Nou ja, hij zal iig niet gepusht worden om lesbisch te wordenquote:Op zondag 17 maart 2013 23:56 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat boeit mij niet imo. Als het kind maar niet gepushed gaat worden richting een geloof.
Dat is wel een goed wat ze doenquote:Op maandag 18 maart 2013 14:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nadeel van mobielMaar ik bedoelde: De pleegouders van het kindje nemen Turkse les,, zijn met de cultuur bezig, gaan er met hem heen. Ze verloochenen zijn afkomst dus niet.
Nofi, zou hij hier anno 2013 nog gepest wordenquote:
In een samenleving waar ze nog altijd homoseksuelen in elkaar beuken en uit hun huizen jagen?quote:Op maandag 18 maart 2013 14:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nofi, zou hij hier anno 2013 nog gepest worden
Je weet hoe kinderen zijn?quote:Op maandag 18 maart 2013 14:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nofi, zou hij hier anno 2013 nog gepest worden
Of denk je meer aan TR, dat als hij daar is hij daar gepest wordt?
Het ventje heeft rossig haar, ook dat is al een reden om te pestenquote:Op maandag 18 maart 2013 14:59 schreef Ayca het volgende:
Gepest worden kan ook doordat hij überhaupt bij een pleeggezin zit. Of een van de andere honderden redenen die kinderen kunnen verzinnen.
Tuurlijk, ik hoop alleen dat we in 2013 zo ver zijn lesbische of homo-stellen met kinderen niet meer vreemd te vinden.quote:
Dan heeft hij iniedergeval geen ziel....quote:Op maandag 18 maart 2013 15:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het ventje heeft rossig haar, ook dat is al een reden om te pesten
Wij, als volwassenen misschien niet nee maar kinderen kunnen elkander pesten voor de kleinste dingen.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik hoop alleen dat we in 2013 zo ver zijn lesbische of homo-stellen met kinderen niet meer vreemd te vinden.
Ja hallo SouthParkquote:Op maandag 18 maart 2013 15:07 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dan heeft hij iniedergeval geen ziel....
Helaas wel.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Wij, als volwassenen misschien niet nee maar kinderen kunnen elkander pesten voor de kleinste dingen.
De vraag is wie is 'we'?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik hoop alleen dat we in 2013 zo ver zijn lesbische of homo-stellen met kinderen niet meer vreemd te vinden.
dat is niet realistisch yvonne, jij komt uit dordrecht dus je kan je heel goed inplaatse, stel deze komt op wellant collega Met 2 vaders nou jij weet dan net zo goed op vmbo daar dat ie hoe dan ook extreem gepest zou worden want zo is de jeugd nou eenmaal en ja tis een makkelijk doelwit als je 2 vaders heb want dat is nog niet zo geaccepteerd als sommige hier blijken te denken maar ik vind het sowieso niet goed 2 vaders want je hebt een moeder nodig in de opvoeding en dan ook niet 2 maar wel 1quote:Op maandag 18 maart 2013 15:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat hij makkelijk het doelwit van pesterijen kan worden, maar het is pure onzin dat je een vader en een moeder nodig moet hebben wat de opvoeding betreft.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:40 schreef amenth het volgende:
[..]
dat is niet realistisch yvonne, jij komt uit dordrecht dus je kan je heel goed inplaatse, stel deze komt op wellant collega Met 2 vaders nou jij weet dan net zo goed op vmbo daar dat ie hoe dan ook extreem gepest zou worden want zo is de jeugd nou eenmaal en ja tis een makkelijk doelwit als je 2 vaders heb want dat is nog niet zo geaccepteerd als sommige hier blijken te denken maar ik vind het sowieso niet goed 2 vaders want je hebt een moeder nodig in de opvoeding en dan ook niet 2 maar wel 1
Kloon van?quote:Op maandag 18 maart 2013 17:20 schreef Güney het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat hij makkelijk het doelwit van pesterijen kan worden, maar het is pure onzin dat je een vader en een moeder nodig moet hebben wat de opvoeding betreft.
Genoeg kinderen die geen van beiden hebben of maar één ouder en die beter terecht komen dan mensen met allebei de ouders. Aan het einde van de dag, hangt het er vanaf of de ouders (of ze nou homoseksueel zijn of niet) van het kind houden en hun best doen om hem zo goed mogelijk op te voeden.
Het is aan de ouder om aan zijn kinderen manieren bij te brengen en anderen te leren respecteren. Mocht Yunus ooit gepest worden, dan is dat niet de schuld van zijn pleegouders en hun levenswijze, maar de schuld van de ouders die een pestkop op deze wereld hebben gebracht.
Ik ken die serie alleen maar van naam.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Kan geen Turks maar kent wel Turkse series
Ik heb de eerste drie afleveringen daarvan gezien, toen ie net uit was. Leuk, maar niet leuk genoeg om andere series op te geven.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:27 schreef Bilge het volgende:
Het druist misschien tegen de mannelijke charisma in, maar ik vind de Turkse serie Leyla ile Mecnun heel komisch en origineel. Ik was eerst sceptisch over Turkse series, maar door het hoge IMDB-cijfer was ik toch benieuwd. Ik zit nu op aflevering 5, en elke scene gebeurt er wel weer iets geks of grappigs. Komt het zien, geef het door, niet goed geld terug.
Turkse series zijn suf; ga The Wire kijken.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:27 schreef Bilge het volgende:
Het druist misschien tegen de mannelijke charisma in, maar ik vind de Turkse serie Leyla ile Mecnun heel komisch en origineel. Ik was eerst sceptisch over Turkse series, maar door het hoge IMDB-cijfer was ik toch benieuwd. Ik zit nu op aflevering 5, en elke scene gebeurt er wel weer iets geks of grappigs. Komt het zien, geef het door, niet goed geld terug.
The Wire is idd één van de beste series ooit, maar Breaking Bad hoort ook wel in dat rijtje thuisquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Turkse series zijn suf; ga The Wire kijken.Nadeel is wel dat alle series die je daarna gaat kijken nooit dat niveau zullen halen.
Omdat TRT. (quote:Op maandag 18 maart 2013 19:27 schreef Bilge het volgende:
Boh, handen jeuken wel... 136 euro in totaal (inc. verzendkosten). Veel goedkoper dan bijvoorbeeld de Nexus 7 of één van de Samsung-tablets. Ik lees net ook dat het een update zal krijgen naar de nieuwe Blackberry OS (Blackberry 10).quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Mocht iemand nog een goedkope tablet nodig hebben... De PlayBook van BlackBerry is 129 euro via Ibood vandaag.
Ga er zelf ook eentje kopen, let wel: Skype draait er nog niet op maar dat zou met het nieuwe OS wel moeten lukken in de toekomst.
Oude processor, klein beeldscherm, lage pixeldichtheid, maar wel een mooie prijs.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Mocht iemand nog een goedkope tablet nodig hebben... De PlayBook van BlackBerry is 129 euro via Ibood vandaag.
Ga er zelf ook eentje kopen, let wel: Skype draait er nog niet op maar dat zou met het nieuwe OS wel moeten lukken in de toekomst.
Het is dan ook oude hardware, dus alles is vanzelfsprekend minder.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:49 schreef Bilge het volgende:
[..]
Oude processor, klein beeldscherm, lage pixeldichtheid, maar wel een mooie prijs.
Als je voor apps gaat, kun je beter een Android- of iOS-toestel nemen. (WP duurt nog wel even...)quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:10 schreef xminator het volgende:
Twijfelde vanochtend ook al, maar als je in de blackberry appworld kijkt zijn er gewoon ERG weinig apps voor de playbook. Laatste keer dat bijv. facebook is geupdated stamt uit februari 2012!
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:27 schreef WammesWaggel het volgende:
Of dat je die kutkoter aldoor moet voorzien van nieuwe gadgets, want zijn vriendjes hebben het ook allemaal en zonder vang je achter het net... nu tel je zonder fb en whatsapp al niet mee... en dan laten ze die dure gadgets ook nog uit hun zoete handjes kletteren
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:47 schreef Bilge het volgende:
[ afbeelding ]
Over vijf jaar komt jouw Iphone zo over. Als bureau jeugdzorg ziet dat je kinderen daarmee rondlopen worden ze wegens verwaarlozing aan een lesbisch stel meegegevenWel terecht overigens
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:17 schreef Ayca het volgende:
Andere filmpjes van hun zijn ook leuk/interessantlolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |