En dat gebeurt niet in het eigen gezin?quote:Op zondag 17 maart 2013 23:56 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat boeit mij niet imo. Als het kind maar niet gepushed gaat worden richting een geloof.
En ook jij stelt eisen met je 'mits'.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:00 schreef WammesWaggel het volgende:
Je huis en vooral hart openstellen voor een vreemde is iets waar ik wel bewondering voor heb, religie zou opzich geen rol moeten spelen mits het gematigde figuren betreft.
Maar natuurlijk, bij een belangrijke kwestie gaat het om de details.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
En ook jij stelt eisen met je 'mits'.
Als, mits, blub.
Vrij ver naar mijn mening, buiten geloof en cultuur om moeten ze ook capabel zijn om kinderen goed op te voeden en te verzorgen. Zelf niet in het bezit zijn van een strafblad e.d., niet in schulden te verkeren en gaat zo maar door.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als...
En daarom dus, hoe ver wil je gaan met eisen stellen aan pleegouders. En, als het geen geloof is, is het wel de cultuur.
Dus laten we maar kinderen bij elke gezin plaatsen en vervolgens te maken krijgen met doodgeslagen kinderen zoals in de VS gebeurt?quote:Op maandag 18 maart 2013 00:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
En ook jij stelt eisen met je 'mits'.
Als, mits, blub.
Volgens mij doelt hij puur op cultuur en geloof. Natuurlijk moeten mensen eerst gescreend worden - wat overigens al gebeurt. Ik denk dat ieder mens met een gezond verstand het er mee eens is dat een kind niet moet terechtkomen bij een pedofiel, crimineel of mensen die niet eens voor zichzelf kunnen zorgen (diep in schulden etc.).quote:Op maandag 18 maart 2013 00:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Dus laten we maar kinderen bij elke gezin plaatsen en vervolgens te maken krijgen met doodgeslagen kinderen zoals in de VS gebeurt?
50 zeiden ze bij P&Wquote:Op zondag 17 maart 2013 23:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ho ho. Turken gaan eisen stellen, en als je eisen stelt kan er inderdaad van je verwacht worden dat je zelf iets toevoegt om de situatie te verbeteren. Maar puntje bij paaltje: Turken doen geen moeite.
Hoeveel Turken zijn pleegouders geworden sinds Yusuf?
Het is vooral keihard schreeuwen hoe onterecht alles is. Als het nou zo was dat er genoeg Turkse pleegouders waren, maar de instantie toch voor een andere optie koos... Dan begreep ik het allemaal wel, maar nu is het gewoon hard schreeuwen, verder weinig doen.
En wat is er mis met gaystellen? Liever een gaystel dan een strenggelovig stel.
Minimaal ¤516 pm.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:16 schreef WammesWaggel het volgende:
Pleegouder zijn leverde 15 jaar geleden wel zo'n 750 gulden per maand op, opzich geen gek bedrag als je toch al zoiets wilde doen.
Geen idee wat de vergoeding nu is.
He, jammer.quote:U dient minimaal 21 jaar te zijn
quote:Op maandag 18 maart 2013 00:35 schreef Bortecinem het volgende:
Ik schrijf mij wel in voor jou. Ik krijg het geld, jij zorgt voor het kind.
Ambi?quote:Op maandag 18 maart 2013 00:26 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Geen slecht bedrag, zat Turkse vrouwen die thuis zitten en best tijd en aandacht over hebben.
Que?quote:Op maandag 18 maart 2013 13:55 schreef yvonne het volgende:
De ouders nemen turkse les gaan met het kind naar TR geven hen turkse cultuur mee.
Nadeel van mobielquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |