SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Dan heb je alleen jezelf ermee.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Vrijdag dus.. anders vallen ze maar kapot met hun opdrachten.
Ik ga niet steeds 20 euro betalen om naar Nijmegen te gaan en dan maar te hopen dat een docent toevallig in zijn/haar kantoor zit. Ik bel wel een hogere pief op dat ze die docenten misschien eens mails moeten laten beantwoorden.quote:
dat zou best eens kunnen werken..... dat je vaak te lang met vragen blijft zitten en jouw schoolwerk daar onder lijdt......quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik bel wel een hogere pief op dat ze die docenten misschien eens mails moeten laten beantwoorden.
Hopelijk wel ja. Maar waarschijnlijk neemt hij zelf ook de telefoon niet opquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:29 schreef rival het volgende:
[..]
dat zou best eens kunnen werken..... dat je vaak te lang met vragen blijft zitten en jouw schoolwerk daar onder lijdt......
zal hij ze vast op aanspreken.
Dat werkt toch niet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ga niet steeds 20 euro betalen om naar Nijmegen te gaan en dan maar te hopen dat een docent toevallig in zijn/haar kantoor zit. Ik bel wel een hogere pief op dat ze die docenten misschien eens mails moeten laten beantwoorden.
Gewoon er bovenop blijven zitten, elke dag mailen of bellen...quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hopelijk wel ja. Maar waarschijnlijk neemt hij zelf ook de telefoon niet op
Mijn verzonden items lopen inmiddels al over jaquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon er bovenop blijven zitten, elke dag mailen of bellen...
Best jammer... je hoort het helaas vaak genoeg dat docenten zo laks zijn om even te helpen of te antwoordenquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mijn verzonden items lopen inmiddels al over ja
Is helaas zo ja. Was bij mijn vorige opleiding ook al.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Best jammer... je hoort het helaas vaak genoeg dat docenten zo laks zijn om even te helpen of te antwoorden
quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hopelijk wel ja. Maar waarschijnlijk neemt hij zelf ook de telefoon niet op
Valt wel mee uiteindelijk. Ik heb deze opleiding gekozen omdat ik mezelf te jong vond om te werken. Niet om een nutteloos diploma te halenquote:
Had je die 4 jaar toch anders kunnen besteden.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Valt wel mee uiteindelijk. Ik heb deze opleiding gekozen omdat ik mezelf te jong vond om te werken. Niet om een nutteloos diploma te halen
Zou hooguit wat jammer zijn.
quote:
3 jaar. Maar ik heb ontzettend veel geleerd, een leuke opleiding gehad, leuke mensen leren kennen. Dat is mij veel meer waard dan het diploma van deze opleidingquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had je die 4 jaar toch anders kunnen besteden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |