Het is sowieso sowieso.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:56 schreef kawa4 het volgende:
ik kan dat zowizo, niet zeggen.
ik ben nog een kutnewb![]()
nou zowizo bepaal ik nog gewoon wat ik typ, dus als jij sowieso vind dat zowizo sowieso is,quote:
Oh niets.quote:
Ik word altijd misselijk van wiet of hash. Word er sloom van en/of moet kotsen.quote:
Ik rook dat nooit, ik rook al shag, meer dan genoegquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik word altijd misselijk van wiet of hash. Word er sloom van en/of moet kotsen.
Wel fuckablequote:Op woensdag 13 maart 2013 11:01 schreef Karina het volgende:
Ik ga er over nadenken maar vrouwen zijn niet grappig helaas.
Ik ga straks stoppen. Gaan ze enge plaatjes op de verpakking zetten.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik rook dat nooit, ik rook al shag, meer dan genoeg
Ik doe dat liever met links, nadat ik er een uurtje op gezeten heb.quote:
Gewoon een hoesje er over heen,niemand die het dan ziet. Wel achterlijk trouwens, die plaatjes.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga straks stoppen. Gaan ze enge plaatjes op de verpakking zetten.
The stranger.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik doe dat liever met links, nadat ik er een uurtje op gezeten heb.
Ik las eerst hoertje.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:19 schreef LompeHork het volgende:
Gewoon een hoesje er over heen,niemand die het dan ziet. Wel achterlijk trouwens, die plaatjes.
Heul nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:26 schreef Woestijnvos het volgende:
In 2011 toen Horkjen nog geen modje was.
Vroeger ook shag gerookt alleen ik ben er vanaf gestapt omdat ik er altijd van die stukjes tabak van in mijn mond kreeg.quote:
Dat is dus de kunst, goed plukken aan het deel waarvan je hijst, zonder dat je de shag eruit plukt en aan een papiertje lurkt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:55 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Vroeger ook shag gerookt alleen ik ben er vanaf gestapt omdat ik er altijd van die stukjes tabak van in mijn mond kreeg.
Nog beter; filtertjes van Mascotte.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:37 schreef Scootermuisje het volgende:
[..]
Dat is dus de kunst, goed plukken aan het deel waarvan je hijst, zonder dat je de shag eruit plukt en aan een papiertje lurkt.
Graag gedaan.
Neuken dan maar ?quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:04 schreef Karina het volgende:
Nee sorry, ik weet nog steeds niks grappigs.
Toen karina nog niet op Tong reageerde.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar dan wel op een grappige manier he?
Sindsdien is het bergafwaarts gegaan jaquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen karina nog niet op Tong reageerde.
Scheer je weg.![]()
Net zo iets als Lickable ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
Gelukkig ken ik die meneer nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:32 schreef tong80 het volgende:
.tiurethca thce sap teh gnig drew dom lemmohepmoL neot
Ik vraag zelfs slotjes voor m'n eigen topics.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:02 schreef Waaghals het volgende:
wat valt er nou te maken als alles verpest wordt met bagger van ts
Vrouwen worden grappig als ze gaan nadenken, dus goal achievedquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:01 schreef Karina het volgende:
Ik ga er over nadenken maar vrouwen zijn niet grappig helaas.
Je lijkt Golfer welquote:
Dat was echt fantastisch!quote:Op maandag 25 maart 2013 00:29 schreef meneerman het volgende:
Vroeger was alles beter, ik weet nog toen dit topic geopend werd, hilarisch!
Nobelprijsquote:Op maandag 25 maart 2013 21:16 schreef Q.C.Passed het volgende:
Kanker is ook altijd hetzelfde gebleven, alleen nu kunnen ze het genezen. Vandaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |