen bezoeken, maar de grap is dat Erdogan helemaal niets heeft gezegd over Yunus of de Nederlandse pleegzorg :')

Hij heeft nu ook zijn toespraak aan de Islamitische universiteit in Rotterdam geannuleerd, wss om de Nederlandse media niet nog meer materiaal te bieden om hem in een kwaad daglicht te stellen, wat erop duidt dat hij ook helemaal geen commotie wil.

@TM, Güney: thnx voor de tips. Levolution had The Wire ook al eens aangeraden en als het goed is staat het eerste seizoen nog ergens op mijn harde schijf. Breaking Bad heb ik al gezien, briljante serie idd :)
pi_124252839
Mocht iemand nog een goedkope tablet nodig hebben... De PlayBook van BlackBerry is 129 euro via Ibood vandaag.
Ga er zelf ook eentje kopen, let wel: Skype draait er nog niet op maar dat zou met het nieuwe OS wel moeten lukken in de toekomst.
pi_124253368
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 15:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Mocht iemand nog een goedkope tablet nodig hebben... De PlayBook van BlackBerry is 129 euro via Ibood vandaag.
Ga er zelf ook eentje kopen, let wel: Skype draait er nog niet op maar dat zou met het nieuwe OS wel moeten lukken in de toekomst.
Boh, handen jeuken wel... 136 euro in totaal (inc. verzendkosten). Veel goedkoper dan bijvoorbeeld de Nexus 7 of één van de Samsung-tablets. Ik lees net ook dat het een update zal krijgen naar de nieuwe Blackberry OS (Blackberry 10).

Heb nu een iPad 1, en die's gewoon te traag.
pi_124253380
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 15:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Oude processor, klein beeldscherm, lage pixeldichtheid, maar wel een mooie prijs.
pi_124253475
Ja dat dacht ik ook... Geen geweldige specs maar voor bijna de helft van het bedrag van een Nexus 7, daarnaast heeft de PlayBook een HDMI aansluiting dus je zou hem ook als mediaplayer kunnen gebruiken naast de TV.

Via ShopBuddie krijg je nog 2 procent korting ook.
pi_124254182
Twijfelde vanochtend ook al, maar als je in de blackberry appworld kijkt zijn er gewoon ERG weinig apps voor de playbook. Laatste keer dat bijv. facebook is geupdated stamt uit februari 2012!
pi_124254290
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 15:49 schreef Bilge het volgende:

[..]

Oude processor, klein beeldscherm, lage pixeldichtheid, maar wel een mooie prijs.
Het is dan ook oude hardware, dus alles is vanzelfsprekend minder.

Voor iemand die simpele dingen erop gaat doen is het genoeg. (Simpel: film kijken, browsen etc.)
pi_124254415
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 16:10 schreef xminator het volgende:
Twijfelde vanochtend ook al, maar als je in de blackberry appworld kijkt zijn er gewoon ERG weinig apps voor de playbook. Laatste keer dat bijv. facebook is geupdated stamt uit februari 2012!
Als je voor apps gaat, kun je beter een Android- of iOS-toestel nemen. (WP duurt nog wel even...)

Van wat ik heb begrepen zit de OS goed in elkaar, en werkt alles lekker vloeiend. 'Voordeel' is dat Flash wel ondersteund wordt, i.t.t. iOS en Android 4.1 en hoger.

Ik heb 'm besteld. In mijn geval is het een goede vervanging van de iPad 1 (die thuis vooral door m'n pa wordt gebruikt).
pi_124254531
De 64 gb komt wel goed uit als mediaplayer, maar ik denk dat de processor alleen divx-bestanden aankan en geen hd-films. Volgende maand komt overigens de nieuwe Nexus 7 uit met dezelfde prijs als de huidige, die dan wel weer goedkoper zal worden.

Ik heb zelf voor 115 euro de asus transformer prime (64 gb zonder dock) gekocht die normaal 500 euro kost. Wel tweedehands, met een barst in het scherm (het digitizer gedeelte, maar dat zit in een hoek, is haast onzichtbaar, het scherm detecteert alle invoer, en ik kan het zelf vervangen voor circa 45 dollar maar ik heb er eigenlijk geen last van) een backcamera die niet werkt en een verlopen garantie (wegens root, anders had hij nog 1 jaar garantie) :P
pi_124257184
Nieuwe nexus 7 :?
pi_124258265
http://www.nu.nl/gadgets/(...)-mei-gelanceerd.html
Nog geen eigen naam, maar krijgt wss een hogere resolutie en dunnere behuizing.
pi_124258666
Ohoo met de naaibeleid van asus/google is die pas over een jaar oid normaal beschikbaar in Nl :')
pi_124259058
We zullen zien. :P

Ik maak me zorgen om de hoge snelheid waarmee de laatste 10 jaar nieuwe technische snufjes worden gepresenteerd. Google komt binnenkort met een coole bril en Samsung en Apple met horloges. Als gadgetfreak vind ik dat leuk, maar ik vrees dat ik het niet kan bijhouden als bedrijven nog sneller met nieuwe uitvindingen komen. Dan krijg je de situatie dat je aan een kleine kutkoter, die het op school met de paplepel krijgt ingegoten, moet vragen hoe iets werkt. Brrr.

----
http://spor.haberler.com/(...)esaj-4434694-haberi/
8-)
pi_124259172
Of dat je die kutkoter aldoor moet voorzien van nieuwe gadgets, want zijn vriendjes hebben het ook allemaal en zonder vang je achter het net... nu tel je zonder fb en whatsapp al niet mee... en dan laten ze die dure gadgets ook nog uit hun zoete handjes kletteren :')
pi_124259235
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 18:27 schreef WammesWaggel het volgende:
Of dat je die kutkoter aldoor moet voorzien van nieuwe gadgets, want zijn vriendjes hebben het ook allemaal en zonder vang je achter het net... nu tel je zonder fb en whatsapp al niet mee... en dan laten ze die dure gadgets ook nog uit hun zoete handjes kletteren :')
_O-
pi_124259401
Tjah dan mot je gewoon een slimme consument zijn, de nieuwste iphone kopen en daar 5 jaar mee doen.
pi_124259858

Over vijf jaar komt jouw Iphone zo over. Als bureau jeugdzorg ziet dat je kinderen daarmee rondlopen worden ze wegens verwaarlozing aan een lesbisch stel meegegeven ;( Wel terecht overigens :@
pi_124268920
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 18:47 schreef Bilge het volgende:
[ afbeelding ]
Over vijf jaar komt jouw Iphone zo over. Als bureau jeugdzorg ziet dat je kinderen daarmee rondlopen worden ze wegens verwaarlozing aan een lesbisch stel meegegeven ;( Wel terecht overigens :@
:D
pi_124278135
_O-
Andere filmpjes van hun zijn ook leuk/interessant :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_124284506
quote:
10s.gif Op woensdag 20 maart 2013 00:17 schreef Ayca het volgende:
_O-
Andere filmpjes van hun zijn ook leuk/interessant :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol :D
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')