Ja pfff houd toch op man.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:32 schreef wise het volgende:
[..]
Does this smell like Chloroform to you?
Op 17-01-2013 19:46 schreef Chloroform
[..]
Wow, wat origineel.
[ afbeelding ]
Niet weerquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:32 schreef wise het volgende:
GTST-acteur: FOK!kers dragen marktkleding
[ afbeelding ]
Heb je SimCity al gekocht?quote:
Zal hem binnenkort ook eens maken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja pfff houd toch op man.Al die berichtjes en DM's met die grap.
Nou, ik niet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:33 schreef wise het volgende:
Halina denkt dat alle mannen seks met haar willen
[ afbeelding ]
Gvd wat mooi.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja pfff houd toch op man.Al die berichtjes en DM's met die grap.
enige wat hij gepresteerd heeft is een man zoenen op nationale tvquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niet weerferry doedens
wat een draak is dat. Met zn slechte presenteren
ew
rat
Haal die spatie eens weg daar, lamme kip.quote:
Idolsquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:35 schreef wise het volgende:
[..]
enige wat hij gepresteerd heeft is een man zoenen op nationale tv![]()
verder gedraagt hij zich als een wijf
Nou ... Dikzakquote:
ook zo'n hoogstaand programmaquote:
horen wie he.........nevermindquote:
Sinds wanneer is SimCity nou weer zo populair?quote:
I'll pass thanksquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:33 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
sim city (snes) > sim city 4>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Sim city 5.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is SimCity nou weer zo populair?
Nee, vind het mooier zo en ben geen diehard fan dus plaag je lekker.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haal die spatie eens weg daar, lamme kip.
Altijd al geweest?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is SimCity nou weer zo populair?
simcity 4 heeft een grote fanbase met veel extra's. Reuze mappen en je hoeft niet eens online te zijn om te kunnen spelenquote:
Ben ook geen fan hoor.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee, vind het mooier zo en ben geen diehard fan dus plaag je lekker.
Volgens mij heb ik dat ooit 5 minuten gespeeld.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben ook geen fan hoor.Laatste SimCity die ik speelde was 2000.
En is het inmiddels al geintegreerd met The Sims?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:39 schreef wise het volgende:
[..]
simcity 4 heeft een grote fanbase met veel extra's. Reuze mappen en je hoeft niet eens online te zijn om te kunnen spelen
sim city 5żquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben ook geen fan hoor.Laatste SimCity die ik speelde was 2000.
Dat online gebeuren is wel erg jammer inderdaad.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:39 schreef wise het volgende:
[..]
simcity 4 heeft een grote fanbase met veel extra's. Reuze mappen en je hoeft niet eens online te zijn om te kunnen spelen
Nee, willen we niet. Weet je hoeveel je al in de gaten moet houden bij de Sims.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En is het inmiddels al geintegreerd met The Sims?
wisequote:
hoop het niet. Op bestuursniveau is leuk, maar om nou met poppetjes te spelenquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En is het inmiddels al geintegreerd met The Sims?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, willen we niet. Weet je hoeveel je al in de gaten moet houden bij de Sims.
SimCity 2000 is zo'n 2000 jaar eerder uitgekomen dan 5.quote:
ja de fatty van deze sc jaquote:
Begrijpelijk, je bent ook oud.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
SimCity 2000 is zo'n 2000 jaar eerder uitgekomen dan 5.Voel me oud.
Railroad Tycoon er nog bij, en die andere met die themeparks. GTA erin verweven. En Second Life.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:41 schreef Chloroform het volgende:
Nee, willen we niet. Weet je hoeveel je al in de gaten moet houden bij de Sims.
1993 was 30 jaar geleden.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
SimCity 2000 is zo'n 2000 jaar eerder uitgekomen dan 5.Voel me oud.
Wat?quote:
Gisteren zei iemand iets over "oudere vrouwen" zo van: daar hoor jij ook bij. Wilde doodgaan.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gisteren zei iemand iets over "oudere vrouwen" zo van: daar hoor jij ook bij. Wilde doodgaan.
Ik schrok heel even.quote:
misschien missen ze iemand in amsterdamżquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
In stukken gesneden aap gevonden in auto op A2
En dan C&C generals ofzo.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Railroad Tycoon er nog bij, en die andere met die themeparks. GTA erin verweven. En Second Life.
en dan bedoel ik Artis he, niet de bijlmerquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:44 schreef wise het volgende:
[..]
misschien missen ze iemand in amsterdamż
Sick.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
In stukken gesneden aap gevonden in auto op A2
quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:44 schreef wise het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:44 schreef wise het volgende:
[..]
en dan bedoel ik Artis he, niet de bijlmer
Lach niet, lul. Jij bent net zo oud als ik. Shut up.quote:
ja lach maar, sommige mensen hier met hun vooroordelenquote:
quote:
O ja.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lach niet, lul. Jij bent net zo oud als ik. Shut up.
Het was ook echt dat je het zelf postte, wilde net gaan typen namelijk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:45 schreef wise het volgende:
[..]
ja lach maar, sommige mensen hier met hun vooroordelen
de waquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:48 schreef Zosk het volgende:
Ben je weleens bij MAX geweest wd (of wise)?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het was ook echt dat je het zelf postte, wilde net gaan typen namelijk.
sowieso ja. Zelf maken is dan weer beter dan magnetron voer. maar alles boven de burgers van fast food ketens...Behalve die van Wendy's misschien.quote:
Omroep MAX.quote:
Oh dat weet ik veel ik dacht hier of zo, ja weet al sorryquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dit niet kennen als Zweedse.!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh dat weet ik veel ik dacht hier of zo, ja weet al sorry:')
Ja maar ga vaker naar Coop (Konsum )quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:48 schreef Zosk het volgende:
Ben je weleens bij MAX geweest wd (of wise)?
Goh.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan zou ik de vraag toch niet specifiek aan hen richten, gvd.
ja hou je bek moet je maar goed vragen ipv ben je bij max geweest ik dacht eerst wies max nou weer en toen dacht ik ok zal wel gekke plek in brabant zijn waa rhij gaar eten of zoquote:
CB?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:44 schreef wise het volgende:
[..]
Oh die ken ik dan weer niet, MAX is daar marktleider volgens mij. Die burgers zijn echt gruwelijk goed (zeker in vergelijking met de MC).quote:
daar ziet niet zoveel vlees aan....zat eerder te denken aan dwcquote:
Behoort wel tot de typische culturele elite uit de linksche grachtengordel, maar een lekker wijf mooi meisje mooie meid mooie vrouw is het wel.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:33 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:51 schreef wise het volgende:
[..]
daar ziet niet zoveel vlees aan....zat eerder te denken aan dwc
Daar nog minder aan hoor, volgens mijquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:51 schreef wise het volgende:
[..]
daar ziet niet zoveel vlees aan....zat eerder te denken aan dwc
quote:
Je kan je hier echt niet onderuit lullen hoor, weenie.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja hou je bek moet je maar goed vragen ipv ben je bij max geweest ik dacht eerst wies max nou weer en toen dacht ik ok zal wel gekke plek in brabant zijn waa rhij gaar eten of zo
quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:51 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Behoort wel tot de typische culturele elite uit de linksche grachtengordel, maar een lekker wijf mooi meisje mooie meid mooie vrouw is het wel.
vas heeft jou zeker hierheen gehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
maak nie uit ik heb een tag en jij niet, ik sta boven jou, peasantquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je kan je hier echt niet onderuit lullen hoor, weenie.
oh wacht, ik haal iets door elkaar. Max is een fastfoodketen geen supermarktquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh die ken ik dan weer niet, MAX is daar marktleider volgens mij. Die burgers zijn echt gruwelijk goed (zeker in vergelijking met de MC).
Gisteren vond je het woord 'cokebarbie' minder geweldig btw :s weenie vanwaar die omslag?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
maak nie uit ik heb een tag en jij niet, ik sta boven jou, peasant
Klopt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
maak nie uit ik heb een tag en jij niet, ik sta boven jou, peasant
omdat vas het zei en vas is een hoer maar nu heb ik een tag en dus profit uit haar stomiteitquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gisteren vond je het woord 'cokebarbie' minder geweldig btw :s weenie vanwaar die omslag?
Oh.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:52 schreef wise het volgende:
[..]
oh wacht, ik haal iets door elkaar. Max is een fastfoodketen geen supermarkt![]()
Max burgers zijn wel ok. Maar 1x geweest ff snel. Ga amper naar fastfood
wiejo jezusquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
omdat vas het zei en vas is een hoer maar nu heb ik een tag en dus profit uit haar stomiteit
ICAquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh.![]()
![]()
Ik kom alleen bij de ICA daar, die zit echt overal.En ja begrijpelijk wel.
verkeerde account vasquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee, jij bent dan ook totaal niet grappig.
Mag wel weer iets origineler worden. Je maakt het jezelf nu wel heel makkelijk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
omdat vas het zei en vas is een hoer maar nu heb ik een tag en dus profit uit haar stomiteit
quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
hoezo origineler, is gewoon de waarheid, weet niet wat je lultquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mag wel weer iets origineler worden. Je maakt het jezelf nu wel heel makkelijk.
Kom op, een beetje je best doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |