Wat? Waar moet ik op reageren?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:18 schreef Zosk het volgende:
Zou ook gewoon nergens op reageren hoor, Chloro.
Haha op je kapotte iPad zeker?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:18 schreef wolvendagen het volgende:
kaolo handig ga gewoon inception kijken hier
long hair dont carequote:
ben echt heartbrokenquote:
Sorry man, maar eigenlijk ook niet haha.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ben echt heartbrokenbeter hou je je bek
Die pianomeneer:')quote:
Jij hebt stiekel dreadlocks?quote:
Loop niet zo te zeiken dan.quote:
quote:
link naar fobo en link naar relquote:
Wat dan?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moest wel hard lachen om wat ze bij Juicy heeft gedaan overigens.![]()
Beethoven?quote:
ja cool he, alleen opa.bakkebaard wil me geen kleurtje geven terwijl ik graag roze zou zijn hierbij mja..... . .. . . .:squote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja cool he, alleen opa.bakkebaard wil me geen kleurtje geven terwijl ik graag roze zou zijn hierbij mja..... . .. . . .:s
Oh, je wilde gewoon beetje aandacht weer.quote:
Weer? Ik wil altijd aandacht hoor, weenie.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, je wilde gewoon beetje aandacht weer.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja cool he, alleen opa.bakkebaard wil me geen kleurtje geven terwijl ik graag roze zou zijn hierbij mja..... . .. . . .:s
Cokebarbieżquote:
quote:
srsquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:22 schreef Murdera het volgende:
[..]wel eens iemand gezien met van die 4 cm wormpjes. Hilarisch.
Staat ergens in onz een topic van Juicy over dat hij gescoord heeft, lees maar.quote:
Was voor mijn tijd :Squote:
Ja, ik mocht ook nooit kleurtje en kreeg deze lelijke tag, jij hebt t zo slecht nog niet. :$ Al zou roze wel mooier zijn, eens.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zou je alle aandacht van de wereld geven als je niet zo hebberig zou zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weer? Ik wil altijd aandacht hoor, weenie.
Ja het staat gwn droevig zonder kleurtje... echt zwart en leeg weet je. Zoals vas dr hart.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, ik mocht ook nooit kleurtje en kreeg deze lelijke tag, jij hebt t zo slecht nog niet. :$ Al zou roze wel mooier zijn, eens.
Vroeg me af wat het betekende, met je boggel.quote:
Gvd.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja het staat gwn droevig zonder kleurtje... echt zwart en leeg weet je. Zoals vas dr hart.
de tijd waarin mensen jouw lengte haddenquote:
goh doe eens een gok coke en barbie hm wat zou dat toch zijnquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:26 schreef wise het volgende:
[..]
Vroeg me af wat het betekende, met je boggel.
OMGquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Staat ergens in onz een topic van Juicy over dat hij gescoord heeft, lees maar.
ONZ / IK HEB EEN CHICK GESCOORD!!!1!1!!quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Staat ergens in onz een topic van Juicy over dat hij gescoord heeft, lees maar.
okquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
goh doe eens een gok coke en barbie hm wat zou dat toch zijn
Oh, jammer. Het is alles of niets.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou je alle aandacht van de wereld geven als je niet zo hebberig zou zijn.
hou je mond eens, langequote:Op woensdag 13 maart 2013 11:27 schreef wise het volgende:
[..]
de tijd waarin mensen jouw lengte hadden
damn womanquote:
dikke lolzquote:
Ik wil alles of niets, ja baby, roep jij maar niets, ik ga voor heel intens, voor meer dan honderd procent.quote:
Meer dan 100 procent kan helemaal niet, gekkie.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wil alles of niets, ja baby, roep jij maar niets, ik ga voor heel intens, voor meer dan honderd procent.
Oh huuuhuhuhigiihi ja ben zo gek.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Meer dan 100 procent kan helemaal niet, gekkie.
Haha oké man.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh huuuhuhuhigiihi ja ben zo gek.
Does this smell like Chloroform to you?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wil alles of niets, ja baby, roep jij maar niets, ik ga voor heel intens, voor meer dan honderd procent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |