Spannende ontwikkeling is spannend.quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:26 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Oh ja, drama, huilen, slijm, snot, alles, buiten in de kou. Geen idee waarom, ik moest mijn tram halen.
Ja ik vind het jammer dat ik jullie niet meer kan vertellen. Maar Mono, hij is de man van de informatie in deze.quote:
Oei. Ik dacht dat dat wel even kon omdat de film nog niet begonnen was. Sorry!quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik jou wel toen je voor het scherm langs liep.
Ja sjezus. Mono!!!quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:26 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Oh ja, drama, huilen, slijm, snot, alles, buiten in de kou. Geen idee waarom, ik moest mijn tram halen.
Nee film was nog niet begonnen. Het was ook niet als commentaar bedoeld. Iets daarvoor kwam ik namelijk binnen en ben ik onder luid geklaag veel te ver vooraan gaan zitten omdat dat de enige rij was waar we nog genoeg plekken vrij zagen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oei. Ik dacht dat dat wel even kon omdat de film nog niet begonnen was. Sorry!
Of bedoel je toen ik ging plassen.!!!
Was jij die jongedame vrij vooraan die uit het midden van de rij naar rechts eruit ging en door mn beeld liep?quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oei. Ik dacht dat dat wel even kon omdat de film nog niet begonnen was. Sorry!
Of bedoel je toen ik ging plassen.!!!
Jij was er ook?quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Was jij die jongedame vrij vooraan die uit het midden van de rij naar rechts eruit ging en door mn beeld liep?
Ah gelukkig! En heel herkenbaar ook, terwijl wij maar met z'n 2en waren.quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee film was nog niet begonnen. Het was ook niet als commentaar bedoeld. Iets daarvoor kwam ik namelijk binnen en ben ik onder luid geklaag veel te ver vooraan gaan zitten omdat dat de enige rij was waar we nog genoeg plekken vrij zagen.
Nee, dat was misschien huppelmuts? Wij zaten op een uiteinde, gelukkig, anders had ik nooit durven gaan plassen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Was jij die jongedame vrij vooraan die uit het midden van de rij naar rechts eruit ging en door mn beeld liep?
Ja!quote:
Dat kan ook goed jaquote:Op woensdag 13 maart 2013 01:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, dat was misschien huppelmuts? Wij zaten op een uiteinde, gelukkig, anders had ik nooit durven gaan plassen.
Mag je het de volgende keer nog ongemakkelijker maken. Ik kijk er al naar uit.quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah gelukkig! En heel herkenbaar ook, terwijl wij maar met z'n 2en waren.We wilden eerst voor RN, Stefan en ouyevoli gaan zitten maar we konden aan de andere kant nog 2 rijen hoger zitten.
Volgens mij was het veel drukker dan bij John Carter.
Jammer dat ik niet even iets ongemakkelijks naar je heb geroepen, is toch een beetje traditie.
Er was zelfs bier dit keer! En dat wist ik niet dus kochten wij bier. En dus moest ik plassen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Dus als ik het goed heb begrepen kreeg iedereen naast een IMAX 3D entreekaartje (¤12,50), gratis cola (¤2,90) en popcorn (¤2,50) ook nog gratis 2 DVDs van The Avengers (¤10) en John Carter (¤10)?
Ik heb spijt dat ik niet gegaan ben want dat vertegenwoordigt bij elkaar toch al gauw een economische waarde van bijna 40 euro.
Mwa, zaterdag weer een kans!quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah gelukkig! En heel herkenbaar ook, terwijl wij maar met z'n 2en waren.We wilden eerst voor RN, Stefan en ouyevoli gaan zitten maar we konden aan de andere kant nog 2 rijen hoger zitten.
Volgens mij was het veel drukker dan bij John Carter.
Jammer dat ik niet even iets ongemakkelijks naar je heb geroepen, is toch een beetje traditie.
Beter heb je spijt omdat het een toffe film was. En vooral omdat het wel tof is om met allemaal FOK!kers te zitten. Fuck economische waardes.quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Dus als ik het goed heb begrepen kreeg iedereen naast een IMAX 3D entreekaartje (¤12,50), gratis cola (¤2,90) en popcorn (¤2,50) ook nog gratis 2 DVDs van The Avengers (¤10) en John Carter (¤10)?
Ik heb spijt dat ik niet gegaan ben want dat vertegenwoordigt bij elkaar toch al gauw een economische waarde van bijna 40 euro.
Gratis spulletjes, daar gaat het mij om.quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er was zelfs bier dit keer! En dat wist ik niet dus kochten wij bier. En dus moest ik plassen.
Maar daar gaat het niet om, Als je daarvoor zou gaan zou je niet moeten willen gaan, en snap je het echt niet.
Het is het idee dat je met zoveel mensen en wildvreemden samen naar de film bent. Je hebt een gemeenschappelijk ding namelijk FOK!
En dat maakt het zo tof. ook vorige keer toen de film wat minder was. Nu was ook nog eens de film super tof, win-win.
alsof je daar voor zou moeten gaan , ik vind het erg attent en leuk, maar ik ga voor de FOK!kers, niet eens zo zeer voor de film (al wassie wel leukquote:Op woensdag 13 maart 2013 01:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Ja, en dan was er ook nog eens een goede sfeer!quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Stuur maar op naar mij. Ik betaal de verzendkosten.quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:44 schreef Myraela het volgende:
Stiekem wilde ik geen DVD's, omdat twi ze al mee had genomen en het een beetje onzin is om ze beide dubbel in huis te hebben. Maar ik kreeg ze toch in mijn handen gepropt. Achja, weggevertjes dan maar.
QFTquote:Op woensdag 13 maart 2013 01:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er was zelfs bier dit keer! En dat wist ik niet dus kochten wij bier. En dus moest ik plassen.
Maar daar gaat het niet om, Als je daarvoor zou gaan zou je niet moeten willen gaan, en snap je het echt niet.
Het is het idee dat je met zoveel mensen en wildvreemden samen naar de film bent. Je hebt een gemeenschappelijk ding namelijk FOK!
En dat maakt het zo tof. ook vorige keer toen de film wat minder was. Nu was ook nog eens de film super tof, win-win.
JIJquote:Op woensdag 13 maart 2013 01:43 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Gratis spulletjes, daar gaat het mij om.
Bij elke andere bioscoop-voorstelling kan ik ook kletsen met de persoon die naast me zit.
Het had teveel tijd gekost om mensen te gaan vragen of ze in 1 huis woonden enzo dus kreeg gewoon iedereenquote:Op woensdag 13 maart 2013 01:44 schreef Myraela het volgende:
Stiekem wilde ik geen DVD's, omdat twi ze al mee had genomen en het een beetje onzin is om ze beide dubbel in huis te hebben. Maar ik kreeg ze toch in mijn handen gepropt. Achja, weggevertjes dan maar.
Stiekem wil ik ook liever Blu-Raysquote:Op woensdag 13 maart 2013 01:44 schreef Myraela het volgende:
Ah. Wat zijn ze toch lief bij Disney.quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Het had teveel tijd gekost om mensen te gaan vragen of ze in 1 huis woonden enzo dus kreeg gewoon iedereen
Ja die al helemaal...quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet mijn ding hoor, wat dat betreft vond ik John Carter een betere film.
James Franco bij The Colbert Report over deze film. Aanrader.quote:
Als er stellen bij waren die nu beide dvd's dubbel hebben kunnen ze er vast iemand blij mee makenquote:Op woensdag 13 maart 2013 01:47 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Stiekem wil ik ook liever Blu-Rays
Maar ik vond het oprecht leuk om te krijgen!
(dubbel is inderdaad niet praktisch...)
Morgen ff kijken, nu mobiel. Dank je!quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
James Franco bij The Colbert Report over deze film. Aanrader.
http://www.colbertnation.(...)05-2013/james-franco
Hork zei dat hij nu 4 keer the avengers thuis heeft liggenquote:Op woensdag 13 maart 2013 01:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Als er stellen bij waren die nu beide dvd's dubbel hebben kunnen ze er vast iemand blij mee maken
Natuurlijk! En iedereen vond het leuk hoor, want de meesten verwachtten een pen, een sticker en een buttonquote:Op woensdag 13 maart 2013 01:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Als er stellen bij waren die nu beide dvd's dubbel hebben kunnen ze er vast iemand blij mee maken
die smaragdbloemenquote:Op woensdag 13 maart 2013 01:52 schreef liesje1979 het volgende:
Ik las ier vooraf dat de beelden misschien een beetje nep zouden lijken.
Nou ik zag het niet, ik wilde in elke bloemenveld rennen.
Het zag er echt awesome uit ja!quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:52 schreef liesje1979 het volgende:
Ik las ier vooraf dat de beelden misschien een beetje nep zouden lijken.
Nou ik zag het niet, ik wilde in elke bloemenveld rennen.
Doe jij het met Twi?quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:44 schreef Myraela het volgende:
Toen ie in dat ballonmandje zo naar beneden kletterde voelde mijn maag het wel even door die 3D ja!quote:
Dat was te merken aan je ookquote:Op woensdag 13 maart 2013 01:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen ie in dat ballonmandje zo naar beneden kletterde voelde mijn maag het wel even door die 3D ja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |