SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu je het zegt, je had me al helemaal verblind... Maar nu![]()
![]()
Net nog ff Meisjes op de prairie gezienquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij heeft het echt leuk gedaan!
Hebben jullie nog Barbie gekeken?
Dat soort programma's is juist geen must, maar af en toe zo vermakelijk om naar te kijken, want je verbaasd je erover dat er zulke domme mensen bestaan.quote:
Ja soms te erg voor woorden, waar dit heen moet met deze maatschappijquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat soort programma's is juist geen must, maar af en toe zo vermakelijk om naar te kijken, want je verbaasd je erover dat er zulke domme mensen bestaan.
ik verbaas mij niet eens meer over domme mensenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat soort programma's is juist geen must, maar af en toe zo vermakelijk om naar te kijken, want je verbaasd je erover dat er zulke domme mensen bestaan.
Ja dat is soms echt zoekenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:54 schreef sacha het volgende:
[..]
ik verbaas mij niet eens meer over domme mensen![]()
ben al blij als ik een programma vind waar geen domme mensen in zitten
[postbus 51 alert]quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja soms te erg voor woorden, waar dit heen moet met deze maatschappij
Das niet persoonlijk ... Gelukkig maarquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:56 schreef sacha het volgende:
[..]
[postbus 51 alert]
de maatschappij, dat ben jij [insert kots smiley]
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:56 schreef sacha het volgende:
[..]
[postbus 51 alert]
de maatschappij, dat ben jij [insert kots smiley]
Was het maar waar.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:14 schreef sacha het volgende:
is Senzune nu lekker aan het knutselen met Gerrit?
Zit je naar mijn kont te kijken?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:02 schreef chufi het volgende:
Dees je staartveertje doet ook mee !! Zo sexy
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:02 schreef chufi het volgende:
Dees je staartveertje doet ook mee !! Zo sexy
quote:
quote:
Die haal ik op, die instaleren zich en daarna hoor ik ze alleen maar thuis komen schat ik zo in... Crash place only herequote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist en dan krijg ik jong volwassen meisjes over de vloer....
Ik zal me inhouden![]()
Ik zou zeggen, laat het allemaal gebeuren, leef in het moment en geniet ervanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Die haal ik op, die instaleren zich en daarna hoor ik ze alleen maar thuis komen schat ik zo in... Crash place only here
Yep, meer kan ik niet doen.. Maar mn dochter zegt net ... No worries.. We komen aan instaleren ons en dan doen we/ze boodschappenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, laat het allemaal gebeuren, leef in het moment en geniet ervan
oh, mag ik dat niet zeggen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja erg he, maar dat mag ook offline als je het zo erg vindt ....
quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja sorry... Maar soms ben je beperkt qua Fok.. Wat wil je ? A big hug Sacha ?
40+ / 40+ hosseltopicquote:Op woensdag 13 maart 2013 07:24 schreef Lienekien het volgende:
Chufi moet nodig een vriendin, die hij eens stevig kan pakken.
tis wel treurig hč?quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog niet echt een succes, maar goed dat kan nog komen ....
Om alleenstaande vrouwen te lokken zou de tt misschien iets aantrekkelijker kunnenquote:
Ja tis inderdaad wel erg kort door de bocht.. Maar goed, als je voorspelling uitkomt dan zorgen we bij deeltje 2 voor een betere titelquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om alleenstaande vrouwen te lokken zou de tt misschien iets aantrekkelijker kunnen
Ik had hem bijna na een hoop gepruts klaar en toen kapte mijn programma ermee.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij zou mij ook doen, maar dames gaan natuurlijk weer voor
Rustig aan .... Het zou leuk zijn als je met iets komt, maar het is geen noodzaak of zo ... Maar alvast bedanktquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:37 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik had hem bijna na een hoop gepruts klaar en toen kapte mijn programma ermee.
En ik had oogjes voor Lienekien der slak gevonden maar ik ben vergeten om die website door te sturen.
Dat snap ik ook wel maar het is frustrerend als het programma eruit vliegt terwijl ik hem bijna klaar had.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Rustig aan .... Het zou leuk zijn als je met iets komt, maar het is geen noodzaak of zo ... Maar alvast bedankt
Ja dat is inderdaad frusterend als je computer of je programma crashed .... Maar goed finger crossed ... Ik wacht afquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:50 schreef Senzune het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel maar het is frustrerend als het programma eruit vliegt terwijl ik hem bijna klaar had.
Zo maar weer een nieuwe poging wagen.
Ik heb extra geheugen in mijn pc op mijn werk gekregen. Even later zij ik tegen mijn systeembeheerder dat het te merken was want ik ben nog nooit zo snel vastgelopen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad frusterend als je computer of je programma crashed .... Maar goed finger crossed ... Ik wacht af
Thanksquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:15 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik heb extra geheugen in mijn pc op mijn werk gekregen. Even later zij ik tegen mijn systeembeheerder dat het te merken was want ik ben nog nooit zo snel vastgelopen.
Hij kon er niet om lachen.
[ afbeelding ]
?
Ik ga geen N&S soundkaart sturen voor 8 Equote:Op woensdag 13 maart 2013 20:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[ afbeelding ]
Zo krijgt ie nooit verkering!![]()
Dit is wel wat...![]()
[ afbeelding ]
http://www.greetz.nl/kaar(...)n=13032013_nicksimon
Vrouwen willen exclusief zijn, vraag maar rondtenminste de meeste toch wel ...
als ze zo'n kaart krijgen met hun eigen naam denken ze Goh !Speciaal voor mij
![]()
Weten zij veel
zou ik ook niet doenquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga geen N&S soundkaart sturen voor 8 E
Nogmaals bedankt Senzune...quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:30 schreef Senzune het volgende:
Thuis idd, ik heb zelf een iets krachteriger pc dan op mijn werk. Het kost wat maar dan heb je ook wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Nogmaals bedankt Senzune...Geen dank, ik had er wel plezier in om het te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga ik terug naar vroeger, kom jij met iets nieuwsquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:57 schreef Deisyy het volgende:
Hee leuk, Chufi, je oude UI![]()
Ik heb mijn loopschoenen binnen Fann, maandag ga ik beginnen
quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:57 schreef Deisyy het volgende:
Hee leuk, Chufi, je oude UI![]()
Ik heb mijn loopschoenen binnen Fann, maandag ga ik beginnen
Ja, maar ik ben nog wel steeds herkenbaar natuurlijk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga ik terug naar vroeger, kom jij met iets nieuws
Dat laatste dus idd.. Werd wel weer een keer tijdquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben nog wel steeds herkenbaar natuurlijk.
Heb je nog iets bijzonders gedaan op je vrije dag of heb je je huis opgeruimd omdat je dochter morgen komt ?
Ik ben ook benieuwd, het zal best even pittig zijn, want mijn conditie is nu 0,0.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Ik ben benieuwd hoe het gaat!
We worden fitter dan fit joh!
oh... maar mijn conditie was 0.00000quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd, het zal best even pittig zijn, want mijn conditie is nu 0,0.
Eigenlijk hadden we afgelopen maandag willen beginnen, maar dat leek ons niet zo'n goed plan met die snijdende koude wind.
Ik had juist verwacht dat jij wel een opgeruimd type wasquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat laatste dus idd.. Werd wel weer een keer tijd
En zo bouw je toch langzaam conditie op, goed bezig.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oh... maar mijn conditie was 0.00000![]()
Misschien is die nu 0.01![]()
Nee hoor, gaat best snel, maar ik zou wel héél rustig beginnen als ik jou was anders
heb je zo een blessure, heb je al eens in dat hardloop topic geneusd?
Wat goed! Samen met de zus waarmee je sport? Ik ben ruim 4 jaar geleden ook tegelijk met een zus gestopt en dat maakt het wel makkelijkerquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ow... enne Dees? 1 april stop ik hélemaal met roken, samen met mijn zus.
Nee geen grapje![]()
Ik hoop wel dat ik niet wéér faal
Ik zou gewoon vragen stellen daar als je die hebt, als je verkeerd begint gaat het snel mis,quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zo bouw je toch langzaam conditie op, goed bezig.
Ik heb er al wel een keer gelezen ja, misschien dat ik me ertegenaan ga bemoeien als ik ook aan het lopen ben
Ja, met die zus, dat is ook de enige (samen met mij) die rooktquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat goed! Samen met de zus waarmee je sport? Ik ben ruim 4 jaar geleden ook tegelijk met een zus gestopt en dat maakt het wel makkelijker
Ok, dan ga ik er nog even kijken voordat ik begin. Het makkelijke is ook dat ik Evy heb die mijn tempo aangeeft en zij zegt ook constant dat je rustig moet beginnen en vooral door moet ademenquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zou gewoon vragen stellen daar als je die hebt, als je verkeerd begint gaat het snel mis,
volgens mij eten ze ook wel speciale dingen enzo, ik heb er wel eens gespiekt ...
ze zijn best fanatiek daar geloof ikmaar ze weten er denk ik wel veel vanaf,
Noek trouwens ook... maar die is daar nooit geloof ik.
Ja dat je door moet ademen lijkt me wel zo logischquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik er nog even kijken voordat ik begin. Het makkelijke is ook dat ik Evy heb die mijn tempo aangeeft en zij zegt ook constant dat je rustig moet beginnen en vooral door moet ademen
Met zijn drieën dus? Dan kunnen jullie mooi klagen bij elkaar.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, met die zus, dat is ook de enige (samen met mij) die rookt![]()
en mijn broertje, maar die doet alles wat God verboden heeft
Anders heb ik niet lang plezier van mijn loopschoenenquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja dat je door moet ademen lijkt me wel zo logisch
Neeeeeeeeee, mijn broertje zuipt en rookt rustig doorquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met zijn drieën dus? Dan kunnen jullie mooi klagen bij elkaar.
Hoe lang is het je de laatste keer gelukt?
Ja vroeger wel, maar man alleen he , ja dan gaat de slob er in, maar ik heb goede voornemensquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had juist verwacht dat jij wel een opgeruimd type was
Stoppen met roken is ook niet het enige moeilijke, maar niet meer beginnen is er ook één, ik ben ook al 4 of 5 keer gestopt, maar nu al bijna 5 jaar en ik wil nooit meer roken. Afgelopen zomer stak ik voor iemand een sigaret op en het deed me niets, behalve dat ik het smerig vond, ik ben er klaar mee.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee, mijn broertje zuipt en rookt rustig doordie heeft daar geen zin in.
De laatste keer was niet zo heel lang, een paar maanden?
Die keer daarvoor was zeker 1,5 jaarmet mijn stomme kop, ik had wijn op
![]()
was trouwens bij mijn broertje weet je nog? Toen vroeg ik geef mij effe een trekkie![]()
en toen ging het mis....
Stoppen met roken is beter voor je dan een opgeruimd huis. Goed voornemen Chufiquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vroeger wel, maar man alleen he , ja dan gaat de slob er in, maar ik heb goede voornemens
En ik ga ook op 1 april stoppen met roken
Cold Turkey .. Pleisters heb ik ooit gedaan en binnen een week dacht ik van: "Moet ik weer 20 E aan 7 pleisters uitgeven voor een week nicotine..." Werkte dus al na een weekquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stoppen met roken is beter voor je dan een opgeruimd huis. Goed voornemen Chufi![]()
Ga je cold turkey stoppen of met behulp van medicijnen of pleisters?
Ik zou bijna gaan denken dat ie vreemd gaat ...quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die Griek moest vanochtend om 8 uur beginnen, om 6 uur belde hij dat hij moest overwerken
en nu is hij nog niet thuis
Nee, 200 % zeker van nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou bijna gaan denken dat ie vreemd gaat ...
Dat is dan een hele lange dag voor hemquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die Griek moest vanochtend om 8 uur beginnen, om 6 uur belde hij dat hij moest overwerken
en nu is hij nog niet thuis
Want?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, 200 % zeker van niet
jahquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is dan een hele lange dag voor hem
Omdat ie van mij houdt...quote:
Ik heb de laatste keer Champix geslikt, maar dat was maar voor een maand want ik vergat ze telkens in te nemen, dus hadden die dure pilletjes weinig zinquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Cold Turkey .. Pleisters heb ik ooit gedaan en binnen een week dacht ik van: "Moet ik weer 20 E aan 7 pleisters uitgeven voor een week nicotine..." Werkte dus al na een week
Medicijnen ook een keer gedaan, Zyban.. Werkte wel maar die hartkloppingen als bij effect nee
Acupunctuur ook een keer gedaan, werkte ook...
Maar elke keer weer teruggevallen in de gewoonte..
Jij ook een heerlijke nachtrust Deesquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:53 schreef Deisyy het volgende:
Vandaag zijn mijn nieuwe matrassen gebracht, dus ik zit me heel de avond al te verheugen om naar bed te gaan
Slaap lekker voor straks Chufi en veel plezier morgenquote:
Lekker danquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het is maar een tweepersoonsbed Deesjullie passen er niet allemaal in
Zou je dan er tussen in willen liggen?quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:46 schreef chufi het volgende:
We wachten wel tot je een groter bed hebt
ja sorryquote:
Om de hoeveel jaar is het goed om je matras te vernieuwen eigenlijk?quote:Gelukkig lagen mijn nieuwe matrassen heerlijk, ik heb geslapen als een roosje
Ja, maar ze zijn de stad inquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is je dochter er nou al? of nog niet?
Nu al?quote:
Om 1 uurquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nu al?Of kwamen ze vroeg in de ochtend?
Had die meiden lekker mee uit eten genomen voor de eerste dag joh
Haha Deis, jaloersquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zou je dan er tussen in willen liggen?![]()
Of saampjes met Dees?
[..]
ja sorry
[..]
Om de hoeveel jaar is het goed om je matras te vernieuwen eigenlijk?
Volgens mij moet je toch wel om de 10 jaar je matras vernieuwen, maar vaak merk je dat ook wel aan het comfort. Het matras van Donald was al meer versleten dan dat van mij, we hebben nu ook het advies gekregen om behalve elke maand het matras om te keren het ook af en toe te verwisselen zodat de slijtage een beetje gelijk op gaat.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Om de hoeveel jaar is het goed om je matras te vernieuwen eigenlijk?
Twee keer zelfs dat doet dubbel pijnquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Jaloers is niet het juiste woord, afgedankt
Inderdaad, ik ben diep gekrenkt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:23 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Twee keer zelfs dat doet dubbel pijn
Huhquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben diep gekrenkt.
Nou ja, eigenlijk is het dit kleine kut notebookje die dingen doet die ik niet wil
Dat ik niet voor mijn lol 2 x quote en dat ik soms reacties heb getikt en dat ze dan ineens weg zijn voordat ik op invoeren kan klikken. Dat komt door het notebookje dat ik nu heb, dat ding is een beetje van slag en doet dingen die ik niet wil.quote:
Oh, ik neem alles persoonlijkquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ik niet voor mijn lol 2 x quote en dat ik soms reacties heb getikt en dat ze dan ineens weg zijn voordat ik op invoeren kan klikken. Dat komt door het notebookje dat ik nu heb, dat ding is een beetje van slag en doet dingen die ik niet wil.
Volgens mij zijn die kerels gewoon te zwaar, daarom slijt het altijd snellerquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij moet je toch wel om de 10 jaar je matras vernieuwen, maar vaak merk je dat ook wel aan het comfort. Het matras van Donald was al meer versleten dan dat van mij, we hebben nu ook het advies gekregen om behalve elke maand het matras om te keren het ook af en toe te verwisselen zodat de slijtage een beetje gelijk op gaat.
Waarom niet? Wat een gelul. Anders zat jij ook niet te lullen hier tochquote:
Bluezz is die actie van de mini's al afgelopen of nog steeds aan de gang?quote:
Briljant!quote:
Nou ik bedoel eigenlijk dat je wel tegen een geintje moet kunnenquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:38 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat een gelul. Anders zat jij ook niet te lullen hier toch
Lijkt me welquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Briljant!
Ik ga later proberen of ik die als UI kan instellen.
Geen taalfout is nu meer veilig ~!quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Briljant!
Als ik het snap is het goedquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou ik bedoel eigenlijk dat je wel tegen een geintje moet kunnen
Doen en dan gelijk iets grotersquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die kerels gewoon te zwaar, daarom slijt het altijd sneller![]()
10 jaar? Dan zou ik weer eens moeten vernieuwen eigenlijik...
quote:
En niet met mn huidige!! Hulp van Karina geboden om de OP ff bij te werkenquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dees???
Je mag die OP wel eens bijwerken zo ondertussen, er zijn een zooi nieuwe AVA's nu
en ik zag dat Chufi er twee keer instaat![]()
Hij telt natuurlijk wel voor tweemaar is dat een foutje ofzo??
Niet dat het veel uitmaakt, maar viel me ineens op
Kan Dees ook doen hoor, die is de TSquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:51 schreef chufi het volgende:
[..]
En niet met mn huidige!! Hulp van Karina geboden om de OP ff bij te werken
Ik ook niet en zeker niet met een Griekquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Volgens mij ben jij net zo'n vetzak als die Griek, dan word ik geplet
![]()
Goeie vraag trouwens voor de 40 plussers, wie heeft er wel eens een trio gedaan?![]()
Ik nietmaar dat zal wel geen verrassing zijn
Niet alles serieus nemen zou ik zeggenquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:53 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
ewo
Even serieus Sjuuf, wat ben jij een eng geile gast geworden
De korrel ermee geloof ik nietquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet alles serieus nemen zou ik zeggen
Ken jij Sjufmans van vroeger dan ofzo?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:53 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
ewo
Even serieus Sjuuf, wat ben jij een eng geile gast geworden
Dat denk ik ook, volgens mij had je een borrel teveel op met al die kusjesquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet alles serieus nemen zou ik zeggen
Kennen via fok telt niet mee.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ken jij Sjufmans van vroeger dan ofzo?
[..]
Dat denk ik ook, volgens mij had je een borrel teveel op met al die kusjes![]()
hoop ik dan toch
Alleen via FOK niet nee, dan moet er eerst gemeet worden enzo, maar dan zou hetquote:
Wat is dit gebazelquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Alleen via FOK niet nee, dan moet er eerst gemeet worden enzo, maar dan zou het
mee kunnen tellen, vraag maar aan de kindertjes die uit de FOK stelletjes zijn gekomen,
zijn er trouwens best veel ! Ik had het een keer gevraagd aan Remlof, volgens mij waren
er 10 tallen Fokbaby's
Wat?quote:
Hete voetjes, loop ,maar wegquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Anyways........ ik gaat eten
Jij kan toch helemaal geen UIen zien op de iPad?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Briljant!
Heeft de eerste zich al lid van Fok gemaakt? Daar zag ik laatst al een topic over.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Alleen via FOK niet nee, dan moet er eerst gemeet worden enzo, maar dan zou het
mee kunnen tellen, vraag maar aan de kindertjes die uit de FOK stelletjes zijn gekomen,
zijn er trouwens best veel ! Ik had het een keer gevraagd aan Remlof, volgens mij waren
er 10 tallen Fokbaby's
Niet alles te serieus nemen hier, de meesten menen het niet kwaadquote:
Ok ik doe mijn bestquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet alles te serieus nemen hier, de meesten menen het niet kwaad
Je hebt er af en toe klootviolen tussen zitten waar je broek van afzakt. Behalve hier, dus in 40+ is één vd weinige forums waar ik in reageer.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet het wel erg maken, wil ik me ergens druk om maken hier
Nee jij maakt je nooit drukquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah, dat viel niet mee hier, wie was ik ook alweerquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:23 schreef chufi het volgende:
[..]
40+ is ook wel een softie forum hoor, er valt hier bijna geen onvertogen woord, dus lijkt het hier soms wel een Libelleforumquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:26 schreef Senzune het volgende:
[..]
Je hebt er af en toe klootviolen tussen zitten waar je broek van afzakt. Behalve hier, dus in 40+ is één vd weinige forums waar ik in reageer.
Dat ligt dan aan jouquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
40+ is ook wel een softie forum hoor, er valt hier bijna geen onvertogen woord, dus lijkt het hier soms wel een Libelleforum
Ik zit mijn iPad te testen, hoe je gemakkelijker gebruik maakt van het toetsenbord.quote:
zit er niet iets op van ''bureaublad weergeven'' rechts boven in het menu?quote:
Volgens mij is het afgelopen maar krijg je de overschotten wel mee als je de bon laat zien of zo?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Bluezz is die actie van de mini's al afgelopen of nog steeds aan de gang?
Anders moet je even je adres Pmmen, al je wil natuurlijkwant dat kan ik
ze naar je toe sturen, Hopelijk gaat dat knoflook geval door de brievenbus,
moet ik effe pproberen, anders laat ik die zitten hoor
Ik zie niks !quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Volgens mij is het afgelopen maar krijg je de overschotten wel mee als je de bon laat zien of zo?
De knoflook hebben we al
En je hebt DM
quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:41 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
En wat wat moeten we hier nou op moeten zeggen
Ja, maar bedankt voor het meedenken, je kan het gewoon aanpassen in je profiel. Het antwoord op de vraag of je avatars wilt zien even op ja zettenquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
zit ik dat hele verhaal voor noppes te tikken
Wat jij wiltquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:41 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
En wat wat moeten we hier nou op moeten zeggeb
War lul jij nou? Ik heb het helemaal niet over uilen, maar over UIen. Wel wakker blijven hoor.quote:
Oh nu huil ik, sorryquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
War lul jij nou? Ik heb het helemaal niet over uilen, maar over UIen. Wel wakker blijven hoor.
Hij zoekt ruzie met me, heb je het in de gaten?quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Zal ik de popcorn erbij pakken
Wel als je de optie aanvinkt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij kan toch helemaal geen UIen zien op de iPad?
Jij wilde van het Libelle gedoe afquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij zoekt ruzie met me, heb je het in de gaten?
Ja, daar ben ik inmiddels achterquote:
Ik kwam net weer binnenvallen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik inmiddels achter![]()
En ik heb even op internet gesnuffeld voor een paar handigheidjes met je toetsenbord, dit ding lag maar op mijn nachtkastje terwijl ik op een sloom notebookje zat te tikken.
Dus eigenlijk lokte ik het zelf uitquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij wilde van het Libelle gedoe af
Senzune heeft er iets leuks van gemaakt hė.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik kwam net weer binnenvallen.
Morgen pak ik de laptop en ga ik de UI proberen.
Ik vind het een verademing eerlijk gezegd na al die heisa in de RLS waar ze elkaar voorquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus eigenlijk lokte ik het zelf uit![]()
Maar ik heb toch nergens gezegd dat ik van het Libelleforum af wilde, hooguit dat ik er wat duf van werd
Ben ik daar daar de schiet maar op los fokker voorquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik inmiddels achter![]()
En ik heb even op internet gesnuffeld voor een paar handigheidjes met je toetsenbord, dit ding lag maar op mijn nachtkastje terwijl ik op een sloom notebookje zat te tikken.
Ik vind de jouwe ook leuk gelukt, ik had het niet verwacht dat het mij zou lukken.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Senzune heeft er iets leuks van gemaakt hė.
Dus plaatjes posten lukt niet op een tablet?
Jawel, maar in profielen rommelen niet, denk ik.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Senzune heeft er iets leuks van gemaakt hė.
Dus plaatjes posten lukt niet op een tablet?
Maar daar werd ook ruzie gezocht om ruzie te willen zoeken en dat is ook niet leukquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vind het een verademing eerlijk gezegd na al die heisa in de RLS waar ze elkaar voor
rotte vis uitmaakten, vind ik nou niet écht gezellig![]()
Ik werd er schijtziek van om eerlijk te zijn
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:02 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ben ik daar daar de schiet maar op los fokker voor
Dat kan ik me niet voorstellen. Ik zat daar ook.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vind het een verademing eerlijk gezegd na al die heisa in de RLS waar ze elkaar voor
rotte vis uitmaakten, vind ik nou niet écht gezellig![]()
Ik werd er schijtziek van om eerlijk te zijn
Ik ben met de mijne ook heel blij. Maar ik dacht dat je dit vaker deed.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:02 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik vind de jouwe ook leuk gelukt, ik had het niet verwacht dat het mij zou lukken.
Nou dan zat je daar nog niet langquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:04 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen. Ik zat daar ook.
Kan jij mij dan vertellen hoe je een plaatje van internet hier moet posten? Want mij lukt het nietquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jawel, maar in profielen rommelen niet, denk ik.
Ik ben wel vaker met animaties bezig geweest maar niet hier, dus hoe weet je dat?quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben met de mijne ook heel blij. Maar ik dacht dat je dit vaker deed.
Ja de groeten met je dat heb ik al eerder uitgelegd.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou dan zat je daar nog niet lang
Of je zat onder een andere naam / account?
ow.......... zeker gemistquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:09 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ja de groeten met je dat heb ik al eerder uitgelegd.
Omdat je zo leuk met de mijne aan het fröbelen was geslagen dacht ik dat je dat vaker had gedaan, maar eigenlijk is dat dus ėėn van je eersten?quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:09 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik ben wel vaker met animaties bezig geweest maar niet hier, dus hoe weet je dat?
Een avatar maken is wat anders dan wat ik deed.
Die memorabele avond hier heeft Fann niet mee gemaaktquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:09 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ja de groeten met je dat heb ik al eerder uitgelegd.
Waarom klik je dan op mijn post historyquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow.......... zeker gemist
Hij/zij is een kloon van een user die jaren geleden ook op Fok! zat, het zegt chufi ook nog te kennen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow.......... zeker gemist
Omdat ik je nooit eerder ben tegengekomen alleen hier.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:12 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Waarom klik je dan op mijn post history
Hahahaha betraptquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Omdat ik je nooit eerder ben tegengekomen alleen hier.
Ja, zal wel dan...quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij/zij is een kloon van een user die jaren geleden ook op Fok! zat, het zegt chufi ook nog te kennen.
wat nou weer?quote:
Oh okquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wat nou weer?
Betrapt omdat ik op je posthistorie klik? doe ik wel vaker hoor als ik denk, wie is dat nou weer?
Ik ben al zo'n 6 jaar op FOK dus ik heb wel IETS geleerd...
Nee. weet jij wel wie het is dan Dees?quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die memorabele avond hier heeft Fann niet mee gemaakt
Nee, het doet er nogal geheimzinnig over. Ik weet niets eens of het een jongen of meisje isquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee. weet jij wel wie het is dan Dees?
Ja precies ken ik niet uitstaanquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, het doet er nogal geheimzinnig over. Ik weet niets eens of het een jongen of meisje is
Ze vluchten allemaal wegquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee. weet jij wel wie het is dan Dees?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zolang we niet weten wie je bent kom je NIET in de OP
Het is KANquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja precies ken ik niet uitstaan
Ik sta er nogquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het zal me een zorg zijn wie hij is, maar op deze manier zet hij zichzelf natuurlijk wel buiten de groepquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja precies ken ik niet uitstaan
Nu doe ik geen oog meer dichtquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij blijft erin, daar sta ik opquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik sta er nog
Met al mijn vriendjes en vriendinnetjes.
Waarom moest ik aan jou denken toen ik Stijfkopie las?quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik sta er nog
Met al mijn vriendjes en vriendinnetjes.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:24 schreef Senzune het volgende:
[..]
Waarom moest ik aan jou denken toen ik Stijfkopie las?
Het rijmt denk ik.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:24 schreef Senzune het volgende:
[..]
Waarom moest ik aan jou denken toen ik Stijfkopie las?
Groep wtfquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zal me een zorg zijn wie hij is, maar op deze manier zet hij zichzelf natuurlijk wel buiten de groep
quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij blijft erin, daar sta ik op
Weet je wat het is? Je bent gewoon een lafbek om zo anoniem te gaan lopen fucken.quote:
Er staat een koekiemonster in de OP, niet een bruine beerquote:
Ach, bruine beer is vriendjes met koekiemonster.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er staat een koekiemonster in de OP, niet een bruine beer
Ja groep ja, jij wil maar wat graag bij dit groepje horen, geef het maar toequote:
Probeer je met deze bruine beer iets stoerder over te komen?quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach, bruine beer is vriendjes met koekiemonster.
Neehoor, ik ben heel simpel, ik vind de bruine beer leuk.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Probeer je met deze bruine beer iets stoerder over te komen?
Ik vond Koekie leuker, maar dat komt door mijn dochterquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neehoor, ik ben heel simpel, ik vind de bruine beer leuk.
Jij kan me niet doorlichten, dat steekt je op één of andere manier. Laat het gewoon, net zo makkelijk. Ik ben gewoon net als jij een fokker.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Weet je wat het is? Je bent gewoon een lafbek om zo anoniem te gaan lopen fucken.
Dat kan een kleuter ook.
tis niet eens grappig
Wat is de link tussen koekie en je dochter precies?quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond Koekie leuker, maar dat komt door mijn dochter
Het maakt me verder niet uit, zo belangrijk is het ook weer niet, gewoon irritant.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:34 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Jij kan me niet doorlichten, dat steekt je op één of andere manier. Laat het gewoon, net zo makkelijk. Ik ben gewoon net als jij een fokker.
Hou je smoel dan verderquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het maakt me verder niet uit, zo belangrijk is het ook weer niet, gewoon irritant.
Toen mijn dochter (nu 21) nog klein was noemden wij haar weleens koekiemonster. Op een dag was ik bij de bakker en zij was met me mee, ik denk dat ze net 3 jaar was. En terwijl ik stond te wachten op mijn beurt hobbelde zij een beetje door de winkel en over het stoepje met wat grotere kinderen. Opeens kwam een jochie van een jaar of 6 opgewonden de winkel weer inrennen: "mama, mama, dat meisje zegt dat ze koekiemonster heet".quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat is de link tussen koekie en je dochter precies?
Nou nee jij noemde mij een lafbek. Lekker danquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ikda't is dus laf
flikker maar op !
Ja klopt. en zolang jij je niet bekend maakt blijf ik dat vinden.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:39 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Nou nee jij noemde mij een lafbek. Lekker dan
quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen mijn dochter (nu 21) nog klein was noemden wij haar weleens koekiemonster. Op een dag was ik bij de bakker en zij was met me mee, ik denk dat ze net 3 jaar was. En terwijl ik stond te wachten op mijn beurt hobbelde zij een beetje door de winkel en over het stoepje met wat grotere kinderen. Opeens kwam een jochie van een jaar of 6 opgewonden de winkel weer inrennen: "mama, mama, dat meisje zegt dat ze koekiemonster heet".
Ja geweldig hč, zij een schattig klein meisje die een paar "grote" kinderen piepeltquote:
OK . Ik ben Michel van der Voort. Geboren 28 april 1987quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja klopt. en zolang jij je niet bekend maakt blijf ik dat vinden.
Hoepel eens even op als je alleen maar probeert te stoken tot een relletje want dat gaat je echt niet lukken.quote:
Mwohhh, Koekiemonster.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja geweldig hč, zij een schattig klein meisje die een paar "grote" kinderen piepelt
Weddenquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:43 schreef Senzune het volgende:
[..]
Hoepel eens even op als je alleen maar probeert te stoken tot eeen relletje want dat gaat je echt niet lukken.
jah.... welke USERNAME, we kennen hier toch elkaar voor en achternaam niet allemaal.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:43 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
OK . Ik ben Michel van der Voort. Geboren 28 april 1987
Wat denk je wel nietquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jah.... welke USERNAME, we kennen hier toch elkaar voor en achternaam niet allemaal.
Ik betwijfel of dat waar is trouwens, zo jadan ben je gek dat je het zo neerplant, maar dat moet je
zelf weten
Oei lekker, met suiker en melk graag.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou, doe je best zou ik zeggen, ga ik ondertussen een bakkie koffie maken...
Donder op zegquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:46 schreef Senzune het volgende:
[..]
Is goed, 500 euro dat ik een grotere rel kan veroorzaken?
Bluezz, het is jouw beurt. Stijfkopie heeft eerst met mij geprobeerd ruzie te zoeken, daarna met Fann, toen senzune en nu ben jij aan de beurtquote:
Ik krijg er lol in, wat jij zegt kan ik me niet zo goed in vindenquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bluezz, het is jouw beurt. Stijfkopie heeft eerst met mij geprobeerd ruzie te zoeken, daarna met Fann, toen senzune en nu ben jij aan de beurt
Nouquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hij of zij loopt te fuckenlukt alleen niet erg
Ik hoorde vandaag dat in het ziekenhuis hier ook ruim 150 mensen uit moetenquote:
kelere er blijft geen personeel meer overquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag dat in het ziekenhuis hier ook ruim 150 mensen uit moeten
Die van Dees is prachtig geworden en de mijne (voorheen web-icon) is ook weer in ere hersteldquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:02 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik vind de jouwe ook leuk gelukt, ik had het niet verwacht dat het mij zou lukken.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:08 schreef Senzune het volgende:
[..]
Een punt aan het einde vd zin ook.
Neequote:Op donderdag 14 maart 2013 22:06 schreef Senzune het volgende:
Ik vroeg mij al af personeel of patienten.
Ruwaard?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag dat in het ziekenhuis hier ook ruim 150 mensen uit moeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |