Toen ie in dat ballonmandje zo naar beneden kletterde voelde mijn maag het wel even door die 3D ja!quote:
Dat was te merken aan je ookquote:Op woensdag 13 maart 2013 01:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen ie in dat ballonmandje zo naar beneden kletterde voelde mijn maag het wel even door die 3D ja!
Jij was er niet gekquote:
Iteejer gooide naar mij. En toen mikte ik op Kano.quote:Op woensdag 13 maart 2013 02:03 schreef Mirjam het volgende:
Al die ballonnen die door dat cafe vlogen ooken die chagrijnige vent die tegen iedereen tekeer ging, ga toch weg man
dit jaquote:
Kleutersquote:Op woensdag 13 maart 2013 02:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Iteejer gooide naar mij. En toen mikte ik op Kano.
En ik wllde nog een trosje meenemen voor in de trein, leek me tof maar vergeten.
tis wat he kindje?quote:
Tering hee hoe oud zijn jullie nou? Wat kinderachtig godverdomme.quote:Op woensdag 13 maart 2013 02:03 schreef Mirjam het volgende:
Al die ballonnen die door dat cafe vlogen ooken die chagrijnige vent die tegen iedereen tekeer ging, ga toch weg man
Wie ben jij?quote:Op woensdag 13 maart 2013 07:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
tis wat he kindje?
Pffffr vroeg... Vanavond foto's uitzoeken enzo
Je liep na de film zelfs nog vlak voor ons langs, maar je was voorbij voordat ik hallo kon roepenquote:
Daar zat ik naast, in ene draait hij zich om, ik hoor "FENDYYYYYYY" hij steekt zijn klauw omhoog en gaat weer zitten. Ik snapte er geen fuck van totdat ik het topic zagquote:Op woensdag 13 maart 2013 07:33 schreef Ceased2Be het volgende:
De enige die mij herkende was Fendy. Score!
die had weblogdienstquote:
Ik riep Eddiiiiieeeequote:Op woensdag 13 maart 2013 07:35 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Daar zat ik naast, in ene draait hij zich om, ik hoor "FENDYYYYYYY" hij steekt zijn klauw omhoog en gaat weer zitten. Ik snapte er geen fuck van totdat ik het topic zag
Jankbalquote:Op woensdag 13 maart 2013 07:40 schreef Nielsch het volgende:
Ah joy, gelijk spam van Pathe in mn inbox. Ff filter gemaakt. Straight to bin.
en jij natuurlijk als eenquote:Op woensdag 13 maart 2013 07:48 schreef Rockiejj het volgende:
Haha, ik dacht in de trein direct al: Dat is volgens mij Liesje. Toen gingen ze het over ABO hebben en over meetsToen wist ik het zeker haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |