abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5696810
U zoekt, wij vinden.
Ook Monique drinkt regelmatig een kopje Magic Tea : "Ik voel mij heerlijk in m'n vel na een kopje thee van Siegfried & Roy".
  zaterdag 7 september 2002 @ 13:01:33 #2
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_5697075
First post, is het toegestaan om voorbeeldjes te posten van wat je zoekt, jeweetwel muziek uit een liveset halen?
pi_5697091
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 13:01 schreef blup het volgende:
First post, is het toegestaan om voorbeeldjes te posten van wat je zoekt, jeweetwel muziek uit een liveset halen?
Ik geloof dat muziekfragmenten die niet langer dan een minuut duren wel geplaatst mogen worden.
Keeping an eye on the world going by my window.
pi_5697096
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 00:50 schreef Lortnoc het volgende ( in het vorige topic "Het grote "Ik zoek een nummer-topic deel 18":
Is dat niet het nieuwe nummer van Brooklyn Bounce? Geen idee hoe het heet en ik wil t ook niet weten.
Ik heb het over een lekker wijf , niet over een homo-neger ...
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
pi_5697099
btw , ik zoch ( en zoek nog steeds ) dit nummer :

In de clip zie je meer zo;n computer geanimeerde stad, met flatgebouwen enzo , en het begint met een lekker wijf op een rode motor ( die motor is ook 3D geanimeerd )

Het nummer is al een tijdje uit , ik denk een weekje of 5/6 ...

( Het is niet Aliyha en niet brooklyn bounce , het is een wijf alleen)

Ik zoek de naam van de zangeres en het nummmer , maar een paar schreens van die clip zou perfect zijn ( met name een paar van die 3D stad ...

ALvast bedankt

Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
  zaterdag 7 september 2002 @ 13:06:37 #6
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_5697108
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 13:03 schreef Thelonious het volgende:

[..]

Ik geloof dat muziekfragmenten die niet langer dan een minuut duren wel geplaatst mogen worden.

Oke,
nog 'n vraag aan Bad_Boy_Tom
De sensation dvd die van jean maar dan het 2e liedje heeft een beetje iets weg van infected van bartez weet je ook hoe die heet ?
pi_5697602
Door postinggirl - zaterdag 07 september 2002 12:13

--------------------------------------------------------------------------------

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op zaterdag 07 september 2002 09:43 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]

ik denk het ook. ben hem nu aan het luisteren.

en ik heb nog steeds de zelfde vraag.

het lijkt op turks maar weet het niet zeker. Het wordt af en toe op 3fm gedraaid.

weet iemand het toevallig want ik vindt het een supernummer. En het is dus niet kiss kiss.

bvd

Addictive-Truth Hurts
nee is hem ook niet.

sjorry

Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
  zaterdag 7 september 2002 @ 14:04:24 #8
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_5697657
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 13:05 schreef Un-X-PecteD het volgende:
btw , ik zoch ( en zoek nog steeds ) dit nummer :

In de clip zie je meer zo;n computer geanimeerde stad, met flatgebouwen enzo , en het begint met een lekker wijf op een rode motor ( die motor is ook 3D geanimeerd )

Het nummer is al een tijdje uit , ik denk een weekje of 5/6 ...

( Het is niet Aliyha en niet brooklyn bounce , het is een wijf alleen)

Ik zoek de naam van de zangeres en het nummmer , maar een paar schreens van die clip zou perfect zijn ( met name een paar van die 3D stad ...

ALvast bedankt

Paulina Rubio - don't Say Goodbye ==> superrrr lekker ding trouwens op sommige shots vind ik!!
kep hem toevallig net opstaan.
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  zaterdag 7 september 2002 @ 14:06:03 #9
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_5697678
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 13:58 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Door postinggirl - zaterdag 07 september 2002 12:13

quote:
Op zaterdag 07 september 2002 09:43 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]

ik denk het ook. ben hem nu aan het luisteren.

en ik heb nog steeds de zelfde vraag.

het lijkt op turks maar weet het niet zeker. Het wordt af en toe op 3fm gedraaid.

weet iemand het toevallig want ik vindt het een supernummer. En het is dus niet kiss kiss.

bvd

Addictive-Truth Hurts
nee is hem ook niet.

sjorry

LAS KETCHUP!!!
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_5697703
Hardhouse/dance remix van de plaat van REM - losing my religion.

Je hoort de teksten van de originele plaat met een zware beat die er achter loopt. Daarna komt er een non-vocale stukje, en dan krijg je die teksten met die beat die er achter loopt weer te horen.

pi_5700532
quote:
God music, let the music be your only god
is die niet van Dumonde ?!
@®|_()
pi_5700556
quote:
Hardhouse/dance remix van de plaat van REM - losing my religion.
Die is van onze grote vriend en DJ van [url="www.tdf-berlikum.nl"TDF[/url]

Dj Stef van het Confusion Label (Net als Member Bruce Wills)
Opgezet door (Oldschool) DJ E-Rik

@®|_()
  zaterdag 7 september 2002 @ 19:32:39 #13
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_5700561
-edit-

thx spooner

zaterdag 7 september 2002 @ 19:35:43 #14
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_5700589
Het is geloof ik de intro van de volgende live set:
DJ Tiesto - Live at Radio BU 001

< sample offline >

[Dit bericht is gewijzigd door twiFight op 07-09-2002 23:28]

He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_5700611
quote:
Oke,
nog 'n vraag aan Bad_Boy_Tom
De sensation dvd die van jean maar dan het 2e liedje heeft een beetje iets weg van infected van bartez weet je ook hoe die heet ?
Is inderdaad van infected afgeleid/gejat dat nummer ja!
Weet 'm niet uit m'n hoofd, zal 's rondvragen.

Iemand anders misschien???

[b]A [url=http://thunderdome.id-t.com/thunderdome2002/][i]Decade[/i][/url] Of Hardcore Music in [url=http://thunderdome.id-t.com/thunderdome2002/halloffame/pictures.php]the hall of fame[/b][/url]
  zaterdag 7 september 2002 @ 21:47:10 #16
15275 serano
here kitty, kitty
pi_5701022
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 19:35 schreef twiFight het volgende:
Het is geloof ik de intro van de volgende live set:
DJ Tiesto - Live at Radio BU 001

sample

Noa Assembly - Into The Fire
voila
pick a job you like and you never work a day in your life
pi_5701133
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 19:30 schreef spooner2k het volgende:

[..]

is die niet van Dumonde ?!

Inderdaad ja! Heerrrrrlijk nummer!! Vooral de Cosmic Gate mix!!
[b]A [url=http://thunderdome.id-t.com/thunderdome2002/][i]Decade[/i][/url] Of Hardcore Music in [url=http://thunderdome.id-t.com/thunderdome2002/halloffame/pictures.php]the hall of fame[/b][/url]
  zaterdag 7 september 2002 @ 22:15:42 #18
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_5701229
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 21:47 schreef serano het volgende:
Noa Assembly - Into The Fire
voila
Tenks!
Is misschien wat teveel gevraagd, maar..

weet je toevallig de mix ook?
(of is het gewoon de DJ Tiesto remix )

He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
  zaterdag 7 september 2002 @ 22:20:43 #19
15275 serano
here kitty, kitty
pi_5701265
staat geen mixversie bij - is overigens 't eerste nummer op in search of sunrise 3...
  zaterdag 7 september 2002 @ 23:23:44 #20
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_5701846
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 22:20 schreef serano het volgende:
staat geen mixversie bij - is overigens 't eerste nummer op in search of sunrise 3...

Kwam ik net achter toen ik op Kazaa keek
En In Search of Sunrise 3 heb ik al tijden.

Ik hoop alleen nog wel een mooie single versie te vinden.
Vooralsnog heeft Kazaa niks.

pi_5702144
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 14:06 schreef Erosjuhhh het volgende:

[..]

LAS KETCHUP!!!

neeeeee die zekers niet
pi_5704576
ik hoorde een liedje in een discotheek,een beetje ouder liedje, en die was gemixd met silvio ecomo - no dip..

Dat oude liedje wordt door een vrouwke gezongen, en het gaat ongeveer zo: Ow whatever somebody, i wanne feel the heat it's somebody,yes whatever somebody,with somebody to love you, don't you wanne dance, say you wanne dance, don't you wanne dance....

weet iemand misschien de titel van de gemixte song, of van dat oude liedje apart??

pi_5704585
quote:
Op zondag 08 september 2002 06:07 schreef Poogie het volgende:
ik hoorde een liedje in een discotheek,een beetje ouder liedje, en die was gemixd met silvio ecomo - no dip..

Dat oude liedje wordt door een vrouwke gezongen, en het gaat ongeveer zo: Ow whatever somebody, i wanne feel the heat it's somebody,yes whatever somebody,with somebody to love you, don't you wanne dance, say you wanne dance, don't you wanne dance....

weet iemand misschien de titel van de gemixte song, of van dat oude liedje apart??

Whitney Houston - I Wanna Dance With Somebody??
pi_5705533
Wie oh wie kan me een link ofzo geven waar je instrumentale muziekcd's kan bekijken??
pi_5705800
Weet iemand hoe dat liedje van de Champions League heet en door wie dat liedje is gezongen?
Cowabunga!!
pi_5706148
ik zoenk zo'n vaag nummer dat gaat van 'meisjes meisjes! jonges jongens!' ofzo??
Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
  zondag 8 september 2002 @ 13:01:40 #27
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_5706174
quote:
Op zondag 08 september 2002 12:31 schreef F1-GRANdMAStER het volgende:
Weet iemand hoe dat liedje van de Champions League heet en door wie dat liedje is gezongen?
champions leaque theme
  zondag 8 september 2002 @ 13:02:04 #28
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_5706177
quote:
Op zondag 08 september 2002 12:58 schreef Trance4Ever het volgende:
ik zoenk zo'n vaag nummer dat gaat van 'meisjes meisjes! jonges jongens!' ofzo??
Def rhymz - ben niet te stoppen..
  zondag 8 september 2002 @ 13:03:07 #29
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_5706192
Ik zoekzelf een brainpower liedje (Denk ik) en die gaat van:

ik dans, ik spring, ik dans, ik spring enz heeel leuk weet iemand de titel?? (ik kan hem nie vinde )

pi_5706194
quote:
Op zondag 08 september 2002 13:02 schreef Erosjuhhh het volgende:

[..]

Def rhymz - ben niet te stoppen..

Jaja..echt? Het was echt zo een ontzettend fout skihut nummer. Ik was niet helemaal helder toen ik hem hoorde dus ik kan het ook mis hebben
Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
  zondag 8 september 2002 @ 13:04:51 #31
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_5706208
quote:
Op zondag 08 september 2002 13:03 schreef Erosjuhhh het volgende:
Ik zoekzelf een brainpower liedje (Denk ik) en die gaat van:

ik dans, ik spring, ik dans, ik spring enz heeel leuk weet iemand de titel?? (ik kan hem nie vinde )

brainpower - dansplaat (herman van veen remix)
pi_5706220
Ben op zoek naar de d&b-rmx van Brandy_What About Us. Wie weet wie dit nummer heeft gemaakt?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  zondag 8 september 2002 @ 13:11:54 #33
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_5706304
quote:
Op zondag 08 september 2002 13:04 schreef Cybart het volgende:

[..]

brainpower - dansplaat (herman van veen remix)

hoorde het net ja toch bedankt
quote:
Op zondag 08 september 2002 13:03 schreef Trance4Ever het volgende:

[..]

Jaja..echt? Het was echt zo een ontzettend fout skihut nummer. Ik was niet helemaal helder toen ik hem hoorde dus ik kan het ook mis hebben

ehh de text ervan is: en al die meisjes meisjes, draaien met die heupen... en al die jongens jongens.. dansen in het roooohoooond... dus mischien..??
  zondag 8 september 2002 @ 13:19:20 #34
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_5706381
Ik was gisteren in Cafe Bolle in Tilburg en daar hoorde ik een nummer dat ik eigenlijk al heel lang zoek.. Het nummer is een redelijk vlot nummer, ik weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven, de muziekstijl is toch wel pop denk ik, maar vlot dus en een lekker dansritme..

Het nummer is in het frans gezongen door dames en het eerste stukje tekst is (als ik het goed versta) 'la musique dans la ??parc??' .. Pff geen idee wat ik er verder nog over kan zeggen, ik ken maar heel weinig stukjes tekst.. In het refrein zit nog een 'lange' "sa contine" maar meer kan ik even niet opkomen..

Hoop dat er iemand is die er toch nog wat van kan maken.. Tis een bekend nummer in ieder geval..

pi_5706395
quote:
Op zondag 08 september 2002 13:11 schreef Erosjuhhh het volgende:

[..]

hoorde het net ja toch bedankt
[..]

ehh de text ervan is: en al die meisjes meisjes, draaien met die heupen... en al die jongens jongens.. dansen in het roooohoooond... dus mischien..??

Je hebt gelijk, wat een ruk nummer. Maar in de discotheek klonk hij heel anders?? Maar ja ik was dronken, dus het zal wel daardoor komen
  zondag 8 september 2002 @ 14:46:28 #36
24054 search64
Avec le grande
pi_5707145
Bij wet & wild kwam best vaak een nummer van Celestial season, met zo'n vrouw die voor een zon danst..... zegt iemand dat iets?
"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
  † In Memoriam † zondag 8 september 2002 @ 14:46:45 #37
7074 moussy
kuttekop
pi_5707148
Ik zoek het nummer broertje van Herman van Veen

Heeeeeeelp

Je zou er haast een boek over schrijven!
  zondag 8 september 2002 @ 14:50:08 #38
22259 Fogerty
slapende account
pi_5707173
Ehm. Het was gisteren op de radio en volgens mijn zusje wordt het wel vaker gedraaid: een nummer met een rapper en oosterse muziek + dito zangeres. Ik vond het erg op Transglobal Underground lijken, maar dat was het niet. Volgens de presentator werkte Rakim (van Eric B en Rakim) eraan mee, maar de lul noemde geen titel en/of bandnaam.
Iemand?
Hieperdepiep hoera!
pi_5707255
quote:
Op zondag 08 september 2002 06:19 schreef tie-rep het volgende:

[..]

Whitney Houston - I Wanna Dance With Somebody??

thnx, dat is de originele, en dankzij die titel heb ik dat liedje wat ik zocht ook gevonden, silvio ecomo vs whitney houston - i wanne dance with somebody....
pi_5707320
quote:
Op zondag 08 september 2002 14:58 schreef Poogie het volgende:

[..]

thnx, dat is de originele, en dankzij die titel heb ik dat liedje wat ik zocht ook gevonden, silvio ecomo vs whitney houston - i wanne dance with somebody....

had 1 search gevonden met kazaa , was aan het downloaden, gaat diegene waarvan ik download offline , weet iemand nog een andere manier hoe ik aan deze song kan komen??
  zondag 8 september 2002 @ 15:07:03 #41
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_5707342
quote:
Op zondag 08 september 2002 15:04 schreef Poogie het volgende:

[..]

had 1 search gevonden met kazaa , was aan het downloaden, gaat diegene waarvan ik download offline , weet iemand nog een andere manier hoe ik aan deze song kan komen??

* pom pie dom pie dom *

heb de bootleg al een maandje ofzo hier liggen...
als ik hem draai gaan eigenlijk best veel mensen uit hun dak

pi_5707388
quote:
Op zondag 08 september 2002 14:50 schreef Fogerty het volgende:
Ehm. Het was gisteren op de radio en volgens mijn zusje wordt het wel vaker gedraaid: een nummer met een rapper en oosterse muziek + dito zangeres. Ik vond het erg op Transglobal Underground lijken, maar dat was het niet. Volgens de presentator werkte Rakim (van Eric B en Rakim) eraan mee, maar de lul noemde geen titel en/of bandnaam.
Iemand?
Ik denk dat je Truth Hurts met Addictive bedoelt.
  zondag 8 september 2002 @ 15:13:57 #43
22259 Fogerty
slapende account
pi_5707421
quote:
Op zondag 08 september 2002 15:10 schreef Citroentje het volgende:
Ik denk dat je Truth Hurts met Addictive bedoelt.
Dat zou heel goed kunnen, want er staat zelfs "featuring Rakim" bij
Dank!
Hieperdepiep hoera!
  zondag 8 september 2002 @ 15:14:33 #44
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_5707426
quote:
Op zondag 08 september 2002 13:19 schreef TripleM het volgende:
Ik was gisteren in Cafe Bolle in Tilburg en daar hoorde ik een nummer dat ik eigenlijk al heel lang zoek.. Het nummer is een redelijk vlot nummer, ik weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven, de muziekstijl is toch wel pop denk ik, maar vlot dus en een lekker dansritme..

Het nummer is in het frans gezongen door dames en het eerste stukje tekst is (als ik het goed versta) 'la musique dans la ??parc??' .. Pff geen idee wat ik er verder nog over kan zeggen, ik ken maar heel weinig stukjes tekst.. In het refrein zit nog een 'lange' "sa contine" maar meer kan ik even niet opkomen..

Hoop dat er iemand is die er toch nog wat van kan maken.. Tis een bekend nummer in ieder geval..

Zelf al gevonden: Zouk Machine - La Musique Dans La Peau

SCHUDDEN MET DIE KONTJES!

pi_5707437
quote:
Op zondag 08 september 2002 15:07 schreef Cybart het volgende:

[..]

* pom pie dom pie dom *

heb de bootleg al een maandje ofzo hier liggen...
als ik hem draai gaan eigenlijk best veel mensen uit hun dak

Ik weet niet wat een bootleg is, maar als het mp3 ofso is zou je hem dan willen mailen ofso??
pi_5707620
... I just wanne use your love, toniiiiiiight! ....

?

Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zondag 8 september 2002 @ 15:35:39 #47
11916 Beetle
Allesweter.... maar nu ff niet
pi_5707634
Foei!!

Degene die dit topic opende had even de link moeten posten waar het vorige topic eindigde.

Dat was Hier

pi_5707696
quote:
Op zondag 08 september 2002 15:04 schreef Poogie het volgende:

[..]

heb nou nog maar 1:04 binnen

voor degene die hem willen horen:

Silvio ecomo vs whitney houston - i wanne dip with somebody

pi_5707832
quote:
Op zondag 08 september 2002 15:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
... I just wanne use your love, toniiiiiiight! ....

?

ik heb 'm!
The Outfield - I just want to use your love tonight.

La Stampa speelde 'm gisteravond in Limmen, erg mooi. De zangeres van La Stampa is trouwens ook erg aantrekkelijk

Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zondag 8 september 2002 @ 16:08:56 #50
11916 Beetle
pi_5708000
quote:
Dit UEFA CL-anthem wordt wel eens een bewerking genoemd van "Zadok the Priest" gecomponeerd door Händel. Inmiddels weet ik wie de componist is, niemand minder dan Michael Cretu, beter bekend als de man van de Duitse zangeres Sandra (Maria Magdalena) en geestelijk vader van Enigma.

Bewijs:

quote:
Besides the Enigma project, Cretu has been producing a lot of music for his wife and various other artists. If you're into Soccer, you might have heard the Champions League hymn which is also produced by him. You could also try and look through artists like Deep Forest.
Gewoon in Kazaa zoeken naar "champions league".
  zondag 8 september 2002 @ 16:21:09 #51
11916 Beetle
pi_5708172
quote:
Op zondag 08 september 2002 15:41 schreef Poogie het volgende:

[..]

heb nou nog maar 1:04 binnen

voor degene die hem willen horen:

Silvio ecomo vs whitney houston - i wanne dip with somebody

Ik he net zitten luisteren en denk dat iemand hier een beetje thuis heeft zitten stoeien met twee platen. Dit is dus een mix van WH met het nummer No Dip. Die is in de kale versie ruim voor handen. 1+1=2 zou ik zeggen. Download beiden en ga aan de slag zou ik zeggen
pi_5708250
quote:
Op zondag 08 september 2002 16:21 schreef Beetle het volgende:

[..]

Ik he net zitten luisteren en denk dat iemand hier een beetje thuis heeft zitten stoeien met twee platen. Dit is dus een mix van WH met het nummer No Dip. Die is in de kale versie ruim voor handen. 1+1=2 zou ik zeggen. Download beiden en ga aan de slag zou ik zeggen

ik wou dat ik het kon, dan was ik nu al een populaire DJ
pi_5708284
Ik vind Whitney Houston vs. Kraftwerk toch wel beter
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
  zondag 8 september 2002 @ 16:36:20 #54
30824 Subliminal
I gotta get thru this
pi_5708413
Hey,

Ik zoek een nummer (van die leuke jongen achter de bar)

Het is van mouse T of Moose T alleen ik heb geen id hoe het nummer heet.
De clip is een tekenfilm waarin konijn achtige poppetjes aan het partyen zijn en dat loopt dan allemaal mis grote vechtpartij enzo

thnx alvast

Life Sucks Shit Happens
  zondag 8 september 2002 @ 19:00:51 #55
11916 Beetle
pi_5710292
Beetje fout Esmee.

Da's One-T - Music is the One-T ODC.

pi_5715020
quote:
Het is van mouse T of Moose T alleen ik heb geen id hoe het nummer heet.
De clip is een tekenfilm waarin konijn achtige poppetjes aan het partyen zijn en dat loopt dan allemaal mis grote vechtpartij enzo
Neem aan dat het Mousse T is... met het nummer "Fire"
You scumbag, you maggot, you cheap lousy faggot, happy christmas your arse, I pray God it's our last...
pi_5715068
in het vorige topic vroeg ik het al maar ik had nog geen bevredigend antwoord mogen ontvangen dus vraag ik het op nieuw:

ik zoek een nummer wat ik op de set van sensation hoorde het had een wat ongewone maar erg phatte bass en wat strings erin en een meisje zong de hele tijd iets van "la la la... la la la" weet iemand welk nummer ik bedoel?

I'm here to light your darkest hour
pi_5716780
Wie weet welk Pet Shop Boys nummer het is waarvan je op deze pagina een stukje hoort?

http://www.petshopboys.co.uk/default.asp?whatSection=lyrics&bgcolor=4ab69c

Ben benieuwd, alvast bedankt!

Is all that we see or seem, but a dream within a dream?
pi_5718228
quote:
Op zondag 08 september 2002 23:33 schreef JezusChristus het volgende:
in het vorige topic vroeg ik het al maar ik had nog geen bevredigend antwoord mogen ontvangen dus vraag ik het op nieuw:

ik zoek een nummer wat ik op de set van sensation hoorde het had een wat ongewone maar erg phatte bass en wat strings erin en een meisje zong de hele tijd iets van "la la la... la la la" weet iemand welk nummer ik bedoel?

Karaja - She Moves (la la la)
Sommige mensen leren het ook nooit...ik wil het niet leren :)
  maandag 9 september 2002 @ 14:04:36 #60
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_5719954
van wie is het nummer ook alweer met de titel 15 miljoen mensen?
  maandag 9 september 2002 @ 14:06:52 #61
13973 ranja
image means nothing
pi_5719987
quote:
Op maandag 09 september 2002 14:04 schreef speedfreakssj het volgende:
van wie is het nummer ook alweer met de titel 15 miljoen mensen?
Fluitsma & van Thijn.
pi_5720175
Ik zoek nog een nummer welke op de Sensation DVD staat. Dat nummer hoor je als laatste nummer in de set van Johan Gielen. Daarna komt Jean, die trouwens ook gelijk een supervet nummer (Driftwood - Toploader) draait, maar dat nummer heb ik al.
  maandag 9 september 2002 @ 14:53:06 #63
30824 Subliminal
I gotta get thru this
pi_5720733
quote:
Op zondag 08 september 2002 19:00 schreef Beetle het volgende:
Beetje fout Esmee.

Da's One-T - Music is the One-T ODC.

euhm beetje fout esmee...Daar is dit topic toch voor

Maar thnx anyway

Life Sucks Shit Happens
pi_5721975
Ik zoek een nummer...

het is een vrij oud nummer, en ik vond het begin van het liedje lijken op het begin van home improvement (dat met dat: huh erin ofzo)

Een man zingt, en dan hoor je een vrouw zingen: Here we go again (of now kan ook nog)
Ik hoop dat iemand weet welk nummer ik bedoel...

maandag 9 september 2002 @ 16:04:17 #65
13973 ranja
image means nothing
pi_5722076
quote:
Op maandag 09 september 2002 15:59 schreef Freaky_pauwie het volgende:
Ik zoek een nummer...

het is een vrij oud nummer, en ik vond het begin van het liedje lijken op het begin van home improvement (dat met dat: huh erin ofzo)

Een man zingt, en dan hoor je een vrouw zingen: Here we go again (of now kan ook nog)
Ik hoop dat iemand weet welk nummer ik bedoel...

Ik denk dat je deze bedoelt: Stakka bo - Here we go again.
pi_5722417
quote:
Op maandag 09 september 2002 16:04 schreef ranja het volgende:

[..]

Ik denk dat je deze bedoelt: Stakka bo - Here we go again.

Dat is hem idd!!!
Heeeeeel erg bedankt!!!!
pi_5728003
weet iemand dit liedje:

hierzo, dit filmpke:
http://137.120.156.62/luc/kingluLu/data/CaseMOD_filmpje.avi

hoe heet dat liedje wat hierin wordt gebruikt?

dank u

"It's better to sit in silence and appear ignorant, than open your mouth a,d remove all doubt!"
  maandag 9 september 2002 @ 22:52:02 #68
28970 Bah
Mn nick is eigenlijk Zaskar :)
pi_5729376
Weet iemand welke lied ze draaien bij de reclame van WWF?
Ze hebben er veel gemaakt maar ik zoek de ene waar een oude gast solo zit te zingen met z'n gitaartje: "it's a new daaaay a whole new moooooorning". Zo ging het ongeveer .
[url]http://www.picturetrail.com/zaskar[/url]
pi_5729667
quote:
Op maandag 09 september 2002 21:50 schreef djboozywoozy het volgende:
weet iemand dit liedje:

hierzo, dit filmpke:
http://137.120.156.62/luc/kingluLu/data/CaseMOD_filmpje.avi

hoe heet dat liedje wat hierin wordt gebruikt?

dank u

Volgens mij is dat: The Eye of the Tiger.
  dinsdag 10 september 2002 @ 00:34:31 #70
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_5731188
Ik zoek het nummer van de la soul met het "riffje" van een nummer van Hall & Oates
Ik ben inmiddels overleden
pi_5731626
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 00:34 schreef Enchanter het volgende:
Ik zoek het nummer van de la soul met het "riffje" van een nummer van Hall & Oates
Say No Go (Origineel 'Hall & Oates - I Can't Go for That (No Can Do)')

Gevonden via de Sample FAQ

pi_5732162
quote:
Op maandag 09 september 2002 23:07 schreef mouzzer het volgende:
Volgens mij is dat: The Eye of the Tiger.
Yep.. Da klopt:
Survivor - Eye of the Tiger
pi_5736415
zoek twee nummertjes, niet al te moeilijk denk ik.
't een is van jamiroquai en kan een single geweest zijn.
iets van 'this ..... of the earth (?)is like me in many ways...'
en dan gaat vrouwenstem zo van whoeOEoehoe ongeveer
en dan iets anders van (hoop dat tekst juist is)
vrouwenstem (heel lief): 'it ain't gonna work now, now you've opened up your eyes'
met dan een paar nootjes die een akoord op en af gaan.

thx alvast

ps: @ admins sorry voor foutje post daarnet...

brave belg
  dinsdag 10 september 2002 @ 13:51:19 #74
35693 Mennosson
drinker with a writing-problem
pi_5736683
quote:
Het is een opera van ik geloof Mozart of Shubert
ja klassiek is niet mijn gebied maar ik weet zeker dat het een deel van een opera was
You know what is so funny about this show?
Statler: "I don't know. What is so funny about this show?"
I was asking you.
pi_5737101
wie weet de maker of naam van dit liedje? Een house liedje van 5 jaar geleden ofzo. Met een clip dat iedereen wegrent voor iets engs ofzo en een vrouw rustig de andere kant oploopt. Ze zingt iets van Why don't you dance with me ofzo?
Weet iemand dat?
Zei hij met een glimlach
pi_5737174
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 14:22 schreef gertir het volgende:
wie weet de maker of naam van dit liedje? Een house liedje van 5 jaar geleden ofzo. Met een clip dat iedereen wegrent voor iets engs ofzo en een vrouw rustig de andere kant oploopt. Ze zingt iets van Why don't you dance with me ofzo?
Weet iemand dat?
*ook interesse heeft*
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_5737237
iemand?
Zei hij met een glimlach
pi_5737277
Future breeze - Why dont you dance with me.

Futurebreeze.de

Ben een fan dusssss

pi_5737297
bedankt ik kon er niet op komen.
Zei hij met een glimlach
  dinsdag 10 september 2002 @ 17:27:19 #80
26663 Paperclipjes
Nietjes zijn voor mietjes
pi_5740034
Iemand enig idee wat de titel en de uitvoerende is van de track die bij de nieuwe Pegot 206 reclame te horen is.

Het gaat om die reclame met die oosteuropesepersonen...

Lancia Ypsilon Platinum (alles incl. wieldoppen)!
  dinsdag 10 september 2002 @ 17:34:43 #81
12762 IllOgical
Not yet defenestrated
pi_5740167
quote:
Op maandag 09 september 2002 22:52 schreef Bah het volgende:
Weet iemand welke lied ze draaien bij de reclame van WWF?
Ze hebben er veel gemaakt maar ik zoek de ene waar een oude gast solo zit te zingen met z'n gitaartje: "it's a new daaaay a whole new moooooorning". Zo ging het ongeveer .
Cat Stevens - Morning has broken
What you don't know won't hurt you, but it will certainly amuse a lot of people.
pi_5740738
ik zoek nog steeds een nummer wat ze af en toe draaien op 3fm. Het is ook te horen bij 3fm in hun reclame dat ze nieuwe muziek draaien. Het is buitenlands maar soms is er een stukje dat de stem heel erg lijkt op die nederlandse vrouw. Sarah heette zij dacht ik. Maar het liedje lijkt turks of iets die kant op.

please help. zoek er al een hele tijd naar

pi_5740779
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 18:11 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
ik zoek nog steeds een nummer wat ze af en toe draaien op 3fm. Het is ook te horen bij 3fm in hun reclame dat ze nieuwe muziek draaien. Het is buitenlands maar soms is er een stukje dat de stem heel erg lijkt op die nederlandse vrouw. Sarah heette zij dacht ik. Maar het liedje lijkt turks of iets die kant op.

please help. zoek er al een hele tijd naar

whahahahhahaha heb hem nu gevonden.

eindelijk

het was dus

Dina Vass - THE LOVE I HAVE FOR YOU

dinsdag 10 september 2002 @ 18:20:24 #84
26304 Thanos
seeking immortality
pi_5740857
Wie weet wie de Eminem diss heeft gemaakt? Ik had het een keer ergens gehoord. Het was iets met 'slim anus'.
pi_5740918
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 18:20 schreef Thanos het volgende:
Wie weet wie de Eminem diss heeft gemaakt? Ik had het een keer ergens gehoord. Het was iets met 'slim anus'.
Ik geloof dat Eminem een keer herrie heeft gehad met die gast van House of Pain die daarna solo is gegaan (ben naam ff kwijt). Misschien dat het die was?
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
  dinsdag 10 september 2002 @ 18:31:57 #86
35693 Mennosson
drinker with a writing-problem
pi_5740990
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 18:20 schreef Thanos het volgende:
Duidelijk The Insane Clown Posse oftewel ICP
Everlast, voormalig House of Pain voorman, heeft ook een diss of wat gemaakt op Eminem maar die jij bedoeld is ICP!

Wel een tip overigens Whitey's revenche van Everlast!!

You know what is so funny about this show?
Statler: "I don't know. What is so funny about this show?"
I was asking you.
pi_5742399
Ik wilde graag weten hoe dat ene nieuwe nummer heet, met dat stukje van 10cc ,i dont like reggea.
Weet iemand mischien de titel?

Alvast bedankt!

pi_5742595
Ik zoek een coverliedje van paar jaartjes geleden.
"remember me, and the (rogue?) who had you babe," dan hoop dan hoop ge-deng-ding-dang gezongen. Tis een vrij normaal tempo liedje. T was ooit een cover maar van wie?
Weet nog wel dat het een vage clip was, met een platenspeler en dansende mensen, maar ja :S.

als je t denkt te weten meld t dan ff

thnx anyway

Alsof SM zo lekker is
pi_5742604
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 19:46 schreef Henk-E het volgende:
Ik wilde graag weten hoe dat ene nieuwe nummer heet, met dat stukje van 10cc ,i dont like reggea.

Alvast bedankt!

Dreadlock Holiday, 10CC

( weet je trouwens waar die 10cc van is ? )
-edit- ow sorrie zie nu pas dat je een cover bedoelt.

-nog maar een edit dan: die 10cc is volgens de bassist bedoeld als de gemiddelde hoeveelheid semen die een man per zaadlozing weet op te brengen. Maar volgens mij was ie behoorlijk stoned toen ie dat zei

[Dit bericht is gewijzigd door Gul_Dukat op 10-09-2002 20:03]

Hij die vraagt moet met het antwoord leren leven.
pi_5742680
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 19:55 schreef Gul_Dukat het volgende:

[..]

Dreadlock Holiday, 10CC

( weet je trouwens waar die 10cc van is ? )

nee, dat weet ik niet!
Maar ik bedoelde eigenlijk dit nummer niet, dat orginele nummet ken ik wel , maar ik bedoelde een liedje dat nu pas uit is en dan hoor je ook zoiets als i dont like reggea!
oh no i love it.

In ieder geval bedankt!

dinsdag 10 september 2002 @ 20:02:21 #91
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_5742766
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 19:55 schreef Hermez het volgende:
Ik zoek een coverliedje van paar jaartjes geleden.
"remember me, and the (rogue?) who had you babe," dan hoop dan hoop ge-deng-ding-dang gezongen. Tis een vrij normaal tempo liedje. T was ooit een cover maar van wie?
Weet nog wel dat het een vage clip was, met een platenspeler en dansende mensen, maar ja :S.

als je t denkt te weten meld t dan ff

thnx anyway

Blue Boy - Remember me

en Henk-E: het is "Raggae"

We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_5742970
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 13:35 schreef Downfall101 het volgende:
't een is van jamiroquai en kan een single geweest zijn.
iets van 'this ..... of the earth (?)is like me in many ways...'
Corner of the earth - Jamiroquai.
I intend to live forever, or die trying.
pi_5742989
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 20:02 schreef Flurry het volgende:

[..]

Blue Boy - Remember me

en Henk-E: het is "Raggae"

Ummm weet uw dat zeker??????????
pi_5743026
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 20:12 schreef Henk-E het volgende:

[..]

Ummm weet uw dat zeker??????????

Allebei mis: `t is "reggae"
Hij die vraagt moet met het antwoord leren leven.
  dinsdag 10 september 2002 @ 20:16:06 #95
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_5743080
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 20:13 schreef Gul_Dukat het volgende:

[..]

Allebei mis: `t is "reggae"

lol!
zit ik lekker bijdehand te doen, maak ik ook een typo

I stand corrected

We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_5743384
LOLLL
pi_5743406
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 19:46 schreef Henk-E het volgende:

Alvast bedankt!

Intenso Project - Luv Da Sunshine
. X X X X X L
pi_5743426
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 20:02 schreef Flurry het volgende:

Blue Boy - Remember me

Yep, en het origineel waar de vocalen uit gesampled zijn is 'Woman of the Ghetto' van Marlena Shaw.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_5743573
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 20:11 schreef dwerg het volgende:

[..]

Corner of the earth - Jamiroquai.

thx
dat was het inderdaad!!!
nu nog dat ene nummer met die vrouw (heel zachte stem)die iets zingt in de trant van 'it ain't gonna work now, now you've opened your eyes'
en dan een akkoord dat wordt op en af gespeeld, niet met guitaar denk ik, heel rustig nummer.
brave belg
pi_5743590
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 20:31 schreef thefreezeman het volgende:

[..]

Intenso Project - Luv Da Sunshine

Juist dat is hem thanxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
pi_5743605
quote:
verschillende versies te horen op I-net
als je o fortuna in toetst
. X X X X X L
pi_5744109
Ik ben op zoek naar de titel van het Wham of George Michael nummer waarin in het refrein de woorden 'yeah yeah yeah, na na na na na na, yeah yeah yeah' voorkomen. Iemand een idee?
None...
pi_5744396
Bij nader inzien, het zal wel "wake me up before you go" zijn. Van Wham is dat dan!
pi_5744431
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 21:04 schreef Potlood het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van het Wham of George Michael nummer waarin in het refrein de woorden 'yeah yeah yeah, na na na na na na, yeah yeah yeah' voorkomen. Iemand een idee?
Was dat niet iets als "take me to the edge of heaven"? (En nee, dit heb je NIET van mij, enige connectie zal door mij ten enenmale ontkend worden! )
Leven is perziksgewijs
pi_5744434
Jeugdzondes...Dat nr. van Wham is "The Edge Of Heaven"...

jaja ik weet ut, het is erg...

pi_5744636
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 21:20 schreef vincent20166 het volgende:

Was dat niet iets als "take me to the edge of heaven"?

ARgh.... idd... Die meuk lijkt ook allemaal op elkaar
pi_5744943
Ik zag vandaag een clip met twee rare (geisha) meisje die dansen, en die zie dan de hele tijd... af en toe een effect of kaleidoscoop maar je ziet ze eigenlijk alleen maar synchroondansen.
rode broek/rok combinatie en een kort truitje, haren in twee staarten die sijf omhoof zijn en geisha make-up

Dat krijg je ervan als TMF tegenwoordig de aftitelingen schrapt....

The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
pi_5744989
Ben op zoek naar een drum & bass nummer. Ik weet dus niet welke band het is. Die gast zingt tussendoor:

"When I raise my triggerfinger all you f**kers hit the deck"

Soms ben ik zo vreemd dat ik er zelf van schrik
  dinsdag 10 september 2002 @ 21:48:45 #109
16826 Fullgrymm
- Cuore Sportivo -
pi_5744993
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 20:40 schreef thefreezeman het volgende:

[..]

verschillende versies te horen op I-net
als je o fortuna in toetst

Spijt me zeer, maar dat is zeer zeker niet het nummer wat je bij de Champions League-intro hoort. 'O Fortuna' is van Carl Orff en is het openingsstuk van de Middeleeuwse Carmina Burana.
Het stuk wat je bij de Champions League hoort is van Tony Britten.
Gewoon een kwestie van even http://www.uefa.com raadplegen ;
quote:
UEFA Champions League music
This was composed by Tony Britten. He was commissioned to write and arrange the music in a Handelian style. It is performed by the internationally acclaimed Royal Philharmonic Orchestra and sung by the Academy of Saint Martin in the Fields Chorus in the three official UEFA languages: English, French and German. There are no lyrics to the song as such; the word &#8216;Champions&#8217; is simply repeated in the different languages. The anthem is played at the start of all UEFA Champions League matches to accompany the centre circle ceremony and accompanies the opening and closing sequences of all UEFA Champions League broadcasts. It cannot be bought or downloaded from any website.
Dus, helaas! Maar misschien dat 'ie toch wel ergens op Kazaa ofzo te vinden is...!
pi_5745476
Op dit moment ben ik weer op zoek naar een cover: het nummer 'Give it up' van KC & the Sunshine Band. Niet de nieuwste cover van Captain Jack, maar een cover dat een jaar of 6 a 8 geleden gemaakt is. Iemand een idee? Alvast hartelijk bedankt!!
None...
pi_5748770
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 21:48 schreef Czar_Spronkov het volgende:
Ben op zoek naar een drum & bass nummer. Ik weet dus niet welke band het is. Die gast zingt tussendoor:

"When I raise my triggerfinger all you f**kers hit the deck"

Is dat niet Ganja Kru - Super Sharp Shooter??

T komt volgens mij iig uit te stal van DJ Hype en kornuiten..

pi_5750293
K een beetje lastige denk ik...
Ik zoek muziek dat grotendeels uit doedelzakken bestaat(vaag woord trouwens).
Een perfect voorbeeld is een nummer genaamd Midnight Walker van een of andere CD genaamd Celtic Planet.
Als je dat niet kent zul je het theme van Braveheart wel kennen.
Ik zoek dus geen nummers als Amazing Grace, maar echt gevoelige nummers. Beetje Enya achtige muziek maar die heeft naar mijn weten maar één nummer waar een doedelzak in voorkomt.
pi_5750306
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 22:12 schreef Potlood het volgende:
Op dit moment ben ik weer op zoek naar een cover: het nummer 'Give it up' van KC & the Sunshine Band. Niet de nieuwste cover van Captain Jack, maar een cover dat een jaar of 6 a 8 geleden gemaakt is. Iemand een idee? Alvast hartelijk bedankt!!
Cut'n Move (uit 1993 overigens).
pi_5754378
Ik zoek een liedje van de Simple Minds die qua begin lijkt op Belfast Child. Het is redelijk bekend en het begint met fluiten/doedelzakken....wie?
I'm learning to fly, but I ain't got wings, coming down is the hardest thing....
pi_5756582
Ik hoorde net op 3fm een stukje van een liedje daar werd in het refrein gezongen:' in a new york minute, whoohooo, everythinghas changed etc.'

Weet iemand van welke artiest dit is?

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 11 september 2002 @ 17:59:49 #116
862 Arcee
Look closer
pi_5757656
quote:
Op woensdag 11 september 2002 14:49 schreef snowfalcony het volgende:
Ik zoek een liedje van de Simple Minds die qua begin lijkt op Belfast Child. Het is redelijk bekend en het begint met fluiten/doedelzakken....wie?
Let There Be Love?
quote:
Op woensdag 11 september 2002 16:43 schreef erikh het volgende:
Ik hoorde net op 3fm een stukje van een liedje daar werd in het refrein gezongen:' in a new york minute, whoohooo, everythinghas changed etc.'

Weet iemand van welke artiest dit is?

Don Henley
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_5759004
weet iemand waarvan deze 3 nummerkes komen??
nummer 1+2: http://virus3000.foronlinegames.com/sound/sound.mp3
nummer 3: http://virus3000.foronlinegames.com/sound/sound2.mp3

op die pagina onderaan drukken!

please, keb ze tegen morgen nodig (voe project, en ja, te laat aan begonnen inderdaad)

"It's better to sit in silence and appear ignorant, than open your mouth a,d remove all doubt!"
  woensdag 11 september 2002 @ 20:09:20 #118
15275 serano
here kitty, kitty
pi_5759511
nummer 1 : prodigy - mindfields
nummer 2 : kom ik zo op...
nummer 3 : snap - rhythm is a dancer
pi_5760421
tnx, toevallig die tweede nog gevonden??
  woensdag 11 september 2002 @ 21:25:14 #120
35140 CosmoKramer
eenmansklooster
pi_5760450
Ik zoek een nummer, jawel!

Staat op Cafe del Mar 6, nr 13

Deze tekst komt er ongeveer in voor:

"Waiting for tommorow,
see the sunshine in your eyes"

(heel sloom gezongen, door een man)

pi_5760457
Ik zoek een nummer van, volgens mij, Radiohead waarin vaak Rain Down voorkomt
  woensdag 11 september 2002 @ 21:36:36 #122
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_5760575
quote:
Op woensdag 11 september 2002 21:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zoek een nummer van, volgens mij, Radiohead waarin vaak Rain Down voorkomt
Woohoo, eindelijk weet ik er ook weer es één... Paranoid Android...
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_5761327
Ik zoek de naam van het nummer waarin ze zingen, all the things you said etc.

Edit: het was all the things she said van Tatu

[Dit bericht is gewijzigd door Anton88 op 11-09-2002 22:41]

woensdag 11 september 2002 @ 22:56:00 #124
13058 DJ-B
Think before you act.
pi_5761703
Morning has brokin'
Like the first flower.

Praise for the bla bla bla seas..

Wie weet welk nummer dit is,
het word ook gebruikt als achtergrond geluid bij een reclame voor een of andere dierenorganisatie.

In de reclame laten ze schitterende fragementen van dieren / natuur zien.

Wie kan me helpen?

woensdag 11 september 2002 @ 23:05:43 #125
15275 serano
here kitty, kitty
pi_5761893
quote:
Op woensdag 11 september 2002 21:25 schreef CosmoKramer het volgende:
Ik zoek een nummer, jawel!

Staat op Cafe del Mar 6, nr 13

Deze tekst komt er ongeveer in voor:

"Waiting for tommorow,
see the sunshine in your eyes"

(heel sloom gezongen, door een man)

http://www.gracenote.com/xm/pcd/fusion/3fee2a3b42c6cc31a1157f67a0d19ff6.html
http://www.gracenote.com/xm/pcd/electronica/6f15d527b170492e6dd5afd0e742162a.html

nummer 13 zelf vinden gaat lukken?

woensdag 11 september 2002 @ 23:11:41 #126
21769 Ed_Zeppelin
Communication Breakdown...
pi_5762028
quote:
Op woensdag 11 september 2002 22:56 schreef DJ-B het volgende:
Morning has brokin'
Like the first flower.
Ik dacht zoiets als:

Morning has broken
like the first day.
Blackbird has spoken
like the first bird.

Ik heb geprobeerd dit in te tikken in Google. Hij vindt wel iets, en dat het in een songtext voor komt, maar er staat niet bij van welk nummer het is!!

Kan iemand DJ-B en mij uit de brand helpen?

Was getekend, E. Zeppelin
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 11 september 2002 @ 23:14:16 #127
862 Arcee
Look closer
pi_5762075
quote:
Op woensdag 11 september 2002 22:56 schreef DJ-B het volgende:
Morning has brokin'
Like the first flower.

Wie weet welk nummer dit is,
het word ook gebruikt als achtergrond geluid bij een reclame voor een of andere dierenorganisatie.

In de reclame laten ze schitterende fragementen van dieren / natuur zien.

Wie kan me helpen?

Morning Has Broken - Cat Stevens
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  woensdag 11 september 2002 @ 23:19:27 #128
21769 Ed_Zeppelin
Communication Breakdown...
pi_5762158
quote:
[b]Op woensdag 11 september 2002 23:14 schreef Arcee
Morning Has Broken - Cat Stevens
HULDE AAN ARCEE! WAT EEN HELD!
Dankjewel!!! (snel downloaden! )
Was getekend, E. Zeppelin
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 11 september 2002 @ 23:43:28 #129
862 Arcee
Look closer
pi_5762634
quote:
Op woensdag 11 september 2002 23:19 schreef Ed_Zeppelin het volgende:
HULDE AAN ARCEE! WAT EEN HELD!
Dankjewel!!! (snel downloaden! )
Dat had je zelf binnen 10 seconden met Google kunnen vinden, hoor.
  donderdag 12 september 2002 @ 08:41:50 #130
13058 DJ-B
Think before you act.
pi_5765082
Ook namens mijn kant,
bedankt.
pi_5765170
quote:
Op woensdag 11 september 2002 23:05 schreef serano het volgende:

[..]

http://www.gracenote.com/xm/pcd/fusion/3fee2a3b42c6cc31a1157f67a0d19ff6.html
http://www.gracenote.com/xm/pcd/electronica/6f15d527b170492e6dd5afd0e742162a.html

nummer 13 zelf vinden gaat lukken?

Ja, dat lukt wel denk ik! Vielen Dank Serano!

pi_5765323
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 12:32 schreef Meril het volgende:
U zoekt, wij vinden.
Ik heb weinig info, maar ga het toch proberen.
Jaren geleden was er op eurosport altijd een beetje klassiek nummer en dan zag je al die auto ongelukken en crashes en zo. Als ik dat nummer hoorde kreeg ik echt kippevel. Weet iemand welk nummer dit is??? Thanx
Altijd blijven lachen
pi_5768011
Ik zoek een nummer (jaja ) wat een twee maanden terug wel eens voorbij kwam op MTV, TMF etc.

Volgens mij is het een cover van een nummer uit de jaren 80. Don't you want me baby (?)

De clip was in hollywoodglitter stijl maar dan over de top. Gezongen door een man met wat dames naast zich.

Beetje vaag maar weet iemand?

I have a feeling we're not in Kansas anymore..
  donderdag 12 september 2002 @ 13:10:10 #134
13973 ranja
image means nothing
pi_5768022
quote:
Op donderdag 12 september 2002 13:09 schreef Vow het volgende:
Ik zoek een nummer (jaja ) wat een twee maanden terug wel eens voorbij kwam op MTV, TMF etc.

Volgens mij is het een cover van een nummer uit de jaren 80. Don't you want me baby (?)

De clip was in hollywoodglitter stijl maar dan over de top. Gezongen door een man met wat dames naast zich.

Beetje vaag maar weet iemand?

Alcazar. Met hun cover van de Human league.
pi_5768025
Dat is Alcazar. (Edit: Ranja was me al voor.)
pi_5768046
quote:
Op donderdag 12 september 2002 13:10 schreef ranja het volgende:

[..]

Alcazar. Met hun cover van de Human league.

Dat is snel! En dan ook nog twee keer.

Tnx!

I have a feeling we're not in Kansas anymore..
pi_5769733
Okee, laat ik ook maar eens hier posten :

Ik zoek de volgende 2 nummers :
1. Achtergrondmuziekje van TV-reclame verzekeringsmaatschappij : gek dat wel alles verzekeren, behalve ons geld zelf (weet bedrijf niet meer).
2. Voor degenen die ook naar Unreal Tournament 2003 uitzien : er was een paar maanden geleden een filmpje van UT2003 in een of ander magazine. Was vrij lang (ongeveer een kwartier schat ik), en er werd het een en ander van de engine gedemonstreerd. Zat zo'n liedje op de achtergrond, zeer pakkend.

Begint met een hoop geschreew, vervolgens steeds de text "I don't wanna feel Unreal" erin terugkomend. Iemand een idee van de titel? Of is dit een van de met UT2003 meegeleverde nummers?

Do you decide what you hear and believe? Tell me who makes your mind up for you. Do you believe what you see to be true? Can you tell me who owns the truth?
  donderdag 12 september 2002 @ 16:39:09 #138
22389 boku
Oppermoppermidget
pi_5771297
Poging nr 4.

1. Een tijdje gelden heb ik de documentaire Brother Wolf gezien op National Geographic Channel. Aan het eind (tussendoor ook) van die documentaire hoor je een bepaald stukje (klassieke?) muziek. Heeft iemand enig idee van wie dat is en hoe het heet? (het is niet Peter und die Wolf)

2. Wie iemand toevallig hoe dat nummer heet van die Peugout reclame dat die gozer zijn auto 2x tegen een muur rijdt er er vervolgens een olifant op laat zitten.

“Do nothing which is of no use.” - Miyamoto Musashi
  donderdag 12 september 2002 @ 23:22:12 #139
12647 trance40
It's just a freakin name
pi_5777128
Ik was vanavond op de sportschool en ik hoorde een nummer wat me eigelijk wel bekent voor kwam maar ik weet de naam niet (en ben het vergeten te vragen)

Het is een rustig trance nummer met de tekst "Hold me" pingel de pingel "touch me" pingel de pingel de pingel blablabla

Het lijkt wel iets voor paul van dijk of paul oakenfold

Iemand een idee?

vrijdag 13 september 2002 @ 02:11:26 #140
11916 Beetle
pi_5779464
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 21:48 schreef Fullgrymm het volgende:

[..]

Spijt me zeer, maar dat is zeer zeker niet het nummer wat je bij de Champions League-intro hoort. 'O Fortuna' is van Carl Orff en is het openingsstuk van de Middeleeuwse Carmina Burana.
Het stuk wat je bij de Champions League hoort is van Tony Britten.
Gewoon een kwestie van even http://www.uefa.com raadplegen ;
[..]

Dus, helaas! Maar misschien dat 'ie toch wel ergens op Kazaa ofzo te vinden is...!

Da's maf! Onderaan pagina 2 van dit topic had ik een heel andere verklaring die ook te verifieren was...
  vrijdag 13 september 2002 @ 02:33:29 #141
11916 Beetle
pi_5779618
quote:
Op donderdag 12 september 2002 16:39 schreef boku het volgende:
Poging nr 4.

2. Wie iemand toevallig hoe dat nummer heet van die Peugout reclame dat die gozer zijn auto 2x tegen een muur rijdt er er vervolgens een olifant op laat zitten.

Vraag me niet hoe ik er achter kwam maar via via en dan via via kwam ik bij een forum terecht en daar werd dit verteld:
quote:
206 Indian song - I know what it is!
Posted by Puegeot Marketing Dept. on 2002-08-24 126:40pm
Is seems EVERYONE wants to know about this song - so i thought i'ld settle the argument...

It's a track written by us specifically for the advert - and only 30seconds long...but...since it is SO popular we're workin on a full length version with quite a famous artist...watch this space int he next week or so...

So fingers crossed!
--------------------
Regards,

Nik

Kortom: Het nummer bestaat (nog) niet. Er wordt dus gewerkt aan een volledige versie. Als je van dit soort muziek houdt typ dan in Kazaa eens het zoekwoordje "Hindi" in. Je weet niet wat je ziet.

Er wordt bij www.ster.nl gemeld dat de componisten J. den Hengst & N. Zuiderhoek zijn. Maar Ster.nl zit er wel eens vaker naast. Ze hadden bijvoorbeeld nog nooit van Hotel Yorba van The White Stripes gehoord en vertelden dat de muziek bij een Glorix reclame speciaal geschreven was.... Jaja... Ik zie net dat het nog steeds zo genoteerd is.

vrijdag 13 september 2002 @ 02:56:05 #142
11916 Beetle
pi_5779729
quote:
Op donderdag 12 september 2002 23:22 schreef trance40 het volgende:
Ik was vanavond op de sportschool en ik hoorde een nummer wat me eigelijk wel bekent voor kwam maar ik weet de naam niet (en ben het vergeten te vragen)

Het is een rustig trance nummer met de tekst "Hold me" pingel de pingel "touch me" pingel de pingel de pingel blablabla

Iemand een idee?

Grote schoonmaak. Weer een oplossing.

Omschrijving klopt. "Hold me" en dan een paar pianotoetsen, gevolgd door "touch me".

Met Paul Oakenfold zat je aardig in de goede richting. Het nummer dat jij waarschijnlijk bedoeld is "Flesh" van Jan Johnston.

Zij is een zangeres die veelvuldig gevraagd wordt om een moppie te zingen bij stukken van Oakenfold (en dus niet -field, foei radio3!) en BT (Brian Transeau, tweede man van Perfecto achter PO). Bovendien staat ze onder contract bij Perfecto Records en dat is eigendom van... Paul Oakenfold.

Meer info bij http://www.perfectorecords.com

Het nummer is in vele mixen te vinden bij de bekende kanalen van Kazaa en Morpheus. De bekendste mix is van Tiësto. Ga eerst maar eens in je eigen collectie zoeken want je hebt grote kans dat je het nummer al hebt.

Het lijkt er een beetje op; deze ringtone.
http://www.top40ringtones.co.uk/mp3/3784.mp3

Voor mij nog steeds een groot raadsel waarom dit nooit een hit is geworden en wel zoiets als.... Brooklin Bounce...

vrijdag 13 september 2002 @ 03:02:06 #143
11916 Beetle
pi_5779747
quote:
Op donderdag 12 september 2002 15:00 schreef NaliXL het volgende:

1. Achtergrondmuziekje van TV-reclame verzekeringsmaatschappij : gek dat wel alles verzekeren, behalve ons geld zelf (weet bedrijf niet meer).
2. Voor degenen die ook naar Unreal Tournament 2003 uitzien : er was een paar maanden geleden een filmpje van UT2003 in een of ander magazine. Was vrij lang (ongeveer een kwartier schat ik), en er werd het een en ander van de engine gedemonstreerd. Zat zo'n liedje op de achtergrond, zeer pakkend.

Begint met een hoop geschreew, vervolgens steeds de text "I don't wanna feel Unreal" erin terugkomend. Iemand een idee van de titel? Of is dit een van de met UT2003 meegeleverde nummers?

Zoek hier eens tussen zou ik zeggen :

Zoekplaatje

vrijdag 13 september 2002 @ 10:57:03 #144
22389 boku
Oppermoppermidget
pi_5781776
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 02:33 schreef Beetle het volgende:

Heel verhaal.

Bedankt.
“Do nothing which is of no use.” - Miyamoto Musashi
pi_5783170
Andre visor - Speed up
Weet niet zeker of ik de artist naam goed heb maar het is een trance nummer. Een remix van een ouder trance nummer. Weet iemand de naam van het orginele nummer?
pi_5783880
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 12:16 schreef SharkWare het volgende:
Andre visor - Speed up
Weet niet zeker of ik de artist naam goed heb maar het is een trance nummer. Een remix van een ouder trance nummer. Weet iemand de naam van het orginele nummer?
Southside spinners - Luvstruck dacht ik
Use & Abuse... Good & Bad Times
pi_5783951
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 12:58 schreef Jerommeke het volgende:

[..]

Southside spinners - Luvstruck dacht ik

Dank je wel. Al meen ik dat ik het orginele heb... En die heb ik niet.... Maakt nie. Als het em is dan is het toch goed.
  vrijdag 13 september 2002 @ 13:46:49 #148
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_5784714
hoe heet dat nummer dat je hoort als je alle races uit First Stage ziet?
je ziet het tijdens Third Stage en je hoort Itsuki daarna wat brabbelen.
ik heb bij de aftiteling gekeken maar daar stond het niet tussen.
heb alles ge DLed en hij at er niet tussen. weet iemand hoe het heet?
de film heetm zaosl gewoonlijk, Initial D Third Stage- The Movie.
de artiesten werken iig samen met AVEX TUNE.
pi_5786676
Hier dan maar..

Ik ben al een hele tijd op zoek naar de titel / artiest van een plaatje waar ik een poos terug een stuk van hoorde..
Klinkt een beetje als een rap / ballad mix, en een stukje van de 'rap' in het nummer klinkt ongeveer als dit:

"It's late at night
and the telephone's ringing"

gezongen door een man, vrij zachte rustige stem, terwijl er een beat achter loopt.

Iemand die dit iets zegt / mij denkt te kunnen helpen?
Allemaal alvast bedankt!

A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  vrijdag 13 september 2002 @ 17:01:38 #150
12647 trance40
It's just a freakin name
pi_5787649
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 02:56 schreef Beetle het volgende:

[..]

*knip*

"Flesh" van Jan Johnston.

*knip*

Nee helaas dat is hem niet
  vrijdag 13 september 2002 @ 17:17:59 #151
33733 IsaacD
Gevaarlijk exemplarisch
pi_5787864
Ik zoek nu al jarenlang het nummer van een of andere auto reclame. In de reclame zie je 4 of 5 negroide medemensen lopen door "de Ghetto" met een opel ofzoiets op hun schouders terwijl het nummer ongeveer deze tekst heeft;

We've got the world on our shoulders, got to hold it up
[phonetisch-->]When the paper try to crawl we never hold it up. With the man tryin te rape it never slow it up and then we do it like this... [ ]

Volgens mij heeft deze hiphop groep ook nog eens een nummertje voor Charlie's Angels soundtrack gedaan volgens mijn....

Alvast hartelijk bedankt

Make waaaaaaaaaay for the firetruck!
pi_5788349
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 17:17 schreef IsaacD het volgende:
Ik zoek nu al jarenlang het nummer van een of andere auto reclame. In de reclame zie je 4 of 5 negroide medemensen lopen door "de Ghetto" met een opel ofzoiets op hun schouders...
Nummer 6 van de cd: Rawkus presents Soundbombing II

Pharoahe Monch & Shabaam Sahdeeq - WWIII

vrijdag 13 september 2002 @ 18:28:30 #153
12647 trance40
It's just a freakin name
pi_5788807
quote:
Op donderdag 12 september 2002 23:22 schreef trance40 het volgende:

Iemand een idee?

Vergeet deze niet ik weet nog steeds niet welk het is en het is niet "Flesh" van Jan Johnston.
pi_5790706
Hoe heet nou dat liedje van "Gevaar op de weg"?
Drop them [b]FUNK[/b] on me, it ain't to heavy!!!
pi_5790893
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 02:33 schreef Beetle het volgende:
Er wordt bij www.ster.nl gemeld dat de componisten J. den Hengst & N. Zuiderhoek zijn. Maar Ster.nl zit er wel eens vaker naast. Ze hadden bijvoorbeeld nog nooit van Hotel Yorba van The White Stripes gehoord en vertelden dat de muziek bij een Glorix reclame speciaal geschreven was.... Jaja... Ik zie net dat het nog steeds zo genoteerd is.
Well, it's true...dit is een heel slechte nagespeelde versie. The White Stripes lenen zich niet voor toiletblokjes.
Ook Monique drinkt regelmatig een kopje Magic Tea : "Ik voel mij heerlijk in m'n vel na een kopje thee van Siegfried & Roy".
  vrijdag 13 september 2002 @ 20:59:34 #156
34055 DJKlungel
Grof met Pof!!!
pi_5791042
Ik zoek een liedje, het is een hardcore liedje waarin genesis eigenlijk staat beschreven.

On the first day god created light ..... on the second day ... enz enz ....

Weet iemand welk liedje dit is???

KTMestreech / DPC_Team_Switch / DPC
  vrijdag 13 september 2002 @ 21:29:41 #157
33733 IsaacD
Gevaarlijk exemplarisch
pi_5791556
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 17:55 schreef ChezMatik het volgende:

[..]

Nummer 6 van de cd: Rawkus presents Soundbombing II

Pharoahe Monch & Shabaam Sahdeeq - WWIII

Thanks!!!
Make waaaaaaaaaay for the firetruck!
pi_5791565
Wie kent de zanger/liedje met de volgende omschrijving:
Joodse zanger.
Liedje gaat over God en waarom je eigenlijk in hem moet geloven als er zoveel slechte dingen in je leven voorkomen.

Het is een zwart liedje, kwa humor dus

Wie kent de zanger/het liedje.

vrijdag 13 september 2002 @ 21:50:07 #159
15275 serano
here kitty, kitty
pi_5791962
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 20:59 schreef DJKlungel het volgende:
Ik zoek een liedje, het is een hardcore liedje waarin genesis eigenlijk staat beschreven.

ken niet de hardcore variant, maar 't origineel is een houseplaat uit begin jaren 90 (92~94) :

lil' louis - blackout

hrmm bij nader inzien heb ik ook de iets lompere versie in mijn bak, maar da's een whitelabel met alleen in 't vinyl gekrast : FAT002

vrijdag 13 september 2002 @ 21:59:53 #160
25780 -
socialist
pi_5792164
iedereen heeft natuurlijk de film '3000 miles to graceland' gezien. en wat een geweldige film, vooral de scene waarin ze de overval plegen op het casino. tijdens die overval treden er een aantal andere elvissen op en het nummer wat die zingen/playbacken kan ik maar niet vinden. iemand die weet hoe dat nummer heet?
  vrijdag 13 september 2002 @ 22:07:42 #161
11916 Beetle
pi_5792306
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 20:50 schreef Meril het volgende:

[..]

Well, it's true...dit is een heel slechte nagespeelde versie. The White Stripes lenen zich niet voor toiletblokjes.

Skjoes mie?

Het is wel degelijk dezelfde plaat. Het intro welteverstaan.

pi_5794912
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 22:07 schreef Beetle het volgende:

[..]

Skjoes mie?

Het is wel degelijk dezelfde plaat. Het intro welteverstaan.

Ja, dat hoor ik ook wel. Maar het zijn niet The White Stripes. Heb ook wel eens een belabberde uitvoering van Us 3's Cantaloop in een reclame gehoord. Ach ja, het zal een paar centen schelen...
pi_5798400
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 21:46 schreef _Bunny_ het volgende:
Ik zag vandaag een clip met twee rare (geisha) meisje die dansen, en die zie dan de hele tijd... af en toe een effect of kaleidoscoop maar je ziet ze eigenlijk alleen maar synchroondansen.
rode broek/rok combinatie en een kort truitje, haren in twee staarten die sijf omhoof zijn en geisha make-up

Dat krijg je ervan als TMF tegenwoordig de aftitelingen schrapt....

Deze heb ik ook nog niet kunnen vinden, iemand een ideetje?
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
pi_5798841
Hoe heet de nieuwe single van Kelis eigenlijk? Ik hoorde het vanochtend op de radio, vond het erg leuk, maar de titel vermeldden ze er niet bij. Het is een redelijk swingend nummer met een aparte beat die het hele nummer door hetzelfde loopt met zo nu en dan andere geluiden erbij.
pi_5800519
Hallo! ik ben ook weer eens op zoek naar iets. Dat liedje (het is echt een mega foute song!) waarin ze zingen: he's so contagious, he turnes my pages... op een nogal geile manier. Moet ik downloaden voor mijn zusje (echt waar hoor ) maar ik weet niet meer van wie het is en ook niet meer hoe het heet enzo. Heel irritant dus! alvast bedankt!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_5800549
quote:
Op zaterdag 14 september 2002 14:28 schreef sbientje het volgende:
Hallo! ik ben ook weer eens op zoek naar iets. Dat liedje (het is echt een mega foute song!) waarin ze zingen: he's so contagious, he turnes my pages... op een nogal geile manier. Moet ik downloaden voor mijn zusje (echt waar hoor ) maar ik weet niet meer van wie het is en ook niet meer hoe het heet enzo. Heel irritant dus! alvast bedankt!
Addictive-Truth Hurts (en wat nou foute song... )
pi_5800579
quote:
Op zaterdag 14 september 2002 14:30 schreef postinggirl het volgende:

[..]

Addictive-Truth Hurts (en wat nou foute song... )

oh sorry, ik vind het een fout nummer! in ieder geval hartstikke bedankt!!!!!!!!!! oh ja, addictive, hoe kan ik dat nou vergeten je bent geweldig postinggirl
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zaterdag 14 september 2002 @ 14:49:50 #168
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_5800818
quote:
Op zaterdag 14 september 2002 11:27 schreef postinggirl het volgende:
Hoe heet de nieuwe single van Kelis eigenlijk? Ik hoorde het vanochtend op de radio, vond het erg leuk, maar de titel vermeldden ze er niet bij. Het is een redelijk swingend nummer met een aparte beat die het hele nummer door hetzelfde loopt met zo nu en dan andere geluiden erbij.
Swingend? Dan moet het een plaat zijn van Timo Maas ft. Kelis - Help Me, releasedatum 23 september (in de UK dan).
Want de andere nieuwe song van Kelis zelf is So Be It en dat klinkt minder swingend.

bron: http://www.efanguide.com/~kelis/main.html

The Internets, I needs it..
pi_5801028
quote:
Op zaterdag 14 september 2002 14:49 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Swingend? Dan moet het een plaat zijn van Timo Maas ft. Kelis - Help Me, releasedatum 23 september (in de UK dan).
Want de andere nieuwe song van Kelis zelf is So Be It en dat klinkt minder swingend.

bron: http://www.efanguide.com/~kelis/main.html

Het bleek na downloaden die eerste te zijn. Bedankt!
pi_5802186
Oke in de soundtrack van Shrek, bij de karaoke op het einde, dan heb je op het einde dance to the music maar iets voor het einde zit er ook nog een ander nummer ff tussen, iets met: I can't see me lovin nobody but u
for all my life

Iemand enig idee wat ik bedoel?!

sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
  zaterdag 14 september 2002 @ 17:14:47 #171
30479 MidnightMotion
Ain't Life a B!TCH
pi_5802293
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 20:59 schreef DJKlungel het volgende:

Masters Of Rave - Are You With Me

(And on the eight day god created... The Masters of Rave )

~ Some rules can be bent, some can be broken ~
pi_5802642
quote:
Op zaterdag 14 september 2002 16:59 schreef EvilFaith het volgende:
Oke in de soundtrack van Shrek, bij de karaoke op het einde, dan heb je op het einde dance to the music maar iets voor het einde zit er ook nog een ander nummer ff tussen, iets met: I can't see me lovin nobody but u
for all my life

Iemand enig idee wat ik bedoel?!

the turtles met happy together!!!

[Dit bericht is gewijzigd door sbientje op 14-09-2002 18:01]

pi_5804489
van wie is dit nummer: o o den haag, mooie stad achter de duinen, de schilderswijk de lange poten en het plein.....enzovoort. Er moet toch wel een hagenaar/ees zijn die dit weet???????
  zaterdag 14 september 2002 @ 20:57:30 #174
5096 defender
The CUB is back!Time to spam
pi_5804522
quote:
Op zaterdag 14 september 2002 20:53 schreef Tian het volgende:
van wie is dit nummer: o o den haag, mooie stad achter de duinen, de schilderswijk de lange poten en het plein.....enzovoort. Er moet toch wel een hagenaar/ees zijn die dit weet???????
Dat is van Harrie Jekkers volgens mij
You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
pi_5804525
quote:
Op zaterdag 14 september 2002 20:53 schreef Tian het volgende:
Er moet toch wel een hagenaar/ees zijn die dit weet???????
Niet alleen Hagenezen weten dat het Oh oh Den Haag van Harry Klorkestein is (= Harry Jekkers, Klorkestein is een anagram van Klein Orkest).
I intend to live forever, or die trying.
  zaterdag 14 september 2002 @ 21:41:57 #176
14282 Xenium
Buenos Días
pi_5805003
Ik zoek het nummer van de Magnum Tv reclame spot.
Het is dat rustige nummer. Ik kan het niet anders uit leggen.:)
Maar weet misschien iemand hoe dit liedje heet?
Alvast Bedankt!!
Oet Moen!
  zaterdag 14 september 2002 @ 21:53:54 #177
19622 Zetion
the illusion is the confusion
pi_5805136
quote:
Op zaterdag 14 september 2002 21:41 schreef Xenium het volgende:
Ik zoek het nummer van de Magnum Tv reclame spot.
Het is dat rustige nummer. Ik kan het niet anders uit leggen.:)
Maar weet misschien iemand hoe dit liedje heet?
Alvast Bedankt!!
Kinobe - Slip into something more comfortable

Bron: www.ster.nl -> reclamewereld -> muziek.

zondag 15 september 2002 @ 03:17:53 #178
19394 Scotty
Are yae daft lad?
pi_5808680
Ik ben voor een feestje op zoek naar de instrumentale versie (geen zang dus) van het lied 'Hand in Hand Kameraden' (supporters lied van Feyenoord).

Kan iemand me daar aan helpen?

Yae cannae change the laws of physics!
pi_5809012
Ik wil graag weten van welke band het melodietje van "What do you say to the DJ?" van DJ Galaga afkomstig is. ik weet dat het gaat om een nederlandse hiphop formatie uit de jaren 80. iemand een idee?
  zondag 15 september 2002 @ 05:36:44 #180
11916 Beetle
pi_5809162
quote:
Op zondag 15 september 2002 03:17 schreef Scotty het volgende:
Ik ben voor een feestje op zoek naar de instrumentale versie (geen zang dus) van het lied 'Hand in Hand Kameraden' (supporters lied van Feyenoord).

Kan iemand me daar aan helpen?

Die he ik niet gevonden maar de nu volgende link zul je niet geloven. Het is namelijk echt waar! "Hand in Hand" was vroeger een AJAX song!

http://home.wanadoo.nl/~song7701/song7701/7701sohandtkst.htm

quote:
Jackie van Dam - Hand In Hand Kameraden
Feyenoord heeft het mooiste clublied van de wereld. Het refrein staat vol prachtige one-liners, die, zelfs buiten de context, nog iets met de Feyenoord-hymne te maken hebben. Zeg "hand in hand" en je denkt er "kameraden" achteraan.
Hand in Hand werd in 1963 door Van Dam op de plaat gezet, ter ere van de goede prestaties van de Rotterdammers in de Europacup. Curieus is dat Willy Alberti het ooit bestond een Ajax-versie van het nummer op te nemen. het ergste is dat het wanproduct nog in De Meer gedraaid is ook
Het was echter niet Willy Alberti die het zong, het was Van Dam zelf! Een "landsverrader" avant la lettre!
pi_5810388
Nou.. ik zoek er ook 1tje

Ik luister net het nummer van Promo - Life from the other side... en bij 1:18min komt er een stukje en het doet me echt denken aan een ander nummer

Misschien weten jullie het?

pi_5811564
ik zoek ook weer een liedje, hoorde ik in de disco

Was een trancesong, met een oud liedje erin gecoverd....

de tekst van dat oude liedje gaat ongeveer zo:

"one more time, and did you know how much i love you, one more time, and then you feel my arms around you"

weet iemand de titel?? of eventueel de originele song, misschien dat ik daar wat verder mee kan komen....

pi_5811619
quote:
Op zondag 15 september 2002 14:36 schreef Poogie het volgende:
ik zoek ook weer een liedje, hoorde ik in de disco

Was een trancesong, met een oud liedje erin gecoverd....

de tekst van dat oude liedje gaat ongeveer zo:

"one more time, and did you know how much i love you, one more time, and then you feel my arms around you"

weet iemand de titel?? of eventueel de originele song, misschien dat ik daar wat verder mee kan komen....

Het origineel is Timmy T. - One more try
http://www.geocities.com/SiliconValley/Park/4760/lyrics/timmyt.html
pi_5811667
quote:
Op zondag 15 september 2002 14:40 schreef Meril het volgende:

[..]

Het origineel is Timmy T. - One more try
http://www.geocities.com/SiliconValley/Park/4760/lyrics/timmyt.html

thnx , da is alvast de originele

ingekorte vraag:

wie weet de titel van de tranceversie van deze song: Timmy T. - One more try

zondag 15 september 2002 @ 14:48:16 #185
5096 defender
The CUB is back!Time to spam
pi_5811710
quote:
Op zondag 15 september 2002 14:44 schreef Poogie het volgende:

[..]

thnx , da is alvast de originele

ingekorte vraag:

Kristine W - One more try
You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
pi_5812325
Nee, dat is een totaal andere 'one more try'. Die kan het dus nooit zijn.
  zondag 15 september 2002 @ 16:07:06 #187
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_5812510
quote:
Op zaterdag 14 september 2002 15:04 schreef postinggirl het volgende:

[..]

Het bleek na downloaden die eerste te zijn. Bedankt!

Alstu.

Dat nummer kende ik al van de radio als de nieuwe van Timo Maas, maar wist niet dat Kelis de zang deed.

The Internets, I needs it..
  zondag 15 september 2002 @ 16:11:35 #188
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_5812563
nou dan zal ik weer een lekkere bel laten knappen

de dancecover van timmy t's one more try is gemaakt door....

en nou komt ie

(je had het kunnen verwachten)

"DJ Boozy Woozy"

tadaaaaa, ja ok ik beken,
ik heb hem de gehele zomer ook al gedraait en maar aan een paar mensen verklapt van wie de plaat was, die dan meteen zo iets hadden van *schrik* achteraf hoorden ze het natuurlijk wel, want het heeft weer helemaal dezelfde invloeden.

Het wordt waarschijnlijk de nieuwe single, maar dat is nog niet helemaal 100% zeker. klinkt opzich niet zo heel verkeerd, maar het is natuurlijk breezerdance dus verwacht ik bij het eventueel openenen van een topic voor het nummer (wat ik ga doen zodra het zeker is of dit de single wordt) weer een hoop als reply...

maar ja over dat soort gedrag klaag ik al veeeeel langer

zondag 15 september 2002 @ 16:12:57 #189
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_5812586
[edit]
Cybart was me voor...
[/edit]
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  zondag 15 september 2002 @ 16:29:20 #190
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_5812791
quote:
Op zondag 15 september 2002 14:44 schreef Poogie het volgende:

Je gaat me toch niet vertellen dat je dat nummer goed vindt? Heb 'm ff met Kazaa gehaald, maar jemig... ze bewijzen wederom dat het nog slechter kan.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_5812857
quote:
Op zondag 15 september 2002 16:11 schreef Cybart het volgende:
Nou ja, het is een beetje off-topic hier, maar je loopt in dat drunkenmunkey-topic zelf toch ook af te geven op dat plaatje (ik citeer: 'damn, wat een kutproduct'). Okee, iets meer onderbouwing dan alleen een kotssmiley mag ook wel, maar er zijn nu eenmaal een hoop mensen die schoon genoeg hebben van die slappe covers. In het geval van Timmy T vind ik het origineel ook al een vreselijke draak, dus van een cover verwacht ik sowieso al niet veel.
  zondag 15 september 2002 @ 16:36:00 #192
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_5812900
quote:
Op zondag 15 september 2002 16:33 schreef Zander het volgende:

[..]

Nou ja, het is een beetje off-topic hier maar je loopt in dat drunkenmunkey-topic zelf toch ook af te geven op dat plaatje (ik citeer: 'damn, wat een kutproduct'). Okee, iets meer onderbouwing dan alleen een kotssmiley mag ook wel, .........

ik heb daarbij gezet wat er met het product is gebeurd waardoor hij helemaal niet meer klinkt
pi_5812950
Wat ik bedoelde te zeggen: als jij in dat topic kunt zeggen dat je die nieuwe versie van die plaat niet goed vind, dan moeten anderen dat ook kunnen zeggen in een topic over de 'nieuwe' Boozywoozy, het liefst dan enigszins onderbouwd maar vaak laat het zich ook niet zo makkelijk in woorden vangen waarom je een plaat goed of slecht vind.
  zondag 15 september 2002 @ 16:43:43 #194
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_5813017
quote:
Op zondag 15 september 2002 16:39 schreef Zander het volgende:
Wat ik bedoelde te zeggen: als jij in dat topic kunt zeggen dat je die nieuwe versie van die plaat niet goed vind, dan moeten anderen dat ook kunnen zeggen in een topic over de 'nieuwe' Boozywoozy, het liefst dan enigszins onderbouwd maar vaak laat het zich ook niet zo makkelijk in woorden vangen waarom je een plaat goed of slecht vind.
heb je gelijk in, maar om 1 smily te gebruiken is enigzins overdreven weinig, ok als je geen weet hebt van hoe muziek gemaakt wordt (qua opbouw van een nummer en wat technische aspecten) kan je eigenlijk alleen zeggen van een nummer of iets mooi is of niet.

maar ik vind het op zijn minst storend wanneer ik weer eens door een topic blader waar eigenlijk alleen smilies instaan zonder enig heen en weer gepraat over een nummer/album/groep/band what-so-ever.

[dit was een mededeling in het kader van de campagne *houdt fok schoon, doe iets met je post, zeg er wat mee*]

pi_5813066
quote:
Op zondag 15 september 2002 16:11 schreef Cybart het volgende:
nou dan zal ik weer een lekkere bel laten knappen

de dancecover van timmy t's one more try is gemaakt door....

en nou komt ie

(je had het kunnen verwachten)

"DJ Boozy Woozy"

tadaaaaa, ja ok ik beken,
ik heb hem de gehele zomer ook al gedraait en maar aan een paar mensen verklapt van wie de plaat was, die dan meteen zo iets hadden van *schrik* achteraf hoorden ze het natuurlijk wel, want het heeft weer helemaal dezelfde invloeden.

Het wordt waarschijnlijk de nieuwe single, maar dat is nog niet helemaal 100% zeker. klinkt opzich niet zo heel verkeerd, maar het is natuurlijk breezerdance dus verwacht ik bij het eventueel openenen van een topic voor het nummer (wat ik ga doen zodra het zeker is of dit de single wordt) weer een hoop als reply...

Thnx Da liedje is zeker wel toff, wordt echt wel een hit volgens mij..
pi_5815571
De titel van het nieuwe nummer van Pink (in de clip heeft ze zwart haar).
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  zondag 15 september 2002 @ 21:52:18 #197
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_5815948
quote:
Op zondag 15 september 2002 19:51 schreef Strolie75 het volgende:
De titel van het nieuwe nummer van Pink (in de clip heeft ze zwart haar).
just like a pill
pi_5820929
quote:
Op donderdag 12 september 2002 15:00 schreef NaliXL het volgende:

Iemand? Weet inmiddels weer dat het eerstgenoemde spotje van Delta Loyd is, en dat het nummer waar ik als 2e naar vroeg niet in de UT2K demo zit.. En jah, er zijn zat Unreal-gerelateerde muzieknummers te vinden, alleen deze niet zo makkelijk...
Do you decide what you hear and believe? Tell me who makes your mind up for you. Do you believe what you see to be true? Can you tell me who owns the truth?
pi_5821456
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 21:30 schreef slakkie het volgende:
Wie kent de zanger/liedje met de volgende omschrijving:
Joodse zanger.
Liedje gaat over God en waarom je eigenlijk in hem moet geloven als er zoveel slechte dingen in je leven voorkomen.

Het is een zwart liedje, kwa humor dus

Wie kent de zanger/het liedje.

Ik kan het mis hebben maar de omschrijving deed me denken aan Randy Newman. Ik meen me vaag te herinnereren dat hij zo'n soort nummer heeft gemaakt.

[Dit bericht is gewijzigd door Melkmannetje op 16-09-2002 02:30]

pi_5825508
quote:
Op zondag 15 september 2002 04:06 schreef smvs het volgende:
Ik wil graag weten van welke band het melodietje van "What do you say to the DJ?" van DJ Galaga afkomstig is. ik weet dat het gaat om een nederlandse hiphop formatie uit de jaren 80. iemand een idee?
King Bee - Back by dope demand ?
Use & Abuse... Good & Bad Times
pi_5827379
quote:
nu nog dat ene nummer met die vrouw (heel zachte stem)die iets zingt in de trant van
'it ain't gonna work now, now you've opened your eyes'
en dan een akkoord dat wordt op en af gespeeld, niet met guitaar denk ik, heel rustig nummer.
niemand?
echt niet?
brave belg
  maandag 16 september 2002 @ 15:07:02 #202
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_5827729
quote:
Op maandag 16 september 2002 14:45 schreef Downfall101 het volgende:

[..]

niemand?
echt niet?

Morcheeba - Otherwise
pi_5828484
Ehm *schaam* eh, ik zoek een nummer klassiek/opera.
Zo'n nummer dat bij de olijfreclame wordt gedraaid, erg bekend.
Over een vrouw die zo betoverend is ofzo.
Zit al dagen in mijn hoofd.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  maandag 16 september 2002 @ 15:51:00 #204
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_5828542
quote:
Op maandag 16 september 2002 15:47 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ehm *schaam* eh, ik zoek een nummer klassiek/opera.
Zo'n nummer dat bij de olijfreclame wordt gedraaid, erg bekend.
Over een vrouw die zo betoverend is ofzo.
Zit al dagen in mijn hoofd.
Als je het merk van die olijven weet, dan kun je op http://www.ster.nl de bijbehorende muziek opzoeken...

[Edit: URL gewijzigd]

pi_5830685
Ik zoek 2 nummers:

1.Dat nummer dat je hoort in de nieuwe reclame van Peugeot 206 als die Indiër in z'n autootje voor de discotheek langs rijdt, dat nummer kan ik nergens vinden.
2.Het klassieke nummer dat je hoort tijdens de reclame van expeditie robinson op Net 5

pi_5832256
Bij Expeditie Robinson gebruiken ze vaak het theme van The Rock (Hans Zimmer).

Dat liedje dat bij die reclame van de Peugeot 206 hoort wil ik ook wel weten!

Weet iemand welk liedje gebruikt wordt bij dat reclamespotje over stotteren ("je kunt er nooit vroeg genoeg bij zijn")?

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_5832313
Zoek de zanger/groep van een frans nummer met de tekst (of misschien wel zelfs de titel):
"Au soleil"
pi_5832353
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 15:56 schreef SadKingBilly het volgende:
Hier dan maar..

Ik ben al een hele tijd op zoek naar de titel / artiest van een plaatje waar ik een poos terug een stuk van hoorde..
Klinkt een beetje als een rap / ballad mix, en een stukje van de 'rap' in het nummer klinkt ongeveer als dit:

"It's late at night
and the telephone's ringing"

gezongen door een man, vrij zachte rustige stem, terwijl er een beat achter loopt.

Iemand die dit iets zegt / mij denkt te kunnen helpen?
Allemaal alvast bedankt!

nog iemand die iets weet? alsjeblieft allemaal?
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  maandag 16 september 2002 @ 19:52:56 #209
11916 Beetle
pi_5832477
quote:
Op maandag 16 september 2002 17:47 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik zoek 2 nummers:

1.Dat nummer dat je hoort in de nieuwe reclame van Peugeot 206 als die Indiër in z'n autootje voor de discotheek langs rijdt, dat nummer kan ik nergens vinden.
2.Het klassieke nummer dat je hoort tijdens de reclame van expeditie robinson op Net 5

Dat eerste nummer wordt al ergens besproken in een topic. Ff zoeken zou ik zeggen.
pi_5832583
quote:
Op maandag 16 september 2002 19:36 schreef Strolie75 het volgende:
Bij Expeditie Robinson gebruiken ze vaak het theme van The Rock (Hans Zimmer).

Dat liedje dat bij die reclame van de Peugeot 206 hoort wil ik ook wel weten!

Weet iemand welk liedje gebruikt wordt bij dat reclamespotje over stotteren ("je kunt er nooit vroeg genoeg bij zijn")?

De theme van The Rock werd bij vorig jaar gebruikt, nu is het een of ander klassiek nummer waarvan ik de naam wel graag wil weten
pi_5832772
quote:
Op maandag 16 september 2002 19:52 schreef Beetle het volgende:

[..]

Dat eerste nummer wordt al ergens besproken in een topic. Ff zoeken zou ik zeggen.

Niks bruikbaars gevonden(dus geen naam+titel=Kazaa)
pi_5834906
quote:
Op maandag 16 september 2002 15:07 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Morcheeba - Otherwise

jaaaaaaaaaaaaa
thx, eindelijk gevonden, heeeeeel fel bedankt.
brave belg
pi_5835192
hoi allemaal, ik ben op zoek naar de muziek uit de dommelsch-reclame. In die reclame komt er zo'n onderzeeër in een sloot naar boven. Wie helpt me verder?
Turtally awesome dude!
pi_5840637
quote:
Op maandag 16 september 2002 02:24 schreef Melkmannetje het volgende:

[..]

Ik kan het mis hebben maar de omschrijving deed me denken aan Randy Newman. Ik meen me vaag te herinnereren dat hij zo'n soort nummer heeft gemaakt.

God's song!!!

Alleen ik kan hem nu nergens vinden om te downloaden

pi_5848231
Ik zoek een 2step/garage nummer waarin je steeds dat deuntje hoort van die ringtone in de mtv reclame met die 2 zweden(of wat het dan ook zijn)
pi_5850270
Weet iemand het origineel van het nummer:

Trance Allstars - Go

Hoorde het laatst op de radio ofzo.. het origineel is veel beter!! klote covers!!

alvast bedankt

pi_5850384
Ik zoek een nr. van Gloria Estefan met braziliaans tintje. Het is een vrij oud nr. maar weet te titel niet meer
pi_5850654
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 21:34 schreef struiser_1 het volgende:
Ik zoek een nr. van Gloria Estefan met braziliaans tintje. Het is een vrij oud nr. maar weet te titel niet meer
*denk* 1 2 3, Conga!, Rhythm is gonna get you, Get on your feet

Kan btw ook onder 'Miami Sound Machine' staan

[Dit bericht is gewijzigd door De_Schaduw op 17-09-2002 21:49]

pi_5850683
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 21:47 schreef De_Schaduw het volgende:

[..]

*denk* 1 2 3, Conga!, Rhythm is gonna get you, Get on your feet

mijn dank gaat uit naar De_Schaduw
VELEN DANK
pi_5850726
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 21:49 schreef struiser_1 het volgende:

[..]

mijn dank gaat uit naar De_Schaduw
VELEN DANK

Oeh, dank je
We weten nog niet of de juiste d'r tussen zit hoor
pi_5850824
quote:
Op maandag 16 september 2002 22:27 schreef Coazter het volgende:
hoi allemaal, ik ben op zoek naar de muziek uit de dommelsch-reclame. In die reclame komt er zo'n onderzeeër in een sloot naar boven. Wie helpt me verder?
ster.nl:

Band/Artiest: Componist Jaap Eggermont
Titel: Speciaal gecomponeerd
Album/CD: Nummer is niet op CD verschenen

Misschien kan je de muziek van Das Boot (film met onderzeeër) proberen, die lijkt d'r wel een beetje op. Is van Klaus Doldinger, heeft nummer 1 gestaan in Duitsland als ik het goed heb. En als je dat te duf vindt, dan is er nog altijd de versie van U96

pi_5850989
De titel en componist van de tune uit de reclame van Expeditie Robinson (NET5)
T is klassieke muziek geloof ik, en ik wil weten van welke componist..

(2e kans )
I'm only wearing black until they make something darker...
Hand over the chocolate, and nobody gets hurt!
pi_5851731
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 21:28 schreef FuckMeJesus het volgende:
Weet iemand het origineel van het nummer:

Trance Allstars - Go

Hoorde het laatst op de radio ofzo.. het origineel is veel beter!! klote covers!!

alvast bedankt

Go-Moby
  dinsdag 17 september 2002 @ 23:41:04 #224
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_5853040
quote:
Op zaterdag 14 september 2002 17:14 schreef MidnightMotion het volgende:

[..]

Masters Of Rave - Are You With Me

(And on the eight day god created... The Masters of Rave )

Live set van Judge Jules kende ik alleen ... 8th day god created Jugde Jules
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_5853692
Ik zoek het nr. van Beverly Hills Cop van Eddy murphy
pi_5854149
Laat maar ik heb m al gevonden. Excuses voor het ongemak.
  woensdag 18 september 2002 @ 11:53:32 #227
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_5857503
Tijdens de liveset rip van armin van buuren @ sensation 2002 white edition, zit allemaal gregorian muziek stukjes(dat kerk gezang). weet iemand welke liedjes dit zijn? (of is)

en later bij de 6 minuten ongeveer, begint een stukje dat duurt tot de 12e minuut ongeveer, met allemaal gezang er tussen van: Something disapear inside, should i try to run away? if i could i would escape you & i don't like this place at all, makes me wonder what i'm here for & i don't want to be your friend enz..

weet iemand welke liedjes dit zijn?

woensdag 18 september 2002 @ 13:29:11 #228
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_5858970
quote:
Op woensdag 18 september 2002 11:53 schreef Erosjuhhh het volgende:
Tijdens de liveset rip van armin van buuren @ sensation 2002 white edition, zit allemaal gregorian muziek stukjes(dat kerk gezang). weet iemand welke liedjes dit zijn? (of is)

en later bij de 6 minuten ongeveer, begint een stukje dat duurt tot de 12e minuut ongeveer, met allemaal gezang er tussen van: Something disapear inside, should i try to run away? if i could i would escape you & i don't like this place at all, makes me wonder what i'm here for & i don't want to be your friend enz..

weet iemand welke liedjes dit zijn?

never mind.,. kep hem al
Armin van Buuren vs Ray Wilson - Yet Another Day (Live Performance)

nu nog het gregorian stukje..

[Dit bericht is gewijzigd door Erosjuhhh op 18-09-2002 13:38]

pi_5865155
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 22:37 schreef postinggirl het volgende:

[..]

Go-Moby

dankjewel!
  woensdag 18 september 2002 @ 19:54:28 #230
36521 a3aan
kan gebeuren
pi_5865839
Ik ben nog steeds opzoek naar het nummer wat gespeeld werd op de world darts trophy als Ted Hankey opkwam . Weet iemand welk nummer dat is?

Het is een trance nummer...begint rustig met wat gezang wat moeilijk te verstaan is. Ik denk dat het iets is van: he's clever, can't describe it ohh he's clever. Vervolgens komt er een kleine stilte en dan een flinke trance beat erin.

[Dit bericht is gewijzigd door a3aan op 18-09-2002 20:39]

a ( 1.5 x 2 ) a a n
pi_5866382
quote:
Op woensdag 18 september 2002 19:54 schreef a3aan het volgende:
Ik ben nog steeds opzoek naar het nummer wat gespeeld werd op de world darts trophy als Ted Hankey opkwam . Weet iemand welk nummer dat is?
Zit er ook tekst in? Dat maakt het wat gemakkelijker zoeken.
  woensdag 18 september 2002 @ 20:30:50 #232
22441 Lasoog
Ondertitel.insert
pi_5866460
weet iemand toevallig wie de hoe de soundtrack van reign of fire heet?

of het echt de soundtrack is week nie, maar in ieder geval dat liedje dat ze als achtergrond muziekje draaien bij de radiocommercial

Signature.post
pi_5867447
ik ben op zoek naar de naam van de zangeres van een heel erg bekend Frans nummer..

Het heet Voyage Voyage..

Iemand??

woensdag 18 september 2002 @ 21:48:14 #234
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_5867771
quote:
Op woensdag 18 september 2002 21:31 schreef whiskas het volgende:
ik ben op zoek naar de naam van de zangeres van een heel erg bekend Frans nummer..

Het heet Voyage Voyage..

Iemand??

Volgens mij is deze van Desire of van Desireless, één van de twee...
pi_5867881
Ik zoek een liedje met de tekst:
"I dream of you to stay alive, I watch you fade away" (nou ja zoiets dan ). Gezongen door een man. Wordt af en toe op 3 FM gedraaid, de artiest en titel vang ik alleen nooit op.
  woensdag 18 september 2002 @ 22:00:32 #236
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_5868033
quote:
Op woensdag 18 september 2002 21:54 schreef TuuT het volgende:
Ik zoek een liedje met de tekst:
"I dream of you to stay alive, I watch you fade away" (nou ja zoiets dan ). Gezongen door een man. Wordt af en toe op 3 FM gedraaid, de artiest en titel vang ik alleen nooit op.
De artiest is Saybia... Het nummer heet: The second you sleep... En als je dan toch aan het 'evalueren' ben, download dan ook meteen: The day after tomorrow...
  woensdag 18 september 2002 @ 22:05:38 #237
22441 Lasoog
Ondertitel.insert
pi_5868145
quote:
Op woensdag 18 september 2002 21:31 schreef whiskas het volgende:

Het heet Voyage Voyage..

Iemand??

the nightflyer - voyage voyage
is een nieuwere versie (nu top40) van voyage voyage van desire meen ik
Signature.post
  † In Memoriam † woensdag 18 september 2002 @ 22:16:04 #238
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_5868361
quote:
Op woensdag 18 september 2002 19:54 schreef a3aan het volgende:

Het is een trance nummer...begint rustig met wat gezang wat moeilijk te verstaan is. Ik denk dat het iets is van: he's clever, can't describe it ohh he's clever. Vervolgens komt er een kleine stilte en dan een flinke trance beat erin.

probeer eens te kijken of je dit kunt vinden:

Carl Orf - O Fortuna (Carmina Burana)

geen flauw idee of dit het is, maar dit is zijn liedje bij het opkomen

donderdag 19 september 2002 @ 07:44:46 #239
36521 a3aan
kan gebeuren
pi_5872099
quote:
Op woensdag 18 september 2002 22:16 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

probeer eens te kijken of je dit kunt vinden:

Carl Orf - O Fortuna (Carmina Burana)

geen flauw idee of dit het is, maar dit is zijn liedje bij het opkomen

Ja dit was inderdaad het nummer wat hij eerst gebruikte, bij the world darts trophy was het een ander. Ik heb nog steeds geen idee
a ( 1.5 x 2 ) a a n
pi_5880702
er is nu een [dans]remix gemaakt van cupasoup / nu even niet /hufters!. etc etc
weet iemand wie hem heeft gemaakt
dus een naam ?
want ik weet naam en artiest niet

hoorde hem vanmorgen op 3fm bij stenders
vond wel ff lachen.

ik probeer het hier eens .. /geen crospost hoop ik?

Op een doordeweekse zaterdagmiddag......
  donderdag 19 september 2002 @ 17:28:09 #241
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_5880792
quote:
Op woensdag 18 september 2002 22:05 schreef Lasoog het volgende:

[..]

the nightflyer - voyage voyage
is een nieuwere versie (nu top40) van voyage voyage van desire meen ik

Het is Desireless
Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
  donderdag 19 september 2002 @ 17:29:29 #242
12091 Sjaakman
pi_5880801
quote:
Op woensdag 18 september 2002 22:00 schreef AirwiN het volgende:

[..]

De artiest is Saybia... Het nummer heet: The second you sleep... En als je dan toch aan het 'evalueren' ben, download dan ook meteen: The day after tomorrow...

Saybia - The second you sleep (the album)
  donderdag 19 september 2002 @ 17:36:21 #243
12091 Sjaakman
pi_5880882
quote:
Op woensdag 18 september 2002 20:30 schreef Lasoog het volgende:
weet iemand toevallig wie de hoe de soundtrack van reign of fire heet?

of het echt de soundtrack is week nie, maar in ieder geval dat liedje dat ze als achtergrond muziekje draaien bij de radiocommercial

Waarschijnlijk "walk away", van "Mad at gravity"
Check this.
  donderdag 19 september 2002 @ 17:38:48 #244
12091 Sjaakman
pi_5880919
quote:
Op woensdag 18 september 2002 00:40 schreef struiser_1 het volgende:
Ik zoek het nr. van Beverly Hills Cop van Eddy murphy
Gokje: Harold Faltermeyer - Axel F.
pi_5882069
op de cd In search of sunrise 3 zit zooooo een moi oi stukje, een vrouwen stem die zingt: cause you could see.... (verder kan ik het niet verstaan) zit zo om en nabij 48 minuten (mjah sorry heb de hele cd aan elkaar gedownload)

Echt heeeeel mooi, wie weet welk nummer het is?

pi_5883650
Bedankt AirwiN en Sjaakman!

Het nummer The day after tomorrow heb ik ook gedownload, maar echt bijzonder vind ik dat nummer niet. Maar ik zal 'm nog een kans geven (heb 'm nog niet vaak geluisterd), en dan ga ik ook even dat topic over dat album doorspitten

*edit* okay, dat neem ik al weer terug over The day after tomorrow ..ook een prachtig nummer!

pi_5883890
quote:
Op donderdag 19 september 2002 17:28 schreef Sjaakman het volgende:

[..]

Het is Desireless

Inderdaad

Iedereen bedankt!!

pi_5884595
quote:
Op donderdag 19 september 2002 17:21 schreef 2meterpeter het volgende:
er is nu een [dans]remix gemaakt van cupasoup / nu even niet /hufters!. etc etc
weet iemand wie hem heeft gemaakt
dus een naam ?
want ik weet naam en artiest niet

hoorde hem vanmorgen op 3fm bij stenders
vond wel ff lachen.

ik probeer het hier eens .. /geen crospost hoop ik?

staat nix van op hun site
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
pi_5884983
Heb nog twee nummers die ik al een hele tijd zoek..

Het eerste liedje gaat over de USA

óediaoedieodiaodieaee USA or America
'there's love peace and understanding.

soms voel ik me heel erg dom als ik een liedje probeer uit te leggen

Andere nummer wordt gezongen door meerdere mannen tegelijk. Komt denk ik uit de jaren tachtig. Dit is de enige zin die ik weet

we're not gonna leave in silence..

pi_5885055
quote:
Op donderdag 19 september 2002 21:46 schreef whiskas het volgende:
Heb nog twee nummers die ik al een hele tijd zoek..

Het eerste liedje gaat over de USA

óediaoedieodiaodieaee USA or America
'there's love peace and understanding.

soms voel ik me heel erg dom als ik een liedje probeer uit te leggen

Andere nummer wordt gezongen door meerdere mannen tegelijk. Komt denk ik uit de jaren tachtig. Dit is de enige zin die ik weet

we're not gonna leave in silence..

1. Red Box - For America

2. John Farnham - You're the voice?

pi_5885087
Hoi ik zag ooit dat er eens een liedje van Andre van Duin werd geplaybacked, het ging over andre als baby en t ritme was nogal snel, vooral in t begin, veel meer kan ik me niet herinneren want ik was nogal klein toen zeker wel 5 tot 8 jaar terug ofzow.
"- I don't get angry, I'm a professional." - Hard Target, 1993.
pi_5885630
Ik zoek een nummer met de tekst "you/he/she came from outer space, to find another race."
wie weet??
  donderdag 19 september 2002 @ 22:16:38 #253
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_5885677
quote:
Op donderdag 19 september 2002 22:14 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik zoek een nummer met de tekst "you/he/she came from outer space, to find another race."
wie weet??
prodigy - out of space
sheila B - ??
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_5885707
quote:
wie weet??
Prodigy - Out of space?

Maar ik geloof dat het ook in een ouder nummer zit.

pi_5886381
RobH en De_schaduw bedankt, het was prodigy-out of space
  donderdag 19 september 2002 @ 23:01:29 #256
13556 PokerFace
Soy un perdedor...
pi_5886831
lamaar
pi_5888745
quote:
wie weet??
Voornamelijk bekent van: Prodigy - Out of Space

Origineel is van: Max Romeo - Chase The Devil

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')