quote:Ik geloof dat muziekfragmenten die niet langer dan een minuut duren wel geplaatst mogen worden.
Op zaterdag 07 september 2002 13:01 schreef blup het volgende:
First post, is het toegestaan om voorbeeldjes te posten van wat je zoekt, jeweetwel muziek uit een liveset halen?
quote:Ik heb het over een lekker wijf , niet over een homo-neger ...
Op zaterdag 07 september 2002 00:50 schreef Lortnoc het volgende ( in het vorige topic "Het grote "Ik zoek een nummer-topic deel 18":
Is dat niet het nieuwe nummer van Brooklyn Bounce? Geen idee hoe het heet en ik wil t ook niet weten.
In de clip zie je meer zo;n computer geanimeerde stad, met flatgebouwen enzo , en het begint met een lekker wijf op een rode motor ( die motor is ook 3D geanimeerd )
Het nummer is al een tijdje uit , ik denk een weekje of 5/6 ...
( Het is niet Aliyha en niet brooklyn bounce , het is een wijf alleen)
Ik zoek de naam van de zangeres en het nummmer , maar een paar schreens van die clip zou perfect zijn ( met name een paar van die 3D stad ...
ALvast bedankt
quote:Oke,
Op zaterdag 07 september 2002 13:03 schreef Thelonious het volgende:[..]
Ik geloof dat muziekfragmenten die niet langer dan een minuut duren wel geplaatst mogen worden.
--------------------------------------------------------------------------------
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op zaterdag 07 september 2002 09:43 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]
ik denk het ook. ben hem nu aan het luisteren.
en ik heb nog steeds de zelfde vraag.
het lijkt op turks maar weet het niet zeker. Het wordt af en toe op 3fm gedraaid.
weet iemand het toevallig want ik vindt het een supernummer. En het is dus niet kiss kiss.
bvd
Addictive-Truth Hurts
nee is hem ook niet.
sjorry
quote:Paulina Rubio - don't Say Goodbye ==> superrrr lekker ding trouwens op sommige shots vind ik!!
Op zaterdag 07 september 2002 13:05 schreef Un-X-PecteD het volgende:
btw , ik zoch ( en zoek nog steeds ) dit nummer :In de clip zie je meer zo;n computer geanimeerde stad, met flatgebouwen enzo , en het begint met een lekker wijf op een rode motor ( die motor is ook 3D geanimeerd )
Het nummer is al een tijdje uit , ik denk een weekje of 5/6 ...
( Het is niet Aliyha en niet brooklyn bounce , het is een wijf alleen)
Ik zoek de naam van de zangeres en het nummmer , maar een paar schreens van die clip zou perfect zijn ( met name een paar van die 3D stad ...
ALvast bedankt
quote:LAS KETCHUP!!!
Op zaterdag 07 september 2002 13:58 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Door postinggirl - zaterdag 07 september 2002 12:13--------------------------------------------------------------------------------
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 09:43 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]ik denk het ook. ben hem nu aan het luisteren.
en ik heb nog steeds de zelfde vraag.
het lijkt op turks maar weet het niet zeker. Het wordt af en toe op 3fm gedraaid.
weet iemand het toevallig want ik vindt het een supernummer. En het is dus niet kiss kiss.
bvd
--------------------------------------------------------------------------------Addictive-Truth Hurts
nee is hem ook niet.
sjorry
Je hoort de teksten van de originele plaat met een zware beat die er achter loopt. Daarna komt er een non-vocale stukje, en dan krijg je die teksten met die beat die er achter loopt weer te horen.
quote:Die is van onze grote vriend en DJ van [url="www.tdf-berlikum.nl"TDF[/url]
Hardhouse/dance remix van de plaat van REM - losing my religion.
Dj Stef van het Confusion Label (Net als Member Bruce Wills)
Opgezet door (Oldschool) DJ E-Rik
< sample offline >
[Dit bericht is gewijzigd door twiFight op 07-09-2002 23:28]
quote:Is inderdaad van infected afgeleid/gejat dat nummer ja!
Oke,
nog 'n vraag aan Bad_Boy_Tom
De sensation dvd die van jean maar dan het 2e liedje heeft een beetje iets weg van infected van bartez weet je ook hoe die heet ?
Iemand anders misschien???
quote:Noa Assembly - Into The Fire
Op zaterdag 07 september 2002 19:35 schreef twiFight het volgende:
Het is geloof ik de intro van de volgende live set:
DJ Tiesto - Live at Radio BU 001
quote:Inderdaad ja! Heerrrrrlijk nummer!! Vooral de Cosmic Gate mix!!
Op zaterdag 07 september 2002 19:30 schreef spooner2k het volgende:[..]
is die niet van Dumonde ?!
quote:Tenks!
Op zaterdag 07 september 2002 21:47 schreef serano het volgende:
Noa Assembly - Into The Fire
voila
weet je toevallig de mix ook?
(of is het gewoon de DJ Tiesto remix )
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 22:20 schreef serano het volgende:
staat geen mixversie bij - is overigens 't eerste nummer op in search of sunrise 3...
Ik hoop alleen nog wel een mooie single versie te vinden.
Vooralsnog heeft Kazaa niks.
Dat oude liedje wordt door een vrouwke gezongen, en het gaat ongeveer zo: Ow whatever somebody, i wanne feel the heat it's somebody,yes whatever somebody,with somebody to love you, don't you wanne dance, say you wanne dance, don't you wanne dance....
weet iemand misschien de titel van de gemixte song, of van dat oude liedje apart??
quote:Whitney Houston - I Wanna Dance With Somebody??
Op zondag 08 september 2002 06:07 schreef Poogie het volgende:
ik hoorde een liedje in een discotheek,een beetje ouder liedje, en die was gemixd met silvio ecomo - no dip..Dat oude liedje wordt door een vrouwke gezongen, en het gaat ongeveer zo: Ow whatever somebody, i wanne feel the heat it's somebody,yes whatever somebody,with somebody to love you, don't you wanne dance, say you wanne dance, don't you wanne dance....
weet iemand misschien de titel van de gemixte song, of van dat oude liedje apart??
quote:champions leaque theme
Op zondag 08 september 2002 12:31 schreef F1-GRANdMAStER het volgende:
Weet iemand hoe dat liedje van de Champions League heet en door wie dat liedje is gezongen?
quote:Def rhymz - ben niet te stoppen..
Op zondag 08 september 2002 12:58 schreef Trance4Ever het volgende:
ik zoenk zo'n vaag nummer dat gaat van 'meisjes meisjes! jonges jongens!' ofzo??
ik dans, ik spring, ik dans, ik spring enz heeel leuk weet iemand de titel?? (ik kan hem nie vinde
)
quote:Jaja..echt? Het was echt zo een ontzettend fout skihut nummer. Ik was niet helemaal helder toen ik hem hoorde dus ik kan het ook mis hebben
Op zondag 08 september 2002 13:02 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
Def rhymz - ben niet te stoppen..
quote:brainpower - dansplaat (herman van veen remix)
Op zondag 08 september 2002 13:03 schreef Erosjuhhh het volgende:
Ik zoekzelf een brainpower liedje (Denk ik) en die gaat van:ik dans, ik spring, ik dans, ik spring enz heeel leuk
weet iemand de titel?? (ik kan hem nie vinde
)
quote:hoorde het net ja
Op zondag 08 september 2002 13:04 schreef Cybart het volgende:[..]
brainpower - dansplaat (herman van veen remix)
quote:ehh de text ervan is: en al die meisjes meisjes, draaien met die heupen... en al die jongens jongens.. dansen in het roooohoooond... dus mischien..??
Op zondag 08 september 2002 13:03 schreef Trance4Ever het volgende:[..]
Jaja..echt? Het was echt zo een ontzettend fout skihut nummer. Ik was niet helemaal helder toen ik hem hoorde dus ik kan het ook mis hebben
Het nummer is in het frans gezongen door dames en het eerste stukje tekst is (als ik het goed versta) 'la musique dans la ??parc??' .. Pff geen idee wat ik er verder nog over kan zeggen, ik ken maar heel weinig stukjes tekst.. In het refrein zit nog een 'lange' "sa contine" maar meer kan ik even niet opkomen..
Hoop dat er iemand is die er toch nog wat van kan maken.. Tis een bekend nummer in ieder geval..
quote:Je hebt gelijk, wat een ruk nummer. Maar in de discotheek klonk hij heel anders??
Op zondag 08 september 2002 13:11 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
hoorde het net ja
toch bedankt
[..]ehh de text ervan is: en al die meisjes meisjes, draaien met die heupen... en al die jongens jongens.. dansen in het roooohoooond... dus mischien..??
quote:thnx, dat is de originele, en dankzij die titel heb ik dat liedje wat ik zocht ook gevonden, silvio ecomo vs whitney houston - i wanne dance with somebody....
Op zondag 08 september 2002 06:19 schreef tie-rep het volgende:[..]
Whitney Houston - I Wanna Dance With Somebody??
quote:had 1 search gevonden met kazaa
Op zondag 08 september 2002 14:58 schreef Poogie het volgende:[..]
thnx, dat is de originele, en dankzij die titel heb ik dat liedje wat ik zocht ook gevonden, silvio ecomo vs whitney houston - i wanne dance with somebody....
quote:* pom pie dom pie dom *
Op zondag 08 september 2002 15:04 schreef Poogie het volgende:[..]
had 1 search gevonden met kazaa
, was aan het downloaden, gaat diegene waarvan ik download offline
, weet iemand nog een andere manier hoe ik aan deze song kan komen??
heb de bootleg al een maandje ofzo hier liggen...
als ik hem draai gaan eigenlijk best veel mensen uit hun dak
quote:Ik denk dat je Truth Hurts met Addictive bedoelt.
Op zondag 08 september 2002 14:50 schreef Fogerty het volgende:
Ehm. Het was gisteren op de radio en volgens mijn zusje wordt het wel vaker gedraaid: een nummer met een rapper en oosterse muziek + dito zangeres. Ik vond het erg op Transglobal Underground lijken, maar dat was het niet. Volgens de presentator werkte Rakim (van Eric B en Rakim) eraan mee, maar de lul noemde geen titel en/of bandnaam.
Iemand?
quote:Dat zou heel goed kunnen, want er staat zelfs "featuring Rakim" bij
Op zondag 08 september 2002 15:10 schreef Citroentje het volgende:
Ik denk dat je Truth Hurts met Addictive bedoelt.
quote:Zelf al gevonden: Zouk Machine - La Musique Dans La Peau
Op zondag 08 september 2002 13:19 schreef TripleM het volgende:
Ik was gisteren in Cafe Bolle in Tilburg en daar hoorde ik een nummer dat ik eigenlijk al heel lang zoek.. Het nummer is een redelijk vlot nummer, ik weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven, de muziekstijl is toch wel pop denk ik, maar vlot dus en een lekker dansritme..Het nummer is in het frans gezongen door dames en het eerste stukje tekst is (als ik het goed versta) 'la musique dans la ??parc??' .. Pff geen idee wat ik er verder nog over kan zeggen, ik ken maar heel weinig stukjes tekst.. In het refrein zit nog een 'lange' "sa contine" maar meer kan ik even niet opkomen..
Hoop dat er iemand is die er toch nog wat van kan maken.. Tis een bekend nummer in ieder geval..
SCHUDDEN MET DIE KONTJES!
quote:Ik weet niet wat een bootleg is, maar als het mp3 ofso is zou je hem dan willen mailen ofso??
Op zondag 08 september 2002 15:07 schreef Cybart het volgende:[..]
* pom pie dom pie dom *
heb de bootleg al een maandje ofzo hier liggen...
als ik hem draai gaan eigenlijk best veel mensen uit hun dak
?
Degene die dit topic opende had even de link moeten posten waar het vorige topic eindigde.
Dat was Hier
quote:heb nou nog maar 1:04 binnen
Op zondag 08 september 2002 15:04 schreef Poogie het volgende:[..]
had 1 search gevonden met kazaa
, was aan het downloaden, gaat diegene waarvan ik download offline
, weet iemand nog een andere manier hoe ik aan deze song kan komen??
voor degene die hem willen horen:
quote:ik heb 'm!
Op zondag 08 september 2002 15:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
... I just wanne use your love, toniiiiiiight! ....?
La Stampa speelde 'm gisteravond in Limmen, erg mooi. De zangeres van La Stampa is trouwens ook erg aantrekkelijk
quote:Dit UEFA CL-anthem wordt wel eens een bewerking genoemd van "Zadok the Priest" gecomponeerd door Händel. Inmiddels weet ik wie de componist is, niemand minder dan Michael Cretu, beter bekend als de man van de Duitse zangeres Sandra (Maria Magdalena) en geestelijk vader van Enigma.
Weet iemand hoe dat liedje van de Champions League heet en door wie dat liedje is gezongen?
Bewijs:
quote:Gewoon in Kazaa zoeken naar "champions league".
Besides the Enigma project, Cretu has been producing a lot of music for his wife and various other artists. If you're into Soccer, you might have heard the Champions League hymn which is also produced by him. You could also try and look through artists like Deep Forest.
quote:Ik he net zitten luisteren en denk dat iemand hier een beetje thuis heeft zitten stoeien met twee platen. Dit is dus een mix van WH met het nummer No Dip. Die is in de kale versie ruim voor handen. 1+1=2 zou ik zeggen. Download beiden en ga aan de slag zou ik zeggen
Op zondag 08 september 2002 15:41 schreef Poogie het volgende:[..]
heb nou nog maar 1:04 binnen
voor degene die hem willen horen:
Silvio ecomo vs whitney houston - i wanne dip with somebody
quote:ik wou dat ik het kon, dan was ik nu al een populaire DJ
Op zondag 08 september 2002 16:21 schreef Beetle het volgende:[..]
Ik he net zitten luisteren en denk dat iemand hier een beetje thuis heeft zitten stoeien met twee platen. Dit is dus een mix van WH met het nummer No Dip. Die is in de kale versie ruim voor handen. 1+1=2 zou ik zeggen. Download beiden en ga aan de slag zou ik zeggen
Ik zoek een nummer (van die leuke jongen achter de bar)
Het is van mouse T of Moose T alleen ik heb geen id hoe het nummer heet.
De clip is een tekenfilm waarin konijn achtige poppetjes aan het partyen zijn en dat loopt dan allemaal mis grote vechtpartij enzo
thnx alvast
quote:Neem aan dat het Mousse T is... met het nummer "Fire"
Het is van mouse T of Moose T alleen ik heb geen id hoe het nummer heet.
De clip is een tekenfilm waarin konijn achtige poppetjes aan het partyen zijn en dat loopt dan allemaal mis grote vechtpartij enzo
ik zoek een nummer wat ik op de set van sensation hoorde het had een wat ongewone maar erg phatte bass en wat strings erin en een meisje zong de hele tijd iets van "la la la... la la la" weet iemand welk nummer ik bedoel?
http://www.petshopboys.co.uk/default.asp?whatSection=lyrics&bgcolor=4ab69c
Ben benieuwd, alvast bedankt!
quote:Karaja - She Moves (la la la)
Op zondag 08 september 2002 23:33 schreef JezusChristus het volgende:
in het vorige topic vroeg ik het al maar ik had nog geen bevredigend antwoord mogen ontvangen dus vraag ik het op nieuw:ik zoek een nummer wat ik op de set van sensation hoorde het had een wat ongewone maar erg phatte bass en wat strings erin en een meisje zong de hele tijd iets van "la la la... la la la" weet iemand welk nummer ik bedoel?
quote:Fluitsma & van Thijn.
Op maandag 09 september 2002 14:04 schreef speedfreakssj het volgende:
van wie is het nummer ook alweer met de titel 15 miljoen mensen?
quote:euhm beetje fout esmee...Daar is dit topic toch voor
Op zondag 08 september 2002 19:00 schreef Beetle het volgende:
Beetje fout Esmee.Da's One-T - Music is the One-T ODC.
Maar thnx anyway
het is een vrij oud nummer, en ik vond het begin van het liedje lijken op het begin van home improvement (dat met dat: huh erin ofzo)
Een man zingt, en dan hoor je een vrouw zingen: Here we go again (of now kan ook nog)
Ik hoop dat iemand weet welk nummer ik bedoel...
quote:Ik denk dat je deze bedoelt: Stakka bo - Here we go again.
Op maandag 09 september 2002 15:59 schreef Freaky_pauwie het volgende:
Ik zoek een nummer...het is een vrij oud nummer, en ik vond het begin van het liedje lijken op het begin van home improvement (dat met dat: huh erin ofzo)
Een man zingt, en dan hoor je een vrouw zingen: Here we go again (of now kan ook nog)
Ik hoop dat iemand weet welk nummer ik bedoel...
quote:Dat is hem idd!!!
Op maandag 09 september 2002 16:04 schreef ranja het volgende:[..]
Ik denk dat je deze bedoelt: Stakka bo - Here we go again.
hierzo, dit filmpke:
http://137.120.156.62/luc/kingluLu/data/CaseMOD_filmpje.avi
hoe heet dat liedje wat hierin wordt gebruikt?
dank u
quote:Volgens mij is dat: The Eye of the Tiger.
Op maandag 09 september 2002 21:50 schreef djboozywoozy het volgende:
weet iemand dit liedje:hierzo, dit filmpke:
http://137.120.156.62/luc/kingluLu/data/CaseMOD_filmpje.avihoe heet dat liedje wat hierin wordt gebruikt?
dank u
quote:Say No Go (Origineel 'Hall & Oates - I Can't Go for That (No Can Do)')
Op dinsdag 10 september 2002 00:34 schreef Enchanter het volgende:
Ik zoek het nummer van de la soul met het "riffje" van een nummer van Hall & Oates
Gevonden via de Sample FAQ
quote:Yep.. Da klopt:
Op maandag 09 september 2002 23:07 schreef mouzzer het volgende:
Volgens mij is dat: The Eye of the Tiger.
thx alvast
ps: @ admins sorry voor foutje post daarnet...
quote:Het is een opera van ik geloof Mozart of Shubert
quote:*ook interesse heeft*
Op dinsdag 10 september 2002 14:22 schreef gertir het volgende:
wie weet de maker of naam van dit liedje? Een house liedje van 5 jaar geleden ofzo. Met een clip dat iedereen wegrent voor iets engs ofzo en een vrouw rustig de andere kant oploopt. Ze zingt iets van Why don't you dance with me ofzo?
Weet iemand dat?
Het gaat om die reclame met die oosteuropesepersonen...
quote:Cat Stevens - Morning has broken
Op maandag 09 september 2002 22:52 schreef Bah het volgende:
Weet iemand welke lied ze draaien bij de reclame van WWF?
Ze hebben er veel gemaakt maar ik zoek de ene waar een oude gast solo zit te zingen met z'n gitaartje: "it's a new daaaay a whole new moooooorning". Zo ging het ongeveer.
please help. zoek er al een hele tijd naar
quote:whahahahhahaha heb hem nu gevonden.
Op dinsdag 10 september 2002 18:11 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
ik zoek nog steeds een nummer wat ze af en toe draaien op 3fm. Het is ook te horen bij 3fm in hun reclame dat ze nieuwe muziek draaien. Het is buitenlands maar soms is er een stukje dat de stem heel erg lijkt op die nederlandse vrouw. Sarah heette zij dacht ik. Maar het liedje lijkt turks of iets die kant op.please help. zoek er al een hele tijd naar
eindelijk
het was dus
Dina Vass - THE LOVE I HAVE FOR YOU
quote:Ik geloof dat Eminem een keer herrie heeft gehad met die gast van House of Pain die daarna solo is gegaan (ben naam ff kwijt). Misschien dat het die was?
Op dinsdag 10 september 2002 18:20 schreef Thanos het volgende:
Wie weet wie de Eminem diss heeft gemaakt? Ik had het een keer ergens gehoord. Het was iets met 'slim anus'.
quote:Duidelijk The Insane Clown Posse oftewel ICP
Op dinsdag 10 september 2002 18:20 schreef Thanos het volgende:
Wie weet wie de Eminem diss heeft gemaakt? Ik had het een keer ergens gehoord. Het was iets met 'slim anus'.
Wel een tip overigens Whitey's revenche van Everlast!!
Alvast bedankt!
als je t denkt te weten meld t dan ff
thnx anyway
quote:Dreadlock Holiday, 10CC
Op dinsdag 10 september 2002 19:46 schreef Henk-E het volgende:
Ik wilde graag weten hoe dat ene nieuwe nummer heet, met dat stukje van 10cc ,i dont like reggea.
Weet iemand mischien de titel?Alvast bedankt!
( weet je trouwens waar die 10cc van is ? )
-edit- ow sorrie zie nu pas dat je een cover bedoelt.
-nog maar een edit dan: die 10cc is volgens de bassist bedoeld als de gemiddelde hoeveelheid semen die een man per zaadlozing weet op te brengen. Maar volgens mij was ie behoorlijk stoned toen ie dat zei
[Dit bericht is gewijzigd door Gul_Dukat op 10-09-2002 20:03]
quote:nee, dat weet ik niet!
Op dinsdag 10 september 2002 19:55 schreef Gul_Dukat het volgende:[..]
Dreadlock Holiday, 10CC
( weet je trouwens waar die 10cc van is ?
)
In ieder geval bedankt!
quote:Blue Boy - Remember me
Op dinsdag 10 september 2002 19:55 schreef Hermez het volgende:
Ik zoek een coverliedje van paar jaartjes geleden.
"remember me, and the (rogue?) who had you babe," dan hoop dan hoop ge-deng-ding-dang gezongen. Tis een vrij normaal tempo liedje. T was ooit een cover maar van wie?
Weet nog wel dat het een vage clip was, met een platenspeler en dansende mensen, maar ja :S.als je t denkt te weten meld t dan ff
thnx anyway
en Henk-E: het is "Raggae"
quote:Corner of the earth - Jamiroquai.
Op dinsdag 10 september 2002 13:35 schreef Downfall101 het volgende:
't een is van jamiroquai en kan een single geweest zijn.
iets van 'this ..... of the earth (?)is like me in many ways...'
quote:Ummm weet uw dat zeker??????????
Op dinsdag 10 september 2002 20:02 schreef Flurry het volgende:[..]
Blue Boy - Remember me
en Henk-E: het is "Raggae"
quote:Allebei mis: `t is "reggae"
Op dinsdag 10 september 2002 20:12 schreef Henk-E het volgende:[..]
Ummm weet uw dat zeker??????????
quote:lol!
Op dinsdag 10 september 2002 20:13 schreef Gul_Dukat het volgende:[..]
Allebei mis: `t is "reggae"
I stand corrected
quote:Intenso Project - Luv Da Sunshine
Op dinsdag 10 september 2002 19:46 schreef Henk-E het volgende:
Ik wilde graag weten hoe dat ene nieuwe nummer heet, met dat stukje van 10cc ,i dont like reggea.
Weet iemand mischien de titel?Alvast bedankt!
quote:Yep, en het origineel waar de vocalen uit gesampled zijn is 'Woman of the Ghetto' van Marlena Shaw.
Op dinsdag 10 september 2002 20:02 schreef Flurry het volgende:Blue Boy - Remember me
quote:thx
Op dinsdag 10 september 2002 20:11 schreef dwerg het volgende:[..]
Corner of the earth - Jamiroquai.
quote:Juist dat is hem thanxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Op dinsdag 10 september 2002 20:31 schreef thefreezeman het volgende:[..]
Intenso Project - Luv Da Sunshine
quote:verschillende versies te horen op I-net
quote:Was dat niet iets als "take me to the edge of heaven"? (En nee, dit heb je NIET van mij, enige connectie zal door mij ten enenmale ontkend worden!
Op dinsdag 10 september 2002 21:04 schreef Potlood het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van het Wham of George Michael nummer waarin in het refrein de woorden 'yeah yeah yeah, na na na na na na, yeah yeah yeah' voorkomen. Iemand een idee?
quote:ARgh.... idd... Die meuk lijkt ook allemaal op elkaar
Op dinsdag 10 september 2002 21:20 schreef vincent20166 het volgende:Was dat niet iets als "take me to the edge of heaven"?
Dat krijg je ervan als TMF tegenwoordig de aftitelingen schrapt....
"When I raise my triggerfinger all you f**kers hit the deck"
quote:Spijt me zeer, maar dat is zeer zeker niet het nummer wat je bij de Champions League-intro hoort. 'O Fortuna' is van Carl Orff en is het openingsstuk van de Middeleeuwse Carmina Burana.
Op dinsdag 10 september 2002 20:40 schreef thefreezeman het volgende:[..]
verschillende versies te horen op I-net
als je o fortuna in toetst
quote:Dus, helaas! Maar misschien dat 'ie toch wel ergens op Kazaa ofzo te vinden is...!
UEFA Champions League music
This was composed by Tony Britten. He was commissioned to write and arrange the music in a Handelian style. It is performed by the internationally acclaimed Royal Philharmonic Orchestra and sung by the Academy of Saint Martin in the Fields Chorus in the three official UEFA languages: English, French and German. There are no lyrics to the song as such; the word ‘Champions’ is simply repeated in the different languages. The anthem is played at the start of all UEFA Champions League matches to accompany the centre circle ceremony and accompanies the opening and closing sequences of all UEFA Champions League broadcasts. It cannot be bought or downloaded from any website.
quote:Is dat niet Ganja Kru - Super Sharp Shooter??
Op dinsdag 10 september 2002 21:48 schreef Czar_Spronkov het volgende:
Ben op zoek naar een drum & bass nummer. Ik weet dus niet welke band het is. Die gast zingt tussendoor:"When I raise my triggerfinger all you f**kers hit the deck"
T komt volgens mij iig uit te stal van DJ Hype en kornuiten..
quote:Cut'n Move (uit 1993 overigens).
Op dinsdag 10 september 2002 22:12 schreef Potlood het volgende:
Op dit moment ben ik weer op zoek naar een cover: het nummer 'Give it up' van KC & the Sunshine Band. Niet de nieuwste cover van Captain Jack, maar een cover dat een jaar of 6 a 8 geleden gemaakt is. Iemand een idee? Alvast hartelijk bedankt!!
Weet iemand van welke artiest dit is?
quote:Let There Be Love?
Op woensdag 11 september 2002 14:49 schreef snowfalcony het volgende:
Ik zoek een liedje van de Simple Minds die qua begin lijkt op Belfast Child. Het is redelijk bekend en het begint met fluiten/doedelzakken....wie?
quote:Don Henley
Op woensdag 11 september 2002 16:43 schreef erikh het volgende:
Ik hoorde net op 3fm een stukje van een liedje daar werd in het refrein gezongen:' in a new york minute, whoohooo, everythinghas changed etc.'Weet iemand van welke artiest dit is?
op die pagina onderaan drukken!
please, keb ze tegen morgen nodig (voe project, en ja, te laat aan begonnen inderdaad)
Staat op Cafe del Mar 6, nr 13
Deze tekst komt er ongeveer in voor:
"Waiting for tommorow,
see the sunshine in your eyes"
(heel sloom gezongen, door een man)
quote:Woohoo, eindelijk weet ik er ook weer es één... Paranoid Android...
Op woensdag 11 september 2002 21:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zoek een nummer van, volgens mij, Radiohead waarin vaak Rain Down voorkomt
Edit: het was all the things she said van Tatu
[Dit bericht is gewijzigd door Anton88 op 11-09-2002 22:41]
Praise for the bla bla bla seas..
Wie weet welk nummer dit is,
het word ook gebruikt als achtergrond geluid bij een reclame voor een of andere dierenorganisatie.
In de reclame laten ze schitterende fragementen van dieren / natuur zien.
Wie kan me helpen?
quote:http://www.gracenote.com/xm/pcd/fusion/3fee2a3b42c6cc31a1157f67a0d19ff6.html
Op woensdag 11 september 2002 21:25 schreef CosmoKramer het volgende:
Ik zoek een nummer, jawel!Staat op Cafe del Mar 6, nr 13
Deze tekst komt er ongeveer in voor:
"Waiting for tommorow,
see the sunshine in your eyes"
(heel sloom gezongen, door een man)
nummer 13 zelf vinden gaat lukken?
quote:Ik dacht zoiets als:
Op woensdag 11 september 2002 22:56 schreef DJ-B het volgende:
Morning has brokin'
Like the first flower.
Praise for the bla bla bla seas..
Morning has broken
like the first day.
Blackbird has spoken
like the first bird.
Ik heb geprobeerd dit in te tikken in Google. Hij vindt wel iets, en dat het in een songtext voor komt, maar er staat niet bij van welk nummer het is!!
Kan iemand DJ-B en mij uit de brand helpen?
quote:Morning Has Broken - Cat Stevens
Op woensdag 11 september 2002 22:56 schreef DJ-B het volgende:
Morning has brokin'
Like the first flower.Praise for the bla bla bla seas..
Wie weet welk nummer dit is,
het word ook gebruikt als achtergrond geluid bij een reclame voor een of andere dierenorganisatie.In de reclame laten ze schitterende fragementen van dieren / natuur zien.
Wie kan me helpen?
quote:HULDE AAN ARCEE! WAT EEN HELD!
[b]Op woensdag 11 september 2002 23:14 schreef Arcee
Morning Has Broken - Cat Stevens
quote:Dat had je zelf binnen 10 seconden met Google kunnen vinden, hoor.
Op woensdag 11 september 2002 23:19 schreef Ed_Zeppelin het volgende:
HULDE AAN ARCEE! WAT EEN HELD!
Dankjewel!!! (snel downloaden!)
quote:Ja, dat lukt wel denk ik! Vielen Dank Serano!
Op woensdag 11 september 2002 23:05 schreef serano het volgende:[..]
http://www.gracenote.com/xm/pcd/fusion/3fee2a3b42c6cc31a1157f67a0d19ff6.html
http://www.gracenote.com/xm/pcd/electronica/6f15d527b170492e6dd5afd0e742162a.htmlnummer 13 zelf vinden gaat lukken?
quote:Ik heb weinig info, maar ga het toch proberen.
Op zaterdag 07 september 2002 12:32 schreef Meril het volgende:
U zoekt, wij vinden.
Volgens mij is het een cover van een nummer uit de jaren 80. Don't you want me baby (?)
De clip was in hollywoodglitter stijl maar dan over de top. Gezongen door een man met wat dames naast zich.
Beetje vaag maar weet iemand?
quote:Alcazar. Met hun cover van de Human league.
Op donderdag 12 september 2002 13:09 schreef Vow het volgende:
Ik zoek een nummer (jaja) wat een twee maanden terug wel eens voorbij kwam op MTV, TMF etc.
Volgens mij is het een cover van een nummer uit de jaren 80. Don't you want me baby (?)
De clip was in hollywoodglitter stijl maar dan over de top. Gezongen door een man met wat dames naast zich.
Beetje vaag maar weet iemand?
quote:Dat is snel! En dan ook nog twee keer.
Op donderdag 12 september 2002 13:10 schreef ranja het volgende:[..]
Alcazar. Met hun cover van de Human league.
Tnx!
Ik zoek de volgende 2 nummers :
1. Achtergrondmuziekje van TV-reclame verzekeringsmaatschappij : gek dat wel alles verzekeren, behalve ons geld zelf (weet bedrijf niet meer).
2. Voor degenen die ook naar Unreal Tournament 2003 uitzien : er was een paar maanden geleden een filmpje van UT2003 in een of ander magazine. Was vrij lang (ongeveer een kwartier schat ik), en er werd het een en ander van de engine gedemonstreerd. Zat zo'n liedje op de achtergrond, zeer pakkend.
Begint met een hoop geschreew, vervolgens steeds de text "I don't wanna feel Unreal" erin terugkomend. Iemand een idee van de titel? Of is dit een van de met UT2003 meegeleverde nummers?
1. Een tijdje gelden heb ik de documentaire Brother Wolf gezien op National Geographic Channel. Aan het eind (tussendoor ook) van die documentaire hoor je een bepaald stukje (klassieke?) muziek. Heeft iemand enig idee van wie dat is en hoe het heet? (het is niet Peter und die Wolf)
2. Wie iemand toevallig hoe dat nummer heet van die Peugout reclame dat die gozer zijn auto 2x tegen een muur rijdt er er vervolgens een olifant op laat zitten.
Het is een rustig trance nummer met de tekst "Hold me" pingel de pingel "touch me" pingel de pingel de pingel blablabla
Het lijkt wel iets voor paul van dijk of paul oakenfold
Iemand een idee?
quote:Da's maf! Onderaan pagina 2 van dit topic had ik een heel andere verklaring die ook te verifieren was...
Op dinsdag 10 september 2002 21:48 schreef Fullgrymm het volgende:[..]
Spijt me zeer, maar dat is zeer zeker niet het nummer wat je bij de Champions League-intro hoort. 'O Fortuna' is van Carl Orff en is het openingsstuk van de Middeleeuwse Carmina Burana.
Het stuk wat je bij de Champions League hoort is van Tony Britten.
Gewoon een kwestie van even http://www.uefa.com raadplegen;
[..]Dus, helaas! Maar misschien dat 'ie toch wel ergens op Kazaa ofzo te vinden is...!
quote:Vraag me niet hoe ik er achter kwam maar via via en dan via via kwam ik bij een forum terecht en daar werd dit verteld:
Op donderdag 12 september 2002 16:39 schreef boku het volgende:
Poging nr 4.2. Wie iemand toevallig hoe dat nummer heet van die Peugout reclame dat die gozer zijn auto 2x tegen een muur rijdt er er vervolgens een olifant op laat zitten.
quote:Kortom: Het nummer bestaat (nog) niet. Er wordt dus gewerkt aan een volledige versie. Als je van dit soort muziek houdt typ dan in Kazaa eens het zoekwoordje "Hindi" in. Je weet niet wat je ziet.
206 Indian song - I know what it is!
Posted by Puegeot Marketing Dept. on 2002-08-24 126:40pm
Is seems EVERYONE wants to know about this song - so i thought i'ld settle the argument...It's a track written by us specifically for the advert - and only 30seconds long...but...since it is SO popular we're workin on a full length version with quite a famous artist...watch this space int he next week or so...
So fingers crossed!
--------------------
Regards,Nik
Er wordt bij www.ster.nl gemeld dat de componisten J. den Hengst & N. Zuiderhoek zijn. Maar Ster.nl zit er wel eens vaker naast. Ze hadden bijvoorbeeld nog nooit van Hotel Yorba van The White Stripes gehoord en vertelden dat de muziek bij een Glorix reclame speciaal geschreven was.... Jaja... Ik zie net dat het nog steeds zo genoteerd is.
quote:Grote schoonmaak. Weer een oplossing.
Op donderdag 12 september 2002 23:22 schreef trance40 het volgende:
Ik was vanavond op de sportschool en ik hoorde een nummer wat me eigelijk wel bekent voor kwam maar ik weet de naam niet (en ben het vergeten te vragen)Het is een rustig trance nummer met de tekst "Hold me" pingel de pingel "touch me" pingel de pingel de pingel blablabla
Iemand een idee?
Omschrijving klopt. "Hold me" en dan een paar pianotoetsen, gevolgd door "touch me".
Met Paul Oakenfold zat je aardig in de goede richting. Het nummer dat jij waarschijnlijk bedoeld is "Flesh" van Jan Johnston.
Zij is een zangeres die veelvuldig gevraagd wordt om een moppie te zingen bij stukken van Oakenfold (en dus niet -field, foei radio3!) en BT (Brian Transeau, tweede man van Perfecto achter PO). Bovendien staat ze onder contract bij Perfecto Records en dat is eigendom van... Paul Oakenfold.
Meer info bij http://www.perfectorecords.com
Het nummer is in vele mixen te vinden bij de bekende kanalen van Kazaa en Morpheus. De bekendste mix is van Tiësto. Ga eerst maar eens in je eigen collectie zoeken want je hebt grote kans dat je het nummer al hebt.
Het lijkt er een beetje op; deze ringtone.
http://www.top40ringtones.co.uk/mp3/3784.mp3
Voor mij nog steeds een groot raadsel waarom dit nooit een hit is geworden en wel zoiets als.... Brooklin Bounce...
quote:Zoek hier eens tussen zou ik zeggen
Op donderdag 12 september 2002 15:00 schreef NaliXL het volgende:
Okee, laat ik ook maar eens hier posten :Ik zoek de volgende 2 nummers :
1. Achtergrondmuziekje van TV-reclame verzekeringsmaatschappij : gek dat wel alles verzekeren, behalve ons geld zelf (weet bedrijf niet meer).
2. Voor degenen die ook naar Unreal Tournament 2003 uitzien : er was een paar maanden geleden een filmpje van UT2003 in een of ander magazine. Was vrij lang (ongeveer een kwartier schat ik), en er werd het een en ander van de engine gedemonstreerd. Zat zo'n liedje op de achtergrond, zeer pakkend.Begint met een hoop geschreew, vervolgens steeds de text "I don't wanna feel Unreal" erin terugkomend. Iemand een idee van de titel? Of is dit een van de met UT2003 meegeleverde nummers?
quote:Bedankt.
Op vrijdag 13 september 2002 02:33 schreef Beetle het volgende:Heel verhaal.
quote:Southside spinners - Luvstruck dacht ik
Op vrijdag 13 september 2002 12:16 schreef SharkWare het volgende:
Andre visor - Speed up
Weet niet zeker of ik de artist naam goed heb maar het is een trance nummer. Een remix van een ouder trance nummer. Weet iemand de naam van het orginele nummer?
quote:Dank je wel. Al meen ik dat ik het orginele heb... En die heb ik niet.... Maakt nie. Als het em is dan is het toch goed.
Op vrijdag 13 september 2002 12:58 schreef Jerommeke het volgende:[..]
Southside spinners - Luvstruck dacht ik
"It's late at night
and the telephone's ringing"
gezongen door een man, vrij zachte rustige stem, terwijl er een beat achter loopt.
Iemand die dit iets zegt / mij denkt te kunnen helpen?
Allemaal alvast bedankt!
quote:Nee helaas dat is hem niet
Op vrijdag 13 september 2002 02:56 schreef Beetle het volgende:[..]
*knip*
"Flesh" van Jan Johnston.
*knip*
We've got the world on our shoulders, got to hold it up
[phonetisch-->]When the paper try to crawl we never hold it up. With the man tryin te rape it never slow it up and then we do it like this... [ ]
Volgens mij heeft deze hiphop groep ook nog eens een nummertje voor Charlie's Angels soundtrack gedaan volgens mijn....
Alvast hartelijk bedankt
quote:Nummer 6 van de cd: Rawkus presents Soundbombing II
Op vrijdag 13 september 2002 17:17 schreef IsaacD het volgende:
Ik zoek nu al jarenlang het nummer van een of andere auto reclame. In de reclame zie je 4 of 5 negroide medemensen lopen door "de Ghetto" met een opel ofzoiets op hun schouders...
Pharoahe Monch & Shabaam Sahdeeq - WWIII
quote:Vergeet deze niet ik weet nog steeds niet welk het is en het is niet "Flesh" van Jan Johnston.
Op donderdag 12 september 2002 23:22 schreef trance40 het volgende:
Ik was vanavond op de sportschool en ik hoorde een nummer wat me eigelijk wel bekent voor kwam maar ik weet de naam niet (en ben het vergeten te vragen)Het is een rustig trance nummer met de tekst "Hold me" pingel de pingel "touch me" pingel de pingel de pingel blablabla
Iemand een idee?
quote:Well, it's true...dit is een heel slechte nagespeelde versie. The White Stripes lenen zich niet voor toiletblokjes.
Op vrijdag 13 september 2002 02:33 schreef Beetle het volgende:
Er wordt bij www.ster.nl gemeld dat de componisten J. den Hengst & N. Zuiderhoek zijn. Maar Ster.nl zit er wel eens vaker naast. Ze hadden bijvoorbeeld nog nooit van Hotel Yorba van The White Stripes gehoord en vertelden dat de muziek bij een Glorix reclame speciaal geschreven was.... Jaja... Ik zie net dat het nog steeds zo genoteerd is.
On the first day god created light ..... on the second day ... enz enz ....
Weet iemand welk liedje dit is???
quote:Thanks!!!
Op vrijdag 13 september 2002 17:55 schreef ChezMatik het volgende:[..]
Nummer 6 van de cd: Rawkus presents Soundbombing II
Pharoahe Monch & Shabaam Sahdeeq - WWIII
Het is een zwart liedje, kwa humor dus
Wie kent de zanger/het liedje.
quote:ken niet de hardcore variant, maar 't origineel is een houseplaat uit begin jaren 90 (92~94) :
Op vrijdag 13 september 2002 20:59 schreef DJKlungel het volgende:
Ik zoek een liedje, het is een hardcore liedje waarin genesis eigenlijk staat beschreven.On the first day god created light ..... on the second day ... enz enz ....
lil' louis - blackout
hrmm bij nader inzien heb ik ook de iets lompere versie in mijn bak, maar da's een whitelabel met alleen in 't vinyl gekrast : FAT002
quote:Skjoes mie?
Op vrijdag 13 september 2002 20:50 schreef Meril het volgende:[..]
Well, it's true...dit is een heel slechte nagespeelde versie. The White Stripes lenen zich niet voor toiletblokjes.
Het is wel degelijk dezelfde plaat. Het intro welteverstaan.
quote:Ja, dat hoor ik ook wel. Maar het zijn niet The White Stripes. Heb ook wel eens een belabberde uitvoering van Us 3's Cantaloop in een reclame gehoord. Ach ja, het zal een paar centen schelen...
Op vrijdag 13 september 2002 22:07 schreef Beetle het volgende:[..]
Skjoes mie?
Het is wel degelijk dezelfde plaat. Het intro welteverstaan.
quote:Deze heb ik ook nog niet kunnen vinden, iemand een ideetje?
Op dinsdag 10 september 2002 21:46 schreef _Bunny_ het volgende:
Ik zag vandaag een clip met twee rare (geisha) meisje die dansen, en die zie dan de hele tijd... af en toe een effect of kaleidoscoop maar je ziet ze eigenlijk alleen maar synchroondansen.
rode broek/rok combinatie en een kort truitje, haren in twee staarten die sijf omhoof zijn en geisha make-upDat krijg je ervan als TMF tegenwoordig de aftitelingen schrapt....
quote:Addictive-Truth Hurts (en wat nou foute song...
Op zaterdag 14 september 2002 14:28 schreef sbientje het volgende:
Hallo! ik ben ook weer eens op zoek naar iets. Dat liedje (het is echt een mega foute song!) waarin ze zingen: he's so contagious, he turnes my pages... op een nogal geile manier. Moet ik downloaden voor mijn zusje (echt waar hoor) maar ik weet niet meer van wie het is en ook niet meer hoe het heet enzo. Heel irritant dus! alvast bedankt!
quote:oh sorry, ik vind het een fout nummer! in ieder geval hartstikke bedankt!!!!!!!!!! oh ja, addictive, hoe kan ik dat nou vergeten
Op zaterdag 14 september 2002 14:30 schreef postinggirl het volgende:[..]
Addictive-Truth Hurts (en wat nou foute song...
![]()
)
quote:Swingend? Dan moet het een plaat zijn van Timo Maas ft. Kelis - Help Me, releasedatum 23 september (in de UK dan).
Op zaterdag 14 september 2002 11:27 schreef postinggirl het volgende:
Hoe heet de nieuwe single van Kelis eigenlijk? Ik hoorde het vanochtend op de radio, vond het erg leuk, maar de titel vermeldden ze er niet bij. Het is een redelijk swingend nummer met een aparte beat die het hele nummer door hetzelfde loopt met zo nu en dan andere geluiden erbij.
quote:Het bleek na downloaden die eerste te zijn. Bedankt!
Op zaterdag 14 september 2002 14:49 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Swingend? Dan moet het een plaat zijn van Timo Maas ft. Kelis - Help Me, releasedatum 23 september (in de UK dan).
Want de andere nieuwe song van Kelis zelf is So Be It en dat klinkt minder swingend.bron: http://www.efanguide.com/~kelis/main.html
Iemand enig idee wat ik bedoel?!
quote:Masters Of Rave - Are You With Me
Op vrijdag 13 september 2002 20:59 schreef DJKlungel het volgende:
Ik zoek een liedje, het is een hardcore liedje waarin genesis eigenlijk staat beschreven.On the first day god created light ..... on the second day ... enz enz ....
(And on the eight day god created... The Masters of Rave )
quote:the turtles met happy together!!!
Op zaterdag 14 september 2002 16:59 schreef EvilFaith het volgende:
Oke in de soundtrack van Shrek, bij de karaoke op het einde, dan heb je op het einde dance to the music maar iets voor het einde zit er ook nog een ander nummer ff tussen, iets met: I can't see me lovin nobody but u
for all my life
Iemand enig idee wat ik bedoel?!
[Dit bericht is gewijzigd door sbientje op 14-09-2002 18:01]
quote:Dat is van Harrie Jekkers volgens mij
Op zaterdag 14 september 2002 20:53 schreef Tian het volgende:
van wie is dit nummer: o o den haag, mooie stad achter de duinen, de schilderswijk de lange poten en het plein.....enzovoort. Er moet toch wel een hagenaar/ees zijn die dit weet???????
quote:Niet alleen Hagenezen weten dat het Oh oh Den Haag van Harry Klorkestein is (= Harry Jekkers, Klorkestein is een anagram van Klein Orkest).
Op zaterdag 14 september 2002 20:53 schreef Tian het volgende:
Er moet toch wel een hagenaar/ees zijn die dit weet???????
quote:Kinobe - Slip into something more comfortable
Op zaterdag 14 september 2002 21:41 schreef Xenium het volgende:
Ik zoek het nummer van de Magnum Tv reclame spot.
Het is dat rustige nummer. Ik kan het niet anders uit leggen.:)
Maar weet misschien iemand hoe dit liedje heet?
Alvast Bedankt!!
Bron: www.ster.nl -> reclamewereld -> muziek.
Kan iemand me daar aan helpen?
quote:Die he ik niet gevonden maar de nu volgende link zul je niet geloven. Het is namelijk echt waar! "Hand in Hand" was vroeger een AJAX song!
Op zondag 15 september 2002 03:17 schreef Scotty het volgende:
Ik ben voor een feestje op zoek naar de instrumentale versie (geen zang dus) van het lied 'Hand in Hand Kameraden' (supporters lied van Feyenoord).Kan iemand me daar aan helpen?
http://home.wanadoo.nl/~song7701/song7701/7701sohandtkst.htm
quote:Het was echter niet Willy Alberti die het zong, het was Van Dam zelf! Een "landsverrader" avant la lettre!
Jackie van Dam - Hand In Hand Kameraden
Feyenoord heeft het mooiste clublied van de wereld. Het refrein staat vol prachtige one-liners, die, zelfs buiten de context, nog iets met de Feyenoord-hymne te maken hebben. Zeg "hand in hand" en je denkt er "kameraden" achteraan.
Hand in Hand werd in 1963 door Van Dam op de plaat gezet, ter ere van de goede prestaties van de Rotterdammers in de Europacup. Curieus is dat Willy Alberti het ooit bestond een Ajax-versie van het nummer op te nemen. het ergste is dat het wanproduct nog in De Meer gedraaid is ook
Ik luister net het nummer van Promo - Life from the other side... en bij 1:18min komt er een stukje en het doet me echt denken aan een ander nummer
Misschien weten jullie het?
Was een trancesong, met een oud liedje erin gecoverd....
de tekst van dat oude liedje gaat ongeveer zo:
"one more time, and did you know how much i love you, one more time, and then you feel my arms around you"
weet iemand de titel?? of eventueel de originele song, misschien dat ik daar wat verder mee kan komen....
quote:Het origineel is Timmy T. - One more try
Op zondag 15 september 2002 14:36 schreef Poogie het volgende:
ik zoek ook weer een liedje, hoorde ik in de discoWas een trancesong, met een oud liedje erin gecoverd....
de tekst van dat oude liedje gaat ongeveer zo:
"one more time, and did you know how much i love you, one more time, and then you feel my arms around you"
weet iemand de titel?? of eventueel de originele song, misschien dat ik daar wat verder mee kan komen....
quote:thnx , da is alvast de originele
Op zondag 15 september 2002 14:40 schreef Meril het volgende:[..]
Het origineel is Timmy T. - One more try
http://www.geocities.com/SiliconValley/Park/4760/lyrics/timmyt.html
ingekorte vraag:
wie weet de titel van de tranceversie van deze song: Timmy T. - One more try
quote:Kristine W - One more try
Op zondag 15 september 2002 14:44 schreef Poogie het volgende:[..]
thnx , da is alvast de originele
ingekorte vraag:wie weet de titel van de tranceversie van deze song: Timmy T. - One more try
quote:Alstu.
Op zaterdag 14 september 2002 15:04 schreef postinggirl het volgende:[..]
Het bleek na downloaden die eerste te zijn. Bedankt!
Dat nummer kende ik al van de radio als de nieuwe van Timo Maas, maar wist niet dat Kelis de zang deed.
de dancecover van timmy t's one more try is gemaakt door....
en nou komt ie
(je had het kunnen verwachten)
"DJ Boozy Woozy"
tadaaaaa, ja ok ik beken,
ik heb hem de gehele zomer ook al gedraait en maar aan een paar mensen verklapt van wie de plaat was, die dan meteen zo iets hadden van *schrik* achteraf hoorden ze het natuurlijk wel, want het heeft weer helemaal dezelfde invloeden.
Het wordt waarschijnlijk de nieuwe single, maar dat is nog niet helemaal 100% zeker. klinkt opzich niet zo heel verkeerd, maar het is natuurlijk breezerdance dus verwacht ik bij het eventueel openenen van een topic voor het nummer (wat ik ga doen zodra het zeker is of dit de single wordt) weer een hoop als reply...
maar ja over dat soort gedrag klaag ik al veeeeel langer
quote:Je gaat me toch niet vertellen dat je dat nummer goed vindt? Heb 'm ff met Kazaa gehaald, maar jemig... ze bewijzen wederom dat het nog slechter kan.
Op zondag 15 september 2002 14:44 schreef Poogie het volgende:
wie weet de titel van de tranceversie van deze song: Timmy T. - One more try
quote:Nou ja, het is een beetje off-topic hier, maar je loopt in dat drunkenmunkey-topic zelf toch ook af te geven op dat plaatje (ik citeer: 'damn, wat een kutproduct'). Okee, iets meer onderbouwing dan alleen een kotssmiley mag ook wel, maar er zijn nu eenmaal een hoop mensen die schoon genoeg hebben van die slappe covers. In het geval van Timmy T vind ik het origineel ook al een vreselijke draak, dus van een cover verwacht ik sowieso al niet veel.
Op zondag 15 september 2002 16:11 schreef Cybart het volgende:
quote:ik heb daarbij gezet wat er met het product is gebeurd waardoor hij helemaal niet meer klinkt
Op zondag 15 september 2002 16:33 schreef Zander het volgende:[..]
Nou ja, het is een beetje off-topic hier maar je loopt in dat drunkenmunkey-topic zelf toch ook af te geven op dat plaatje (ik citeer: 'damn, wat een kutproduct'). Okee, iets meer onderbouwing dan alleen een kotssmiley mag ook wel, .........
quote:heb je gelijk in, maar om 1 smily te gebruiken is enigzins overdreven weinig, ok als je geen weet hebt van hoe muziek gemaakt wordt (qua opbouw van een nummer en wat technische aspecten) kan je eigenlijk alleen zeggen van een nummer of iets mooi is of niet.
Op zondag 15 september 2002 16:39 schreef Zander het volgende:
Wat ik bedoelde te zeggen: als jij in dat topic kunt zeggen dat je die nieuwe versie van die plaat niet goed vind, dan moeten anderen dat ook kunnen zeggen in een topic over de 'nieuwe' Boozywoozy, het liefst dan enigszins onderbouwd maar vaak laat het zich ook niet zo makkelijk in woorden vangen waarom je een plaat goed of slecht vind.
maar ik vind het op zijn minst storend wanneer ik weer eens door een topic blader waar eigenlijk alleen smilies instaan zonder enig heen en weer gepraat over een nummer/album/groep/band what-so-ever.
[dit was een mededeling in het kader van de campagne *houdt fok schoon, doe iets met je post, zeg er wat mee*]
quote:Thnx Da liedje is zeker wel toff, wordt echt wel een hit volgens mij..
Op zondag 15 september 2002 16:11 schreef Cybart het volgende:
nou dan zal ik weer een lekkere bel laten knappende dancecover van timmy t's one more try is gemaakt door....
en nou komt ie(je had het kunnen verwachten)
"DJ Boozy Woozy"
tadaaaaa, ja ok ik beken,
ik heb hem de gehele zomer ook al gedraait en maar aan een paar mensen verklapt van wie de plaat was, die dan meteen zo iets hadden van *schrik* achteraf hoorden ze het natuurlijk wel, want het heeft weer helemaal dezelfde invloeden.Het wordt waarschijnlijk de nieuwe single, maar dat is nog niet helemaal 100% zeker. klinkt opzich niet zo heel verkeerd, maar het is natuurlijk breezerdance dus verwacht ik bij het eventueel openenen van een topic voor het nummer (wat ik ga doen zodra het zeker is of dit de single wordt) weer een hoop
als reply...
quote:just like a pill
Op zondag 15 september 2002 19:51 schreef Strolie75 het volgende:
De titel van het nieuwe nummer van Pink (in de clip heeft ze zwart haar).
quote:Iemand? Weet inmiddels weer dat het eerstgenoemde spotje van Delta Loyd is, en dat het nummer waar ik als 2e naar vroeg niet in de UT2K demo zit.. En jah, er zijn zat Unreal-gerelateerde muzieknummers te vinden, alleen deze niet zo makkelijk...
Op donderdag 12 september 2002 15:00 schreef NaliXL het volgende:
Okee, laat ik ook maar eens hier posten :Ik zoek de volgende 2 nummers :
2. Voor degenen die ook naar Unreal Tournament 2003 uitzien : er was een paar maanden geleden een filmpje van UT2003 in een of ander magazine. Was vrij lang (ongeveer een kwartier schat ik), en er werd het een en ander van de engine gedemonstreerd. Zat zo'n liedje op de achtergrond, zeer pakkend.Begint met een hoop geschreew, vervolgens steeds de text "I don't wanna feel Unreal" erin terugkomend. Iemand een idee van de titel? Of is dit een van de met UT2003 meegeleverde nummers?
quote:Ik kan het mis hebben maar de omschrijving deed me denken aan Randy Newman. Ik meen me vaag te herinnereren dat hij zo'n soort nummer heeft gemaakt.
Op vrijdag 13 september 2002 21:30 schreef slakkie het volgende:
Wie kent de zanger/liedje met de volgende omschrijving:
Joodse zanger.
Liedje gaat over God en waarom je eigenlijk in hem moet geloven als er zoveel slechte dingen in je leven voorkomen.Het is een zwart liedje, kwa humor dus
Wie kent de zanger/het liedje.
[Dit bericht is gewijzigd door Melkmannetje op 16-09-2002 02:30]
quote:King Bee - Back by dope demand ?
Op zondag 15 september 2002 04:06 schreef smvs het volgende:
Ik wil graag weten van welke band het melodietje van "What do you say to the DJ?" van DJ Galaga afkomstig is. ik weet dat het gaat om een nederlandse hiphop formatie uit de jaren 80. iemand een idee?
quote:niemand?
nu nog dat ene nummer met die vrouw (heel zachte stem)die iets zingt in de trant van
'it ain't gonna work now, now you've opened your eyes'
en dan een akkoord dat wordt op en af gespeeld, niet met guitaar denk ik, heel rustig nummer.
quote:Morcheeba - Otherwise
Op maandag 16 september 2002 14:45 schreef Downfall101 het volgende:[..]
niemand?
echt niet?
quote:Als je het merk van die olijven weet, dan kun je op http://www.ster.nl de bijbehorende muziek opzoeken...
Op maandag 16 september 2002 15:47 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ehm *schaam* eh, ik zoek een nummer klassiek/opera.
Zo'n nummer dat bij de olijfreclame wordt gedraaid, erg bekend.
Over een vrouw die zo betoverend is ofzo.
Zit al dagen in mijn hoofd.
[Edit: URL gewijzigd]
1.Dat nummer dat je hoort in de nieuwe reclame van Peugeot 206 als die Indiër in z'n autootje voor de discotheek langs rijdt, dat nummer kan ik nergens vinden.
2.Het klassieke nummer dat je hoort tijdens de reclame van expeditie robinson op Net 5
Dat liedje dat bij die reclame van de Peugeot 206 hoort wil ik ook wel weten!
Weet iemand welk liedje gebruikt wordt bij dat reclamespotje over stotteren ("je kunt er nooit vroeg genoeg bij zijn")?
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 15:56 schreef SadKingBilly het volgende:
Hier dan maar..
Ik ben al een hele tijd op zoek naar de titel / artiest van een plaatje waar ik een poos terug een stuk van hoorde..
Klinkt een beetje als een rap / ballad mix, en een stukje van de 'rap' in het nummer klinkt ongeveer als dit:"It's late at night
and the telephone's ringing"gezongen door een man, vrij zachte rustige stem, terwijl er een beat achter loopt.
Iemand die dit iets zegt / mij denkt te kunnen helpen?
Allemaal alvast bedankt!
quote:Dat eerste nummer wordt al ergens besproken in een topic. Ff zoeken zou ik zeggen.
Op maandag 16 september 2002 17:47 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik zoek 2 nummers:1.Dat nummer dat je hoort in de nieuwe reclame van Peugeot 206 als die Indiër in z'n autootje voor de discotheek langs rijdt, dat nummer kan ik nergens vinden.
2.Het klassieke nummer dat je hoort tijdens de reclame van expeditie robinson op Net 5
quote:De theme van The Rock werd bij vorig jaar gebruikt, nu is het een of ander klassiek nummer waarvan ik de naam wel graag wil weten
Op maandag 16 september 2002 19:36 schreef Strolie75 het volgende:
Bij Expeditie Robinson gebruiken ze vaak het theme van The Rock (Hans Zimmer).Dat liedje dat bij die reclame van de Peugeot 206 hoort wil ik ook wel weten!
Weet iemand welk liedje gebruikt wordt bij dat reclamespotje over stotteren ("je kunt er nooit vroeg genoeg bij zijn")?
quote:Niks bruikbaars gevonden(dus geen naam+titel=Kazaa)
Op maandag 16 september 2002 19:52 schreef Beetle het volgende:[..]
Dat eerste nummer wordt al ergens besproken in een topic. Ff zoeken zou ik zeggen.
quote:jaaaaaaaaaaaaa
Op maandag 16 september 2002 15:07 schreef AirwiN het volgende:[..]
Morcheeba - Otherwise
quote:God's song!!!
Op maandag 16 september 2002 02:24 schreef Melkmannetje het volgende:[..]
Ik kan het mis hebben maar de omschrijving deed me denken aan Randy Newman. Ik meen me vaag te herinnereren dat hij zo'n soort nummer heeft gemaakt.
Alleen ik kan hem nu nergens vinden om te downloaden
Trance Allstars - Go
Hoorde het laatst op de radio ofzo.. het origineel is veel beter!! klote covers!!
alvast bedankt
quote:*denk* 1 2 3, Conga!, Rhythm is gonna get you, Get on your feet
Op dinsdag 17 september 2002 21:34 schreef struiser_1 het volgende:
Ik zoek een nr. van Gloria Estefan met braziliaans tintje. Het is een vrij oud nr. maar weet te titel niet meer
Kan btw ook onder 'Miami Sound Machine' staan
[Dit bericht is gewijzigd door De_Schaduw op 17-09-2002 21:49]
quote:mijn dank gaat uit naar De_Schaduw
Op dinsdag 17 september 2002 21:47 schreef De_Schaduw het volgende:[..]
*denk* 1 2 3, Conga!, Rhythm is gonna get you, Get on your feet
quote:Oeh, dank je
Op dinsdag 17 september 2002 21:49 schreef struiser_1 het volgende:[..]
mijn dank gaat uit naar De_Schaduw
VELEN DANK
quote:ster.nl:
Op maandag 16 september 2002 22:27 schreef Coazter het volgende:
hoi allemaal, ik ben op zoek naar de muziek uit de dommelsch-reclame. In die reclame komt er zo'n onderzeeër in een sloot naar boven. Wie helpt me verder?
Band/Artiest: Componist Jaap Eggermont
Titel: Speciaal gecomponeerd
Album/CD: Nummer is niet op CD verschenen
Misschien kan je de muziek van Das Boot (film met onderzeeër) proberen, die lijkt d'r wel een beetje op. Is van Klaus Doldinger, heeft nummer 1 gestaan in Duitsland als ik het goed heb. En als je dat te duf vindt, dan is er nog altijd de versie van U96
quote:Go-Moby
Op dinsdag 17 september 2002 21:28 schreef FuckMeJesus het volgende:
Weet iemand het origineel van het nummer:Trance Allstars - Go
Hoorde het laatst op de radio ofzo.. het origineel is veel beter!! klote covers!!
alvast bedankt
quote:Live set van Judge Jules kende ik alleen ... 8th day god created Jugde Jules
Op zaterdag 14 september 2002 17:14 schreef MidnightMotion het volgende:[..]
Masters Of Rave - Are You With Me
(And on the eight day god created... The Masters of Rave
)
en later bij de 6 minuten ongeveer, begint een stukje dat duurt tot de 12e minuut ongeveer, met allemaal gezang er tussen van: Something disapear inside, should i try to run away? if i could i would escape you & i don't like this place at all, makes me wonder what i'm here for & i don't want to be your friend enz..
weet iemand welke liedjes dit zijn?
quote:never mind.,. kep hem al
Op woensdag 18 september 2002 11:53 schreef Erosjuhhh het volgende:
Tijdens de liveset rip van armin van buuren @ sensation 2002 white edition, zit allemaal gregorian muziek stukjes(dat kerk gezang). weet iemand welke liedjes dit zijn? (of is)en later bij de 6 minuten ongeveer, begint een stukje dat duurt tot de 12e minuut ongeveer, met allemaal gezang er tussen van: Something disapear inside, should i try to run away? if i could i would escape you & i don't like this place at all, makes me wonder what i'm here for & i don't want to be your friend enz..
weet iemand welke liedjes dit zijn?
nu nog het gregorian stukje..
[Dit bericht is gewijzigd door Erosjuhhh op 18-09-2002 13:38]
Het is een trance nummer...begint rustig met wat gezang wat moeilijk te verstaan is. Ik denk dat het iets is van: he's clever, can't describe it ohh he's clever. Vervolgens komt er een kleine stilte en dan een flinke trance beat erin.
[Dit bericht is gewijzigd door a3aan op 18-09-2002 20:39]
quote:Zit er ook tekst in? Dat maakt het wat gemakkelijker zoeken.
Op woensdag 18 september 2002 19:54 schreef a3aan het volgende:
Ik ben nog steeds opzoek naar het nummer wat gespeeld werd op de world darts trophy als Ted Hankey opkwam. Weet iemand welk nummer dat is?
of het echt de soundtrack is week nie, maar in ieder geval dat liedje dat ze als achtergrond muziekje draaien bij de radiocommercial
Het heet Voyage Voyage..
Iemand??
quote:Volgens mij is deze van Desire of van Desireless, één van de twee...
Op woensdag 18 september 2002 21:31 schreef whiskas het volgende:
ik ben op zoek naar de naam van de zangeres van een heel erg bekend Frans nummer..Het heet Voyage Voyage..
Iemand??
quote:De artiest is Saybia... Het nummer heet: The second you sleep... En als je dan toch aan het 'evalueren' ben, download dan ook meteen: The day after tomorrow...
Op woensdag 18 september 2002 21:54 schreef TuuT het volgende:
Ik zoek een liedje met de tekst:
"I dream of you to stay alive, I watch you fade away" (nou ja zoiets dan). Gezongen door een man. Wordt af en toe op 3 FM gedraaid, de artiest en titel vang ik alleen nooit op.
quote:the nightflyer - voyage voyage
Op woensdag 18 september 2002 21:31 schreef whiskas het volgende:
ik ben op zoek naar de naam van de zangeres van een heel erg bekend Frans nummer..Het heet Voyage Voyage..
Iemand??
quote:probeer eens te kijken of je dit kunt vinden:
Op woensdag 18 september 2002 19:54 schreef a3aan het volgende:
Ik ben nog steeds opzoek naar het nummer wat gespeeld werd op de world darts trophy als Ted Hankey opkwam. Weet iemand welk nummer dat is?
Het is een trance nummer...begint rustig met wat gezang wat moeilijk te verstaan is. Ik denk dat het iets is van: he's clever, can't describe it ohh he's clever. Vervolgens komt er een kleine stilte en dan een flinke trance beat erin.
Carl Orf - O Fortuna (Carmina Burana)
geen flauw idee of dit het is, maar dit is zijn liedje bij het opkomen
quote:Ja dit was inderdaad het nummer wat hij eerst gebruikte, bij the world darts trophy was het een ander. Ik heb nog steeds geen idee
Op woensdag 18 september 2002 22:16 schreef NorthernStar het volgende:[..]
probeer eens te kijken of je dit kunt vinden:
Carl Orf - O Fortuna (Carmina Burana)
geen flauw idee of dit het is, maar dit is zijn liedje bij het opkomen
hoorde hem vanmorgen op 3fm bij stenders
vond wel ff lachen.
ik probeer het hier eens .. /geen crospost hoop ik?
quote:Het is Desireless
Op woensdag 18 september 2002 22:05 schreef Lasoog het volgende:[..]
the nightflyer - voyage voyage
is een nieuwere versie (nu top40) van voyage voyage van desire meen ik
quote:Saybia - The second you sleep (the album)
Op woensdag 18 september 2002 22:00 schreef AirwiN het volgende:[..]
De artiest is Saybia... Het nummer heet: The second you sleep... En als je dan toch aan het 'evalueren' ben, download dan ook meteen: The day after tomorrow...
quote:Waarschijnlijk "walk away", van "Mad at gravity"
Op woensdag 18 september 2002 20:30 schreef Lasoog het volgende:
weet iemand toevallig wie de hoe de soundtrack van reign of fire heet?of het echt de soundtrack is week nie, maar in ieder geval dat liedje dat ze als achtergrond muziekje draaien bij de radiocommercial
quote:Gokje: Harold Faltermeyer - Axel F.
Op woensdag 18 september 2002 00:40 schreef struiser_1 het volgende:
Ik zoek het nr. van Beverly Hills Cop van Eddy murphy
Echt heeeeel mooi, wie weet welk nummer het is?
Het nummer The day after tomorrow heb ik ook gedownload, maar echt bijzonder vind ik dat nummer niet. Maar ik zal 'm nog een kans geven (heb 'm nog niet vaak geluisterd), en dan ga ik ook even dat topic over dat album doorspitten
*edit* okay, dat neem ik al weer terug over The day after tomorrow ..ook een prachtig nummer!
quote:Inderdaad
Op donderdag 19 september 2002 17:28 schreef Sjaakman het volgende:[..]
Het is Desireless
Iedereen bedankt!!
quote:staat nix van op hun site
Op donderdag 19 september 2002 17:21 schreef 2meterpeter het volgende:
er is nu een [dans]remix gemaakt van cupasoup / nu even niet /hufters!. etc etc
weet iemand wie hem heeft gemaakt
dus een naam ?
want ik weet naam en artiest niethoorde hem vanmorgen op 3fm bij stenders
vond wel ff lachen.ik probeer het hier eens .. /geen crospost hoop ik?
Het eerste liedje gaat over de USA
óediaoedieodiaodieaee USA or America
'there's love peace and understanding.
soms voel ik me heel erg dom als ik een liedje probeer uit te leggen
Andere nummer wordt gezongen door meerdere mannen tegelijk. Komt denk ik uit de jaren tachtig. Dit is de enige zin die ik weet
we're not gonna leave in silence..
quote:1. Red Box - For America
Op donderdag 19 september 2002 21:46 schreef whiskas het volgende:
Heb nog twee nummers die ik al een hele tijd zoek..Het eerste liedje gaat over de USA
óediaoedieodiaodieaee USA or America
'there's love peace and understanding.soms voel ik me heel erg dom als ik een liedje probeer uit te leggen
Andere nummer wordt gezongen door meerdere mannen tegelijk. Komt denk ik uit de jaren tachtig. Dit is de enige zin die ik weet
we're not gonna leave in silence..
2. John Farnham - You're the voice?
quote:prodigy - out of space
Op donderdag 19 september 2002 22:14 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik zoek een nummer met de tekst "you/he/she came from outer space, to find another race."
wie weet??
quote:Prodigy - Out of space?
Op donderdag 19 september 2002 22:14 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik zoek een nummer met de tekst "you/he/she came from outer space, to find another race."
wie weet??
Maar ik geloof dat het ook in een ouder nummer zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |