quote:Op zondag 17 maart 2013 19:25 schreef WammesWaggel het volgende:
Was hier al gepost dat Turkish Airlines een order voor 82 A320 toestellen voor 7,1 miljard euro heeft gedaan bij Airdolmus? Nou hierbij dan
quote:Op zondag 17 maart 2013 01:54 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
je bent toch wel gelijk daar besneden en gelijk bekeerd toch?
Wanneer was dat nieuwe vliegveld in Istanbul gereed alweer?quote:Op zondag 17 maart 2013 19:25 schreef WammesWaggel het volgende:
Was hier al gepost dat Turkish Airlines een order voor 82 A320 toestellen voor 7,1 miljard euro heeft gedaan bij Airdolmus? Nou hierbij dan
Dat heb ik nergens gelezen, ik neem aan niet de eerste tien jaar... Het zou dan ook een enorm vliegveld worden.... Maar wellicht dat ze al een deel in gebruik nemen voor de rest af is.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wanneer was dat nieuwe vliegveld in Istanbul gereed alweer?.
Wat is jullie standpunt in deze?quote:'Nederlandse Turken moeten zich aanmelden als pleegouders'
Turkse-Nederlanders kunnen zich verontwaardigd voelen over de plaatsing van het 9-jarige Turkse jongetje Yunus bij lesbische pleegouders, maar ze kunnen ook hun verantwoordelijkheid nemen en zich aanmelden als pleeggezin.
(...)
Moet ik voortaan voor eigen rechter spelen als ik vind dat de rechters/politie tekort schietten?quote:Op zondag 17 maart 2013 23:14 schreef sylvesterrr het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)ls-pleegouders-.html
[..]
Wat is jullie standpunt in deze?
Ik snap de complete vergelijking niet, dus leg het eens even uit.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Moet ik voortaan voor eigen rechter spelen als ik vind dat de rechters/politie tekort schietten?
Omdat het naar mijn mening op het volgende neerkomt:quote:Op zondag 17 maart 2013 23:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik snap de complete vergelijking niet, dus leg het eens even uit.
En hoe kan er sprake zijn van tekortschieten als er gewoon te weinig Turkse pleegouders zijn?
Ik zou het ook raar vinden als een Nederlands kindje bij een lesbisch stel zou zitten, dat kind heeft het al lastig zat. Met lesbische ouders wordt dat nog lastiger gemaakt.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:41 schreef Bortecinem het volgende:
Ik snap niet waar TR het lef vandaan haalt om zich te bemoeien met de zaken hier?
'Cocuklarimiza dokunma, Hollanda!'
WTF?
En dan die hele heisa om het feit dat een Turks kindje bij een lesbisch stel zit opgevangen.
Ho ho. Turken gaan eisen stellen, en als je eisen stelt kan er inderdaad van je verwacht worden dat je zelf iets toevoegt om de situatie te verbeteren. Maar puntje bij paaltje: Turken doen geen moeite.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Omdat het naar mijn mening op het volgende neerkomt:
Als je het beter kan moet je het zelf maar komen doen en anders is het volstrekt normaal dat kinderen bij gaystellen terecht komen.
Want?quote:Op zondag 17 maart 2013 23:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik zou het ook raar vinden als een Nederlands kindje bij een lesbisch stel zou zitten, dat kind heeft het al lastig zat. Met lesbische ouders wordt dat nog lastiger gemaakt.
Wees nou is reeel niet iedereen denkt zoals jou of ik, dat kindje zal gepest worden en dat zal zijn of haar ontwikkeling wel degelijk gaan schaden.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Want?
Zonder een man erbij heeft het geen kans van slagen?
quote:Op zondag 17 maart 2013 23:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Zo'n kind heeft het al moeilijk zat, plaats je hem of haar bij een koppel dat bestaat uit een onconventionele samenstelling en je gaat het nog verder compliceren, niet wenselijk lijkt mij.
En wel bij Christelijke pleegouders?quote:Op zondag 17 maart 2013 23:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Wees nou is reeel niet iedereen denkt zoals jou of ik, dat kindje zal gepest worden en dat zal zijn of haar ontwikkeling wel degelijk gaan schaden.
Buiten dat speelt een vader- en moederrol wel degelijk van belang bij het opvoeden van een kind.
Het maakt mij niet uit of het een Nederlandse, Turkse of Surinaamse kind is. Ze dienen niet bij gaystellen geplaatst te worden naar mijn mening.
quote:Vroeger hadden we gastarbeiders. Binnenkort krijgen we gastpleeggezinnen.
quote:Ik heb het gevoel dat een groep Turken vindt dat Yunus ten onrechte uit huis is geplaatst, en dat een andere groep het er niet mee eens is dat hij bij lesbische pleegouders is geplaatst.
Dat zijn m.i. twee verschillende vraagstukken. Over het eerste valt niet tot nauwelijks te discussiëren omdat achtergrondinformatie ontbreekt. Het laatste punt (*Turks/Islamitisch* kind bij *lesbische* pleegouders plaatsen) zou echter helemaal niet ter discussie gesteld mogen worden, vind ik.
svp niet linken naar dat Facebook-bericht - link staat in het bericht op nu.nlquote:Ik heb zonet het eerste deel van de vijf gezien. Daarin wordt aangegeven dat twee van de drie kinderen weer terug naar de moeder zijn gegaan. Het derde kind - Yunus - verblijft echter nog steeds bij de pleegouders. Nou ja, voor zover je nog van pleegouders kan spreken - zij hebben Yunus namelijk inmiddels geadopteerd.
Als dit inderdaad waar is, dan is dit wel een blunder. Ik bedoel, als de moeder niet geschikt is om voor Yunus te zorgen, waarom zou ze dan wel geschikt zijn om voor de andere twee kinderen te zorgen???
Het kind is zich ervan bewust dat zijn pleegouders niet zijn echte ouders zijn. En verder komen homoseksuele stellen komen nou eenmaal voor in de samenleving. Je kunt ze moeilijk buitensluiten. Waar het uiteindelijk om draait is of deze pleegouders de kinderen een stabiele en veilige omgeving kunnen bieden. Het lijkt mij sterk dat een kind ondanks de veilige en stabiele omgeving waarin hij zit extra problemen zal ontwikkelen puur om het feit dat hij of zij bij een lesbisch stel is terechtgekomen.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik zou het ook raar vinden als een Nederlands kindje bij een lesbisch stel zou zitten, dat kind heeft het al lastig zat. Met lesbische ouders wordt dat nog lastiger gemaakt.
Als...quote:Op zondag 17 maart 2013 23:56 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat boeit mij niet imo. Als het kind maar niet gepushed gaat worden richting een geloof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |