Dat zou cool zijn. Hank in Amsterdam, vallend voor de charmes van een Nederlandse dame.quote:Op maandag 1 april 2013 20:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat was met z'n tong, niet met z'n piemel
Ik vond het wel een aardige season final. Misschien speelt er volgend seizoen wel iets in Europa, dat ie achter Becca aangaat ofzo.
Als het dan maar niet Carice van Houten isquote:Op maandag 1 april 2013 21:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dat zou cool zijn. Hank in Amsterdam, vallend voor de charmes van een Nederlandse dame.
Ik ga haar zeker missen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is nu 'I've lost my faith' inderdaad.quote:I've got to have faith
Nou die heeft geen moeite met naakt dus die past er prima inquote:Op maandag 1 april 2013 22:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Als het dan maar niet Carice van Houten is
?quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:42 schreef remlof het volgende:
Minchin
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tim_Minchin
Is echt een bazige comedian man, bijna hetzelfde type als Atticus.quote:Op woensdag 3 april 2013 01:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kende die hele gozer niet, googlede na je post
Ah, ok. Toffe vent, sowieso wel grappig en ook goed gecast als Atticus vond ik.quote:Op woensdag 3 april 2013 01:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kende die hele gozer niet, googlede na je post
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit inderdaadquote:Op woensdag 3 april 2013 17:09 schreef Jivis het volgende:
Ik heb niet echt kunnen lachen om die gingerversie van Aldous Snow, trouwens.
Eigenlijk kijk ik alleen nog maar om de verhaallijn van Charlie. Vooral dat hele gay-gedoe was geweldig.
Achteraf vond ik Tim Minchin / Atticus Fitch leuker dan Russell Brand / Aldus Snow.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:09 schreef Jivis het volgende:
Ik ben blij dat ik de afleveringen dit seizoen gewoon heb opgespaard en alles in één keer kon kijken, dan kijkt het nog redelijk weg. Het valt me op dat elk seizoen ongeveer hetzelfde 'framework' heeft met het gezeik rondom Karen en Becca, waarin Hank steeds voor een ander 'excentriek' persoon gaat werken. Ik heb niet echt kunnen lachen om die gingerversie van Aldous Snow, trouwens.
Eigenlijk kijk ik alleen nog maar om de verhaallijn van Charlie. Vooral dat hele gay-gedoe was geweldig.
't zijn net mensenquote:Op maandag 1 april 2013 22:21 schreef flyguy het volgende:
Jezus... Laat de schrijvers van Californication eens iets anders doen dan een herhaling van zetten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |