Jij vroeg ernaarquote:
Ja omdat jij per se met kots enzo wilde, dacht het dus even nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eigenlijk huilde ik omdat ik ben afgewezen door Pizza
Godverquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij vroeg ernaar
[..]
Ja omdat jij per se met kots enzo wilde, dacht het dus even niet
Ga. Leren. Nuquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik moet een shitload aan zooi leren voor morgen, heb sporten ervoor afgezegd, en ik zit hier nu te FOK!ken
Cassie is ook zo zielig aan het eind van seizoen 2quote:
jij bent zieligquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Cassie is ook zo zielig aan het eind van seizoen 2
quote:
Ik heb hem net gekekenquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik heb de walking dead aan de downloaden
Arme jongen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als je nu niet gaat leren, dan negeer ik je voor 3 dagen.
Laat maarquote:
Zelfdequote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:51 schreef supersof het volgende:
pizza, welke paus kwam er bij jou uit?
bij mij deze aziaatLuis Antonio Tagle
Geef die link nog eens?quote:
ja doe datquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Ik ga het ook weer eens kijken
toevalligquote:
Dus ik ben zomaar iemand die je kan negerenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
jezusquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik heb de walking dead aan de downloaden
Nee, ga van FOK! afquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus ik ben zomaar iemand die je kan negeren
Maar oké, ik ben nu aan het multitasken, ik moet de teksten via internet bestuderen, dus ik leer nu.
chanteur
oh kan welquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nouja, het is de enige openstaande progressieve kardinaal
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:57 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Heppie.
KLB / Pijn in ballen na niezen / hoesten wtf is dit dan weer.
teringquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:57 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Heppie.
Je moet hem ook niet telkens in zijn ballen trappen als hij niest.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:57 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Heppie.
De waarheid.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:57 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Heppie.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom zou ik, wat helpt dat dan.
ik kan me voorstellen dat het hinderlijk is als hij op haar ligt en hij niest steedsquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet hem ook niet telkens in zijn ballen trappen als hij niest.
Hypo ligt liever bovenop #Hypofeitjes.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik kan me voorstellen dat het hinderlijk is als hij op haar ligt en hij niest steeds
dan is het alsnog irritant al die snotspetters die in de ruimte vliegenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hypo ligt liever bovenop #Hypofeitjes.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
domme idioten, dat is gewoon goed
jahoor OFquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
domme idioten, dat is gewoon goed
Hypo wordt toch ook niet in haar kut getrapt als ze een keer kucht?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan is het alsnog irritant al die snotspetters die in de ruimte vliegen
Nee nietwaar. #Hypowaarheid.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hypo ligt liever bovenop #Hypofeitjes.
Heppie zit onder de plakquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hypo wordt toch ook niet in haar kut getrapt als ze een keer kucht?
Goed om te weten voor op de meet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Heppie zit onder de plak
Oh je krijgt pas straf als je een kind tongzoent die jonger is dan 8, boven de 8 is een onvrijwillige tongzoen geen verkrachting meer
jatogg gewoon lekker iedereen tongen jeweetquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Goed om te weten voor op de meet.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Goed om te weten voor op de meet.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jatogg gewoon lekker iedereen tongen jeweet
quote:
Als je mij probeert te tongen gooi ik je in de Oudegrachtquote:
mag ik je wel tongen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je mij probeert te tongen gooi ik je in de Oudegracht
ja, als Tax ons filmt wel.quote:
Gaan we dan seks hebben onderwaterquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je mij probeert te tongen gooi ik je in de Oudegracht
teringquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gaan we dan seks hebben onderwater
Dan komt Heppie me vermoordenquote:
Beetje.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
schat je Tax zo laag in ja?
Nee onder water gaat te stroefquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij antwoord niet op mijn vragen
Ik mocht meisjes zoenen zolang hij toe mocht kijken dan. Dus ik denk dat hij daar niet zo'n probleem van zal maken.quote:
ik ga wel hypothetische seks hebben met andere vrouwenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
het was een hypothetische vraag ja.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:10 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik mocht meisjes zoenen zolang hij toe mocht kijken dan. Dus ik denk dat hij daar niet zo'n probleem van zal maken.
Hij draagt nog een luier.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:10 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik mocht meisjes zoenen zolang hij toe mocht kijken dan. Dus ik denk dat hij daar niet zo'n probleem van zal maken.
dan maak ik het hypothetisch met je uit en wurg ik je met een hypothetisch kussen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik ga wel hypothetische seks hebben met andere vrouwen
Ik wil me nergens mee bemoeien, maar was het niet achterlaten in de woestijn?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
dan maak ik het hypothetisch met je uit en wurg ik je met een hypothetisch kussen.
het was een hypothetische grapquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
dan maak ik het hypothetisch met je uit en wurg ik je met een hypothetisch kussen.
wordtquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
DIT TOPIC WORD NEERGEPOOT DOOR HAMERHAAI
Zoenen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:10 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
DOE DAT DAN OOK NIETquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik wil me nergens mee bemoeien, maar was het niet achterlaten in de woestijn?
Met livestream?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik wil me nergens mee bemoeien, maar was het niet achterlaten in de woestijn?
haha ik snap m neergePOOT want je bent een flikker hahaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
DIT TOPIC WORD NEERGEPOOT DOOR HAMERHAAI
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
haha ik snap m neergePOOT want je bent een flikker haha
aanstaande @ nijmegenquote:
Watquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
haha ik snap m neergePOOT want je bent een flikker haha
Niet zo azenquote:
doodquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
Waar is henkie eigenlijk?
Lang niet gezien
Trio zoen met hypo dan maar?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
weenie, daar kom ik dan wel achter togg #jolo
Daar hebben we jou voor die het uit gaat leggenquote:
Dacht t nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar hebben we jou voor die het uit gaat leggen
staan 3 dingen op dus is niet interessantquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Vraag je strafblad aan en lever dat in
Friends met benefits danquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij bent gefriendzoned door heppie.
Ik heb heppie bijna gefriendzoned maar toch niet en nu helemaal niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij bent gefriendzoned door heppie.
Jawel.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik heb heppie bijna gefriendzoned maar toch niet en nu helemaal niet.
Veel plezier ermee.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja dat ik je moeder elke avond keihard bal, dat is terecht.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja dat ik je moeder elke avond keihard bal, dat is terecht.
Flikker op dan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
IK BEN TOCH VERDOMME AAN HET LEREN![]()
Nou niet zo, ze heeft een uitgelebberde flabberkut, valt niet zoveel plezier aan te beleven.quote:
Doekoe is monies G. Cash alles jwz.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik wil jouw vraag graag beantwoorden, als ik wist wat een doekoe is.
Ah, jij bent er zo 1.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:25 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Doekoe is monies G. Cash alles jwz.
Met mijn geld? Ik heb niet zoveel geld, dus denk er maar niet overna om mij te kidnappenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:25 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Doekoe is monies G. Cash alles jwz.
Nouhou.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Met mijn geld? Ik heb niet zoveel geld, dus denk er maar niet overna om mij te kidnappen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vrouwenhandelquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Met mijn geld? Ik heb niet zoveel geld, dus denk er maar niet overna om mij te kidnappen
Je moet bomen niet roken dat is niet liev.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ben liev jwz smoking da finest dope top of the tree
Hypocrietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:27 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Je moet bomen niet roken dat is niet liev.
Moeilijk he.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:27 schreef promisionxexposed het volgende:
Aaaargh moet ik weer 15 minuten wachten om in te loggen bij de duo![]()
Kcash?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:27 schreef Henkie94 het volgende:
Protip: Ik bedoel niet letterlijk geld.
srryquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:27 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Je moet bomen niet roken dat is niet liev.
Ja euhquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kcash?
Al lang uit man, onder welke steen kom jij.
Henkie takes it overquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:29 schreef JRRY het volgende:
Gaat het nou snel hier enzo of lig da aan mij?
jij bent meer van het rustig aan doen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:29 schreef JRRY het volgende:
Gaat het nou snel hier enzo of lig da aan mij?
Niet alleen maar in de slowchatquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij bent meer van het rustig aan doen?
hoe gaat het met henkquote:
flikker opquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
i wanna puff puff the green stuff
quote:
wejo doe eens normaal joh!!!!quote:
Met sof gaat het wel oke.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:31 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Met Henk gaat het goed. En met sof?
Oke ik bedoelde het toch andersquote:
ja tuurlijkquote:
kkstoer deze niggerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
14. en om gelijk maar actueel te houden. 3x in aanraking met popo, blow en rook.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
14. en om gelijk maar actueel te houden. 3x in aanraking met popo, blow en rook.
ohja zo'n smerige fin ben jequote:
het enige dat je blowt is mijn pen0r XD XDquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik heb me leven in 1 jaar verziekt
Niet zo mooi manquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik heb me leven in 1 jaar verziekt
eetsmakelijk jerquote:
gwn ;s geen isn meer in du fokz tok ;squote:
Kusquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Met sof gaat het wel oke.
beetje moe maar dat komt wel weer goe (d)
Kijk nu rijmt het hihaho
Rook jij?quote:
XDquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
het enige dat je blowt is mijn pen0r XD XD
alleen op dagen met een 'a' :p:P;Pquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:42 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
gwn ;s geen isn meer in du fokz tok ;s
[..]
Kus
[..]
Rook jij?
[..]
XD
jatok ;ppppquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
alleen op dagen met een 'a' :p:P;P
haha oeps, sry toen ik die boner kreegquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
omg wat ga je mijn foto posten zonder toestemming :S:S
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
is vandalisme een lichtelijk vergrijp?
kom je daar nu pas achterquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:46 schreef supersof het volgende:
huh, is dat onderaan de pagina nieuw?
DEZE PAGINA VAN DIT TOPIC WERD NEERGEPOOT DOOR FOK-IT, PIZZA_PEPPERONI, Arraymember, Fok-it, HYPOCRIET, PIZZA_PEPPERONI, ANGEL-JOY, SUPERSOF, ANGEL-JOY, PIZZA_PEPPERONI, SUPERSOF, SUPERSOF, OMGEVALLENFLAT, PROMISIONXEXPOSED, 2HAPPY4U, HAMERHAAITJE, HENKIE94, TROLLSCIENCE, JRRY, CHESTERPERRY. - ZIE DE ALGEMENE VOORWAARDEN VOOR ONZE ALGEMENE VOORWAARDEN - ZIJN WE JE VERGETEN? MAIL OF MELD HET EVEN IN FB!
hahahaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:46 schreef supersof het volgende:
huh, is dat onderaan de pagina nieuw?
DEZE PAGINA VAN DIT TOPIC WERD NEERGEPOOT DOOR FOK-IT, PIZZA_PEPPERONI, Arraymember, Fok-it, HYPOCRIET, PIZZA_PEPPERONI, ANGEL-JOY, SUPERSOF, ANGEL-JOY, PIZZA_PEPPERONI, SUPERSOF, SUPERSOF, OMGEVALLENFLAT, PROMISIONXEXPOSED, 2HAPPY4U, HAMERHAAITJE, HENKIE94, TROLLSCIENCE, JRRY, CHESTERPERRY. - ZIE DE ALGEMENE VOORWAARDEN VOOR ONZE ALGEMENE VOORWAARDEN - ZIJN WE JE VERGETEN? MAIL OF MELD HET EVEN IN FB!
weetje wat ik krijg?quote:
heb ik nog nooit gezienquote:
is dat er al lang?quote:
succes ermeequote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
weetje wat ik krijg?
Als je een leerstraf krijgt, moet je een cursus volgen die je confronteert met de gevolgen van jouw gedrag. Een voorbeeld van een leerstraf is een cursus sociale vaardigheden. De leerstraf bestaat alleen voor de jeugd.
hopelijk betekent dat je dan niet meer op fok komt met je rotkopquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
weetje wat ik krijg?
Als je een leerstraf krijgt, moet je een cursus volgen die je confronteert met de gevolgen van jouw gedrag. Een voorbeeld van een leerstraf is een cursus sociale vaardigheden. De leerstraf bestaat alleen voor de jeugd.
Jij welquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
maar ik ben niet slim moet ik leren
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hopelijk betekent dat je dan niet meer op fok komt met je rotkop
Goed bezig.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:46 schreef Trollscience het volgende:
TWENTY-FIRST CENTURY SCHIZOID MAAAAAAAAN
Oh...quote:
Sarcasme enzoquote:
ja en mijn naam twee keer. en het is ook telkens andersquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie de helft van de namen er niet tussen staan?Mijn naam bijvoorbeeld ook niet en bij jou wel
Jawel, moet nog eten halen en fucking honger.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
neeee fokit liefje verlaat mij niet
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:56 schreef Trollscience het volgende:
ey omgevallenflat spuit je ook hero x
doeiquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel, moet nog eten halen en fucking honger.
Doei kinders![]()
ALLEEN DOEI?quote:
DOEI PROMIquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |