SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu je het zegt, je had me al helemaal verblind... Maar nu![]()
![]()
Net nog ff Meisjes op de prairie gezienquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij heeft het echt leuk gedaan!
Hebben jullie nog Barbie gekeken?
Dat soort programma's is juist geen must, maar af en toe zo vermakelijk om naar te kijken, want je verbaasd je erover dat er zulke domme mensen bestaan.quote:
Ja soms te erg voor woorden, waar dit heen moet met deze maatschappijquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat soort programma's is juist geen must, maar af en toe zo vermakelijk om naar te kijken, want je verbaasd je erover dat er zulke domme mensen bestaan.
ik verbaas mij niet eens meer over domme mensenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat soort programma's is juist geen must, maar af en toe zo vermakelijk om naar te kijken, want je verbaasd je erover dat er zulke domme mensen bestaan.
Ja dat is soms echt zoekenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:54 schreef sacha het volgende:
[..]
ik verbaas mij niet eens meer over domme mensen![]()
ben al blij als ik een programma vind waar geen domme mensen in zitten
[postbus 51 alert]quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja soms te erg voor woorden, waar dit heen moet met deze maatschappij
Das niet persoonlijk ... Gelukkig maarquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:56 schreef sacha het volgende:
[..]
[postbus 51 alert]
de maatschappij, dat ben jij [insert kots smiley]
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:56 schreef sacha het volgende:
[..]
[postbus 51 alert]
de maatschappij, dat ben jij [insert kots smiley]
Was het maar waar.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:14 schreef sacha het volgende:
is Senzune nu lekker aan het knutselen met Gerrit?
Zit je naar mijn kont te kijken?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:02 schreef chufi het volgende:
Dees je staartveertje doet ook mee !! Zo sexy
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:02 schreef chufi het volgende:
Dees je staartveertje doet ook mee !! Zo sexy
quote:
quote:
Die haal ik op, die instaleren zich en daarna hoor ik ze alleen maar thuis komen schat ik zo in... Crash place only herequote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist en dan krijg ik jong volwassen meisjes over de vloer....
Ik zal me inhouden![]()
Ik zou zeggen, laat het allemaal gebeuren, leef in het moment en geniet ervanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Die haal ik op, die instaleren zich en daarna hoor ik ze alleen maar thuis komen schat ik zo in... Crash place only here
Yep, meer kan ik niet doen.. Maar mn dochter zegt net ... No worries.. We komen aan instaleren ons en dan doen we/ze boodschappenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, laat het allemaal gebeuren, leef in het moment en geniet ervan
oh, mag ik dat niet zeggen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja erg he, maar dat mag ook offline als je het zo erg vindt ....
quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja sorry... Maar soms ben je beperkt qua Fok.. Wat wil je ? A big hug Sacha ?
40+ / 40+ hosseltopicquote:Op woensdag 13 maart 2013 07:24 schreef Lienekien het volgende:
Chufi moet nodig een vriendin, die hij eens stevig kan pakken.
tis wel treurig hč?quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog niet echt een succes, maar goed dat kan nog komen ....
Om alleenstaande vrouwen te lokken zou de tt misschien iets aantrekkelijker kunnenquote:
Ja tis inderdaad wel erg kort door de bocht.. Maar goed, als je voorspelling uitkomt dan zorgen we bij deeltje 2 voor een betere titelquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om alleenstaande vrouwen te lokken zou de tt misschien iets aantrekkelijker kunnen
Ik had hem bijna na een hoop gepruts klaar en toen kapte mijn programma ermee.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij zou mij ook doen, maar dames gaan natuurlijk weer voor
Rustig aan .... Het zou leuk zijn als je met iets komt, maar het is geen noodzaak of zo ... Maar alvast bedanktquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:37 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik had hem bijna na een hoop gepruts klaar en toen kapte mijn programma ermee.
En ik had oogjes voor Lienekien der slak gevonden maar ik ben vergeten om die website door te sturen.
Dat snap ik ook wel maar het is frustrerend als het programma eruit vliegt terwijl ik hem bijna klaar had.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Rustig aan .... Het zou leuk zijn als je met iets komt, maar het is geen noodzaak of zo ... Maar alvast bedankt
Ja dat is inderdaad frusterend als je computer of je programma crashed .... Maar goed finger crossed ... Ik wacht afquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:50 schreef Senzune het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel maar het is frustrerend als het programma eruit vliegt terwijl ik hem bijna klaar had.
Zo maar weer een nieuwe poging wagen.
Ik heb extra geheugen in mijn pc op mijn werk gekregen. Even later zij ik tegen mijn systeembeheerder dat het te merken was want ik ben nog nooit zo snel vastgelopen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad frusterend als je computer of je programma crashed .... Maar goed finger crossed ... Ik wacht af
Thanksquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:15 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik heb extra geheugen in mijn pc op mijn werk gekregen. Even later zij ik tegen mijn systeembeheerder dat het te merken was want ik ben nog nooit zo snel vastgelopen.
Hij kon er niet om lachen.
[ afbeelding ]
?
Ik ga geen N&S soundkaart sturen voor 8 Equote:Op woensdag 13 maart 2013 20:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[ afbeelding ]
Zo krijgt ie nooit verkering!![]()
Dit is wel wat...![]()
[ afbeelding ]
http://www.greetz.nl/kaar(...)n=13032013_nicksimon
Vrouwen willen exclusief zijn, vraag maar rondtenminste de meeste toch wel ...
als ze zo'n kaart krijgen met hun eigen naam denken ze Goh !Speciaal voor mij
![]()
Weten zij veel
zou ik ook niet doenquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga geen N&S soundkaart sturen voor 8 E
Nogmaals bedankt Senzune...quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:30 schreef Senzune het volgende:
Thuis idd, ik heb zelf een iets krachteriger pc dan op mijn werk. Het kost wat maar dan heb je ook wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Nogmaals bedankt Senzune...Geen dank, ik had er wel plezier in om het te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga ik terug naar vroeger, kom jij met iets nieuwsquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:57 schreef Deisyy het volgende:
Hee leuk, Chufi, je oude UI![]()
Ik heb mijn loopschoenen binnen Fann, maandag ga ik beginnen
quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:57 schreef Deisyy het volgende:
Hee leuk, Chufi, je oude UI![]()
Ik heb mijn loopschoenen binnen Fann, maandag ga ik beginnen
Ja, maar ik ben nog wel steeds herkenbaar natuurlijk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga ik terug naar vroeger, kom jij met iets nieuws
Dat laatste dus idd.. Werd wel weer een keer tijdquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben nog wel steeds herkenbaar natuurlijk.
Heb je nog iets bijzonders gedaan op je vrije dag of heb je je huis opgeruimd omdat je dochter morgen komt ?
Ik ben ook benieuwd, het zal best even pittig zijn, want mijn conditie is nu 0,0.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Ik ben benieuwd hoe het gaat!
We worden fitter dan fit joh!
oh... maar mijn conditie was 0.00000quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd, het zal best even pittig zijn, want mijn conditie is nu 0,0.
Eigenlijk hadden we afgelopen maandag willen beginnen, maar dat leek ons niet zo'n goed plan met die snijdende koude wind.
Ik had juist verwacht dat jij wel een opgeruimd type wasquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat laatste dus idd.. Werd wel weer een keer tijd
En zo bouw je toch langzaam conditie op, goed bezig.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oh... maar mijn conditie was 0.00000![]()
Misschien is die nu 0.01![]()
Nee hoor, gaat best snel, maar ik zou wel héél rustig beginnen als ik jou was anders
heb je zo een blessure, heb je al eens in dat hardloop topic geneusd?
Wat goed! Samen met de zus waarmee je sport? Ik ben ruim 4 jaar geleden ook tegelijk met een zus gestopt en dat maakt het wel makkelijkerquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ow... enne Dees? 1 april stop ik hélemaal met roken, samen met mijn zus.
Nee geen grapje![]()
Ik hoop wel dat ik niet wéér faal
Ik zou gewoon vragen stellen daar als je die hebt, als je verkeerd begint gaat het snel mis,quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zo bouw je toch langzaam conditie op, goed bezig.
Ik heb er al wel een keer gelezen ja, misschien dat ik me ertegenaan ga bemoeien als ik ook aan het lopen ben
Ja, met die zus, dat is ook de enige (samen met mij) die rooktquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat goed! Samen met de zus waarmee je sport? Ik ben ruim 4 jaar geleden ook tegelijk met een zus gestopt en dat maakt het wel makkelijker
Ok, dan ga ik er nog even kijken voordat ik begin. Het makkelijke is ook dat ik Evy heb die mijn tempo aangeeft en zij zegt ook constant dat je rustig moet beginnen en vooral door moet ademenquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zou gewoon vragen stellen daar als je die hebt, als je verkeerd begint gaat het snel mis,
volgens mij eten ze ook wel speciale dingen enzo, ik heb er wel eens gespiekt ...
ze zijn best fanatiek daar geloof ikmaar ze weten er denk ik wel veel vanaf,
Noek trouwens ook... maar die is daar nooit geloof ik.
Ja dat je door moet ademen lijkt me wel zo logischquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik er nog even kijken voordat ik begin. Het makkelijke is ook dat ik Evy heb die mijn tempo aangeeft en zij zegt ook constant dat je rustig moet beginnen en vooral door moet ademen
Met zijn drieën dus? Dan kunnen jullie mooi klagen bij elkaar.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, met die zus, dat is ook de enige (samen met mij) die rookt![]()
en mijn broertje, maar die doet alles wat God verboden heeft
Anders heb ik niet lang plezier van mijn loopschoenenquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja dat je door moet ademen lijkt me wel zo logisch
Neeeeeeeeee, mijn broertje zuipt en rookt rustig doorquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met zijn drieën dus? Dan kunnen jullie mooi klagen bij elkaar.
Hoe lang is het je de laatste keer gelukt?
Ja vroeger wel, maar man alleen he , ja dan gaat de slob er in, maar ik heb goede voornemensquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had juist verwacht dat jij wel een opgeruimd type was
Stoppen met roken is ook niet het enige moeilijke, maar niet meer beginnen is er ook één, ik ben ook al 4 of 5 keer gestopt, maar nu al bijna 5 jaar en ik wil nooit meer roken. Afgelopen zomer stak ik voor iemand een sigaret op en het deed me niets, behalve dat ik het smerig vond, ik ben er klaar mee.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee, mijn broertje zuipt en rookt rustig doordie heeft daar geen zin in.
De laatste keer was niet zo heel lang, een paar maanden?
Die keer daarvoor was zeker 1,5 jaarmet mijn stomme kop, ik had wijn op
![]()
was trouwens bij mijn broertje weet je nog? Toen vroeg ik geef mij effe een trekkie![]()
en toen ging het mis....
Stoppen met roken is beter voor je dan een opgeruimd huis. Goed voornemen Chufiquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vroeger wel, maar man alleen he , ja dan gaat de slob er in, maar ik heb goede voornemens
En ik ga ook op 1 april stoppen met roken
Cold Turkey .. Pleisters heb ik ooit gedaan en binnen een week dacht ik van: "Moet ik weer 20 E aan 7 pleisters uitgeven voor een week nicotine..." Werkte dus al na een weekquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stoppen met roken is beter voor je dan een opgeruimd huis. Goed voornemen Chufi![]()
Ga je cold turkey stoppen of met behulp van medicijnen of pleisters?
Ik zou bijna gaan denken dat ie vreemd gaat ...quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die Griek moest vanochtend om 8 uur beginnen, om 6 uur belde hij dat hij moest overwerken
en nu is hij nog niet thuis
Nee, 200 % zeker van nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou bijna gaan denken dat ie vreemd gaat ...
Dat is dan een hele lange dag voor hemquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die Griek moest vanochtend om 8 uur beginnen, om 6 uur belde hij dat hij moest overwerken
en nu is hij nog niet thuis
Want?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, 200 % zeker van niet
jahquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is dan een hele lange dag voor hem
Omdat ie van mij houdt...quote:
Ik heb de laatste keer Champix geslikt, maar dat was maar voor een maand want ik vergat ze telkens in te nemen, dus hadden die dure pilletjes weinig zinquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Cold Turkey .. Pleisters heb ik ooit gedaan en binnen een week dacht ik van: "Moet ik weer 20 E aan 7 pleisters uitgeven voor een week nicotine..." Werkte dus al na een week
Medicijnen ook een keer gedaan, Zyban.. Werkte wel maar die hartkloppingen als bij effect nee
Acupunctuur ook een keer gedaan, werkte ook...
Maar elke keer weer teruggevallen in de gewoonte..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |