Maar inmiddels is het een discussie geworden over persoonlijke voorkeuren en smaken. Wat is 'te' dik? wat is 'te' dun? Dit meten we aan de hand van de 2 'hele wetenschappelijkequote:Ts valt op volslanke vrouwen of eigenlijk tussen normaal en volslank in maar het lijkt alsof dit nergens wordt geaccepteerd en alsof het iets "vies" is.
Klacht: Waarom bemoeien mensen zich met mijn voorkeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dames (plaatjes van heren)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier verder.
[ Bericht 16% gewijzigd door Drakire op 12-03-2013 22:37:28 ]
Omdat iedereen een mening heeft tegenwoordig en die ook altijd moet worden geuitquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:24 schreef Drakire het volgende:
Ts valt op volslanke vrouwen of eigenlijk tussen normaal en volslank in maar het lijkt alsof dit nergens wordt geaccepteerd en alsof het iets "vies" is.
Klacht: Waarom bemoeien mensen zich met mijn voorkeuren.
Hier verder.
Ik lijk het meest op die swimmer, maar mijn buikspieren zijn niet zo duidelijk.quote:
woordquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik lijk het meest op die swimmer, maar mijn buikspieren zijn niet zo duidelijk.
Daar ben ik het mee eens, maar in het vorige deel is wel gebleken dat de definitie van dik nogal uiteen kan lopen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:25 schreef vera166 het volgende:
Dikke vrouwen zijn gewoon niet chill in mijn ogen
Ja klopt jaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, maar in het vorige deel is wel gebleken dat de definitie van dik nogal uiteen kan lopen.
Maar jouw opvattingen van dik zijn wel heel raarquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:25 schreef vera166 het volgende:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gast, jouw buikspieren zijn echt belachelijk duidelijk, doe niet zo valsbescheiden
Hoe kunnen vrouwen in je ogen zitten?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:25 schreef vera166 het volgende:
Of billen, vergeet de billen niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:28 schreef housesoftheholy het volgende:
Eigenlijk is mollig zijn pas erg als je geen tieten hebt.
Doe jij vrouwen dan? En dikke mensen kunnen erg aardig zijn ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:28 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ja klopt jaNiet dat ze niet aardig kunnen zijn ofzo maar ik zou ze gewoon niet doen, zegmaar.
Ze zijn vet gezellig.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:25 schreef vera166 het volgende:
Doe anders eens foto's posten van verschillende billen ofzo, dat we die gaan beoordelenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Of billen, vergeet de billen niet.
[..]
Doe jij vrouwen dan? En dikke mensen kunnen erg aardig zijn ja.
Ja ook, maar tieten zijn nog erger. Want dan steekt je flubberbuik verder uit dan je borsten en verlies je je vrouwelijke vorm.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:29 schreef Piye het volgende:
[..]
[..]
jaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:29 schreef Piye het volgende:
[..]
[..]
ik heb helemaal nergens gezegd wanneer ik iemand dik vindquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar jouw opvattingen van dik zijn wel heel raar
je bent vast niet zo dom als je nu doetquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hoe kunnen vrouwen in je ogen zitten?
Welk formaatje ben je zelf? Afhankelijk daarvan; daten?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:30 schreef vera166 het volgende:
[..]
ja
[..]
ik heb helemaal nergens gezegd wanneer ik iemand dik vindalleen wat ik mooi vind en dat zijn vrij magere vrouwen ja
[..]
je bent vast niet zo dom als je nu doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |