Dank voor het nakijken!quote:
De vraag moest nog komen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Doen we tegenwoordig niet meer de huidige stand en vraag in de OP? Ik had dat vorige topic toegevoegd maar zag dat het daarvoor, en nu, niet meer gedaan werd?
Komt door mij.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Doen we tegenwoordig niet meer de huidige stand en vraag in de OP? Ik had dat vorige topic toegevoegd maar zag dat het daarvoor, en nu, niet meer gedaan werd?
Waarom eigenlijk? Ik zie het nut er niet van in. Tenzij Sam het wil, maar ik neem aan dat hij voor het tellen alleen de nieuwste stand nodig heeft die je aan het eind van het topic zult vinden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:23 schreef victorinox het volgende:
Misschien dat wyccie de huidige stand nog in de OP kan zetten.
Oh okee, nee maakt niet uit! Ik vroeg me alleen af of de 'regels' van de OP misschien veranderd waren ofzoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Komt door mij.![]()
Stand moet je er toch uitslopen omdat je de recente erin wilt zetten. Als iemand het vergeet, dan wordt die oude meegekopieerd voor de komende vragen.
De nieuwe stand zet ik dus altijd samen met de huidige vraag (di er nu nog niet was) in een nieuwe post na de OP, maar nu was ik afgeleid, sorry.
Dat is goed.quote:
Ik zal binnenkort de OP wel aanpassen, meer Sands approved maken.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh okee, nee maakt niet uit! Ik vroeg me alleen af of de 'regels' van de OP misschien veranderd waren ofzo
Ik ben gewoon eigenwijs en koppig, maar alleen als het ook echt nuttig is. Zoals nu.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:27 schreef Sands het volgende:
Ik zal binnenkort de OP wel aanpassen, meer Sands approved maken.
1/4quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Cabaret
Arrested Development the movie?
Klopt, dit is eigenlijk slimmer:quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Ik zie het nut er niet van in. Tenzij Sam het wil, maar ik neem aan dat hij voor het tellen alleen de nieuwste stand nodig heeft die je aan het eind van het topic zult vinden.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
De nieuwe stand zet ik dus altijd samen met de huidige vraag (di er nu nog niet was) in een nieuwe post na de OP, maar nu was ik afgeleid, sorry
Ohquote:
3/4quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:59 schreef DragonFodder het volgende:
Oh, wacht, Arthur en Arthur on the Rocks?
Denk aan een Sinatra liedjequote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:03 schreef DragonFodder het volgende:
En toen...
Zit ze in Moonstruck? Is wel een film voor een luidruchtige italiaanse.
quote:
quote:
Neequote:
Ik dacht dat jij de grote muziekkenner was van FMTquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:38 schreef DragonFodder het volgende:
New york new york? Hierna weet ik geen sinatra songs meer
Niet Sinatraquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij de grote muziekkenner was van FMT
film?quote:Fede Alvarez stated that the film will heavily rely on practical effects rather than CG effects.
quote:If you take the first letters of the main characters David, Eric, Mia, Olivia and Natalie, the letters spell out DEMON.
quote:
DragónFoddèr +1quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:01 schreef DragonFodder het volgende:
Sasha baron cohen
russel crowe
jean valjean
fantine
javert
Als Sam zin heeft dan wel ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wordt de overall-stand nog bijgehouden eigenlijk?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wordt de overall-stand nog bijgehouden eigenlijk?
Jaja, ik vergeet jullie niet.quote:
Vergeet je ook niet de extra punten van het jubileum topic?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
[..]
Jaja, ik vergeet jullie niet.Het duurt alleen even
Jubileumtopic?!?!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:16 schreef Sands het volgende:
[..]
Vergeet je ook niet de extra punten van het jubileum topic?
Ach, toen was ik er niet. Daar heb ik toch flink wat punten misgelopen, minstens drie.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:22 schreef Sands het volgende:
[..]
TV / FOK! Movie Trivia Jubileum topic - 10 JAAR FMT!
Misschien dit jaar nieuwe rondes nieuwe kansen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ach, toen was ik er niet. Daar heb ik toch flink wat punten misgelopen, minstens drie.
Komt er nog een tienjarig jubileum?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:31 schreef Sands het volgende:
[..]
Misschien dit jaar nieuwe rondes nieuwe kansen.
Wel een 11, tenzij je weer 7 jaar wil wachten dat mag ookquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Komt er nog een tienjarig jubileum?
Dan kan ik wel dood zijn! Zeg, was er niet ooit een slowchattopic?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Wel een 11, tenzij je weer 7 jaar wil wachten dat mag ook
Ja maar we doen dit omdat dragon dan misschien wel een hint postquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dan kan ik wel dood zijn! Zeg, was er niet ooit een slowchattopic?
Je zou ook eens een gok kunnen doen, luie zak! Er zit een disneyfilm tussen met een lama.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:45 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja maar we doen dit omdat dragon dan misschien wel een hint post
Dat zeg je vast bij elke disney filmquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Voor elke andere Disney weet ik de Engelse titel wel
Die print ik uit en lijst ik inquote:
Ik weet ook niet elke persoon in elke animatiefilmquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:41 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Die print ik uit en lijst ik in
Adam Sandler speelt de hoofdrol.
Very funnyquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:46 schreef DragonFodder het volgende:
Sands +1
Stand Maart 2013:
23 Sands
15 DragonFodder
10 illusions
9 Michelangelo2
9 wyccie
8 picodealion
7 SamuelofSEK
7 dyonvbaal
5 Tanin
5 ArtistA
5 Njosnavelin
4 Asap
3 FireFox1
3 lamers
3 victorinox
2 HilarityEnsues
2 Kawa4
2 Tem
2 Desunoto
1 JayHovah
1 dekatophetspek
1 De-Sombrero
1 ThaTim
1 hakunamatafaka
1 Ahmad1nejad
1 InTrePidIvity
1 Sands
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:52 schreef DragonFodder het volgende:
Ja, ik kon je niet vinden in de lijst.
Over 50 min ofzoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:55 schreef DragonFodder het volgende:
plaatje zit er zeker even niet in voor mij
zijn allemaal korte filmsquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hij zit vast in al de films van z'n broer, maar de titels daarvan...
quote:
Wie?quote:During the making ofasked to sleep on the actual "film set" so he could be full in character.
Drives a hybrid car, Toyota Prius.
Briefly worked as a stand-up comic early in his career.
Die is het niet iddquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:24 schreef DragonFodder het volgende:
DiCaprio rijdt een prius, maar ik kan me niet voorstellen dat die als snotjoch probeerde stand up comedian te zijn.
Nee, met dat slapen wordt gedoelt op een film over mars van da palmaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:27 schreef DragonFodder het volgende:
Fassbender? Gaat die sleepquote over Prometheus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |