quote:
Stahp.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, wel eh?Probeerde hem nog om te kopen met een Mars, maar mocht niet baten.
Was voor mij ook wel een shock dat zij Tamashii bleek te zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, maar even serieus, no raging no trolling. Ik vind je vriendin wel echt irritant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet hem ook lokken met loempia's.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, wel eh?Probeerde hem nog om te kopen met een Mars, maar mocht niet baten.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Van Bruno Mars hahaha ook asian lolquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet hem ook lokken met loempia's.
Is toch mooi. Beetje vermaak midden in de nacht. Hebben jullie ook weer wat te lezen 's ochtends. En ik vond ze oprecht irritant, maar genoot er ook wel van om het beetje aan te dikken, mwhehehhee.quote:
Zo ben jij wel he.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is toch mooi. Beetje vermaak midden in de nacht. Hebben jullie ook weer wat te lezen 's ochtends. En ik vond ze oprecht irritant, maar genoot er ook wel van om het beetje aan te dikken, mwhehehhee.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Was voor mij ook wel een shock dat zij Tamashii bleek te zijn.Vond haar op FOK best irritant.
"Vond"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Je moet hem ook lokken met loempia's.Bobby pls
Loempia's.![]()
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Hoezo ze? Ik deed niks. Ik was zelfs voor #teamchloroquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is toch mooi. Beetje vermaak midden in de nacht. Hebben jullie ook weer wat te lezen 's ochtends. En ik vond ze oprecht irritant, maar genoot er ook wel van om het beetje aan te dikken, mwhehehhee.
heb ik een rel gemist?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Chloro en Tammi gingen vechtenquote:
Ja, kwam alleen beetje zielig over maar vermaak was prima iddquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:
hahaha hehehe aanvaardquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh haha dacht dat hij zwarter was, excuses.
Jij niet bby.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo ze? Ik deed niks. Ik was zelfs voor #teamchloro
Daarbij lokte je het zelf uit met je vulgaire opmerking.
Ja, heb Tammi een half uur moeten troosten.quote:
link¿quote:
Jij komt ook altijd beetje zielig over maar ook jij bent prima vermaak.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, kwam alleen beetje zielig over maar vermaak was prima idd
Prima comebackquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij komt ook altijd beetje zielig over maar ook jij bent prima vermaak.![]()
![]()
Werkt toch allemaal niet op FOK!, gelijk een ban zodra ik begin.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:12 schreef 2NutZ het volgende:
Zou best eens een echte shootout willen zien met chloro en rebubbleddie is ook niet op der mondje gevallen
Je hebt je momenten.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:13 schreef Chloroform het volgende:
Zie je nou wel, beetje vermaak in de SC.
begin? je bent jaren geleden al begonnen.. stop maar gewoon een keer.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Werkt toch allemaal niet op FOK!, gelijk een ban zodra ik begin.
Dqod? Ja maar ja. Dat is de ergste van ons 3en.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij niet bby.Die andere die erbij was. En vulgair, come on...
_!
Vriendin van Bobby.quote:
Scheld bijna nooit.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
begin? je bent jaren geleden al begonnen.. stop maar gewoon een keer.
Rebubbledquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:12 schreef 2NutZ het volgende:
Zou best eens een echte shootout willen zien met chloro en rebubbleddie is ook niet op der mondje gevallen
Gvd, nee, die bubbled.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dqod? Ja maar ja. Dat is de ergste van ons 3en.
Ja ik vond het vulgair. Waren gewoon onschuldig naar de film geweest.
Oooh. Ja die post normaal ook nooit hierquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gvd, nee, die bubbled.![]()
Film... Riiiiight...![]()
![]()
Je verbergt je echte gevoelens wel goedquote:
Jaquote:
Dat is goedquote:
Zit mobiel, zie die shit niet.quote:
o oke wachtquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zit mobiel, zie die shit niet.Maak prntscrn dan.
Moest wel hard lachen om wat ze bij Juicy heeft gedaan overigens.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oooh. Ja die post normaal ook nooit hier![]()
Dat was wel prachtigquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moest wel hard lachen om wat ze bij Juicy heeft gedaan overigens.![]()
Hey Hugh.quote:
Wat? Waar moet ik op reageren?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:18 schreef Zosk het volgende:
Zou ook gewoon nergens op reageren hoor, Chloro.
Haha op je kapotte iPad zeker?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:18 schreef wolvendagen het volgende:
kaolo handig ga gewoon inception kijken hier
long hair dont carequote:
ben echt heartbrokenquote:
Sorry man, maar eigenlijk ook niet haha.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ben echt heartbrokenbeter hou je je bek
Die pianomeneer:')quote:
Jij hebt stiekel dreadlocks?quote:
Loop niet zo te zeiken dan.quote:
quote:
link naar fobo en link naar relquote:
Wat dan?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moest wel hard lachen om wat ze bij Juicy heeft gedaan overigens.![]()
Beethoven?quote:
ja cool he, alleen opa.bakkebaard wil me geen kleurtje geven terwijl ik graag roze zou zijn hierbij mja..... . .. . . .:squote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja cool he, alleen opa.bakkebaard wil me geen kleurtje geven terwijl ik graag roze zou zijn hierbij mja..... . .. . . .:s
Oh, je wilde gewoon beetje aandacht weer.quote:
Weer? Ik wil altijd aandacht hoor, weenie.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, je wilde gewoon beetje aandacht weer.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja cool he, alleen opa.bakkebaard wil me geen kleurtje geven terwijl ik graag roze zou zijn hierbij mja..... . .. . . .:s
Cokebarbie¿quote:
quote:
srsquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:22 schreef Murdera het volgende:
[..]wel eens iemand gezien met van die 4 cm wormpjes. Hilarisch.
Staat ergens in onz een topic van Juicy over dat hij gescoord heeft, lees maar.quote:
Was voor mijn tijd :Squote:
Ja, ik mocht ook nooit kleurtje en kreeg deze lelijke tag, jij hebt t zo slecht nog niet. :$ Al zou roze wel mooier zijn, eens.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zou je alle aandacht van de wereld geven als je niet zo hebberig zou zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weer? Ik wil altijd aandacht hoor, weenie.
Ja het staat gwn droevig zonder kleurtje... echt zwart en leeg weet je. Zoals vas dr hart.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, ik mocht ook nooit kleurtje en kreeg deze lelijke tag, jij hebt t zo slecht nog niet. :$ Al zou roze wel mooier zijn, eens.
Vroeg me af wat het betekende, met je boggel.quote:
Gvd.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja het staat gwn droevig zonder kleurtje... echt zwart en leeg weet je. Zoals vas dr hart.
de tijd waarin mensen jouw lengte haddenquote:
goh doe eens een gok coke en barbie hm wat zou dat toch zijnquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:26 schreef wise het volgende:
[..]
Vroeg me af wat het betekende, met je boggel.
OMGquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Staat ergens in onz een topic van Juicy over dat hij gescoord heeft, lees maar.
ONZ / IK HEB EEN CHICK GESCOORD!!!1!1!!quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Staat ergens in onz een topic van Juicy over dat hij gescoord heeft, lees maar.
okquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
goh doe eens een gok coke en barbie hm wat zou dat toch zijn
Oh, jammer. Het is alles of niets.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou je alle aandacht van de wereld geven als je niet zo hebberig zou zijn.
hou je mond eens, langequote:Op woensdag 13 maart 2013 11:27 schreef wise het volgende:
[..]
de tijd waarin mensen jouw lengte hadden
damn womanquote:
dikke lolzquote:
Ik wil alles of niets, ja baby, roep jij maar niets, ik ga voor heel intens, voor meer dan honderd procent.quote:
Meer dan 100 procent kan helemaal niet, gekkie.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wil alles of niets, ja baby, roep jij maar niets, ik ga voor heel intens, voor meer dan honderd procent.
Oh huuuhuhuhigiihi ja ben zo gek.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Meer dan 100 procent kan helemaal niet, gekkie.
Haha oké man.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh huuuhuhuhigiihi ja ben zo gek.
Does this smell like Chloroform to you?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wil alles of niets, ja baby, roep jij maar niets, ik ga voor heel intens, voor meer dan honderd procent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |