Daar is ie toch,de promoter van de nederlandse rechtsstaat.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:32 schreef DS4 het volgende:
[..]
Heb jij begeleiding of zit je ver genoeg van de bewoonde wereld dat je geen gevaar bent voor de samenleving?
Serieuze vraag.
het artikel suggereert inderdaad dat het erger is om iemand voor 7 euro vijftig te vermoorden dan om 100.000... is het ene zinlozer dan het andere?quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Welnee. Iemand vermoorden voor ¤7,50 is heel normaal. Iemand vermoorden voor ¤100.000 euro ook.![]()
Alleen als het om je eigen geld zou gaan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:51 schreef Re het volgende:
[..]
het artikel suggereert inderdaad dat het erger is om iemand voor 7 euro vijftig te vermoorden dan om 100.000... is het ene zinlozer dan het andere?
je eigen geld stelen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:57 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Alleen als het om je eigen geld zou gaan.
en hoe wilde je dat testen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Als detentie mensen niet leert dat ze zich moeten gedragen, moeten deze mensen niet meer losgelaten worden op de maatschappij.
maar dan ben je dus zelf dood, of wat?... ik snap hem ff niet, 't is nog vroegquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:00 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Nee, als iemand anders dat zou doen ofcourse...
Oh bewaar me, hij had ook nog een halfzus. Alle stereotypen worden hier weer even bevestigd. Saferio had vast ook wel een gouden tand plus de onvermijdelijke Winston Bogarde-achtige blingbling om zijn nek.quote:Op woensdag 13 maart 2013 08:46 schreef tong80 het volgende:
Saferio's halfzus, die namens De Zellingen bij Van Groningen over de vloer kwam, wist het zeker: Bij Leen moest veel geld te halen zijn.
En een broek die ongeveer op zijn kruis hingquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:03 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Oh bewaar me, hij had ook nog een halfzus. Alle stereotypen worden hier weer even bevestigd. Saferio had vast ook wel een gouden tand plus de onvermijdelijke Winston Bogarde-achtige blingbling om zijn nek.
Vergeet het petje nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:05 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
En een broek die ongeveer op zijn kruis hing
Denk je als zorginstelling even een betrouwbare werknemer te hebben.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:11 schreef sweetlady-o het volgende:
Die halfzus die haar gestoorde broer op een client los laat, hoe ziek ben je dan. Ook zij mag van mij een nekshot.
Of gelden daar verplichte allochtonenquotes?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:15 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Denk je als zorginstelling even een betrouwbare werknemer te hebben.
And what about my out?quote:
Als deze misdadigers naar het oordeel van de rechter aldaar, voor het leven aan de samenleving ontrokken moeten worden om herhaling te voorkomen en we ervan uitgaan dat straffen ook een vorm van vergelding is, wat is er dan zo mis met de opmerking van cempexo, die in wezen zegt dat hij jouw 16 jaar niet voldoende vindt?quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:32 schreef DS4 het volgende:
[..]
Heb jij begeleiding of zit je ver genoeg van de bewoonde wereld dat je geen gevaar bent voor de samenleving?
Serieuze vraag.
ik snap dat dit een systeem is waar iets mee gedaan kan worden, wat er helaas wel gebeurd is dat de absolute hoeveelheid criminaliteit omlaag gaat maar de intensiteit van de misdrijven gaat omhoogquote:
Ik denk niet dat je moet proberen een inhoudelijk gesprek met debielen te voeren.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:28 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Eerste link is gerotzooi met cijfers en statistieken
Tweede link werkt niet.
Houd toch je klep man. Als je voorstander bent van de doodstraf ga je maar in een of ander apenland wonen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
nekschot.. kappen met politieke correctheid.
Zo'n figuur voegt nooit en te nimmers iets toe aan de maatschappij behalve ellende.
Net als een bepaalde nare ziekte, moet je het wegsnijden om het gezonde te behouden.
Ja het ene is zinlozer dan het andere, voor ¤ 7,50 koop je een biertje, met geluk 2 zomers op een terras, met ¤ 1.000.000,-- (ja ik weet in jouw voorbeeld was het ¤ 100.000, maar dat doet er niet toe) koop je financiële onafhankelijkheid op een wit strand in bijvoorbeeld Zuid Amerika voor de rest van je leven. Persoonlijk zou ik nooit iemand vermoorden voor geld, maar ik begrijp wel dat genoeg mensen het één zinvoller achten dan het andere.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:51 schreef Re het volgende:
[..]
het artikel suggereert inderdaad dat het erger is om iemand voor 7 euro vijftig te vermoorden dan om 100.000... is het ene zinlozer dan het andere?
Dit dus.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:22 schreef DS4 het volgende:
16 jaar cel lijkt mij inderdaad een prima straf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |