Dank voor het nakijken!quote:
De vraag moest nog komen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Doen we tegenwoordig niet meer de huidige stand en vraag in de OP? Ik had dat vorige topic toegevoegd maar zag dat het daarvoor, en nu, niet meer gedaan werd?
Komt door mij.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Doen we tegenwoordig niet meer de huidige stand en vraag in de OP? Ik had dat vorige topic toegevoegd maar zag dat het daarvoor, en nu, niet meer gedaan werd?
Waarom eigenlijk? Ik zie het nut er niet van in. Tenzij Sam het wil, maar ik neem aan dat hij voor het tellen alleen de nieuwste stand nodig heeft die je aan het eind van het topic zult vinden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:23 schreef victorinox het volgende:
Misschien dat wyccie de huidige stand nog in de OP kan zetten.
Oh okee, nee maakt niet uit! Ik vroeg me alleen af of de 'regels' van de OP misschien veranderd waren ofzoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Komt door mij.![]()
Stand moet je er toch uitslopen omdat je de recente erin wilt zetten. Als iemand het vergeet, dan wordt die oude meegekopieerd voor de komende vragen.
De nieuwe stand zet ik dus altijd samen met de huidige vraag (di er nu nog niet was) in een nieuwe post na de OP, maar nu was ik afgeleid, sorry.
Dat is goed.quote:
Ik zal binnenkort de OP wel aanpassen, meer Sands approved maken.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh okee, nee maakt niet uit! Ik vroeg me alleen af of de 'regels' van de OP misschien veranderd waren ofzo
Ik ben gewoon eigenwijs en koppig, maar alleen als het ook echt nuttig is. Zoals nu.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:27 schreef Sands het volgende:
Ik zal binnenkort de OP wel aanpassen, meer Sands approved maken.
1/4quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Cabaret
Arrested Development the movie?
Klopt, dit is eigenlijk slimmer:quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Ik zie het nut er niet van in. Tenzij Sam het wil, maar ik neem aan dat hij voor het tellen alleen de nieuwste stand nodig heeft die je aan het eind van het topic zult vinden.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
De nieuwe stand zet ik dus altijd samen met de huidige vraag (di er nu nog niet was) in een nieuwe post na de OP, maar nu was ik afgeleid, sorry
Ohquote:
3/4quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:59 schreef DragonFodder het volgende:
Oh, wacht, Arthur en Arthur on the Rocks?
Denk aan een Sinatra liedjequote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:03 schreef DragonFodder het volgende:
En toen...
Zit ze in Moonstruck? Is wel een film voor een luidruchtige italiaanse.
quote:
quote:
Neequote:
Ik dacht dat jij de grote muziekkenner was van FMTquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:38 schreef DragonFodder het volgende:
New york new york? Hierna weet ik geen sinatra songs meer
Niet Sinatraquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij de grote muziekkenner was van FMT
film?quote:Fede Alvarez stated that the film will heavily rely on practical effects rather than CG effects.
quote:If you take the first letters of the main characters David, Eric, Mia, Olivia and Natalie, the letters spell out DEMON.
quote:
DragónFoddèr +1quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:01 schreef DragonFodder het volgende:
Sasha baron cohen
russel crowe
jean valjean
fantine
javert
Als Sam zin heeft dan wel ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wordt de overall-stand nog bijgehouden eigenlijk?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wordt de overall-stand nog bijgehouden eigenlijk?
Jaja, ik vergeet jullie niet.quote:
Vergeet je ook niet de extra punten van het jubileum topic?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
[..]
Jaja, ik vergeet jullie niet.Het duurt alleen even
Jubileumtopic?!?!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:16 schreef Sands het volgende:
[..]
Vergeet je ook niet de extra punten van het jubileum topic?
Ach, toen was ik er niet. Daar heb ik toch flink wat punten misgelopen, minstens drie.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:22 schreef Sands het volgende:
[..]
TV / FOK! Movie Trivia Jubileum topic - 10 JAAR FMT!
Misschien dit jaar nieuwe rondes nieuwe kansen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ach, toen was ik er niet. Daar heb ik toch flink wat punten misgelopen, minstens drie.
Komt er nog een tienjarig jubileum?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:31 schreef Sands het volgende:
[..]
Misschien dit jaar nieuwe rondes nieuwe kansen.
Wel een 11, tenzij je weer 7 jaar wil wachten dat mag ookquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Komt er nog een tienjarig jubileum?
Dan kan ik wel dood zijn! Zeg, was er niet ooit een slowchattopic?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Wel een 11, tenzij je weer 7 jaar wil wachten dat mag ook
Ja maar we doen dit omdat dragon dan misschien wel een hint postquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dan kan ik wel dood zijn! Zeg, was er niet ooit een slowchattopic?
Je zou ook eens een gok kunnen doen, luie zak! Er zit een disneyfilm tussen met een lama.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:45 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja maar we doen dit omdat dragon dan misschien wel een hint post
Dat zeg je vast bij elke disney filmquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Voor elke andere Disney weet ik de Engelse titel wel
Die print ik uit en lijst ik inquote:
Ik weet ook niet elke persoon in elke animatiefilmquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:41 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Die print ik uit en lijst ik in
Adam Sandler speelt de hoofdrol.
Very funnyquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:46 schreef DragonFodder het volgende:
Sands +1
Stand Maart 2013:
23 Sands
15 DragonFodder
10 illusions
9 Michelangelo2
9 wyccie
8 picodealion
7 SamuelofSEK
7 dyonvbaal
5 Tanin
5 ArtistA
5 Njosnavelin
4 Asap
3 FireFox1
3 lamers
3 victorinox
2 HilarityEnsues
2 Kawa4
2 Tem
2 Desunoto
1 JayHovah
1 dekatophetspek
1 De-Sombrero
1 ThaTim
1 hakunamatafaka
1 Ahmad1nejad
1 InTrePidIvity
1 Sands
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:52 schreef DragonFodder het volgende:
Ja, ik kon je niet vinden in de lijst.
Over 50 min ofzoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:55 schreef DragonFodder het volgende:
plaatje zit er zeker even niet in voor mij
zijn allemaal korte filmsquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hij zit vast in al de films van z'n broer, maar de titels daarvan...
quote:
Wie?quote:During the making ofasked to sleep on the actual "film set" so he could be full in character.
Drives a hybrid car, Toyota Prius.
Briefly worked as a stand-up comic early in his career.
Die is het niet iddquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:24 schreef DragonFodder het volgende:
DiCaprio rijdt een prius, maar ik kan me niet voorstellen dat die als snotjoch probeerde stand up comedian te zijn.
Nee, met dat slapen wordt gedoelt op een film over mars van da palmaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:27 schreef DragonFodder het volgende:
Fassbender? Gaat die sleepquote over Prometheus?
quote:
Nein, hij heeft een donkere huidskleurquote:
quote:
Dit zegt IMDb:quote:
4/8quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:37 schreef ArtistA het volgende:
Kevin Spacey lijkt me:![]()
The Usual Suspects![]()
K-Pax![]()
American Beauty![]()
The Life of David Gale![]()
quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:37 schreef RanTheMan het volgende:
Kevin spacey
usual suspects al genoemd
american beauty al genoemd
quote:
7/8quote:
hij doelt denk ik op lex luther uit superman returnsquote:
Is ook.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:43 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
hij doelt denk ik op lex luther uit superman returns
quote:
quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:43 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
hij doelt denk ik op lex luther uit superman returns( inderdaad)
Is dat Doc Oc uit spiderman? Anders zou ik niet weten wie het is...quote:
3 te gaanquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[quote]Op
[/quote]
woensdag 13 maart 2013 11:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is dat Doc Oc uit spiderman 2? Anders zou ik niet weten wie het is...![]()
[/quote]quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:29 schreef Tanin het volgende:
Frida[quote]
Op woensdag 13 maart 2013 11:30 schreef Tanin het volgende:
En was het Donnie Brasco waar hij inzat? Of is dat Bruno Kirby?![]()
quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:35 schreef Tanin het volgende:
Donnie Brasco is met Jack Sparrow![]()
Blow dan wellicht? Ik dacht dat hij in zo'n gangster film zat...
Beste man heet trouwens Alfred Molina, als iemand daar iets aan heeft.
ik doelde meer op een jack sparrow met franse zoete inslagquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:35 schreef Tanin het volgende:
Donnie Brasco is met Jack Sparrow![]()
Blow dan wellicht? Ik dacht dat hij in zo'n gangster film zat...
Beste man heet trouwens Alfred Molina, als iemand daar iets aan heeft.
1 te gaanquote:
24 Sandsquote:
quote:John C. Reilly was considered for the role of Frank.
laat ik nou vanmorgen net die trivia's heb zitten lezenquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:58 schreef picodealion het volgende:
Dat zijn pas hints waar ik wat mee kan Ran, goed werk.
Titel en 4 namen?
[..]
quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:15 schreef kawa4 het volgende:
is da die nie kleine dwerg??![]()
zoja dan Bad santa ( en dan houd het ook meteen op)
quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:19 schreef ArtistA het volgende:
Kleine dwerg? Die van die kutserie met die ridders?
Death at a Funeral (2010)
Station Agent
Ook die idd.. Daarnaast is hij een ewok in Star warsquote:
omdat de volgende hint je vaak helpt:quote:
Ik zie de foto niet... Paxton is toch die vent van Alcatraz?quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:58 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
omdat de volgende hint je vaak helpt:
[ afbeelding ]
sam neill bedoel je?quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zie de foto niet... Paxton is toch die vent van Alcatraz?
hmm...ok ik zat er maar een klein beetje naast inderdaadquote:
Volgens mij is Paxton die ringbaard in The Matrix, Cypher?quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zie de foto niet... Paxton is toch die vent van Alcatraz?
nee, niet echtquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:12 schreef picodealion het volgende:
[..]
Volgens mij is Paxton die ringbaard in The Matrix, Cypher?
dat is het duitse bootje inderdaadquote:
dat was ook wel een erg makkelijke inderdaad..quote:
en we zijn rond, de anderen waren twister, alien en true liesquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:39 schreef kawa4 het volgende:
die aarde bekijken was met forrest gump
apollo 013?
tijdens het berg beklimmen zocht hij de limiet
vertical limit?
wat was de omschrijving van alien dan???quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:41 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
en we zijn rond, de anderen waren twister, alien en true lies
quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:44 schreef kawa4 het volgende:
[..]
wat was de omschrijving van alien dan???
naam en film reken ik goed.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:22 schreef RanTheMan het volgende:
iets iers, Flanagan meende ik, 5 film is te moeilijk, kom niet veel verder dan the gladiator
en dat is nummertje 4quote:
een film over 3 vrouwkes die stoer zijn en een soort van james bond zijn, Vol Gasquote:
+1 ArtistAquote:
Daar is de fanquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:21 schreef SamuelofSEK het volgende:
house hunting
raving
whatever we do
sweet friggin daisies
once upon a mattress
Anders noem je allemaal korte films.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:21 schreef SamuelofSEK het volgende:
house hunting
raving
whatever we do
sweet friggin daisies
once upon a mattress
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:32 schreef RanTheMan het volgende:
1 is jurassic park
2 scarface
3 hollow man
quote:
quote:
quote:
dat was t alweer sands +1quote:
Hey, ik heb je gister niet gezien? geen deel van de organisatie deze keer?quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:29 schreef tombolafan het volgende:
Ciske de Rat
en...
De Boezemvriend?
Schatjes?
1/2quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:29 schreef tombolafan het volgende:
Ciske de Rat
en...
De Boezemvriend?juist het tegenovergestelde qua titel
Schatjes?
Nee?quote:
Nee, ben even op soort-van-sabbaticalquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hey, ik heb je gister niet gezien? geen deel van de organisatie deze keer?
De aartsvijand?quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ben even op soort-van-sabbatical
Was het leuk?
Is daar een film van? Die moet ik zien...quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:36 schreef RanTheMan het volgende:
een stem in de alfred jodokus kwak film?
Maar was ie daar ook acteur in dan?quote:
Jaquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar was ie daar ook acteur in dan?
hoeveel heb jij er zelf van gezien? Want ik kan echt helemaal niets bedenken..quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:00 schreef Sands het volgende:
[..]
Nederlandse, Duitse, Belgische en Oostenrijkse
Alleen Ciske en van een andere heb ik ooit een stukje gezienquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:01 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
hoeveel heb jij er zelf van gezien? Want ik kan echt helemaal niets bedenken..
Neequote:
quote:Philippe - a young awkward man - desperately tries to connect with the people around him, but he always remains an outsider.
En Costa en nog meer van die zooi.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:30 schreef Desunoto het volgende:
Dat is toch dezelfde man die Verliefd op Ibiza gemaakt heeft?
Neenquote:
Ook niet Volle Maanquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:32 schreef DragonFodder het volgende:
ja, hoe heet dat kreng ook alweer? Blue moon ofzo?
Hij is niet heel onbekendquote:was zeer succesvol in de bioscopen, er kwamen 237.727 bezoekers en de opbrengt was ruim 1,7 miljoen euro (Bezoekersstatistieken Nederlandse Film Producenten).
quote:is een romantische multicultikomedie over de slimme en bijdehante Youssef. Het is een raamvertelling waarbij Youssef op het politiebureau verhoord wordt. Het grootste deel van de film bestaat uit flashbacks die laten zien wat Youssef de politie vertelt.
quote:
3/5quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:03 schreef Sands het volgende:
[..]
O.a. Steve Carrell, Jim Carrey en Olivia Wilde
It's true!quote:
Ik weet Tom Hanks en Max von Sydowquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:20 schreef picodealion het volgende:
Ja, sorry was ff druk. 4 namen is wel genoeg trouwens.
We zitten toch op 4/4?quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:19 schreef picodealion het volgende:
3/4, sorry mensen ik heb helaas geen tijd om de vraag te onderhouden. Iemand mag 'm overnemen of een opstarter plaatsen of kies maar wat leuks, had er ff niet op gerekend dat ik mijn aandacht er even niet bij kan houden.
Misschien staat hij nog open als je terug komt.quote:
Daar gaat het wel op lijken...quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien staat hij nog open als je terug komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |