SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verslagje van de laatste meet door El_ThijsWe doen ook af en toe meeten:
Centrale Meet;
Wat
Evenement; drankje; gezelligheid.
Wanneer ?
Zaterdag, 6 april, 14:00.
Waar ?
Maarssen
Waarom daar ?
Omdat de user babipangang zo vriendelijk was een locatie voor te stellen waar we met een grote groep terecht kunnen. En omdat Maarssen centraal in NL ligt.
Voor wie ?
Voor iedereen die nieuwe contacten wil opdoen en een gezellige middag wil beleven.
Deze meet zal alleen doorgaan bij een genoeg aantal aanmeldingen (30+). Dit omdat we vanwege de locatie te maken hebben met een derde partij en de tijd + moeite die we er in steken. Babipangang heeft kunnen regelen dat we niet hoeven te betalen voor de locatie zelf; wel voor de consumpties, dit uiteraard onbeperkt voor 1 vaste prijs. (ca 20-30 euro, p.p)
Ook qua opzet is dit niet bedoeld als een kleine meet, maar als een grootschalig event.
Hoe kom ik in Maarssen met het OV ?
Met een rechtstreekse busverbinding vanaf Utrecht CS. Deze bus stopt zo een beetje voor de deur van het gebouw.
Waar kan ik me inschrijven ?
Door een PM of FB-berichtje naar Weissman te sturen.
Deze op staat hier. Graag jezelf even in de OP plakken als je daar behoefte aan hebt en daarna even melden dat je de wiki hebt aangepast. Of Weissman met zaadvragende ogen aankijken, dan past hij de wiki aan.
[ Bericht 3% gewijzigd door Yuki op 12-03-2013 19:46:34 ]♥ || Baby catcher in training || ♥
ik word ook altijd jonger geschat.. al vind ik dat nu nog niet leuk. als ik 35 ben en het is nog steeds zo.. dan vast welquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:43 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
nog 2 jaar en dan 35
Gelukkig word ik nog geschat op een jaar of 27
Mensen, er komt zelfs een Held_op_Sokken... Mits het door zou gaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 06:27 schreef Weissman het volgende:
Dit is een update voor de Maarssen meet.
Ik heb er echt het geld niet voor, anders zou ik misschien wel zijn gekomen. Eindhoven was zaterdag goed bevallen...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:03 schreef Held_op_Sokken het volgende:
[..]
Mensen, er komt zelfs een Held_op_Sokken... Mits het door zou gaan natuurlijk.
Hoe oud ben je nu als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik word ook altijd jonger geschat.. al vind ik dat nu nog niet leuk. als ik 35 ben en het is nog steeds zo.. dan vast wel
Zie de voorstelpost in t vorige topicquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Hoe oud ben je nu als ik vragen mag?
Geen pics om te oordelen of t klopt.
Maar okay dat geldt ook voor mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zie de voorstelpost in t vorige topicah okay haha bouwjaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 06:27 schreef Weissman het volgende:
Dit is een update voor de Maarssen meet.
Momenteel blijkt, ondanks de hoeveelheid mensen die zich ooit voorgesteld hebben, animo voor dit initiatief bijzonder laag.
De organisatie heeft maar 16 aanmeldingen mogen ontvangen. Voor een regulier meet is dit een leuk aantal, maar voor een grootschalig event is dit te weinig.
Zoals jullie begrijpen zal de meet geen doorgang kunnen vinden als er niet meer aanmeldingen volgen.
Ik zelf (Weissman) zou het namens mij en de mensen die zich hebben aangemeld en/of meehelpen met de organisatie, erg jammer vinden als zo'n leuk meetvoorstel zo vroegtijdig zou stranden.
Dus hierbij een oproep aan alle mensen die zich nog willen aanmelden of nog iemand kennen waarvan ze denken dat die deze meet zou kunnen waarderen.
Meld je aan of motiveer ze om zich aan te melden.
Laten we er met z'n allen voor zorgen dat deze meet absoluut doorgaat.
Ik hoop dat het door gaat, altijd leuk nieuwe mensen te ontmoetenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:09 schreef MsMessy het volgende:
En nogmaals ook hier deze oproep voor de Maarssen meet
[..]
Deze dame weet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:19 schreef Wolken het volgende:
[..]
Ik hoop dat het door gaat, altijd leuk nieuwe mensen te ontmoeten
Denk dat het voor velen niet om de hoek isquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:37 schreef M1stral het volgende:
Zou het wel leuk vinden. Echter is Maarsen voor mij niet om de hoek.
Su-per centraal.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:37 schreef M1stral het volgende:
Zou het wel leuk vinden. Echter is Maarsen voor mij niet om de hoek.
True, maar FOK!-er met vrouw en kinderen hier. Zo even de hele dag op stap gaat niet heel erg makkelijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Su-per centraal.
Voor mij ook niet om de hoek, maar met auto of OV prima bereikbaar.
En ja, je moet iets als je een meet wil organiseren voor Fok!kers uit heel Nederland.
Onder de plak zittenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:05 schreef M1stral het volgende:
[..]
True, maar FOK!-er met vrouw en kinderen hier. Zo even de hele dag op stap gaat niet heel erg makkelijk.
"Dag schat! Zoek het maar uit!".
Ik noem het liever rekening houden met... Maargoedx, zal stoppen met SC.quote:
Mja, je hebt toch ook nog een beetje je eigen leven of niet? De datum is ver weg, dus je kan toch makkelijk plannen? Ik neem aan dat zij ook wel eens een dagje op pad gaat met vriendinnen/zussen ofzo?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:15 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik noem het liever rekening houden met... Maargoedx, zal stoppen met SC.
Ik snap je punt. De praktijk wijst soms anders uit.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, je hebt toch ook nog een beetje je eigen leven of niet? De datum is ver weg, dus je kan toch makkelijk plannen? Ik neem aan dat zij ook wel eens een dagje op pad gaat met vriendinnen/zussen ofzo?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:40 schreef Spezza19 het volgende:
Denk dat het voor velen niet om de hoek is
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:56 schreef Yuki het volgende:
Su-per centraal.
Voor mij ook niet om de hoek, maar met auto of OV prima bereikbaar.
En ja, je moet iets als je een meet wil organiseren voor Fok!kers uit heel Nederland.
Dit zou ik overigens wel waarderen. Voor de rest volledig eens met je post.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:59 schreef Mystikvm het volgende:
Als je geen zin hebt, zeg dat dan gewoon. Ga je dan niet verstoppen achter zogenaamde excuses, maar wees gewoon eerlijk en vraag jezelf dan ook even af of je echt wel iets te zoeken hebt in een reeks waar het er om gaat dat je nieuwe mensen leert kennen.
Je hebt wel een punt maar op die manier hebben we tig users die zich aanmelden en verder niks doen. Wat kunnen de organisatoren voor zulke personen betekenen ?quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:56 schreef Wolken het volgende:
Het is nou eenmaal zo dat er ook redelijk wat mensen zijn die sociaal gezien niet zo sterk in hun schoenen staan als anderen hier. Die hebben er nou eenmaal iets meer moeite mee om ineens in een groep met vreemden te komen en dat die twijfelen vind ik niet gek. Aanmelden voor zo een groep is nou eenmaal 1 druk op de knop. Naar een meeting gaan is een veel grotere stap.
Veel ga je er niet aan kunnen doen ben ik bang. Er zijn nu eenmaal mensen waarvoor de drempel hoog is en zij zullen zelf op een punt moeten komen dat ze er klaar voor zijn.quote:Je hebt wel een punt maar op die manier hebben we tig users die zich aanmelden en verder niks doen. Wat kunnen de organisatoren voor zulke personen betekenen ?
En uiteindelijk valt het allemaal reuze mee, toch ?
Ik ben nog steeds de vlekken uit mijn luchtbed aan het poetsen en de kat is nog steeds van streek iedere keer als er iemand langs loopt die ook maar een beetje op El_Thijs lijktquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:04 schreef Weissman het volgende:
Hoe hard het ook gesteld is hier, ik ben het wel met je eens.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:59 schreef Mystikvm het volgende:
Wel weer opvallend op te lezen dat zoveel mensen niet kunnen. Werk, OK. Andere reeds gemaakte afspraken, OK. Maar "ik weet het nog niet"? Je weet toch wel of je zin hebt om nieuwe mensen te ontmoeten? Daarvoor heb je je toch aangemeld? Waarom die koudwatervrees?
"Ik kan niet omdat ik met vrouw en kinderen zit." Lekker onder de plak. Dan kan je dus nooit weg, en wat doe je hier dan? Hoe doe je dat verder in je leven? Ben je dan altijd een siamese tweeling met je vrouw?
"Het is te ver weg". Centraler dan dit wordt het niet. Dan had je maar ergens anders moeten gaan wonen. Het valt namelijk wel op dat als er dan eens iets in de buurt van deze mensen is, ze ook niet komen.
Heeft iedereen een sociale stoornis dat ze allerlei excuses verzinnen om maar niet te hoeven komen? Als je geen zin hebt, zeg dat dan gewoon. Ga je dan niet verstoppen achter zogenaamde excuses, maar wees gewoon eerlijk en vraag jezelf dan ook even af of je echt wel iets te zoeken hebt in een reeks waar het er om gaat dat je nieuwe mensen leert kennen.
Oh ja, deze post is meer in algemeenheid en op niemand persoonlijk gericht. Deze reeks kennende zal er echter nu wel een storm van protest losbarsten. Misschien ook wel weer exemplarisch voor hoe sommigen hier in het leven staan.
En wel om deze reden. Als je je eenmaal hebt aangemeld, doe er dan ook iets mee. We staan allemaal open voor nieuwe contacten, we bijten niet en ondanks dat ik m'n eerste date ook wel spannend vond, viel het reuze mee en ben ik heel enthousiast over volgende meetsquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt maar op die manier hebben we tig users die zich aanmelden en verder niks doen. Wat kunnen de organisatoren voor zulke personen betekenen ?
Dat begrijp ik. Maar dan is eerlijkheid nog steeds iets wat altijd op prijs gesteld wordt. Zeg dan maar gewoon dat je het niet zo ziet zitten om ineens allemaal nieuwe mensen te ontmoeten. Of geef aan dat je liever iets kleinschaligs doet. De ervaringen van daadwerkelijke meets zijn allemaal positief, dus dat mag geen argument meer zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:56 schreef Wolken het volgende:
Het is nou eenmaal zo dat er ook redelijk wat mensen zijn die sociaal gezien niet zo sterk in hun schoenen staan als anderen hier. Die hebben er nou eenmaal iets meer moeite mee om ineens in een groep met vreemden te komen en dat die twijfelen vind ik niet gek. Aanmelden voor zo een groep is nou eenmaal 1 druk op de knop. Naar een meeting gaan is een veel grotere stap.
You've said it all, bro. Kan er weinig aan toevoegen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:07 schreef Mystikvm het volgende:
Dat begrijp ik. Maar dan is eerlijkheid nog steeds iets wat altijd op prijs gesteld wordt. Zeg dan maar gewoon dat je het niet zo ziet zitten om ineens allemaal nieuwe mensen te ontmoeten. Of geef aan dat je liever iets kleinschaligs doet. De ervaringen van daadwerkelijke meets zijn allemaal positief, dus dat mag geen argument meer zijn.
Maar dat geneuzel dat iedereen excuses en smoesjes bij elkaar aan het harken is...Ik snap wel dat de animo om iets te organiseren wel minder wordt als iemand eerst aanmeldt, dan weer afmeldt. Of dat iedereen 'misschien' zegt en uiteindelijk meldt dat ze het niet gaan redden. Als er gewoon gezegd wordt, desnoods in PM, dat het is omdat ze zich niet zeker genoeg voelen om daarheen te gaan, dan kan er altijd gekeken worden wat er gedaan kan worden om deze mensen tegemoet te komen.
Dat komt wel goed hoorquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Meetings lijken me leuk, alleen wil ik eerst eventjes jullie online een beetje leren kennen *bloos*
Vast en zekerquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:37 schreef Wolken het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds de vlekken uit mijn luchtbed aan het poetsen en de kat is nog steeds van streek iedere keer als er iemand langs loopt die ook maar een beetje op El_Thijs lijkt![]()
Maar het valt idd allemaal reuze mee, maar kan me gewoon voorstellen dat het voor sommigen best een stap is.
Ik wil ook wel helemaal uit de kleren gaan als je je daardoor beter gaat voelen ?quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vast en zeker![]()
Gewoon wachten tot de zomer, dan zie je ook meer van mensen dan laagjes kleding waar een paar ogen uit priemen
quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik wil ook wel helemaal uit de kleren gaan als je je daardoor beter gaat voelen ?
Van mij mag jij je nu best uitkleden hoorquote:Op donderdag 14 maart 2013 08:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik wil ook wel helemaal uit de kleren gaan als je je daardoor beter gaat voelen ?
Ik zorg er wel voor dat de spanning verdwijnt. I've got the magic stick.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:43 schreef jdel het volgende:
Ik weet niet of de spanning daardoor echt afneemt weissman
Jij bent sowieso lievquote:
Je moest eens weten wat er allemaal op de meets gebeurdquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Van mij mag jij je nu best uitkleden hoor![]()
Maar bij een meeting is dat misschien iets teveel van het goede, ik weet niet of ik tegen zoveel mannelijk schoon kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou zeggen, schiet hem in!quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:39 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Als er op zich mensen zijn die binnenkort een keer op zaterdag of zondag een borreltje willen doen in Utrecht dan houd ik me aanbevolen
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Hoe oud ben je nu als ik vragen mag?
Geen pics om te oordelen of t klopt.
Maar okay dat geldt ook voor mij.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zie de voorstelpost in t vorige topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat idd![]()
nee klopt ik heb mn foto eruit gehaald, als je wilt dm ik je er 1tje
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Als je wil, ja hoor leuk.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
dat idd![]()
nee klopt ik heb mn foto eruit gehaald, als je wilt dm ik je er 1tje
okayquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:26 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Als je wil, ja hoor leuk.
Van mij krijg je er dan nog 1 tegoed want ik moet zo weg naar werk en heb daar nauwelijks ontvangst anders deed ik het vanaf mobieltje bijv.
Dit is dus ook niet nodigquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:59 schreef Olment het volgende:
Bla Bla SlowChat hier.. Bla bla.. mag niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |