Je kan je hier echt niet onderuit lullen hoor, weenie.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja hou je bek moet je maar goed vragen ipv ben je bij max geweest ik dacht eerst wies max nou weer en toen dacht ik ok zal wel gekke plek in brabant zijn waa rhij gaar eten of zo
quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:51 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Behoort wel tot de typische culturele elite uit de linksche grachtengordel, maar een lekker wijf mooi meisje mooie meid mooie vrouw is het wel.
vas heeft jou zeker hierheen gehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
maak nie uit ik heb een tag en jij niet, ik sta boven jou, peasantquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je kan je hier echt niet onderuit lullen hoor, weenie.
oh wacht, ik haal iets door elkaar. Max is een fastfoodketen geen supermarktquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh die ken ik dan weer niet, MAX is daar marktleider volgens mij. Die burgers zijn echt gruwelijk goed (zeker in vergelijking met de MC).
Gisteren vond je het woord 'cokebarbie' minder geweldig btw :s weenie vanwaar die omslag?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
maak nie uit ik heb een tag en jij niet, ik sta boven jou, peasant
Klopt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
maak nie uit ik heb een tag en jij niet, ik sta boven jou, peasant
omdat vas het zei en vas is een hoer maar nu heb ik een tag en dus profit uit haar stomiteitquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gisteren vond je het woord 'cokebarbie' minder geweldig btw :s weenie vanwaar die omslag?
Oh.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:52 schreef wise het volgende:
[..]
oh wacht, ik haal iets door elkaar. Max is een fastfoodketen geen supermarkt![]()
Max burgers zijn wel ok. Maar 1x geweest ff snel. Ga amper naar fastfood
wiejo jezusquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
omdat vas het zei en vas is een hoer maar nu heb ik een tag en dus profit uit haar stomiteit
ICAquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh.![]()
![]()
Ik kom alleen bij de ICA daar, die zit echt overal.En ja begrijpelijk wel.
verkeerde account vasquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee, jij bent dan ook totaal niet grappig.
Mag wel weer iets origineler worden. Je maakt het jezelf nu wel heel makkelijk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
omdat vas het zei en vas is een hoer maar nu heb ik een tag en dus profit uit haar stomiteit
quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
hoezo origineler, is gewoon de waarheid, weet niet wat je lultquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mag wel weer iets origineler worden. Je maakt het jezelf nu wel heel makkelijk.
Kom op, een beetje je best doen.
Ja, gohquote:
Opa Bakkebaardquote:
quote:
Gvd.quote:
Nice rims.quote:
Rimmen is het tegenwoordig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |