wat met mij? en miljoenen... k denk dat je je opmerking even moet herformuleren anders vat iedereen hem verkeerd op en dat lijkt me niet iets wat je nou voor ogen had met je slimme postquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:58 schreef cempexo het volgende:
[..]
ik denk met jou ook miljoenen andere hollanders
Het zou een stuk veiliger zijn in ieder geval.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:56 schreef Re het volgende:
[..]
nee ik zat meer aan de voorgestelde monocultuur te denken zonder negers, want dat is blijkbaar wat die user voor ogen had met die opmerking
maar je vindt dus dat de neger niet goed is geïntegreerd in onze cultuur en dus maar beter kan verdwijnenquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:07 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Het zou een stuk veiliger zijn in ieder geval.
Ik heb het woord neger nog nooit gebruikt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:10 schreef Re het volgende:
[..]
maar je vindt dus dat de neger niet goed is geïntegreerd in onze cultuur en dus maar beter kan verdwijnen
Maak je maar geen zorgen. Al zou je alle allochtonen het land uittrappen, dan springt een andere groep wel in dat gat.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:07 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Het zou een stuk veiliger zijn in ieder geval.
[ afbeelding ]
Een volk, een land, alles met een kleurtje opflikkerenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:58 schreef cempexo het volgende:
[..]
ik denk met jou ook miljoenen andere hollanders
zoals je wilt...wat maakt het dat miljoenen hollanders geen negers in hun land willen hebben ?quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:00 schreef Re het volgende:
[..]
wat met mij? en miljoenen... k denk dat je je opmerking even moet herformuleren anders vat iedereen hem verkeerd op en dat lijkt me niet iets wat je nou voor ogen had met je slimme post
ik denk dat dat wel meevalt, gelukkig hebben ze geen negers in denemarken, kunnen we massaal daarheen verhuizenquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:16 schreef cempexo het volgende:
[..]
zoals je wilt...wat maakt het dat miljoenen hollanders geen negers in hun land willen hebben ?
Laat je niet zo opjutten door die Re.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:16 schreef cempexo het volgende:
[..]
zoals je wilt...wat maakt het dat miljoenen hollanders geen negers in hun land willen hebben ?
gelukkig is die man veel leed bespaard: dementeren is geen pretjequote:Op woensdag 13 maart 2013 08:46 schreef tong80 het volgende:
7,5 euro. Dat is het bedrag waarvoor de 81-jarige Leen van Groningen vorig jaar het leven liet. De dementerende bejaarde uit Capelle aan den IJssel zou veel geld in huis hebben,
je geeft de voorkeur aan om mijn vraag niet te beantwoorden...dat ook een antwoord isquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:17 schreef Re het volgende:
[..]
ik denk dat dat wel meevalt, gelukkig hebben ze geen negers in denemarken, kunnen we massaal daarheen verhuizen
Ik ga met je mee. Denemarken, het land van Lego, witte mensen en rivieren van chocola.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:17 schreef Re het volgende:
[..]
ik denk dat dat wel meevalt, gelukkig hebben ze geen negers in denemarken, kunnen we massaal daarheen verhuizen
ik weet dat er geen miljoenen negerhaters in dit land leven, misschien bij jou in denemarkenquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:19 schreef cempexo het volgende:
[..]
je geeft de voorkeur aan om mijn vraag niet te beantwoorden...dat ook een antwoord is
Lekker negeren die hap, cempexo. Laat maar gaan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:19 schreef Re het volgende:
[..]
ik weet dat er geen miljoenen negerhaters in dit land leven, misschien bij jou in denemarken
ha ha ze zei negerenquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:22 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Lekker negeren die hap, cempexo. Laat maar gaan.
Blijf ik wel hier, met al die negersquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:17 schreef Re het volgende:
helaas...ik haak af...een lbo discussie is het gewordenquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Blijf ik wel hier, met al die negers.
Iddquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:17 schreef TLC het volgende:
In Saudi Arabie zouden ze onthoofd worden, ik zeg lekker ongevraagd uitleveren aan dat land met een briefje om hun nek wat ze gedaan hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vervelend voor je dat het thans boven je pet uit gaat...quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:27 schreef cempexo het volgende:
helaas...ik haak af...een lbo discussie is het geworden
Kwam er net een paard tegen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:19 schreef flyguy het volgende:
Voor 7,50 ga je natuurlijk ook niet zelf aan de gang.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |