Kijk jij maar evenquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:16 schreef Nikkie_86 het volgende:
zo ff kijken hoe laat ik op visite ga
zelf maken... heb ik ook gedaan...quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat hebben ze hier helaas niet te koop
Je weet de wegquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgende keer mij ook laten proeven he?
Moet ik wel weten dat je t maakt hequote:
Ik geef wel een gilquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik geef wel een giliewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
idd ziet er niet echt smakelijk uit... maar ja ik ben ook niet van de stoofpotjes....quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik geef wel een gilje hebt het weer uitgekotstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.yeaach
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Voor mij kan welquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:27 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben gek op stoofpoteet het alleen zelden, want stoofpot in je eentje maken is maar idioot
en voor mn vriend kan natuurlijk ook niet
miss een keer voor het sjoelenquote:
verstandige vriend ?quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:27 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben gek op stoofpoteet het alleen zelden, want stoofpot in je eentje maken is maar idioot
hoi crvquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:28 schreef crv het volgende:
ow ben weer terug![]()
kort rondje, veelst te klote weer
is vegetariėr zijn verstandigquote:
ja en neequote:Op woensdag 13 maart 2013 12:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is vegetariėr zijn verstandig
quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
miss een keer voor het sjoelen
nee dat ook weer nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is vegetariėr zijn verstandig
ik ben ook blij er weer te zijnquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:29 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hoi crvwat fijn dat je er weer bent !
Stoofpot is prima in te vriezenquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:27 schreef littledrummergirl het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |